Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Tänään tuli loppu
Vieras0395:
Jännästi se ihmisen perusluonne tulee esiin, kun kymmenettä kertaa lukee saman asian jankkaamista.
Mutta Hottis Puuma, asian vierestä kysyn. Onko sinun Avatar omakuva?
Vieras1703:
Olen pitänyt Liftiä kirjoittajana, jonka kohdalla lukijan vastuu korostuu. Ihan ymmärrettävä ratkaisu, tosin ihan suotta dramatisoitu.
Gentleman:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Elokuu 11, 2020, 20:34:08 ---Aurora Mature poistuu SeksiSaitilta, koska olen aikuinen nainen, enkä ihannoi huumemaailmaa.
Voisiko ylläpito poistaa Aurora Maturen sivustolta.
--- Lainaus päättyy ---
Ai kun väännät Liftin kanssa ketjussa jossa käsitellään maksullista seksiä ja huumeita, niin koko saitti on kuin suoneen.com? ;D Ei sitä olisi tarvinnut jatkaa jos kerran tulee paha mieli. Viihde arvo koko tapauksella on silti suuri. Kiitos siitä👍
Kuningatar Perse:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Elokuu 11, 2020, 21:05:52 ---Voi vittujen kevät sentään Jani, mä nauran kohta kuset housuun.
--- Lainaus päättyy ---
Pistä video.
Ps. Mitä saatanaa te olette taas menneet tekemään? Pari päivää olen poissa teitä vahtimasta, ja heti olette jotain posauttaneet.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Tibenius - Elokuu 12, 2020, 07:45:56 ---Olen pitänyt Liftiä kirjoittajana, jonka kohdalla lukijan vastuu korostuu.
--- Lainaus päättyy ---
Vanhat ketut tietää homman juonen.
Ja onhan se vähän näinkin - minä olen lapsi, lukijan pitää olla aikuinen. mene nyt lapselle sanoo että se on tyhmä.
(Ei oo mun vika. En oo vastuussa omista sanomisistani ja tekemisisistäni. Äitin vika saatana)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta