Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naisten masturbointi on nykyisin kätevämpää kuin koskaan  (Luettu 9982 kertaa)

Poissa Knarf

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten masturbointi on nykyisin kätevämpää kuin koskaan
« Vastaus #20 : Heinäkuu 05, 2019, 20:43:34 »
Womanizer on loistotuote.
Myös miehen jalkovälin ulokkeeseen sopiva. Testattu ja hyväksi havaittu.

Hetkonen, sotken topicia mutta miten tuo siis toimii miehisten pelivehkeiden kanssa? Vai sotkenko sen nyt johonkin ihan toiseen laitteeseen?

Voisin kuvitella, että joku motorisoitu vakuumipumppu tai vastaavasti välilihan tai pepun kautta toimiva suristin olisi parempi miehelle. Vaan mitäpä minä mistään tiedän, kun en ole päässyt juuri mitään näitä edes livenä näkemään. No, onpahan jotain mitä odottaa... :D

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naisten masturbointi on nykyisin kätevämpää kuin koskaan
« Vastaus #21 : Heinäkuu 05, 2019, 21:17:48 »
Womanizer on loistotuote.
Myös miehen jalkovälin ulokkeeseen sopiva. Testattu ja hyväksi havaittu.

Hetkonen, sotken topicia mutta miten tuo siis toimii miehisten pelivehkeiden kanssa? Vai sotkenko sen nyt johonkin ihan toiseen laitteeseen?

Voisin kuvitella, että joku motorisoitu vakuumipumppu tai vastaavasti välilihan tai pepun kautta toimiva suristin olisi parempi miehelle. Vaan mitäpä minä mistään tiedän, kun en ole päässyt juuri mitään näitä edes livenä näkemään. No, onpahan jotain mitä odottaa... :D

On kokeiltu miehen nänneille. Oli hyvä juttu. Reaktioista päätellen.
Kokeiltu myös miehen frenulumille.
Näytti toimivan siinäkin.

Kaikkia mitkä sopii naisen klitorikselle, niitä voi käyttää myös miehen frenulumille.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naisten masturbointi on nykyisin kätevämpää kuin koskaan
« Vastaus #22 : Heinäkuu 05, 2019, 21:38:32 »
Miehen peppuun laitettavassa suristimessa huomattava että siinä olisi oltava hyvin käsissä pysyvä pää. Ettei se suristin surraa pian siellä sisällä kokonaan...kaverille kävi näin  ::)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Knarf

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten masturbointi on nykyisin kätevämpää kuin koskaan
« Vastaus #23 : Heinäkuu 05, 2019, 21:56:44 »
Miehen peppuun laitettavassa suristimessa huomattava että siinä olisi oltava hyvin käsissä pysyvä pää. Ettei se suristin surraa pian siellä sisällä kokonaan...kaverille kävi näin  ::)

Siinä sitä olisikin miettimistä, että lähteäkö autokorjaamoon vai terveyskeskukseen. :D

Mutta joo, taitaa olla sama ongelma molempien sukupuolten kohdalla jos peppuleikkejä harrastelee.

Aiheeseen liittyen pari hauskaa tapahtumaa: https://www.oddee.com/item_98446.aspx

Poissa Vieras0018

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naisten masturbointi on nykyisin kätevämpää kuin koskaan
« Vastaus #24 : Syyskuu 19, 2019, 15:39:15 »
Kyllä paras on vaan suihkuletku kun ottaa siitä sen suihkupään irti, muistuttaa oikein tehtyä pillun nuolentaa, voimakkuutta helppo säätää ja on voimakas mutta samalla pehmeä. Onhan noita vimpaimia ollut, nykyään perusdildo ilman moottoria ja vesi tai kädet. Satisfyer kuulostaa siltä ettei todelkaan ole minun juttu.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naisten masturbointi on nykyisin kätevämpää kuin koskaan
« Vastaus #25 : Syyskuu 19, 2019, 20:13:29 »
Huvittaa mielikuva hakkerin riivaamasta seksilelusta joka pahimmassa tapauksessa sammuu aina h-hetkellä ;D

Monella tuttava pariskunnalla on satisfyer ja ovat kehuneet mukavaksi vaihteluksi perus suristimille.

Satisfyer on mun ykkönen! Ja sitä tosiaan näppärä käyttää itse klitoriksella kun toinen panee takaapäin!Mä olen vähän itsekäs hupakko ottamaan oman orgasmini, joten lähestulkoon kaikki asiakkaatkin pääsee tutustumaan satisfyeriin  ;D
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisten masturbointi on nykyisin kätevämpää kuin koskaan
« Vastaus #26 : Lokakuu 27, 2019, 07:17:59 »

Olen erittäin pahoillani jos niitä tarvitsee, ja iloitsen että apuja on.

Ei kai siinä ole mitään ikävää, jos käyttää tai tarvitsee jotain apuvälineitä. Paitsi jos patterit loppuu.  ;D Eiköhän ne kaikki tavat toteuttaa omaa seksuaalisuutta ole ihan ok, niin kauan kuin pysytään laillisuudessa.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisten masturbointi on nykyisin kätevämpää kuin koskaan
« Vastaus #27 : Joulukuu 10, 2019, 23:40:09 »
Mielenkiintoinen artikkeli, Meeme!

Satisfyer Pro2 on yllätyksekseni syrjäyttänyt vanhat suosikit ja saavuttanut mun ykköslelun paikan. Vaihtelun vuoksi käytän joskus perinteisempää, isokokoista sauvamallista klitoriskiihotinta. Äärimmäisen harvoin pitää työntää mitään sisään. Ulkoiset stimulaatiot yleensä hoitavat hommat. Mutta nyt kun tuli puheeksi, niin heti tuli mielihalu kaivaa lelulaatikosta pupunkorvavibra...  8)

Tilasin itselleni uudeksi leluksi Lelon Ora2 -klitoriskiihotinvibran, joka imitoi pillunnuolemista. https://kauppa.maukaste.fi/LELO-ORA-Musta  Tämä ei ole helppo lelu, ei rakkautta ensisilmäyksellä, vaan vaatii opettelua ja rauhallista tutustumista oikeaan tekniikkaan. "Kielen" liike tuntuu sormea vasten hyvin voimakkaalle, mutta pillussa sitä parasta kohtaa on yllättävän hankala löytää ja pitää yllä klitan turvotessa. Mutta hyvin miellyttävä opettelu- ja tutustumismatka on käynnissä, joten ei haittaa.  8)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Jylppy77

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten masturbointi on nykyisin kätevämpää kuin koskaan
« Vastaus #28 : Elokuu 29, 2020, 00:56:29 »
Huvittaa mielikuva hakkerin riivaamasta seksilelusta joka pahimmassa tapauksessa sammuu aina h-hetkellä ;D

Monella tuttava pariskunnalla on satisfyer ja ovat kehuneet mukavaksi vaihteluksi perus suristimille.

Satisfyer on mun ykkönen! Ja sitä tosiaan näppärä käyttää itse klitoriksella kun toinen panee takaapäin!Mä olen vähän itsekäs hupakko ottamaan oman orgasmini, joten lähestulkoon kaikki asiakkaatkin pääsee tutustumaan satisfyeriin  ;D
Jos joskus tiemme käy samaan paikkaan niin ei muutakuin satisfyer käyttöön niin aikamoista kyytiä tiedossa ;)
Tietoa etsimässä, mistä saa piinattua rellua

Poissa exhobo

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten masturbointi on nykyisin kätevämpää kuin koskaan
« Vastaus #29 : Tammikuu 21, 2021, 13:41:47 »
Oli tuo Satisfyer pro 3 hyvässä tarjouksessa Kaalimato kaupassa, 19.90 ja piti se hankkia, nyt on postissa
ja pitää huomenna hakea ja sitten pääsee vakkarin kanssa kokeilemaan. Hyviä ohjeita kaipaan
miten käyttää samalla kun oikeasti pannaan, varovasti alkuun varmaan mutta imu ja värinä päälle. En
tilannut mitään luikkaria kun muutenkin luistaa mutta olisko tarvinnut, kokeneet tietää.
Tarvii varmaan myös kokeilla alkulämmittelyyn ennenkuin mitään muuta tehdään. Odotan innolla kun noita
juttuja olen lukenut vaikka kuinka monta noista eri versioista.
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo