Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huumekauppa vs seksin myynti  (Luettu 8061 kertaa)

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #20 : Elokuu 11, 2020, 16:43:42 »
^ Ei, siitä ei ollut kyse vaan siitä, että ihannoidaanko R-Ata hyvä tyyppinä, joka on komea ja hänellä on uudet hyvät hampaat. Että ei välitetä sitä, että hänelle on tulossa n 13 vuoden huumetuomio. Naiset kuolaa ja miehet ihailee ja hepulla on nenässä reikä hepon vetämisestä. Minun mielestäni kyse on siitä.

Mitä vittua sä selität ja vääristelet. Luetko sä edes mitä mä kirjoitan? En ole Nikoa MISSÄÄN, IkINÄ, KOSKAAN sanonut hyväksi tyypiksi.

Mistä sä revit nää jutut?

Lue. En ole väittänyt että sinä pidät.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #21 : Elokuu 11, 2020, 16:46:14 »
Nikopoika paistattelee Marbellassa ja aivan varmana hoitaa uusia diilejä. Se on hyvä juttu, hänellä on siihen oikeus.

KOSKA SUOMEN OIKEUSLAITOS ANTOI HUUMETAPPAJAN PÄÄSTÄ VAPAALLE!!!

Ei muuten paistattele. Tänään taisi olla yksi oikeus päivä ja niitä on muutoma jäljellä vielä.

Niin ja Niko ei ole tappanut ketään.
Se on huumeidenmyyjä ei huumetappaja.

Vääristelyä ja nimittelyä.
Eikö niin kovin naisellisella neutraalilla kirjoitettua.
Why so fragile?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #22 : Elokuu 11, 2020, 16:49:28 »
Piti jo eilen katsoa tämä sarja, mutta nukahdin ennen sitä, tänään yritän ehtiä tsekkaas.

Niko on mieheksi etten sanoisi jopa kaunis. Täydellinen vartalo, hiukset ja kasvot, menestyisi todella hyvin miesseuralaisena. Huumeet on perseestä.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #23 : Elokuu 11, 2020, 16:52:23 »
Voi, olen pahoillani etten ole ”naisellinen”. Miten ”naisellinen” olisi asian ilmaissut?

Se, joka tuo huumeita addiktien käyttöön, on potentiaalinen huumetappaja. Minun mielestäni. Ja vie minut ja keltainen lehdistö oikeuteen, lehdistössä on luettu jopa perunatappajista.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2020, 16:56:40 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #24 : Elokuu 11, 2020, 16:53:44 »
Niko on mieheksi etten sanoisi jopa kaunis. Täydellinen vartalo, hiukset ja kasvot, menestyisi todella hyvin miesseuralaisena.

Totta!
Nuoren Johnny Deppin (alias Johannes Teppisen) lisäksi ainut mies jolle yksi silmäinen käärmeeni teki asentoa.
Why so fragile?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #25 : Elokuu 11, 2020, 16:55:47 »
Niko on mieheksi etten sanoisi jopa kaunis. Täydellinen vartalo, hiukset ja kasvot, menestyisi todella hyvin miesseuralaisena.

Totta!
Nuoren Johnny Deppin (alias Johannes Teppisen) lisäksi ainut mies jolle yksi silmäinen käärmeeni teki asentoa.

Tämä ketju sais kauniin päätöksen, otsikon perusteella jopa eeppisen, jos Niko alkais seksinmyyjäksi. :)
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #26 : Elokuu 11, 2020, 16:58:52 »
Niko on mieheksi etten sanoisi jopa kaunis. Täydellinen vartalo, hiukset ja kasvot, menestyisi todella hyvin miesseuralaisena.

Totta!
Nuoren Johnny Deppin (alias Johannes Teppisen) lisäksi ainut mies jolle yksi silmäinen käärmeeni teki asentoa.

Tämä ketju sais kauniin päätöksen, otsikon perusteella jopa eeppisen, jos Niko alkais seksinmyyjäksi. :)

Onko homoa jos haluaa ottaa suihin....
No on se ehkä vähän.
Ehkä sitten toisinpäin.
Why so fragile?

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #27 : Elokuu 11, 2020, 17:01:08 »
No ihan älyttömän nättihän se on. Kertoo myös instassa kuka hänen hammaslääkärinsä on. Tosi lutunen tyyppi.

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #28 : Elokuu 11, 2020, 17:04:29 »
No mutta, joku aloitti tämän narun. Huumekauppa va seksin myynti.

Ekaks tulee mieleen kumpi on vaarallisempaa Suomessa? Löytääkö joku tilastot kuinka moni kuolee huumeisiin kontra seksinmyyntiin Suomessa vuosittain?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #29 : Elokuu 11, 2020, 17:10:52 »
Ihminen tulee riippuvaiseksi koska on ihan itse omin kätösin kehoonsa tunkenut huumeita.
Riippuvuus ei ole huumekauppiaan vika.
Tai tulee riippuvaiseksi alkoholista, tupakasta, kahvista, sokerista...kaikista mistä valtio kerää verotulot muiden kuin omien kansalaistensa auttamiseen. Oma valinta, jos käyttää noita addiktoivia mömmöjä. Toisaalta on hyvä ihminen, kun kerryttää verotuloja Ambomaahan ryystämällä Nescafeta. Ei ole kiinnostanut niin paljoa, että missä tuo minun ylenmäärin väärinkäyttämä jauhe valmistetaan.
En nyt sen kummemmin ole huumemyönteinen, mutta joillekin tiukkapipoille tekisi mieli suositella parit avartavat savut.
Tarkoitin tässä sanoa, niinkuin sanon lenkillä koirallekin; joo siinä polun vieressä on koiranpaskaa. Älä astu siihen, äläkä voi vitun hamppi syö sitä...no niin perrrkele. Meni jo, et sitten ainenkaan tule viereen nukkumaan etkä nuole naamaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #30 : Elokuu 11, 2020, 17:11:58 »
Tässä sen miehen ja naisen eron huomaa.
Naiset yleensä tykkää miehistä jotka mun silmään näyttää jo todella paljon naisilta.
Yhdessä vaiheessa meikatut Ville Valot ja emo pojat sai pillut virtaamaan reisille

Jos oikeesti ollaan rehellisiä niin Jere Karalahti sai viisarin vähähtämään.
Mä en tajua mikä Nikon ulkonäössä viehättää.

Tähän on tultu rakkaat lukijat.
Korona 2020 ja Lifti katselee ukkoja

Muistakaa että tää johtuu Koronasta.
Why so fragile?

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #31 : Elokuu 11, 2020, 17:16:26 »
Tässä sen miehen ja naisen eron huomaa.
Naiset yleensä tykkää miehistä jotka mun silmään näyttää jo todella paljon naisilta.
Yhdessä vaiheessa meikatut Ville Valot ja emo pojat sai pillut virtaamaan reisille

Jos oikeesti ollaan rehellisiä niin Jere Karalahti sai viisarin vähähtämään.
Mä en tajua mikä Nikon ulkonäössä viehättää.

Tähän on tultu rakkaat lukijat.
Korona 2020 ja Lifti katselee ukkoja

Muistakaa että tää johtuu Koronasta.

R-A on mielestäni kuin ylimakea praliini. En eläissäni koskisi häneen. Mutta nätti hän on.

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #32 : Elokuu 11, 2020, 17:19:46 »
Ihminen tulee riippuvaiseksi koska on ihan itse omin kätösin kehoonsa tunkenut huumeita.
Riippuvuus ei ole huumekauppiaan vika.
Tai tulee riippuvaiseksi alkoholista, tupakasta, kahvista, sokerista...kaikista mistä valtio kerää verotulot muiden kuin omien kansalaistensa auttamiseen. Oma valinta, jos käyttää noita addiktoivia mömmöjä. Toisaalta on hyvä ihminen, kun kerryttää verotuloja Ambomaahan ryystämällä Nescafeta. Ei ole kiinnostanut niin paljoa, että missä tuo minun ylenmäärin väärinkäyttämä jauhe valmistetaan.
En nyt sen kummemmin ole huumemyönteinen, mutta joillekin tiukkapipoille tekisi mieli suositella parit avartavat savut.
Tarkoitin tässä sanoa, niinkuin sanon lenkillä koirallekin; joo siinä polun vieressä on koiranpaskaa. Älä astu siihen, äläkä voi vitun hamppi syö sitä...no niin perrrkele. Meni jo, et sitten ainenkaan tule viereen nukkumaan etkä nuole naamaa.

Osaatteko nähdä eroa kahvin, kokaiinin,, ekstaasin, lakan ja heroiin välillä. Jos niillä ei ole eroa, niin taidan etsiä vähän lakkaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #33 : Elokuu 11, 2020, 17:32:42 »
Osaatko nähdä eron sillä että joku istuu kotona ja myy huumeita vasta sitten kun huumeiden käyttäjä jollakin helvetin wikkerillä laittaa viestin " Hei, haluan ostaa 2g piriä" ja itselläsi joka väittää että se on huumekauppiaan vika kun nisti vinkuu kahta grammaa.

Huumekauppias ei myy jos kukaan ei käytä.
Jos kukaan ei myy nistit valmistaa ite - ketä sitten sitten syytetään?

Missä menee raja että otetaan vastuu siitä mitä minä kehooni tungen.
Taidan ostaa vknloppuna kokaiinia. Vittu ei ole minun vika jos ostan ja käytän. En ole vastuussa, ei ole minun vika!
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #34 : Elokuu 11, 2020, 17:34:00 »
^^
Teet niinkuin tykkäät. Ei kuulu minulle tai kellekään muulle.
Sinullekaan ei kuulu toisten kahvin juonti.
Milloin alat nousta barrikaadeille seksinmyynnin puolesta?

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #35 : Elokuu 11, 2020, 17:39:39 »
Osaatko nähdä eron sillä että joku istuu kotona ja myy huumeita vasta sitten kun huumeiden käyttäjä jollakin helvetin wikkerillä laittaa viestin " Hei, haluan ostaa 2g piriä" ja itselläsi joka väittää että se on huumekauppiaan vika kun nisti vinkuu kahta grammaa.

Huumekauppias ei myy jos kukaan ei käytä.
Jos kukaan ei myy nistit valmistaa ite - ketä sitten sitten syytetään?

Missä menee raja että otetaan vastuu siitä mitä minä kehooni tungen.
Taidan ostaa vknloppuna kokaiinia. Vittu ei ole minun vika jos ostan ja käytän. En ole vastuussa, ei ole minun vika!

Nikki ”Lifti”, sun ei tarvitse minua uskoa, mutta olen suht’ varma että minulla on ymmärrys, vaikkei minulla ole kokemus siitä, miksi huumeita ruumiiseeni ruiskutan.
Olen varma että tiedän, ehkä paremmin kuin sinä, mistä puhut, koska olen se, joka olen ollut hoitavassa päässä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #36 : Elokuu 11, 2020, 17:53:53 »
Osaatko nähdä eron sillä että joku istuu kotona ja myy huumeita vasta sitten kun huumeiden käyttäjä jollakin helvetin wikkerillä laittaa viestin " Hei, haluan ostaa 2g piriä" ja itselläsi joka väittää että se on huumekauppiaan vika kun nisti vinkuu kahta grammaa.

Huumekauppias ei myy jos kukaan ei käytä.
Jos kukaan ei myy nistit valmistaa ite - ketä sitten sitten syytetään?

Missä menee raja että otetaan vastuu siitä mitä minä kehooni tungen.
Taidan ostaa vknloppuna kokaiinia. Vittu ei ole minun vika jos ostan ja käytän. En ole vastuussa, ei ole minun vika!

Nikki ”Lifti”, sun ei tarvitse minua uskoa, mutta olen suht’ varma että minulla on ymmärrys, vaikkei minulla ole kokemus siitä, miksi huumeita ruumiiseeni ruiskutan.
Olen varma että tiedän, ehkä paremmin kuin sinä, mistä puhut, koska olen se, joka olen ollut hoitavassa päässä.

Mielenkiintoista.
Minä olen nimenomaan tehnyt addiktien kanssa töitä.
Addiktit EIVÄT SYYTÄ addiktiostaan huumeidenmyyjiä.
Päihdeterapeutit EIVÄT SYYTÄ addiktiosta huumeidenmyyjiä.
Suurinosa ensiaputyöntekijöistä ja lääkäreistä EIVÄT SYYTÄ addiktiosta huumeidenmyyjiä.

Addiktiosairaudesta toipuvat EIVÄT SYYTÄ addiktiostaan huumeidenmyyjiä. Addiktiosairaudestaan toipuvat OTTAVAT VASTUUN SAURAUDESTAAN ja sen hoitamisestaan.
Jeesuskerhot saattaa syyttää huumeidenmyyjiä
Jeesuskerhot ovat yleensä syyllistäviä

En tiedä ketä olet auttanut, missä ja kuinka kauan mutta (anteeksi vaan) et kuulosta ammattilaiselta.
Ammattilaiset painottaa vastuun addiktille koska jos hänellä on vastuu käyttämisestä, hänellä on vastuu toipumisesta. Jos hänellä on voimaa ja halua käyttää, hänestä myös löytyy voima ja halu toipumiseen.
Why so fragile?

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #37 : Elokuu 11, 2020, 17:55:51 »
Minä en usko mitään, mitä sanot.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #38 : Elokuu 11, 2020, 18:07:13 »
Minä en usko mitään, mitä sanot.

Sähän tiedät ******** eron addiktin ja alkoholismin välillä?
Tiedät parhaimman startit eli termin 90 päivää 90 ryhmää
Tiedät AAL, AA, NA, AL ANON.

Tiedät taka vuosilta pitkän myllyn ja lyhyen myllyn?
Kisko hoito on tuttu?
Termistö kuiva puoli ja märkä puoli on hallussa?

Nää kaikki löytyy toki kun googlettaa mutta alan ammattilaisena sä vastaat mun jokaiseen kysymykseen 5 minuutin sisään.

Eli on olemassa ammittilaisia ja sitten on olemassa "ammattilaisia"
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2020, 18:11:28 kirjoittanut Mummo »
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huumekauppa vs seksin myynti
« Vastaus #39 : Elokuu 11, 2020, 18:33:21 »
Pitäiskö minunkin vain syyttää muita omista menneistä kokemuksista ja unohtaa ajatus siitä, että peiliin katsominen ja vastuun ottaminen elämästään sekä siinä tapahtuneista virheistä oli ehkä sittenkin omia heiniäni, eikä mennä jonkin vitun narsistisen käsityksen varassa ajatellen, että syntipukki löytyy aina minun ulkopuolelta?

Sain joskus käsiini kirjan nimeltä Kuolemankauppias, mutta en lukenut siitä sivuakaan jeesusteluun törmäämistä terveellä varovaisuudella välttääkseni ja varsinkin koska sitä yritti tyrkyttää nenäni eteen oma äitini, joka ei tunnu ymmärtävän juuri sanaakaan sielunmaisemastani.

Huumeet eivät automaattisesti tapa vaan edesvastuuttomuus etsiä ongelmien luojaa itsestään vastuuttomuus lähteä hoitamaan ajoissa, kun vielä voi. Jotkin huumeeksi laskettavat vanhan kansan rohdot eivät siltikään tapa tai aiheuta riippuvuutta, vaikkakin psykooseja ja välillisiä lentäviä lähtöjä kylläkin onnettomuustilastoja seuratessa.

Heittäkää ne Viru valgeet, spaddut, snagut ja pilvipalvelut vittuun nyt kun vielä voitte, ja samalla heittäkää paska asenteenne syyttää ainoastaan muita hevonkuuseen. Jälkimmäinen luetelluista eli pilvi lemuaa kymmenen metrin päähän niin ettei sellaista tyyppiä suurin osa ohikulkijoista ota tosissaan ja se on valitettava fakta.

Steen1 räppää vanhassa biisissään näin:

"Parhaat frenditkin on nistei
Ketä mä voin syyttää?"

Syytä Seppo Lampela vaikka itseäsi, jos jotakuta nyt edes pitää syyttää ja jos itse olit sellaiset frendisi valinnut. Ja syyttäköön sen tyypin frendit itseään siitä, että ovat nistejä, kun mikään laki ei pakota.

Niko Ranta-Aho voisi aivan hyvin halutessaan alkaa myymään persettä enkä katsoisi pahalla vaikkei voisi sinänsä vähempää kiinnostaa.

Edit: Erään toisen huumeita vetäneen keskustelijan teksti ja kirjoitustyyli muistuttaa vähän samaa kuin sillä tyypillä, jolle viime vuonna hommasin elinikäiseksi tarkoittamani lähestymiskiellon sotkeutua omaan elämääni. Toivon hartaasti, että olen väärässä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2020, 18:39:17 kirjoittanut SielujenRakastelua »