Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muistoja seksuaalisen heräämisen ajoilta  (Luettu 1308 kertaa)

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Muistoja seksuaalisen heräämisen ajoilta
« : Elokuu 10, 2020, 22:17:13 »
Mitä seksuaaliseen heräämiseen liittyviä muistoja/kuvia sinulla on? Oletko löytänyt noita kuvia myöhemmin? Mitä fiiliksiä muistot herättää nyt?

Anttilan postimyyntikuvasto lienee monelle turskalle tuttu. Vaikka sitäkin tuli "selattua", niin mulle siitä ei palanut mitään tiettyä verkkokalvolle.

Itse löysin leffaketjun avulla yhden leffajulisteen (kiitos Tibenius ;D) joka herätti kutkuttavan tunteen joskus 12v paikkeilla. Säväyttää vieläkin, vaikka netti on pullollaan 100-kertaa hotimpaa kamaa!
#maksuseksionihanaa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muistoja seksuaalisen heräämisen ajoilta
« Vastaus #1 : Elokuu 10, 2020, 22:56:45 »
Muistan sen että verkkareista piti luopua.
Siihen liitutaululle oli vähän outoa siinä luokan edessä matematiikan kaavaa kirjailla kun toinen käsi oli taskussa ja painoi kullia väkisin alas.
Vieressä Elina heilui perseensä kanssa ja Lifti hoki "voi vitun-vitun-vitun-vittu"
Why so fragile?

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1829
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Muistoja seksuaalisen heräämisen ajoilta
« Vastaus #2 : Elokuu 11, 2020, 00:18:15 »
toinen käsi oli taskussa ja painoi kullia väkisin alas.

Mää oon ihan varma että juuri tästä syystä mun kullista tuli pysyvästi alaspäin käyrä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muistoja seksuaalisen heräämisen ajoilta
« Vastaus #3 : Elokuu 11, 2020, 14:52:34 »
Olin jotain 12 v+ kun ihmettelin miten ihanaa on leikkiä suihkun suuttimen kanssa haarovälissä ja miten siitä tulee sellaisia aaltoja. Kerroin kaverille vessassa asiasta mutta ei hänellä ollut samaa kokemusta eikä tiennyt mistä on kyse.
Joten ei mulle miehen ole tarvinnut opettaa orgasmia. Taisin olla vähän koukussa siihen suihkutteluun. Ei mulla ollut aavistustakaan naisen saatika miehen genitaalianatomiasta, se oli vaan sellanen mun nautintojuttu.

Siitä sitten joku yks tai kaksi vuotta eteenpäin, kun pesin koko perheen pyykit pyykkituvassa ja siellä oli vanhanaikainen linko. Sitäkin vasten sain orgasmeja...

Oliko se sitten seksuaalisuutta? Se oli seksuaalista heräämistä, oman ruumiin tutkimista.

Myöhemmin hiffasin sen kahdenkeskeisen jutun, ja sitä jatkan edelleen.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2020, 14:57:46 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Muistoja seksuaalisen heräämisen ajoilta
« Vastaus #4 : Elokuu 11, 2020, 21:05:38 »
Varmaan on monia muistoja, mutta yksi pomppasi heti mieleen Olin kaverilla kesälomalla niiden mökillä sen mutsi kävi aina uimassa alasti. Muistan vieläkin ne täydelliset tissit ja sen tiimalasi vartalon. Kuinkankahan vanha olin...ehkä 10 tai 11..
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2020, 21:07:26 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muistoja seksuaalisen heräämisen ajoilta
« Vastaus #5 : Elokuu 11, 2020, 21:11:12 »
^ Runkkasitko?

Tai älä vastaa!
Vähän outo olo tuli, 34v utelee 10v pojalta sopimattomia.
Why so fragile?