Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Skopjen ja Bukarestin koneet  (Luettu 1552 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Skopjen ja Bukarestin koneet
« : Elokuu 10, 2020, 20:06:38 »
Monikohan huora tuli noilla koneilla? Minulla on tiettyjä epäilyksiä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Skopjen ja Bukarestin koneet
« Vastaus #1 : Elokuu 10, 2020, 20:30:00 »
157 testattua ja 24 varmistettua tartuntaa... Lauantaina lisää..
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Skopjen ja Bukarestin koneet
« Vastaus #2 : Elokuu 10, 2020, 20:43:14 »
Toivottavasti mahdollisimman moni varsinkin transitioituneista hengenheimolaisista osasi varsinkin Bukarestin eikun siis Budapestin ym. suunnilta lentää ihmisten aikaan ajoissa jonnekin hevonkuuseen ja vaikkapa suoraan tänne Suomeen pakoon alkaneita ihmisoikeuksien katovuosia ja pula-aikaa. (Äh, aina onnistun sotkemaan kahden lähes samannimisen kaupungin nimet keskenään...)

Some of them are possible spreading the disease called ******. Joten ottakaa ja nauttikaa nyt jos lihakin on heikkoa.

Minä muistan kasvissyöntiä säännöllisen epäsäännöllisin väliajoin mutta liha ei enää nykyisellään tahdo maistua. Ne joille liha edelleen maistuu, niin muistakaahan Sininen valinta niin hiljaa hyvä tulee...

Jos tämän sanomani jälkeen joku haluaa viedä minut noitaroviolle lämmittelemään kuumiin tunnelmiin, niin olen vain otettu. Sanoinpahan kerrankin taas mitä ajattelin eli ainakin olin rehellinen.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2020, 20:50:58 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • * Kelpo kaveri
Vs: Skopjen ja Bukarestin koneet
« Vastaus #3 : Elokuu 10, 2020, 22:33:05 »
Ei syytä huoleen, tällä hetkellä Romaniasta tulevien matkailijoiden osuus on rajoitettua, eli sieltä pääsee tänne vain tärkeän syyn vuoksi mm. työn tai opiskelun perässä. Eli koneessa ei ollut yhtään ”lomailijaa” johon hupakot käytännössä luokiteltaisiin.

https://www.visitfinland.com/article/practical-travel-information-for-travelers-to-finland-during-coronavirus-pandemic/#d79dc1c2