Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Poikuuden menettäminen?  (Luettu 11834 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #40 : Elokuu 13, 2020, 02:34:32 »
Missä muuten menee poikuuden lähtemisen raja?
1 Pano pilluun
2 Tyttö ottaa suihin
3 Tytön perseeseen pano
4 Transseksuaalisen tytön persepano
5 Tyttö runkkaa
6 Naapurin late runkkaa
7 Itse runkkaa

1. Pippeli menee pimppiin.

Jaa että homot ja lesbot on sitten ikuisesti neitsyitä vai?

Kyllä kai. Tällä foorumilla on ihastuttava yleisen käsityksen "aina aukoton ja kaikki ongelmat ratkaiseva" logiikka ollessaan peräisin siitä muiden käsitysten yläpuolella olevasta yleisestä käsityksestä. Tehkää, menkää ja rakastakaa meitä pyhiä neitsyitä, koska olette saaneet tärkeän tehtävän kyntää meitä huoria. Minäkin taidan sittenkin olla vaan tämmöinen turha neitsyt, joka lisäksi ei tiedä mistään mitään. Niin koska en ole hetero lepakkopiirteiden vuoksi. Niin ja lisäksi koska jossakin muualla pippeli tosiaan menee pimppiin, mutta ennen oman pilluni valmistumista niin ei tapahdu täällä, joten se siitä neitsyyden menettämisestä. Iloitkaa kun voititte! Neitsyt Johanna strikes again! 8)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #41 : Elokuu 13, 2020, 10:30:25 »
^Ihailtavaa miten saat kaiken aina käännettyä itseesi ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #42 : Syyskuu 02, 2020, 14:13:51 »

Aih, alkoivat pikkarit kostua, kun ajattelinkin, että saisin jonkun ihanan tursakkeen opastaa kädestä pitäen seksin ihaniin saloihin <3

Milf-Nellis
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa n00b

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #43 : Huhtikuu 02, 2023, 19:26:33 »
Moi. Olen vähän ujo ja haluaisin vihdoin kokeilla poikuuden menttämistä ammattilaisen kanssa. Osaisiko joku ohjata minut oikeaan suuntaan?. Etsin suomalaista naista joka osaisi ottaa neitsyen pojan/miehen huomioon ja ei velottaisi tulemisien mukaan (veikkaan että saatan tulla aika monesti ekalla tapaamisella...) Sijainti Jyväskylän lähistöllä.
Jäi nuo haaveilut tuolloin kun koronapelotteet iski kovaa. Nyt olisin uudestaan samassa tilanteessa. En vain oikein tahdo löytää naapurista tai RE:stä luotettavan näköisiä ilmoituksia.

Pelkään että tulen huijatuksi/ryöstetyksi/nöyryytetyksi. Vilkaisin tuota kalenteria ja siinä ei ainakaan minun selain antanut mitään linkkejä profiileihin joten sekin tuntuu vähän oudolta. Pitääkö vain yrittää löytää heidät täältä jos haluaa lähestyä?

Olisi mahtavaa jos jkl-seudulla lähikuukausina toimivat maltilliset ammattilaiset voisivat ottaa minuun yksärillä yhteyttä. Pahoittelen että olen vähän vaikeampi tapaus ainakin alkuun kun ahdistaa nuo pelot.

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #44 : Huhtikuu 02, 2023, 21:11:55 »
Kalenteria katselin niin tälle kuulle Jyväskylässä käymässä Anniina, ElinaNeito ja Venla ainakin. Noille kaikille vahva suositus et varmasti tule huijatuksi ja osaavat varmasti suhtautua tapaamiseen oikealla asenteella kun kerrot että olet ensikertalainen. Ja kaikki taitavat mainostaa naapurisivustolla ja ilmoituksista löytyy ohjeet kuinka ottaa yhteyttä.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #45 : Huhtikuu 03, 2023, 08:57:42 »
Mä olen enimmäkseen Jyväskylässä ja löydyn sieltä naapurista. Jos tuollaset ryöstelyt tai muut pelottaa niin voithan vaikka itse varata hotellin ja pyytää tytön sinne jos se tuntuis turvallisemmalta.

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 647
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #46 : Huhtikuu 03, 2023, 12:30:58 »
Tuolla aiemmissa postauksissa on sinulle monta hyvää ehdokasta.

Ainut, josta itsellä on "kokemusasiantuntijuutta" on Venla :inlove:

Jos maltat odottaa 22.4. saakka, niin varaa ihmeessä Venlalta tapaaminen :behind:

Olen 100%:n varma, että poikuuden menettämisestä tulee sinulle hänen kanssaan todella positiivinen kokemus :kiss:

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1356
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #47 : Huhtikuu 03, 2023, 14:47:01 »
…Olisi mahtavaa jos jkl-seudulla lähikuukausina toimivat maltilliset ammattilaiset voisivat ottaa minuun yksärillä yhteyttä. Pahoittelen että olen vähän vaikeampi tapaus ainakin alkuun kun ahdistaa nuo pelot.

Aika usein täällä toivotaan, että nämä ammattilaiset alkaisivat tavoittelemaan. Itseensä käpertyminen ja muiden yhteydenottaminen ei varmastikaan helpota pelkoja. Täällä tuli hyviä vinkkejä minkä perusteella yksäreillä kyselyitä liikkeelle. Hyvä ohjenuora on kysyä itseltään, että mikä asia voisi olla huonommin lähetetyn yksityisviestin jälkeen.

Poissa Random2525

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #48 : Huhtikuu 05, 2023, 15:32:00 »
Moi. Olen vähän ujo ja haluaisin vihdoin kokeilla poikuuden menttämistä ammattilaisen kanssa. Osaisiko joku ohjata minut oikeaan suuntaan?. Etsin suomalaista naista joka osaisi ottaa neitsyen pojan/miehen huomioon ja ei velottaisi tulemisien mukaan (veikkaan että saatan tulla aika monesti ekalla tapaamisella...) Sijainti Jyväskylän lähistöllä.
Jäi nuo haaveilut tuolloin kun koronapelotteet iski kovaa. Nyt olisin uudestaan samassa tilanteessa. En vain oikein tahdo löytää naapurista tai RE:stä luotettavan näköisiä ilmoituksia.

Pelkään että tulen huijatuksi/ryöstetyksi/nöyryytetyksi. Vilkaisin tuota kalenteria ja siinä ei ainakaan minun selain antanut mitään linkkejä profiileihin joten sekin tuntuu vähän oudolta. Pitääkö vain yrittää löytää heidät täältä jos haluaa lähestyä?

Olisi mahtavaa jos jkl-seudulla lähikuukausina toimivat maltilliset ammattilaiset voisivat ottaa minuun yksärillä yhteyttä. Pahoittelen että olen vähän vaikeampi tapaus ainakin alkuun kun ahdistaa nuo pelot.

Olin joskus 2,5v sitten samassa tilanteessa. Tapasin Venlan ja hän osasi hoitaa asian ammattimaisesti ja otti ensikertalaisuuteni hyvin huomioon. Suosittelen sulle.


Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #49 : Huhtikuu 05, 2023, 15:52:18 »
Tämähän alkaa jo kiinnostaa roolileikkinäkin.

Poissa Ohotnik

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #50 : Huhtikuu 05, 2023, 20:03:58 »
Ei siinä mitään menetetä, vaan saadaan.  :h :drinking:  No rahan menetystä ei tarvi murehtia; sitä saadaan uutta.

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2038
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #51 : Huhtikuu 05, 2023, 22:01:37 »
Multakin vois joku naseva nainen viedä poikuuden. Vähän niinku nostalgiamielessä. Kotona olen ja voi tulla vaikka heti viemään, tai siis olisin heti valmis menettämään. Poikuuden siis.
I see what is right and approve, but I do what is wrong