Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Poikuuden menettäminen?  (Luettu 11853 kertaa)

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #20 : Elokuu 10, 2020, 23:16:28 »
Kokemukseni maksullisesta seksistä ovat todellakin hieman rajalliset. Kasvojeni päällä on kylläkin moni nainen istunut ja olen ollut hierojattarilla mutta yhdyntää tai suuseksiä en ole vielä kokenut.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #21 : Elokuu 10, 2020, 23:40:10 »
Kokemukseni maksullisesta seksistä ovat todellakin hieman rajalliset. Kasvojeni päällä on kylläkin moni nainen istunut ja olen ollut hierojattarilla mutta yhdyntää tai suuseksiä en ole vielä kokenut.

I'm just playing Jani you know I love you  :-*

_
dijon on sinappi

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #22 : Elokuu 10, 2020, 23:56:34 »
Love you too, Dijon.  ;)

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #23 : Elokuu 11, 2020, 00:39:48 »
Kokemukseni maksullisesta seksistä ovat todellakin hieman rajalliset. Kasvojeni päällä on kylläkin moni nainen istunut ja olen ollut hierojattarilla mutta yhdyntää tai suuseksiä en ole vielä kokenut.

Kuka helvetti tilaa Mäkkärissä salaatin? Se on sama kuin tilaisi huoralta halauksen.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #24 : Elokuu 11, 2020, 07:20:02 »
^ Kuka vielä tänä päivänä ajattelee, että vain yhdyntä on seksiä? Ihmiset tykkää erilaisista asioista, eikä se yhdyntä ole ollenkaan kaikille se ykkösjuttu.

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #25 : Elokuu 11, 2020, 09:50:33 »
^ Tuossa nyt oli vähän huumoria. Itsekin tilaan myös halauksia ja suudelmia 😘

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #26 : Elokuu 11, 2020, 09:59:58 »
En tiedä, ymmärsitkö mun pointtia, mutta siis; perinteinen yhdyntä ei kuulu läheskään kaikilla siihen koko seksiksi nimitettyyn toimintaan lainkaan. Eli selkeämmin ilmaistuna ja tämä voi tulla monille suurena yllätyksenä; kaikki eivät halua panna.  ;D

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #27 : Elokuu 11, 2020, 10:01:05 »
Missä muuten menee poikuuden lähtemisen raja?
1 Pano pilluun
2 Tyttö ottaa suihin
3 Tytön perseeseen pano
4 Transseksuaalisen tytön persepano
5 Tyttö runkkaa
6 Naapurin late runkkaa
7 Itse runkkaa
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #28 : Elokuu 11, 2020, 10:20:12 »
Oikeastaan koko poikuuden tai neitsyyden käsitteestä voisi luopua kokonaan. Olen kuullut, että jossainpäin maailmaa harrastetaan aktiivisesti suu- ja anaaliseksiä "ettei mene neitsyys" ja sitten toisaalla tehdään uusia immenkalvoja, jotta "on taas neitsyt".  ::) Ja yleensä juurikin naisen kokemattomuus on se asia, jota tulee jotenkin vaalia ja suojella. Sairasta.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #29 : Elokuu 11, 2020, 10:41:56 »
^ hyvin käännetty ketju päälaelleen, kun AP on hyvän matkaa tulossa velhoksi ja haluaa tehdä asialle jotakin. Kyseessä on mielenlukko bandha eikä mitään muuta.

_
dijon on sinappi

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #30 : Elokuu 11, 2020, 11:19:31 »

On muuten ihan totta että jos seksi mielletään vain penis-menee-pilluun -asiaksi niin mennään metsään. Onhan tuo perinteinen yhdyntä tosi hieno juttu (itsekin tykkään siitä aikas paljon 😍) mutta tosiaan ajatukset että tekemällä ihan kaikkea muuta paitsi tätä yhdyntää ja mieltää silti ettei ole harrastanut seksiä... hmm... ei nähdä metsää puilta. Seksi on parhaimmillaan monimuotoista läheisyyttä, yhteistä tanssia. Askelia ja säveliä on monia. 😘

Amator

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #31 : Elokuu 11, 2020, 14:59:21 »
Oikeastaan koko poikuuden tai neitsyyden käsitteestä voisi luopua kokonaan. Olen kuullut, että jossainpäin maailmaa harrastetaan aktiivisesti suu- ja anaaliseksiä "ettei mene neitsyys" ja sitten toisaalla tehdään uusia immenkalvoja, jotta "on taas neitsyt".  ::) Ja yleensä juurikin naisen kokemattomuus on se asia, jota tulee jotenkin vaalia ja suojella. Sairasta.

Loistavaa!;D Silloinhan olen menettänyt neitsyyteni n.1vk aikaisemmin kuin olen tähän asti mieltänyt! Voihan sen ajatella niin, että mikä tahansa seksuaalinen toiminta toisen kanssa on neitsyyden menettämistä koska seksiä on monenlaista. Itselleni se perinteinen penetraatio on kuitenkin ollut se virstanpylväs jonka miellän poikuuden poistamisen ajankohdaksi. Jokainen voi sen omalla kohdalla kuitenkin vapaasti määrittää ;D

Tuo immenkalvojen takaisin parsinta on vähän kaukaa haettua. Toki sillä voi huijata tulevaa sulhoa joka haluaa neitsyen, mutta tekoa joka on tapahtunut se ei poista.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #32 : Elokuu 11, 2020, 15:01:58 »
En tiedä, ymmärsitkö mun pointtia, mutta siis; perinteinen yhdyntä ei kuulu läheskään kaikilla siihen koko seksiksi nimitettyyn toimintaan lainkaan. Eli selkeämmin ilmaistuna ja tämä voi tulla monille suurena yllätyksenä; kaikki eivät halua panna.  ;D

Tää kannattaa kaikkien miesten lukea ja sisäistää ettei teille käy kuin minulle kymmenen vuotta sitten - Lifti varoittaa

Vittuilin himassa akalle ettei olla seksiä harrastettu muutamaan päivään. Akka totesi "voi elämän kevät, ollaanpa nyt sitten oikeasti ilman seksiä pari päivää"

Se oli ihan hirveetä! Meinasin tulla hulluksi! Mutta opin kerrasta!
Why so fragile?

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #33 : Elokuu 12, 2020, 00:16:31 »
Ja toimii se peppukin pimppinä reiän osalta, jos vaan arvon Huoralla on tarpeeksi tiukka ja kuitenkin sopivan elastinen tarvittaessa samaan aikaan, jos pitää isompikin kalu antaa sinne upottaa lähetyssaarnaajassa tai ratsastamalla itse vaikka illankajosta auringonnousuun.

Tuosta voidaan olla montaa mieltä. Neitsyys pilluun on ihan eri kuin perseeseen.

Juuri näin.Saa persettä mutta neitsyys jää.
Aina etsimässä

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #34 : Elokuu 12, 2020, 00:20:29 »
Missä muuten menee poikuuden lähtemisen raja?
1 Pano pilluun
2 Tyttö ottaa suihin
3 Tytön perseeseen pano
4 Transseksuaalisen tytön persepano
5 Tyttö runkkaa
6 Naapurin late runkkaa
7 Itse runkkaa

1. Pippeli menee pimppiin.
Aina etsimässä

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #35 : Elokuu 12, 2020, 04:32:23 »

Ihan kehittävää keskustelua on virinnyt täällä tällaisesta aiheesta.
Valitettavan useib kuitenkin tuollaisten aloitusten taustalla jo keltaisien sivujen aikaan on ollut henkilö, joka sen neitsyyden on menettänyg jo aiemmin kuin moni täällä oleva hupakko tutin suustaan. Yritetään herättää täällä käyvien naisten äidinvaisto tms ja saada pienemmällä hinnalla parempi kokemus sääliin vedoten.
Toki aloittajaa en tunne, mutts kirjoitus on aika normi vastaava
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #36 : Elokuu 12, 2020, 09:39:23 »
Hyvä pointti huomata, että jokainenhan senkin lopulta itse määrittää sisimmässään mikä on neitsyyttä ja mikä ei.

Minulla ei ole vaginaa vielä. Silti en ole enää neitsyt nainen, koska käsitän laajemmin seksuaalisen kokemuksen käsityksen eli muutakin kuin vaginaalista yhdyntää. Peppu on kulunut kovassakin käytössä, mutta samalla pysynyt pepuksi käyttökelpoisena. Mm. sen kautta tunsin päässeeni joskus neitsyydestä eroon muiden ensikokemusten ohessa.

Poissa n00b

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #37 : Elokuu 12, 2020, 14:57:04 »
Missä muuten menee poikuuden lähtemisen raja?
1 Pano pilluun
2 Tyttö ottaa suihin
3 Tytön perseeseen pano
4 Transseksuaalisen tytön persepano
5 Tyttö runkkaa
6 Naapurin late runkkaa
7 Itse runkkaa

1. Pippeli menee pimppiin.

Jaa että homot ja lesbot on sitten ikuisesti neitsyitä vai?

Poissa n00b

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #38 : Elokuu 12, 2020, 14:59:04 »

1. Valitse kiva neito.
2. Laita viestiä ja kerro toiveet. Jos natsaa niin varaa aika.
3. Mene paikalle.
4. 🥳🥳🙃🙂🙃🙂

Kohtaan 1, apuja saat kalenterista ja/tai naapurisivuilta ja/tai RE:stä. 😊
Kiitos hyvästä vastauksesta, en tuota kalenteria ollut tajunnut ollenkaan!
Tuota naapurisivustoa olen koittanut googlettaa mutta kaikki tuntuvat olettavan että kaikki tietää mikä se on.... voiko joku vaikka kertoa yksityisviestillä mikä se on  ;D

Edit: Niin ja kiitos kaikille kirjoittaneille, vaikka onkin aika offtopic suurelta osin! En ajatellut että tänne oikeasti tulisi vastauksia! :D

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Poikuuden menettäminen?
« Vastaus #39 : Elokuu 13, 2020, 02:34:32 »
Missä muuten menee poikuuden lähtemisen raja?
1 Pano pilluun
2 Tyttö ottaa suihin
3 Tytön perseeseen pano
4 Transseksuaalisen tytön persepano
5 Tyttö runkkaa
6 Naapurin late runkkaa
7 Itse runkkaa

1. Pippeli menee pimppiin.

Jaa että homot ja lesbot on sitten ikuisesti neitsyitä vai?

Kyllä kai. Tällä foorumilla on ihastuttava yleisen käsityksen "aina aukoton ja kaikki ongelmat ratkaiseva" logiikka ollessaan peräisin siitä muiden käsitysten yläpuolella olevasta yleisestä käsityksestä. Tehkää, menkää ja rakastakaa meitä pyhiä neitsyitä, koska olette saaneet tärkeän tehtävän kyntää meitä huoria. Minäkin taidan sittenkin olla vaan tämmöinen turha neitsyt, joka lisäksi ei tiedä mistään mitään. Niin koska en ole hetero lepakkopiirteiden vuoksi. Niin ja lisäksi koska jossakin muualla pippeli tosiaan menee pimppiin, mutta ennen oman pilluni valmistumista niin ei tapahdu täällä, joten se siitä neitsyyden menettämisestä. Iloitkaa kun voititte! Neitsyt Johanna strikes again! 8)