Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naapurin hyvät ja huonot puolett?  (Luettu 27914 kertaa)

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #20 : Elokuu 10, 2020, 22:56:51 »
Itse katson ensin tämän forkan kalenterin ja RE:n, löytyykö vakkareita tai muita kiinnostavia kotimaisia. Jos ei löydy ja himot kuin hirvellä, niin naapuri on viimeinen oljenkorsi. Sieltä on kuitenkin vaikeampi löytää haluamaansa. Naapurin sekavuuden lisäksi mulla on kutina, että siellä ilmojen luotettavuus on murto-osa RE:stä. Naapurissa täytyy nähdä enemmän vaivaa. RE:ssä ilmoittavat ovat vakavissaan myymässä seksipalveluja mainittuina päivinä, naapurissa ilmo voi olla vanha ja hupakkolla luuri pois päältä/ei vastaa.
#maksuseksionihanaa

Poissa Pöytälamppu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #21 : Elokuu 11, 2020, 14:50:24 »
Naapurin huonot puolet:
* Rajaukset. 35-55v naisen haku
pk-seudulta vaatii 6 hakua. 12 jos lisää hieronta kategorian

* Vanhentuneet ilmot. Jos palveluntarjoaja ei ole kirjautunut 2kk hän tuskin vastaa puhelimeenkaan.
Myös ilmot eilen ja toisessa päivänä tavattavissa. autopoistoa ei ilmeisesti ole.

* Piilotettu puhe. Suurin osa ilmoituksista on selkeästi myyntiä, ja ne jotka eivät ole ovat selkeitä, mutta joskus mukana on välitapauksia
(otaksuttavasti liian suoran myynti-ilmon poistamisen takia) incall/outcall filtteriä ei em syystä voi olla. (uskoisin että myyjät
saavat ei-ostajien yhteydenottoja paljon)

* katoilevat ilmot.(liian suorat myynnit)

Kokonaisuudessaan oikein toimiva.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2020, 14:55:05 kirjoittanut Pöytälamppu »

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4952
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #22 : Elokuu 12, 2020, 19:28:16 »
Naapurista saattaa saada kiinni nopeallakin varoitusajalla esim ulkomaalaistaustaisen, Suomessa kuitenkin vakituisesti asuvan Naisen (osaan puhua omasta kokemuksestani tietysti etupäässä Helsingin/pk-seudun osioista.) Yhteydenotto puhelimitse plussaa, tapaaminen onnistuu vaivattomasti mikäli hakee ns. "perusasioita." - Aikanaan tosin tuli yhtenä syynä liityttyä SO:llekin siitä syystä että ohareita tapahtui turhankin usein, mutta se oli sitä aikaa.

Ilmoitukseen vastaaminen sähköpostitse on siellä haastavampaa, täytyy nähdä enempi vaivaa mutta se on pelkästään ymmärrettävää sillä olen antanut itselleni kertoa että halukkaita saattaa löytyä roppakaupalla ja palveluntarjoaja valkkaa niistä sen minkä valkkaa. Eli jonkinlainen, rehellinen kuvaus itsestä (myös ulkoisesta olemuksesta) on tuonut myönteisen vastauksen helpommin ja nopeammin.

Useamman kuukauden vanhat ilmot kyllä soisi poistettavan, kuten jossain ylempänä mainittukin niin tuskinpa päivittämättömät ovat enää kovinkaan vakavasti otettavia. Siniristi hyvä uudistus.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #23 : Elokuu 12, 2020, 20:44:41 »
On sillä naapurisivustolla paikkansa. Siellä se toiminta ei välttämättä ole aina niin ammattimaista kuin RE:lla missä vain pitkänlinjan huorat ilmoittelee.

Esim naapurin kautta tapasin parikymppisen samankylän tytön joka ei ollut koskaan heiluttanut peittoa muun kuin nykyisen poikakaverinsa kanssa.
Meno oli amatöörimäistä, mutta sitäkin kiihkeämpää. Oi, niitä aikoja🙂.

Poissa Vieras1541

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #24 : Elokuu 12, 2020, 22:08:38 »
Naapuri on tullut minulle tutuksi vuosien varrella seuranhaun näkökulmasta niin hyvässä kuin pahassa.

Seuranhakija löytää varmasti oikeanlaista seuraa selaamalla katalogiaa läpi. Ilmoitusten suuri määrä takaa kattavan tarjonnan paikkakunnasta riippumatta. Muutamia vuosia sitten naapurissa otettiin käyttöön yksinkertainen "arvosteluasteikko", jossa seuranhakijat voivat ilmoittaa profiilien aitoudesta. Näin ollen haitalliset ilmoitukset erottuvat joukosta.

En ymmärrä miksi ikivanhat ilmoitukset jäävät kummittelemaan, vaikka käyttäjä on viimeksi päivittänyt ilmoitustaan kuukausia sitten. Voisiko vanhentuneet ilmoitukset kadota tietyn määräajan jälkeen bittiavaruuteen? Lisäksi on hölmöä, ettei naapuri toimi ulkomaisella IP osoitteella tai välityspalvelimen kautta. Aivan varmasti osa meistä tahtoisi ennakkoon katsoa tarjontaa vaikkapa Viron reissun päätteeksi.

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #25 : Elokuu 13, 2020, 00:23:39 »
En ymmärrä miksi ikivanhat ilmoitukset jäävät kummittelemaan, vaikka käyttäjä on viimeksi päivittänyt ilmoitustaan kuukausia sitten. Voisiko vanhentuneet ilmoitukset kadota tietyn määräajan jälkeen bittiavaruuteen? Lisäksi on hölmöä, ettei naapuri toimi ulkomaisella IP osoitteella tai välityspalvelimen kautta. Aivan varmasti osa meistä tahtoisi ennakkoon katsoa tarjontaa vaikkapa Viron reissun päätteeksi.

Luulen että ilmot katoavat viimeistään puolen vuoden päästä. Yhtä ilmoa, mitä olen seurannut semi-aktiivisesti, oli viimeksi päivitetty/kirjauduttu viime vuoden joulukuussa ja muutama viikko sitten se katosi. Eli sentään todella vanhat ilmot poistuu pikkuhiljaa, mikä on oikeastaan hyvä juttu.

Mielestäni toi on ihan jees ettei ulkomailta pääse sivustolle. Filtteröi jonkin verran sieltä tulevaa spämmiä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #26 : Lokakuu 25, 2020, 22:28:39 »
Onks kellään tietoa onko H....i siellä enää huseeraamassa? Mun 1,5 vuotta toiminut ilmo poistettiin ja sieltä tulee virallisia viestejä, ei ollenkään H....imäisiä. Tietääkö kukaan?
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2020, 22:30:35 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Samppis

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #27 : Marraskuu 01, 2020, 12:50:18 »
Naapurissa ylivoimaisesti ärsyttävin ominaisuus on että esim. Helsinki-Espoo-Vantaa -tuloksia ei saa yhdellä haulla.
Sitten on se, että ilmoittajilla on jatkuva kilpailu olla hakutuloksissa ensimmäisten joukossa, jonka vuoksi ilmoittajat julkaisevat ilmot jatkuvasti uudestaan ja uudestaan. Välillä pitää rullata sivutolkulla taaksepäin, että löytää jonkun, joka ei tätä harrasta, mutta on kuitenkin aktiivinen.


Asiakkaan näkökulmasta RE voittaa joka mittarilla, mutta sieltä ei vaan löydä kaikkia :(.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #28 : Marraskuu 01, 2020, 13:38:03 »
^ Riippuu ihan asiakkaasta.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #29 : Marraskuu 01, 2020, 17:16:46 »
Asiakkaan näkökulmasta RE voittaa joka mittarilla, mutta sieltä ei vaan löydä kaikkia :(.


^ Riippuu ihan asiakkaasta.

Konkarikäyttäjä Tibenius varmaan raottaa alla mittareitaan aiheesta: asiakkaan näkökulmasta naapuri voittaa.

Huomattakoon, että "neiti X löytyy naapurista" ei ole validi argumentti.

_
dijon on sinappi



Poissa Vieras0133

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #30 : Marraskuu 01, 2020, 17:25:57 »
Yksi hyvä puoli naapurista ainakin minulle oli että löysin tämän foorumin sen avulla.
Huonot puolet on jo lueteltu edellä.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #31 : Marraskuu 01, 2020, 18:40:49 »
Konkarikäyttäjä Tibenius varmaan raottaa alla mittareitaan aiheesta: asiakkaan näkökulmasta naapuri voittaa.
Huomattakoon, että "neiti X löytyy naapurista" ei ole validi argumentti.

"Mittareista" en osaa sanoa, mutta tuo hyllyttämäsi on juurikin se oleellisin argumentti minulle. Naapurista olen näet löytänyt mieluisampia palveluntarjoajia kuin RE:ltä. Naapurin sekavuus tai käytön ongelmat ovat itselleni merkityksettömiä.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #32 : Marraskuu 02, 2020, 00:52:54 »
Konkarikäyttäjä Tibenius varmaan raottaa alla mittareitaan aiheesta: asiakkaan näkökulmasta naapuri voittaa.
Huomattakoon, että "neiti X löytyy naapurista" ei ole validi argumentti.

"Mittareista" en osaa sanoa, mutta tuo hyllyttämäsi on juurikin se oleellisin argumentti minulle. Naapurista olen näet löytänyt mieluisampia palveluntarjoajia kuin RE:ltä. Naapurin sekavuus tai käytön ongelmat ovat itselleni merkityksettömiä.

No sehän on tosiasia, että maksuttomana ja siten helposti anonyyminä naapuri houkuttelee suomalaisamatöörejä. Vertautuu keltaisen sivun PSW-ilmoitukseen. Itse olen tasan kaksi naapuri-exklusiivista onnistunut tapaamaan. Toki sieltä on helppo poimia sähköposti myös niissä tapauksissa, että markkinointi tapahtuu vaikkapa tällä sivustolla.

Tuottajalle toinen etu saattaa olla valheellinen mielikuva, että kukaan ei arvaa hänen myyvän pillua  ::) ::) ::)

Tosin 2-6e päivä RE:llä nyt ei maksa mitään, ja tuottaja voi valita maksutavaksi myös Bitcoin (BTC), XRP (XRP), Ethereum (ETH), Litecoin (LTC) tai Bitcoin Cash (BCH), jolloin anonymiteetti on selkeä. Harvinaisen hölmöä on tällöin jättää puhelinnumero täyttämättä, ja uskoa, ettei rekisteröityminen olisi kynnys asiakkaille. Upea RE palautuu vanhaan PSW-viestittelyyn...

_
dijon on sinappi




Poissa Bavarianman85

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #33 : Joulukuu 06, 2020, 13:03:03 »
Uusi ja kokematon jäsen tässä kyselee ehkä tyhmiä  ::) Mutta mikä tää "naapurisivusto" on ja mistä sen siis löytää?

Poissa Silakkamasa

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #34 : Huhtikuu 01, 2021, 11:21:56 »
Täällä kanssa kokematon jäsen miettii päänsä puhki, että mikä tämä "naapurisivusto" on?

Poissa Juhis

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #35 : Lokakuu 10, 2021, 11:30:11 »
Olen seurannut tuon "naapurisivuston" tarjontaa useamman vuoden ajan. Mielenkiintoni heräsi tähän etusivulla olevaan panikkeeseen suosituin. Tyhmänä ajattelin että se tulee minun selausten perusteella mutta kun tarkastelin ilmoituksien "nähty lukuja" 1135928kpl, parhalla, minäkin ymmärsin että noin montaa kertaa en ole häntä tuijottanut. :)Ilmeisesti luku kasvaa jokaisesta ilmoituksen avauksesta, myös jo käyneet lisäävät lukua. Jos joku saa miljoona klikkausta onhan se aika huima luku. Sivu ohittaa mennen tullen Anttilan legendaarisen kuvaston alustavaateosaston! Tilastollisesti olisi hauska tietää kuinka moni klikkausta johtaa yhteydenottoon ja etenee tapaamiseen. Voi vain kuvitella kuinka paljon parhaat saavat yhteydenottoja. Aika homma jo varmaan siinä ja me turskat vielä kyselemme lisää.. me miehet ei pärjätä suosituin listalla..

Poissa erkkipelimerkki

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #36 : Marraskuu 22, 2021, 09:21:41 »
Huonoimpana puolena täytyy mainita palvelun "ruma" ulkoasu ja muutamat käytettävyyteen liittyvät ongelmat: pääkaupunkiseudun kaupunkien palveluntarjoajia ei voi selata kaikkia samalla kertaa ja ilmoituksissa lienee melko paljon vanhentuneita/turhia ilmoja ja niitä on siitä johtuen liikaa.

Tästä tosin seuraa pientä pelimäisyyttä kun koittaa keksiä hyviä hakusanoja ja rajata ilmoituksista turhat pois mielessään.

Plussaa siitä että yhteydenotto onnistuu (yleensä) sähköpostilla tai Kikillä tai vastaavalla ja tarjontaa riittää.

Olen itse ottanut sivun kautta kolmeen eri palveluntarjoajaan yhteyttä ja kahden kanssa saatiin lähes välittömästi sovittua treffit ja kolmaskin vastasi pikaisesti mutta aikataulut ei sopineet. Omasta mielestäni paras tarjolla oleva palvelu tähän tarkoitukseen.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #37 : Marraskuu 22, 2021, 09:36:27 »
ilmoituksissa lienee melko paljon vanhentuneita/turhia ilmoja ja niitä on siitä johtuen liikaa.


Piti käydä katsomassa oman ilmon miten nämä säädöt on mahdollista laittaa.
Palveluntarjoajalla on neljä vaihtoehtoa ilmoituksen voimassaoloaikaan.
- one week
- two week
- one month
- three months

Siis korkeintaan 90 vrk vanhoja ilmoja saattaa löytyä, joista osa voi olla sellaisia mitkä eivät enää voimassa. Ne vain unohtuvat.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa erkkipelimerkki

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #38 : Marraskuu 22, 2021, 11:03:29 »
ilmoituksissa lienee melko paljon vanhentuneita/turhia ilmoja ja niitä on siitä johtuen liikaa.


Piti käydä katsomassa oman ilmon miten nämä säädöt on mahdollista laittaa.
Palveluntarjoajalla on neljä vaihtoehtoa ilmoituksen voimassaoloaikaan.
- one week
- two week
- one month
- three months

Siis korkeintaan 90 vrk vanhoja ilmoja saattaa löytyä, joista osa voi olla sellaisia mitkä eivät enää voimassa. Ne vain unohtuvat.
Kiitos tiedosta. Voi tietty olla että "turhina" pitämäni ilmoitukset on siinä mielessä valideja että niihin lähetettyjä viestejä joku lukee yms. mutta skippaan ne vain itse puuttuvan kuvan tai feikkikuvan tai vastaavan takia.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #39 : Joulukuu 01, 2021, 22:43:54 »
Huonoimpana puolena täytyy mainita palvelun "ruma" ulkoasu ja muutamat käytettävyyteen liittyvät ongelmat: pääkaupunkiseudun kaupunkien palveluntarjoajia ei voi selata kaikkia samalla kertaa ja ilmoituksissa lienee melko paljon vanhentuneita/turhia ilmoja ja niitä on siitä johtuen liikaa.

Mulla on muuten tästä sellainen muistikuva että aikoinaan olisi ollut koko pk-seutu samassa, mutta ehkä niitä ilmoja tuli hakuun liikaa tuolla tavalla.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!