Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naapurin hyvät ja huonot puolett?  (Luettu 27918 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #40 : Joulukuu 01, 2021, 22:43:54 »
Huonoimpana puolena täytyy mainita palvelun "ruma" ulkoasu ja muutamat käytettävyyteen liittyvät ongelmat: pääkaupunkiseudun kaupunkien palveluntarjoajia ei voi selata kaikkia samalla kertaa ja ilmoituksissa lienee melko paljon vanhentuneita/turhia ilmoja ja niitä on siitä johtuen liikaa.

Mulla on muuten tästä sellainen muistikuva että aikoinaan olisi ollut koko pk-seutu samassa, mutta ehkä niitä ilmoja tuli hakuun liikaa tuolla tavalla.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #41 : Joulukuu 01, 2021, 22:56:36 »
Naapurit on kaamean rumia ja keskiluokkaisia verrattuna Heseen. Hyvät puolet on, että pysyvät siellä aidan toisella puolen eikä pilaa maisemia. 

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1142
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #42 : Joulukuu 01, 2021, 23:08:24 »
Vanhojen ilmoitusten roikkuminen listoilla on tosiaan naapurin ikävimpiä juttuja. Tähän voisi auttaa mahdollisuus järjestää ilmoitukset jättämispäivän mukaan, mutta se olisi kieltämättä jo liian hienostunut ominaisuus naapurin kaltaiselle tunkkaisuutta henkivälle sivustolle.

On naapurissa hyvääkin ja parasta on se, että siellä on paljon kotimaista tarjontaa. Tuo on minulle merkittävä plussa, koska pyrin suosimaan kotimaisia tyttöjä. Ilmoitusten perkaaminen ja helmien etsiminen massan seasta käy usein työstä, mutta on niitä helmiä onneksi löytynytkin.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #43 : Joulukuu 01, 2021, 23:28:52 »
Vanhojen ilmoitusten roikkuminen listoilla on tosiaan naapurin ikävimpiä juttuja. Tähän voisi auttaa mahdollisuus järjestää ilmoitukset jättämispäivän mukaan, mutta se olisi kieltämättä jo liian hienostunut ominaisuus naapurin kaltaiselle tunkkaisuutta henkivälle sivustolle.

On naapurissa hyvääkin ja parasta on se, että siellä on paljon kotimaista tarjontaa. Tuo on minulle merkittävä plussa, koska pyrin suosimaan kotimaisia tyttöjä. Ilmoitusten perkaaminen ja helmien etsiminen massan seasta käy usein työstä, mutta on niitä helmiä onneksi löytynytkin.

Hmmm...ekaksi on lisänäkyvyyden ostaneet ja sen jälkeenhän ne on just jättämispäivän mukaan?
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #44 : Joulukuu 01, 2021, 23:43:00 »
Itse tykkään enemmän RE:stä, mutta toki naapuriakin on tullut käytettyä.
Ihan hyviä "tapauksia" on löytynyt myöskin naapurin puolelta ja samoja löytyy toki myöskin molemmilta puolilta.

Naapurissa vanhoja ilmoja on jonkin verran kuten mainittuna ja Uusimaa on lohkottuna isompien kaupunkien mukaan tai ilmansuuntien mukaan. Muistaakseni tuo on ollut jo jonkin aikaa noin. Haku on mitä on, mutta kyllähän silläkin selviää hirveessä hädässä  :behind:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #45 : Joulukuu 02, 2021, 03:54:57 »
Ne kaikki vitun bannerit mitkä pomppii koko ajan silmille vituttaa ihan suunnattomasti. Ei voi mitään klikkausta tehdä, ettei oo joku A Madisson paska ruudulla

"kiimanen Äiti Teresa Mongolian Valamon sivuluostarista haluaa panna just sinua. Klikkaa tästä Whatssexiin" Vitun hinttarit

Keltasen kopiolla ihan sama homma. Itseasiassa suurin sy käyttää RE:tä on just tuo
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 02, 2021, 03:59:59 kirjoittanut Billheili »

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1142
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #46 : Joulukuu 09, 2021, 19:52:19 »
Taas kerran tympii se, että moni ilmoittaja ei viitsi tai muista kertoa, missä kaupungissa he ottavat vastaan. Jos etsin hutsua alueelta Pirkanmaa, niin olisi äärimmäisen mukavaa, jos kaupunki selviäisi jo ilmoituksesta. Joskus on vaan pakko tuhlata aikaa tarkemman sijainnin kysymiseen, koska muuten joku helmi saattaa lipsua käsistä. Pirkanmaan kohdalla on toki odotettavissa, että kaupunki on Tampere, oli se mainittu ilmoituksessa tai ei.

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2515
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #47 : Joulukuu 12, 2021, 11:02:25 »
Aluksi aloin listaamaan ulkonäkö, sporttisuus, sosiaalisuus, kesäisin ottaa aurinkoa rajattomana takapihalla, tarjoaa virvoittavaa juomaa kesäkuumalla, mutta sitten meinasin, että tässä nyt ei vissiin puhuttukkaan seinänaapurista  8)
💊

Poissa latuzkis

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #48 : Tammikuu 28, 2022, 14:02:13 »
Vaikkakaan kysymykseni ei kohdistu sivuston laatuun, mutta olisin toki kiinnostunut tietämään naapurit-sivuston "sijainnnin"?
Meittille on kyllä tutut jo naapuri, sihteeri"koulu" ja RE, enkä nykyään kieltäisi etteikö AS:n puoleltakin löydy hyvin  tarjottava, vaikkakaan hintatietoja ei ole.

Vastaus kelpaa loistavasti yksärinä, ymmärtäen politiikan kyseisen saitin tarkemman tiedon maininnasta.

 ;)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2022, 14:04:05 kirjoittanut Shark »

Poissa latuzkis

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #49 : Tammikuu 31, 2022, 18:04:30 »
Point taken.

Poissa ynwa

  • Hero Member
  • Viestejä: 880
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #50 : Maaliskuu 02, 2022, 20:27:40 »
Laitetaas vaikka tänne tää kysymys. Ootteko saanu naapurissa yhteyksiä ilmoittajiin, lähinnä spostia tarkoitan?

Ite tossa laitellu varmaa toistakymmentä ja ei mitään vastauksia tuu. Toki tiedän, et varmaan ilmoittajilla on kokoajan postit punasella ku kyselyitä tulee, mut kyl aina yleensä on jotain tullu vastauksena. Varsinkin nuo keikkailevat kun ovat vaan muutaman päivän ni kerkiää kaikki lähtee ja mitään ei kuulu. Olen kyl ajoissa liikkeellä kun huomaan et on tännepäin tulossa. Ja ei kehtais montaa viestiä laittaa kun kuvittelevat et mikä häirikkö tää on  :whipping:

Et onkohan siel ollu jotain häikkää viestien lähettelyissä vai onko vika vaan minussa  :sheep:
I don´t care what you say,
This is my life, this is my way

Poissa jack75

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #51 : Lokakuu 11, 2022, 10:13:15 »
Laitetaas vaikka tänne tää kysymys. Ootteko saanu naapurissa yhteyksiä ilmoittajiin, lähinnä spostia tarkoitan?

Ite tossa laitellu varmaa toistakymmentä ja ei mitään vastauksia tuu. Toki tiedän, et varmaan ilmoittajilla on kokoajan postit punasella ku kyselyitä tulee, mut kyl aina yleensä on jotain tullu vastauksena. Varsinkin nuo keikkailevat kun ovat vaan muutaman päivän ni kerkiää kaikki lähtee ja mitään ei kuulu. Olen kyl ajoissa liikkeellä kun huomaan et on tännepäin tulossa. Ja ei kehtais montaa viestiä laittaa kun kuvittelevat et mikä häirikkö tää on  :whipping:

Et onkohan siel ollu jotain häikkää viestien lähettelyissä vai onko vika vaan minussa  :sheep:

Jos sadalle laitat yv tai s.postia niin 20% vastaa.
Ehkä 5% kanssa saa sovittua treffit.
Jos puh.no löytyy treffien todennäköisyys kasvaa 50%
Jos ilmoitus on max 2pv vanha ja siinä on toimiva puh.no niin treffien todennäköisyys kasvaa 90%

Kik on hyvä. Mut ymmärrän hyvin et moni nainen haluaa et mies soittaa näkyvästä numerosta. Silloin jää jokin jälki asiakkaasta vaikka ois kuin prepaid liittymä

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 737
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #52 : Lokakuu 11, 2022, 17:57:03 »
Laitetaas vaikka tänne tää kysymys. Ootteko saanu naapurissa yhteyksiä ilmoittajiin, lähinnä spostia tarkoitan?

Ite tossa laitellu varmaa toistakymmentä ja ei mitään vastauksia tuu. Toki tiedän, et varmaan ilmoittajilla on kokoajan postit punasella ku kyselyitä tulee, mut kyl aina yleensä on jotain tullu vastauksena. Varsinkin nuo keikkailevat kun ovat vaan muutaman päivän ni kerkiää kaikki lähtee ja mitään ei kuulu. Olen kyl ajoissa liikkeellä kun huomaan et on tännepäin tulossa. Ja ei kehtais montaa viestiä laittaa kun kuvittelevat et mikä häirikkö tää on  :whipping:

Et onkohan siel ollu jotain häikkää viestien lähettelyissä vai onko vika vaan minussa  :sheep:
Mä saanu yllättävän hyvin vastauksia säpoihin. Sanotaan,että jos 5 viestii laittanu,ni 2-3 on vastannu jo melkeinpä saman vuoronkauden aikana.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #53 : Tammikuu 02, 2023, 11:38:41 »
Itse katson ensin tämän forkan kalenterin ja RE:n, löytyykö vakkareita tai muita kiinnostavia kotimaisia. Jos ei löydy ja himot kuin hirvellä, niin naapuri on viimeinen oljenkorsi. Sieltä on kuitenkin vaikeampi löytää haluamaansa. Naapurin sekavuuden lisäksi mulla on kutina, että siellä ilmojen luotettavuus on murto-osa RE:stä. Naapurissa täytyy nähdä enemmän vaivaa. RE:ssä ilmoittavat ovat vakavissaan myymässä seksipalveluja mainittuina päivinä, naapurissa ilmo voi olla vanha ja hupakkolla luuri pois päältä/ei vastaa.

Täysin samat ajatukset itsellä, koska suosin kotimaista niin täältä katson ensin kalenterista ja sitten katson jos RE:ltä löytyisi yhteystiedot, jos ei niin täältä voi koittaa yksityisviestillä tai viimeisenä vaihtoehtona sitten mennä naapurista poimimaan yhteystiedot (jos sieltä edes löytää oikean ilmoituksen ;D).

Minulla on VPN palvelu lähes aina päällä nettiä selatessa niin sen joudun aina tilapäisesti sammuttamaan kun yritän naapuriin mennä, ei kiva.
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa EsponAntti

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #54 : Helmikuu 01, 2023, 10:42:16 »
Amatöörille mikä tämän sivun osoite on? Kaikkinpuhuu naapurista vaan mistä sen löytää..

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #55 : Heinäkuu 06, 2023, 23:38:07 »
Itse oon tuolta ST:stä joskus bongaillut maksullista miesseuraa ja saanut ihan asiallisia vastauksia. Itse myös siellä persettäni kauppaan ja eniten ällöttää suuri määrä ihan höpöhöpö yhteydenottajia. Mutta tosi kivoja asiakkaita on löytynyt, kun osaa kaivaa helmiä sikojen joukosta.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #56 : Heinäkuu 07, 2023, 14:03:23 »
Laitetaas vaikka tänne tää kysymys. Ootteko saanu naapurissa yhteyksiä ilmoittajiin, lähinnä spostia tarkoitan?

Ite tossa laitellu varmaa toistakymmentä ja ei mitään vastauksia tuu. Toki tiedän, et varmaan ilmoittajilla on kokoajan postit punasella ku kyselyitä tulee, mut kyl aina yleensä on jotain tullu vastauksena. Varsinkin nuo keikkailevat kun ovat vaan muutaman päivän ni kerkiää kaikki lähtee ja mitään ei kuulu. Olen kyl ajoissa liikkeellä kun huomaan et on tännepäin tulossa. Ja ei kehtais montaa viestiä laittaa kun kuvittelevat et mikä häirikkö tää on  :whipping:

Et onkohan siel ollu jotain häikkää viestien lähettelyissä vai onko vika vaan minussa  :sheep:

Hmmm...mä toimin naapurissa yhteyslomakkeen kautta tai ilmossa olevalla säpolla.
En ole koskaan huomannut etteikö ne olisi toimineet.

Mutta palveluntarjoajat taatusti toimivat monin eritavoin. Mä pyrin vastaamaan maileihin vaikka se olisikin jo myöhäistä & kieltämättä joskus tuntuu aika turhalta. Edes jokin lyhyt kuittaus "päivä oli täynnä", "tuo aika ei sopinut" tms.
Ymmärrän että vastaanottajallekin tuo on mälsää, mutta kun ensisijaisesti yhteydenpito on hoidettava niiden kanssa joilla jo varaus ja/tai aikataulu/toiveet edes mahdollisia, sitten valmitauduttava samalla tapaamisiin, toteuttaa tapaamiset, siivota tapaamisten jälkeen...joten aika useinkin vastaaminen sellaisiin viesteihin joista tiedän jo lukiessa ettei tapaamista tule tapahtumaan, jäävät joko ihan päivän päätteeksi tai seuraaville päiville.
Riippuen tietysti kuinka paljon viestejä on.

Vastausta odottavasta voi tuntua kummalliselta, että eikö oikeasti ehdi edes sitä yhtä lausetta kirjoittaa. Mutta jos niitä viestejä joihin se pitäisi kirjoittaa on nyt vaikka 100 kpl odottamassa, niin esim. oma hyvinvointi on vain laitettava etusijalle. Ihan jo nyt vaikka tylsät käytännön asiat, pitää ehkä ehtiä työpäivän jälkeen kauppaan, laittaa ruoka, syödä, iltatoimet, nukkumaan ajallaan jne. Ja tietysti sitten on vielä se siviilielämä, joka voi tuoda yllätyksiä (ja tuokin) joihin on reagoitava asap & joihin ei ole osannut varata aikaa ennakkoon.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #57 : Heinäkuu 18, 2023, 12:09:19 »
Ilmoittelen oikeastaan pelkästään naapurissa. Plussana se, että ilmoituksen laittaminen on ilmaista ja helppoa. Yhteydenottoja tulee, osa on järkyttävää paskaa (munakuvia, yhden sanan viestejä, vittuilua jne) mutta myös asiallisia yhteydenottoja tulee paljon.

Miinuksena ne helvetin pop upit mobiililla käytettäessä. Ei, mua ei kiinnosta ilmainen webkamera tai VM. Haluan vaan kirjautua sisään 😭 Se on myös hölmöä miten moni tavallinen sana on kielletty. Mm. "aikataulu" ja "haetko" ovat kiellettyjä sanoja.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 173
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #58 : Heinäkuu 23, 2023, 11:14:30 »
Vanhojen ilmoitusten roikkuminen listoilla on tosiaan naapurin ikävimpiä juttuja. Tähän voisi auttaa mahdollisuus järjestää ilmoitukset jättämispäivän mukaan, mutta se olisi kieltämättä jo liian hienostunut ominaisuus naapurin kaltaiselle tunkkaisuutta henkivälle sivustolle.

On naapurissa hyvääkin ja parasta on se, että siellä on paljon kotimaista tarjontaa. Tuo on minulle merkittävä plussa, koska pyrin suosimaan kotimaisia tyttöjä. Ilmoitusten perkaaminen ja helmien etsiminen massan seasta käy usein työstä, mutta on niitä helmiä onneksi löytynytkin.

Hmmm...ekaksi on lisänäkyvyyden ostaneet ja sen jälkeenhän ne on just jättämispäivän mukaan?

Hyvin ne siellä järjestyksessä näyttävät olevan. Se vain on harmi, etteivät naiset muista lopettaessaan tai taukoa pitäessään poistaa ilmoa. Siinä sitten arvailen, jos ei ole vaikka kuukauteen kirjautunut: laitanko viestiä vai oletanko, että on poistunut kuvioista.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #59 : Heinäkuu 23, 2023, 11:31:49 »
Sekaisin ovat ilmoitukset. Onneksi niitä ei seuraamissani osioissa ole niin paljoa ettei jaksaisi kaikkia käydä läpi. Ja harjaantunut silmä bongaa uudet ja päivitetyt ilmot hyvin.