Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naapurin hyvät ja huonot puolett?  (Luettu 27924 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« : Elokuu 09, 2020, 15:04:27 »
Naapuri tainnut olla jo iät ja ajat se suosituin seuranhakusivusto.
Paljon siitä kuulee arvosteluakin, muttsa toisaalta kaikesti huolimatta sieltä seuraa löytyy oikein kivasti & kovin ovat vuoden aikana sinne lisänneet pieniä juttuja (kuten esim. helpottaneet suomalaisten ilmoittajien löytämistä & panostaneet kuvien validointiin).
Näin imoittajan näkökulmasta asiakaspalvelu ollut oikein tehokasta, kysymyksiin vastataan nopeasti ja asioihin koitetaan löytää ratkaisu.
Toki tulee muistaa, että Suomessa toimiminen luo sitten ne omat hasteensa, ja rajoitteensa, ja monet jutut jotka olisi kivoja olla olemassa, niin ne ei nyt vaan onnistu.
Mutta noine rajuine rajoitteineen ja tiettyne puutteineenkin, tuo kuitenkin on se paikka mistä täytettä päivälle tehokkaasti tyttö löytää.
Ehdoton etu toisiaan se, että tuo ei sivuston puolesta pakota mihinkään tiettyyn yhteydenottotapaan, vaan ilmoittaja voi täysin itse valita mikä itselleen parhainten istuu (toisin kuin nyt esim. RE jossa valintaa ei voi tehdä).

Mutta millaisia fiiliksiä muilla? Mikä huonoa ja mikä hyvää?

Ja huomioidaa tässäkin keskustelussa se, että sivustoa täytyy käsitellä deitti/seuranhaku-termein ;)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #1 : Elokuu 09, 2020, 15:40:25 »
Välillä vituttaa kun naapuri lainailee jatkuvasti rahaa mutta yleensä se on ihan hyvä tyyppi.
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #2 : Elokuu 09, 2020, 15:57:00 »
Naapurisivusto näin äkkiä turskan näkökulmasta
+ löytää joskus sellaisia, mitä ei muualta löydä
+ kotimainen
- sekava
- mainokset
- palvelut eivät löydy
- validointi vaikuttaa vain ansaintakoneelta
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #3 : Elokuu 09, 2020, 16:13:32 »
- validointi vaikuttaa vain ansaintakoneelta

?
En ole varma mitä ajattelit, mutta validointia ei siis saa ostettua itselleen.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Eveliina

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #4 : Elokuu 09, 2020, 16:37:53 »
Joo, mulle on tullu ihan uutena ilmiönä tää ilmoituksen validointi, mutta ite oon ollu siihen ihan tyytyväinen.
Ja se että omaan ilmoitukseen on ilmestynyt siniristilippu. Osalle turskista on kuitenkin tärkeää että tyttö on suomalainen. Tai toisinpäin.
Tosin, lipusta huolimatta kysellään olenko virolainen tai venäläinen..
Reissuhoro, tsekkaa kalenteri

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 211
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #5 : Elokuu 09, 2020, 18:17:44 »

Ehdoton etu toisiaan se, että tuo ei sivuston puolesta pakota mihinkään tiettyyn yhteydenottotapaan, vaan ilmoittaja voi täysin itse valita mikä itselleen parhainten istuu (toisin kuin nyt esim. RE jossa valintaa ei voi tehdä).

Mitä tämä tarkoittaa? Kyllä mä olen ainakin REssä ottanut yhteyttä palveluntarjoajiin usealla eri tavalla.

Naapurista noin muuten, niin kyllä sitä tulee seurattua mutta yleensä enemmän uteliaisuudesta kuin aidosta halusta ottaa yhteyttä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #6 : Elokuu 09, 2020, 19:38:57 »
^
Vähän samoja mietteitä, toisinaan (=harvoin) seurailen uteliaisuudesta mutta sitten on se sekavuus ja yleinen hankaluus.
Hetken päästä alkaa päätä kivistään se UX niin on pakko sulkea selain ja käpertyä pimeään huoneeseen kuuntelemaan Vivaldia.

Amator

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #7 : Elokuu 09, 2020, 20:00:56 »
Sekava sivusto jossa roikkuu esillä kuukausia vanhoja ilmoituksia,mutta vastineeksi sieltä löytyy kyllä älyttömän huippuja löytöjä kuten taas tänäkin kesänä olen havainnut. Arvosana 8,5.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #8 : Elokuu 09, 2020, 20:08:36 »
+ deitti järjestyy sähköpostilla tai kikillä. Ei tarvitse soitella pilluluurilla.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #9 : Elokuu 09, 2020, 20:18:45 »
^ Mullakin on Kik käytössä nykyään. Kiitos juurikin näitten naapurin neitokaisten.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #10 : Elokuu 09, 2020, 20:30:50 »
Oliko jo mainittu että on kusista paskaa? Klikin varastaminen on ehkä alhaisin mainostamisen muoto.

Kultatähti
Kultatähti
Kultatähti

xDDDD
_
dijon on sinappi

Poissa miq

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #11 : Elokuu 09, 2020, 20:47:44 »
Minua ärsyttää kohtuuttomasti tämä kauneusvirhe, jossa ikähaarukat menevät toistensa päälle. Ilmoitus näkyy rajauksella 25v-35v ja 35v-45v jos ilmoittaa iäksi 35v. Miksi jälkimmäinen ei olisi 36-45v? Kaiken tän lisäksi näkisin mielummin portaattoman rajauksen, eli halutessani voisin määrittää kriteeriksi 27-41v.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #12 : Elokuu 09, 2020, 21:18:25 »
Naapuri on ollut ilmoitusten ykkössivusto oikeastaan aina, varsinkin jos etsii kotimaisia palveluntarjoajia. Harjaanutunut silmä plärää ilmoitukset läpi ja bongaa mielenkiintoiset aika äkkiä.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #13 : Elokuu 09, 2020, 22:25:10 »
Mun on ehkä vaikea lähteä arvioimaan, kun en ole ikinä naapurissa ilmoitellut, mutta itselleni sivusto näyttäytyy yritystenkin jälkeen liian sekavalta. Se, että sähköpostin saa ilmoittaa on ehdoton plussa kuten toki myös ilmaisuus, vaikkakin mielelläni vähän maksaisinkin helpommasta sivustosta. RE on toistaiseksi ainakin tuonut tarpeeksi asiakkaita.
Helsingissä <3

Poissa herra48

  • Hero Member
  • Viestejä: 743
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #14 : Elokuu 09, 2020, 23:19:24 »
Kyllä pelittää ku vaan oppii vähän suodattaan. Ja hätäiseen toimintaan aika huono. Mut välillä löytää sellasia helmiä että oksat pois.. 

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #15 : Elokuu 10, 2020, 00:14:44 »
Tuo Kik sovellus on kyllä aika mainio ja näppärä kun vaatii ainoastaan sähköpostin ja pelittää hyvin kuin Whatsapp. Miksi vain harva käyttää sitä? Säilyy ainakin anonymiteetti paremmin kun ei tarvi käyttää numeroa.

Itse aiheeseen liittyen niin en tykkää kyseisestä sivustosta. Jotkut ilmot on aina listan etupäässä niin joutuu selailee seuraavaa sivua. Jotkut laittavat iäkseen tyyliin 25v niin näkyy kummassakin hakutuloksissa. Popup mainoksia mikä on ärsyttävää mobiilissa. Mutta toisaalta sieltä löytyy suurinosa kotimaisista sihteereistä.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #16 : Elokuu 10, 2020, 07:45:10 »
Eka huono puoli on sivuston käytöstä avautuva mainossivu. Onko joku saanut sen avautumisen estettyä jollakin tavalla?

Toinen on hyödyllisten ilmoitusten pieni osuus kaikista. Esimerkiksi. Osiossa "Pohjois-Pohjanmaa" & "Nainen hakee miestä" on tyypillisesti noin 80 ilmoitusta joista maksimissaan 10 on hyödyllisiä. Loput ovat poistamatta jääneitä ilmoituksia jotka eivät ole enää voimassa tai saman ilmoittajan duplikaatteja. Joillakin voi olla jopa 4 ilmoitusta samassa kategoriassa. Kun tähän yhdistetään se että ilmoitusten järjestys on jonkin erikoisen algoritmin tulos joka ilmenee esimerkiksi niin että "aito ja aktiivinen" ilmoitus voi olla listan hännillä. Käytännössä kaikki pitää plarata läpi, oletan että urakka on pääkaupunkiseudulla suurempi.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #17 : Elokuu 10, 2020, 08:13:41 »
Mä olen vuosikausia ilmoitellut naapurissa, sen etuja on nopeus ja helppous.

Miinuspuolena valtava turhien yhteydenottojen määrä josta syystä en ole enää laittanut numeroa ilmoitukseen, vaan yhteydenottotapana on ainoastaan sähköposti. Siinä saa kaikessa rauhassa perata asialliset yhteydenotot ja vastata niihin koska haluaa. KIK-sovellusta käytän mutta en jaa sitäkään missään, koska muuten siihenkin tulisi älyttömästi ties mitä roskaa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2020, 08:16:31 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa PekkisB

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #18 : Elokuu 10, 2020, 13:43:26 »
En tiedä olenko isokin poikkeus, mutta kertaakaan en ole suoraan naapurisivuston kautta sopinut onnistuneesti tapaamista. En toki ole hirveästi yrittänytkään, kun kokemukset ovat olleet huonoja ja muualta on tullut paljon helpommin onnistumisia. Azazello ja muutama muukin mainitsi jo lisäsyitä, miksi sinne ei myöskään tule niin helposti palattua.

Aiemmin löysin käytännössä kaikki keltaisilta sivuilta (joko ilmoituksista tai foorumilta) ja sitä ennen lehti-ilmoituksista, mutta nyt kun tilanne jonkin verran sekavampi, niin käyntien määrä on myös vähentynyt. Lähinnä tältä foorumilta (ja RE ehkä toisena) tulee enää (itselleni) uusia tuttavuuksia bongattua, kun muut ilmoitussivut ovat mitä ovat.
Helppohoitoinen ja sisäsiisti.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naapurin hyvät ja huonot puolett?
« Vastaus #19 : Elokuu 10, 2020, 15:29:38 »

Ehdoton etu toisiaan se, että tuo ei sivuston puolesta pakota mihinkään tiettyyn yhteydenottotapaan, vaan ilmoittaja voi täysin itse valita mikä itselleen parhainten istuu (toisin kuin nyt esim. RE jossa valintaa ei voi tehdä).

Mitä tämä tarkoittaa? Kyllä mä olen ainakin REssä ottanut yhteyttä palveluntarjoajiin usealla eri tavalla.
Naapurista noin muuten, niin kyllä sitä tulee seurattua mutta yleensä enemmän uteliaisuudesta kuin aidosta halusta ottaa yhteyttä.

Tarkoittaa sitä ettei ilmossa saa olla kuin numero ja sitten toki voi käyttää heidän viestisysteemiään jossa tietyt rajoitukset.
Mutta esim. sähköposti/kik ei saisi olla.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!