Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi

Lahden parhaat?

<< < (7/11) > >>

markoolio99:

--- Lainaus käyttäjältä: Askoisko - Helmikuu 13, 2022, 21:21:34 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Cale - Helmikuu 09, 2022, 12:13:37 ---Lahdessa toimii vähän pyöreämpi Sanna niminen nainen, isoista naisista pitäville. Ottaa vastaan yksin tai niin, että mies on mukana katsojan roolissa. Kohtuullinen hinnoittelu.

--- Lainaus päättyy ---

Oletko Sannaa käynyt tapaamassa? On melko huokea hinnoittelu mutta teksti on melko sekavaa mitä kirjoittaa, että onko minkälainen henkilö kyseessä? Lahden tarjonta on kyllä melko olematonta, tai jos hyviä on jossain niin ovat piilossa.

--- Lainaus päättyy ---

Joo aika vaihtelevaa on tarjonta Lahessa ja toki käy vierailulla välillä hyviä, mutta paikallista hyvää ei taida olla kun tämä tiukkakissa.

Sannan kuvat katsoin ja vois siitä savut ottaa, jos se hoitaisi miehensä kanssa tuon maksun  :boozing:

viljopekka:
Lahdessa näyttää olevan tarjolla isotissinen ggg kuppi. Onkos kukaan vielä käynyt kokeilemassa??

Mikkov:
Oliko täällä muilla kokemuksia KiimaMarista? Itse olen siis hänet tavannut mutta ilmeisesti ei oikein ota uusia asiakkuuksia vai ootteko saaneet ystäväni vastauksia häneltä?

Vieras1782:

--- Lainaus käyttäjältä: viljopekka - Huhtikuu 19, 2022, 22:52:00 ---Lahdessa näyttää olevan tarjolla isotissinen ggg kuppi. Onkos kukaan vielä käynyt kokeilemassa??

--- Lainaus päättyy ---

Hänestä löytyy lankaa vissiin parikin täällä kyllä. Itse olen paikallisia (mustakin löytyy lanka) mutta että paras? Makuasia :)

Blain:
Kaikkien luona en ole vieraillut, joten vaikea parasta nimetä.

Kissan voi kyllä huoletta mainita. Voisikin käydä visiitillä jahka kotiutuu.

Oma vakkari on kyllä helmi, mut siitä ei sen enempää.

Lahden tarjonta ollut omaan makuun heikohkoa viime aikoina, minkä takia olen vieraillut uudella-ja pirkanmaalla kokemuksien perässä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta