Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fantasia olla sihteerin ensimmäinen  (Luettu 6580 kertaa)

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fantasia olla sihteerin ensimmäinen
« Vastaus #20 : Syyskuu 13, 2020, 22:28:12 »
Eräälle parikymppiselle tytölle sain olla ensimmäinen tursake. Yhden illan juttuja hän ei ollut myöskään harrastanut, joten typy oli melkoisen hermostunut ja sanoi sen ihan avoimesti. No minä sitten tyttöä rauhoitin, juttelimme tovin ennen fyysistä kontaktia. Kun tyttö laukesi sormelleni lähes välittömästi, ennen kuin pääsimme edes sänkyyn, oli turha jännitys jo tiessään.

Itselleni jäi ihanat muistot. Näin varmasti tytöllekin, ja olemme toki ottanut uusinnankin ihanalla meiningillä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fantasia olla sihteerin ensimmäinen
« Vastaus #21 : Syyskuu 13, 2020, 23:32:59 »
Tämä on äärimmäisen helppo fantasia toteuttaa sellaisen hupsu kanssa joka ottaa pari asiakasta viikossa/päivässä. Kyseisiä neitoja löytää välillä naapurista, aikoinaan pari löytyi workiltä ja miksei täältäkin vois löytyä.

Olen kyllä melko varma että raudan kova ammattilainen, ratsastuksen läänin mestari, vanhan liiton huora pystyy tälläisen fantasian toteuttamaan ;)
Why so fragile?

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fantasia olla sihteerin ensimmäinen
« Vastaus #22 : Syyskuu 13, 2020, 23:41:03 »
Tämä on äärimmäisen helppo fantasia toteuttaa sellaisen hupsu kanssa joka ottaa pari asiakasta viikossa/päivässä. Kyseisiä neitoja löytää välillä naapurista, aikoinaan pari löytyi workiltä ja miksei täältäkin vois löytyä.

Olen kyllä melko varma että raudan kova ammattilainen, ratsastuksen läänin mestari, vanhan liiton huora pystyy tälläisen fantasian toteuttamaan ;)

Tarpeeksi kun laittaa rahaa niin osa näyttelee olevansa neitsyt maria.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fantasia olla sihteerin ensimmäinen
« Vastaus #23 : Syyskuu 16, 2020, 00:43:08 »
^Ja kunhan on suht tuntematon hupakko ;D 50 rapsaa ja naapuri täynnä vihreitä pallukoita ei välttämättä luo sopivaa fiilistä ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fantasia olla sihteerin ensimmäinen
« Vastaus #24 : Syyskuu 16, 2020, 08:39:31 »

Olen kyllä melko varma että raudan kova ammattilainen, ratsastuksen läänin mestari, vanhan liiton huora pystyy tälläisen fantasian toteuttamaan ;)

"Vanhan liiton huora", hahaha ;D  ;D (Lifti voisitko kirjoittaa auki tämän käsitteesi määritelmän!)

Muistan elävästi ihan ihka ensimmäisen asiakkaani. Muistan "nimenkin", ja kaikki detaljit. Kuinka sain orkut jo ihan vaan kaikesta jännityksestä, salamyhkäisyydestä ja "kielletystä" maailmasta, johon oli juuri astunut. Voi olisinpa tajunnut silloin, että olisin voinut pyytää tästä vaikka mitä ekstraa, "ekasta kerrasta"! Asiakas ei välttämättä edes tiennyt että se oli mun eka kerta.

Lienee vaikea löytää tyttöä jolle oikeasti olisit ensimmäinen asiakas, muta kuten todettu jo monesti, fantasia ja leikkiminen on paitsi kivaa, myös hyödyllinen apuväline omien mieltymysten toteuttamiseen.




Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa jontteri

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fantasia olla sihteerin ensimmäinen
« Vastaus #25 : Lokakuu 10, 2022, 21:05:22 »
Noniin päivitystä. En edes erityisesti yrittänyt löytää aloittelevaa, mutta olin eräälle palveluntarjoajalle toinen asiakas eli tämä riittää nyt fantasiani osalta :)

Olo on ollut monta päivää kevyempi  :behind: :headphones:

Oli oikein luksusta. Kaikki toimi kuten pitikin mahtavissa puitteissa ja tyttö oli erittäin kuuma. Terveisiä vain palveluntarjoajalle jos luet tämän  :)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fantasia olla sihteerin ensimmäinen
« Vastaus #26 : Lokakuu 10, 2022, 23:20:54 »
^Jotenkin ymmärrän, että asiakas haluaa olla pt:n eka asiakas, kun hupsu on maisemissa.

Eh, nimittäin kukaan ei halua maistaa Hesen majoa, kun pusuttelee kaunista naista.

Sen maku ei lähde Listerineillä eikä hammastahnalla tai Jallulla.

Muiden turskien takia olen uhrautunut olemaan vasta ´toka´ asiakas, ainakin pt:n kertomusten mukaan, joihin voi aina luottaa.  ::)

Alalle koko ajan uusia yrittäjiä, joten jos haluaapi olla eka asiakas, niin sekin varmaan järjestyy.

Itse en siihen viitsi ryhtyä, lopettaa ne muutenkin.  ::)