Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Erilaiset seksimieltymykset rikkomassa liittoa  (Luettu 12587 kertaa)

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Erilaiset seksimieltymykset rikkomassa liittoa
« Vastaus #40 : Syyskuu 19, 2021, 09:09:00 »

En tarvitse romantiikkaa, mutta esimerkiksi sellaista, että joskus seksi voi unohtua, kun heittäydytään syvälliseen keskusteluun. Se ei oikein sovi tähän bisnekseen.

Miksei sovi?

Kyllä minulla on ollut todella mukavia pintaa syvemmältä-keskusteluja asiakkaiden kanssa. Joskus jopa niin paljon, että se pääasia seksuaalisuus tahtoo unohtua. Tietysti vain jos asiakas haluaa niin.



kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Erilaiset seksimieltymykset rikkomassa liittoa
« Vastaus #41 : Syyskuu 19, 2021, 09:20:18 »
^ Muistan erään hienon forkkalaisen joka paisteli huoran kanssa lettuja ja katseli salkkareita. Eli ei Vaari voi jupista mikä sopii ja mikä ei. Vaari voi jupista vaan mikä Vaarille sopii. Ja vaari on kyllä huorana leiponut maatalon emännän kanssa pullia ja katsellut uutisia. Kikkeliä halusi vain kerran, hartaasti ja rajusti. Sopi hänelle.
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erilaiset seksimieltymykset rikkomassa liittoa
« Vastaus #42 : Syyskuu 19, 2021, 10:38:02 »

Miksei sovi?
Kyllä minulla on ollut todella mukavia pintaa syvemmältä-keskusteluja asiakkaiden kanssa. Joskus jopa niin paljon, että se pääasia seksuaalisuus tahtoo unohtua. Tietysti vain jos asiakas haluaa niin.

Samaa mieltä sinun kanssa. Ei nyt kokonaan ole seksiä sivuutettu, mutta toisinaan valta-osa ajasta menee enemmän henkisellä puolella.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Erilaiset seksimieltymykset rikkomassa liittoa
« Vastaus #43 : Syyskuu 19, 2021, 11:19:05 »

En tarvitse romantiikkaa, mutta esimerkiksi sellaista, että joskus seksi voi unohtua, kun heittäydytään syvälliseen keskusteluun. Se ei oikein sovi tähän bisnekseen.

Miksei sovi?

...

Samaa mietin... monesti tapaamiset jää mieleen ihan muista syistä kuin niistä viidestä työnnöstä ja tuijotuksesta.😊
Amator

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Erilaiset seksimieltymykset rikkomassa liittoa
« Vastaus #44 : Syyskuu 19, 2021, 12:37:57 »
edesmennyt avokkini oli joskus kivi ja kirves seksilinjalla 10 mk minuutti voi kääntää suoraan 10e nykyjään

oli " lapin isännät " jutellu tunninkin ihan vaan perus elämän jutuista ei tarttenu edes seksistä puhuakkaan.

ihmiset on yksinnäisiä jos vaikka pubi ei iske  joku maksupalvelu voi olla ainut ihmis suhde.
kysyvälle vastataan

Poissa hungry

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erilaiset seksimieltymykset rikkomassa liittoa
« Vastaus #45 : Lokakuu 07, 2021, 04:22:05 »
Nainen ei koskaan lämpeä esityksiin: "ota suihin" "panettaa" "anna pillua"
Kai niitäkin miehiä on, mutta en kyllä tunne yhtäkään. Onkohan vain yleistä tuo humalaisten suusta?!

Seksuaalisesti polygamisena on kyllä kovin helppoa. Riittää kun löytää muuten hyvän kumppanin, joka jakaa samat arvot, unelmat ja arjen: halujen, fetissien ja fantasioiden ei ole pakko aina täysin natsata kun niitä molemmat voi toteuttaa muidenkin kanssa.
Tämähän on hyvä tilanne, mutta aidosti polygamisia liittoja on aika vähän. Toinen voi haluta sitä, mutta toinen ei voi ajatellakaan. Väitän myös, että on suhteita, joissa toinen hyväksyy polygamian, koska pelkää kumppaninsa muuten häipyvän.
Juuri tuollainen asetelma oli eräässä TV:n dokumentissa. Eli uskon samaan, eli kaikki suhteen osapuolet eivät usein varmasti olekaan polygamisia, vaan vain tekevät päätöksen omaksi edukseen.


Tässä ketjussa on todella hyviä ja arvokkaita vinkkejä.

Lehdissä opetetaan kuinka kiimaa tulee kasvattaa ja naista herätellä vaikka viestein pitkin päivää. Tämä ei ole naiseni kanssa koskaan toiminut ja paras mihin tämä voi johtaa on riita sitten kotona. Välillä kuulen häneltä kuinka töissä joku toinen nainen ei ymmärrä miestään (miehen suoria ehdotuksia), eikä mitä mies oikein haluaa jne ja silloin mietinkin, että onko naiseni tyypillinen nainen, tai jokin välimuoto, johon ei tunnu tehoavan mikään kirjoitettu naisen käyttöopas. Eli naiseni kyseenalaistaa toisten naisten tavan tulkita miehiään.

Tuntuu, että kun naiset on monimutkaisia, niin sen takia myös niiden ongelmat on monimutkaisia. Ennen kaikkea mieltä ohjaa hurja määrä hormoneja ja meillä miehillä ei ole samanlaista "sotaa" vartaloissamme käynnissä. Tai sitten me miehet vain olemme yksinkertaisia (putkiaivoisia) jollain tavalla.
..jo vanha kansa opetti, että kun kunnolla pannaan, niin silloin on munatkin tiellä..

Poissa Bigmachine

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erilaiset seksimieltymykset rikkomassa liittoa
« Vastaus #46 : Marraskuu 06, 2021, 16:54:51 »
Sama juttu. Mä haluaisin kokeilla asiota,vaimo ei niinkään. Tietää kyllä mun mieltymykset mutta ei halua kokeilla. Mulle ei vaan enää riitä "vanilja"joten seksiä on nyt noin 2kk välein. Haluaisin joka päivä mutta en saa sitä enää aikaiseksi koska kaikki menee aina saman kaavan mukaan. Hän tiesi kyllä mun fantasiat kun tavattiin,alku oli hyvää seksiä mutta siitä alkoi sitten hiipumaan..en tiedä kauanko jaksan kunnes taas alan käymään hupakoissa. Syylistän siitä aina itseäni koska tiedän ettei se ole oikein,mutta annanko vaan periksi ja olen sitten ilman seksiä kokonaan..

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Erilaiset seksimieltymykset rikkomassa liittoa
« Vastaus #47 : Marraskuu 07, 2021, 11:27:42 »
^Näitä tarinoita kuulee ikävän paljon. Toinen haluaisi kokeilla, mutta toinen ei ja sitten kun kumpikaan ei puhu tai tee ratkaisua, niin tilanteet joko eskaloituu vieraissa käymiseen tai sitten ollaan suhteessa jossa kumpikaan ei ole tyytyväinen.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Bigmachine

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erilaiset seksimieltymykset rikkomassa liittoa
« Vastaus #48 : Marraskuu 07, 2021, 15:35:55 »
^Näitä tarinoita kuulee ikävän paljon. Toinen haluaisi kokeilla, mutta toinen ei ja sitten kun kumpikaan ei puhu tai tee ratkaisua, niin tilanteet joko eskaloituu vieraissa käymiseen tai sitten ollaan suhteessa jossa kumpikaan ei ole tyytyväinen.


Se on ikävä kyllä juuri näin 🙄

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erilaiset seksimieltymykset rikkomassa liittoa
« Vastaus #49 : Marraskuu 17, 2021, 15:20:33 »
Rakastan vaimoani ja hän minua. Liitossamme on kuitenkin alusta saakka ollut ongelma... Minä pidän kaikesta kokeilevasta ja kinkystä makkarin puolella, hän vain tavallisesta seksistä. Minua saisi kurittaa, hän ei halua. Rakastan suuseksiä molemmin puolisesti, hän ei ole oikein kummankaan fani. Eturauhaseni tarvitsisi myös huomiota, tämä ei kuulemma tule kuuloonkaan. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään. Lisäksi minua panettaa usein, häntä paljon harvemmin.

Olemme kaikista asioista varsin avoimia ja tästäkin on keskusteltu asiallisesti lukuisia kertoja. Asiaan ei tunnu löytyvän ratkaisua, varsinkaan kun se että "toteuttaisin itseäni muualla" ei ole kuulemma hyväksytty ratkaisu.

Hänelle tilanne on kuulemma kiusallinen ja minä puolestani elän kuin koteloitunut toukka. Tuntuu että asia on rikkomassa liittomme. Mikä avuksi?

Turskailet. Turskailet niin saatanasti ja otat selvää siellä mitä oikeasti tarvitset parisuhteessas. Oli se sitten pikku piiskausta tai nyrkkiä perseeseen tai mitä tahansa siitä väliltä ni otat selvää. Sit ku oot löytänyt ne asiat mitä tarvitset, lyöt listan pöytään ja ilmoitat että kaksraaja on vapaa etsimään uuden elättäjän jostain muualta jos et saa tarvitsemaasi tyydytystä elämässäsi. Baisellasi ei ole mitään oikeuksia ruveta rajoittaan sun itsemääräämisoikeuttasi mitä tulee seksuaalisuuteen. Jos setä koskaan eksyy edes lähelle avioliittoa niin lista lyödään pöytään heti kättelyssä. Sun on ihan turha kärvistellä halujes ja himojes kanssa samalla kun naises saa 100/100 kohtaa omalta kink-listaltaan läpi lähetyssaarnaajassa kerran kahteen viikkoon. Me eletään tasa-vitun-arvon aikaa ja jokaisen kuuluu parisuhteessa saada haluamansa kullipilluleikit, mitkä ovat partnerin fyysisten ominaisuuksien rajoissa.

Jumal nopeutta turska hyvä.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 312
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Erilaiset seksimieltymykset rikkomassa liittoa
« Vastaus #50 : Joulukuu 07, 2021, 23:11:09 »
Meillä kärvisteltiin tän kanssa vuosia kunnes tultiin tulokseen, että mä turskailen ja keskityn valittamaan kaikesta muusta paitsi seksistä. Voin sanoa että ei ole helppo keskustelu aloittaa tai päästä kaikkia tyydyttävään lopputulokseen ja hommasta käytiin aika hidasta dialogia varmaa viis vuotta.

Näissä voi kyllä käydä ihan miten vain mutta jokaisen keho on niiden oma ja kukaan ei voi päättää sun puolesta miten sitä pitäisi käyttää, sinä päätät onko asioista luopuminen sen kaiken muun arvoista.