Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksu muulla kuin rahalla  (Luettu 4412 kertaa)

Poissa Tempaus

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Maksu muulla kuin rahalla
« : Elokuu 03, 2020, 23:25:56 »
Kiinnostaisi tietää onko joku myynyt tai ostanut seksiä niin että kaupankäynnin välineenä on muu kuin raha?

Itse olen aikoinaan antanut tukiopetusta puolitutulle (entiselle) seksityöntekijälle matematiikan tenttiä varten sovitusti suihinottoa vastaan. Oli selittämättömällä kiihottavaa, aivan erilaista kuin jos olisin rahalla maksanut.

Ja joskus kauan sitten maksoin ekstrat hupakointiini tsekkineidon kanssa tupakoilla, kun olin itse juuri sopivasti lopettanut. Tää taas ei tuonut mitään lisäkiihotusta, vaikka hauskaa olikin...

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #1 : Elokuu 03, 2020, 23:51:01 »
Mm. mikroaaltouuneja on ainakin tarjottu maksuksi, en sitten muista onnistuiko.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #2 : Elokuu 04, 2020, 01:02:10 »
Mulle voi maksaa vain riihikuivalla, ei millään muulla. Vuosien varrella lukemattoman monet naurut saanut joistain ehdotuksista. Paras oli säkillinen perunoita.  ;D ;D ;D
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #3 : Elokuu 04, 2020, 01:03:30 »
Mm. mikroaaltouuneja on ainakin tarjottu maksuksi, en sitten muista onnistuiko.

Ei se onnistunut  ;D ;D

Mutta täälläkin on vaihdetaan ketju: https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,208.msg1711.html#msg1711
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0084

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #4 : Elokuu 04, 2020, 06:35:18 »
Moro!
Monenmoista ja kaikenlaista tarjotaankin..leikillään tai ei.. 😂 mutta jos tietokoneesi hajoaa tai ei toimi, niin siinä kyllä hymy hyytyy. Siispä autan IT -pulmissa ja niinkuin neuvostoliiton aikoina konsanaan..tavaranvaihtokaupalla hoidetaan ja jos työ ei onnistu, niin kaupatkin jää tekemättä( tai sitten kaivetaan eu-valuuttaa tiskiin 😜😂) ja jos oikein revitellään, niin hieron kokonaisvaltaisesti päästä varpaisiin köh köh..

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #5 : Elokuu 04, 2020, 07:05:27 »
En haluaisi kuulostaa kyyniseltä, mutta menemällä naimisiin maksat seksistä - etenkin avioerossa (joka ikinen varvi).

Todellisuudessa mies maksaa seksistä aina tarjotessaan illan tai tekemällä muita sirkustemppuja. Ilmaista piparia ei ole.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #6 : Elokuu 04, 2020, 07:09:59 »
^Niin. Silloin kun mies tajuaa tuon huijauksen, on jo liian myöhäistä, kun ollaan jo naimissa. Ja kun ollaan synnytty sirkuspelleiksi, sellaisina myös pysytään ja niillä korteilla on pelattava mitä jaettu.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #7 : Elokuu 04, 2020, 08:36:30 »
...Paras oli säkillinen perunoita.  ;D ;D ;D

Mikä lajike?  ;D ;D
Amator

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #8 : Elokuu 04, 2020, 09:36:18 »
...Paras oli säkillinen perunoita.  ;D ;D ;D

Mikä lajike?  ;D ;D

En tullut kysyneeksi kun en kippurassa nauramiselta kyennyt. 😂

Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Paikalla jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #9 : Elokuu 04, 2020, 10:21:31 »
Eilen mustikoita keräillessä kävi kyllä mielessä ajatus, josko ne kelpaisivat sellaisenaan maksuvälineenä :D

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5268
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #10 : Elokuu 04, 2020, 10:29:13 »
Eilen mustikoita keräillessä kävi kyllä mielessä ajatus, josko ne kelpaisivat sellaisenaan maksuvälineenä :D
Voisivat kelvatakin. Minulle on joskus ehdotettu että maksun asemesta toisin hilloja. No en ole maksanut hilloina mutta muutamaan otteeseen olen maksun lisäksi tuonut tuliaislahjoina muutaman rasian hilloja.

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #11 : Elokuu 04, 2020, 11:08:11 »
Jos on puolukat, niin silloin suikkarin maksuksi luulisi kelpaavan puolukat🤔

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #12 : Elokuu 04, 2020, 12:06:20 »
Taannoin pohdin jos tekisi Lapin reissun kulta maille ja siellä kesän hikoiltuani voisin maksaa hupakolle kullalla;D Siinä olisi todella vuodatettu verta ja hikeä sen 15min tapaamisen vuoksi ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 361
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #13 : Elokuu 04, 2020, 14:09:14 »
Jatketaan vielä kieli poskessa ajatusta, että kantaisi mukanaan jotain mitä hupakko oikeasti toivoo ja haluaa. Ajatellaan, että tasarahalla saisi tunnin. Lakoista joutuu maksamaan jotain 13e / 500g, joten tunnin kustannus olisi 200e / 26e/kg = 7,7 kg lakkoja. Pyöristetään, että 8 kg. Kaupantekijä saattaisi antaa paljousalennusta, mutta et voi hyväksyä alennusta rahassa, vaan se pitää ottaa tavarana, koska voit joutua näyttämään kuitin. Tämä olisi mahdollinen, viedä iso ämpärillinen suon kultaa.

Perunat pitäisi olla virheettömiä, kelpaisikohan Siikli ? Iso kappa on n. 3,5 kg, mikä saattaa lähteä 20e. Perunoita joutuisi hiukan jo kantamaan.. 35 kg. Tuollaista määrää ei kukaan yksin syö edes koko kesänä. Ellei satu isot pirskeet, perunat eivät saata olla halutuin vaihdon väline.

Paljon puhuttu mikroaaltouuni voi maksaa paljonkin, mutta onko se hintansa väärti, vaikka 800e toosa ?  Halvemmallakin pizzat ja maksalaatikon lämmittää ja lämpömittarinkin saanee mukaan. Ellei satu olemaan täsmätarve kalusteisiin sijoitetulle versiolle, mikä yleensä maksaa paljon.

Täsmätoiveena esitetty tietty uusi puhelin, tabletti, vahvistin tai telkku kattaa hyvinkin yhden tunnin, helposti 2, ellei yön ylikin. Kovin montaa 55" televisiota ei tosin kannata tarjota, sitä voi jo naapuritkin ihmetellä kun joku poloinen yksin kantaa tuollaista ja vasta viime viikolla niitä meni jo kaksi  ;D

Talousasioissa raha on siis helpoin vaihdon väline, vaikka ei nämäkään ihan mahdottomilta kuulosta, pitää vain olla oikea tarve, niin vaihtokeskustelun kautta saattaisi syntyä hyvätkin kaupat.

Poissa Iinasi

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #14 : Elokuu 04, 2020, 14:20:50 »
Olin jo kirjoittamassa tähän, että toki vain rahalla (vaikka ihanaa on sen ohella saada usein pieniä tuliaisia), mutta sitten mietin että juu, minulla olisi yksi seinän siirtäminen ja oviaukon teko toiseen paikkaan. Remonttimiehelle voisi siis palveluiden vaihtokauppa onnistua.
Olisi lisäksi superkiihottavaa aina välillä remppamiehille emännöidessä nostaa vähän hameenhelmaa..........

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #15 : Elokuu 04, 2020, 14:23:49 »
Olin jo kirjoittamassa tähän, että toki vain rahalla (vaikka ihanaa on sen ohella saada usein pieniä tuliaisia), mutta sitten mietin että juu, minulla olisi yksi seinän siirtäminen ja oviaukon teko toiseen paikkaan. Remonttimiehelle voisi siis palveluiden vaihtokauppa onnistua.
Olisi lisäksi superkiihottavaa aina välillä remppamiehille emännöidessä nostaa vähän hameenhelmaa..........

Mä nappaan lekan tosta olalle ja lähen tuleen. Eiköhän se seinä saada siirrettyä ja uusi oviaukkokin tehtyä siinä panojen välissä. :)
Amator

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #16 : Elokuu 04, 2020, 14:41:06 »
Minulle on ehdotettu joskus välillä maksua muulla kuin rahalla. Mutta mikään muu ei ole ollut läheskään yhtä rahanarvoista tähän mennessä kuin raha. Jos setelitkin on aitoja, niin niillä ei voi samalla tavalla huijata toisin kuin tyyliin melkein millä tahansa universumin materiaalilla tai vastapalveluksella, joka paljastuukin maksuvälineenä myöhemmin lähempää tarkasteltuna pahimmillaan täysin ontoksi ja rahanarvottomaksi kusetukseksi, jotta turska saisi panon sillä "vähän" halvemmalla kuin mitä on hinnoiteltu. Kusetuksen maku on aina kova niillä, jolla ei ole valuuttaa maksaa reilua paria sataa tunnista aidolla rahalla ja käteisellä ja jotka eivät viitsi taipua tinkaamaankaan tai parhaassa tapauksessa vain sivistyneemmin jättämään rauhaan, jos on työttömän turskan lompakolle liian kallista.

On haluttu tuoda siivousvälineitä, jonkinlaista osaamista ja välillä jopa huumeita. Mutta minulla on ollut tänä vuonna nollatoleranssi kaikenlaisiin helvetin joutaviin yhteydenottoihin eli olen samantien pistänyt estolistalle, jos ei ole uskottu, että rahalla ainoastaan voi maksaa ja sekin pitää olla aitoa valuuttaa eikä jollain kopiokoneella tai Kiinasta tilatuilla väärillä vihreillä maksamista.

Nyt voinkin tähän päättää palopuheeni ja lähteä haukkaamaan raitista ulkoilmaa. :-*

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #17 : Elokuu 04, 2020, 18:01:19 »
Onhan näitä aikoinaan ollut, joillain jutuilla on kustannettu useampikin käynti. Muttei niistä sen enempää.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #18 : Elokuu 04, 2020, 23:13:13 »
Olen pohtinut aikani kuluksi, miten saataisiin Smartum lounarit ja liikuntasetelit hyötykäyttöön, eli osaksi maksua.

Tulevaisuudessa hinnat olisivat: x määärä rahaa, x määrä liikuntaseteleitä ja x määrä lounareita.

On tämä niin moternia nykysin. 

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksu muulla kuin rahalla
« Vastaus #19 : Elokuu 05, 2020, 00:23:57 »
Vieläkö jossain käytetään paperisia lounareita ym. seteleitä?  Digimuodossa ne ovat minulla kulkeneet jo vuosia.