Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kaksi yhden hinnalla! :)  (Luettu 1557 kertaa)

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Kaksi yhden hinnalla! :)
« : Syyskuu 15, 2021, 15:11:33 »
Tuli tässä mieleen eräs tapaus varmaan noin kymmenen vuoden takaa? Kaupungissa oli suomalainen tyttö duo liikkeellä (en nyt enää muista että minkä nimisiä olivat) ja minulla alkoi illalla parin olusen jälkeen haluttaan piparia. Päätin soittaa näille tytöille ja kysellä, että voisiko saada vain yhden tytön seuraa? No sehän passasi heille. Puhelimeen vastannut sanoi vielä, että voin valita paikan päällä kumman kanssa haluan sänkyyn. Sovittiin aika puolille öin. No kun en enää juonut liisää olutta illan aikana niin hyppäsin kiesiin ja kaasuttelin annettujen koordinaattien mukaan läheiselle mökkikylälle Ounasvaaran kupeeseen. Vastassa olivat kaksi aivan ihanaa nuorta neitoa(harmi kun en enää muista että ketä he olivat) Valitsin toisen heistä paini kaveriksi ja menimme makkariin touhuilemaan sitä mitä siellä nyt yleensä touhutaan. Hommat saatiin hoideltua ja olin jo pukemassa vaatteita päälle kun tämä toinenkin neito ilmestyi makkariin ja sanoi, että hän haluaisi myös saada munaa. Kerroin että ei minulla ole enempää rahaa mukana. Johon hän, että ei se haittaa. Kattoin huuli pyöreänä, että mitä että? Siis antaako hän ilmaiseksi?? No niin hän kertoi tekevän, olivat jo ennemmin sopineet asian tämän toisen kanssa tällain, että laittavat juuri saadut rahat puoliksi. No kyyllähän tuollainen ehdotus minulle sopi tietenkin. Eipä siinä muuta kuin housut pois ja hommiin uudestaan. Eikä tässä vielä kaikki myös se jota olin jo pannut jäi "leikkimään" mukaan. Täytyy sanoa että eipä ole maalaispoika ennen saanut sellaista kyytiä eikä myöskään sen jälkeen!!  :) Tuohon aikaan vielä jaksoi touhuta kahdenkin kanssa! ;)

Onko kenellekkään toiselle käynyt koskaan tällain, että olisi hupakoiden toimesta tehty tuollainen kiva ylläri pylläri? Ja sattuuko kukaan muistaan minkä niminen Suomalais duo n.10 vuotta sitten kierteli suomea tosi ahkerasti?? Olivat iältään 20-25 vuotiaita silloin??

Että tällainen muistelo tuli vaan jostain mieleen!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaksi yhden hinnalla! :)
« Vastaus #1 : Syyskuu 15, 2021, 15:19:48 »
Tuollaista yllätystä ei. Vaaria on kyllä tytöt yrittäneet koijata silleen että vastassa on kaksi ja sitten vingutaan "pane vaari kiltti kumpaakin ja maksaa vaan 400€" Vaikka puhelimessa on sovittu että sihteeri imuttaa tunnin johtajan mulukkua ja saa 200€

Sellainen ihana tyttöduo kyllä oli jotka hinnaltaan oli - maksa 200€ ja leiki meillä kunnes pallisi räjähtävät  :inlove:
Why so fragile?

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaksi yhden hinnalla! :)
« Vastaus #2 : Syyskuu 15, 2021, 16:23:42 »
Kerran taisin olla hupakon illan viimeinen asiakas, kun session jälkeen ei ollut mitään kiirettä ja hän ehdotti että voisin vielä jäädä pidemmäksikin kun joku leffa oli alkamassa, ilman mitään maksua. Sopihan se mulle vallan mainiosti... Kävin lähikaupassa ostamassa sipsejä ja pizzaa, ja yhdessä sitten katsottiin illan leffa loppuun napostellen syötäviä. Leffan jälkeen loppuhalien ja suukkojen myötä kotia päin... Kun kävelin yksin kadulla pimeässä ja hiljaisessa yössä, tunsin oloni aivan erityiseksi :inlove:

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kaksi yhden hinnalla! :)
« Vastaus #3 : Syyskuu 15, 2021, 20:35:37 »
No onhan näitä.

Jyväskylässä, taisi olla 2010, opintomatkalla kävin jossain lähiössä maksullisen naisen luona ja tietenkin nusuttelemassa.

Painin jälkeen tyttö kysyi että lähtisinkö hänen kanssaan yksille lähipubiin ja tartuin tilaisuuteen kun ei muutakaan ollut illalle suunnitelmissa.

Juotiin yhdet ja toiset yhdet ja ja vissiin vielä kolmannetkin yhdet ja sen jälkeen saattelin hutsun kotiin, ovella kysyi tulisinko vielä yömyssyille elikkäs jatkoille ja panemiseksihan se meni. Yön ja aamun kierroksissa ei toki raha vaihtanut asuinpaikkaa lompakosta toiseen.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kimi-81

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaksi yhden hinnalla! :)
« Vastaus #4 : Syyskuu 16, 2021, 12:02:57 »
Joskus privaatissa olin katsomassa duoa. Sitten kun oli ekstran aika, niin oli käteistä vaan yhden tytöt suihinottoon. Valitsin toisen ja hyvää suuhoitoa sain. Siinä aikansa meni ja toinenkin tyttö halusi imeä ja kyllä se minulle kävi. Eli sain kahden tytön suihinoton yhden hinnalla.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaksi yhden hinnalla! :)
« Vastaus #5 : Syyskuu 16, 2021, 22:16:27 »
Olin kerran lähes saada ilmaiseksi hupakolta. Tämä melkein liittyy tähän ketjuun niin kerronpas koko tarinan. Niin hyvin kuin muistan, tästä on 10+ vuotta. Ei ihan tuore tapaus siis.

Kaikki alkoi siitä että vastasin yhteen ilmoon "naapurisivustolla" ainakin muistaakseni. Sovin tapaamisen, maksullisen, ja kävin vierailulla. Maksoin, me pantiin ja lähdin kotiini. Normisetti, näinhän asia toimii.

No sitten illalla, taisi olla torstai, tää nainen laittoi mulle txt-viestiä. Viestissään hän kertoi että olin jäänyt mieleensä positiivisella tavalla ja tiedusteli samalla lähtisinkö hänen kanssaan tanssimaan vk-loppuna? No minua ei nyt oikein kiinnostanut ja saattoi olla muutaakin ohjelmaa viikonlopuksi ja vastasin kieltävästi. Ihan jees pantava oli toki kyseessä mutta silti. Kuitenkin samainen nainen viestitteli mulle ehkäpä viikkoa myöhemmin ja kyseli että kiinnostaisikö mua lähteä hänen kanssaan paistelemaan makkaraa jonnekin luonnon helmaan. Tähän minä sitten tartuin, vastasin myöntävästi ja sovittiin yksityiskohdista. Kävin kaupasta kyrsää, tätin Kaukovainiolta ja ajeltiin jonnekin Hiukkavaaran suunnille. Siellä oli nuotiopaikka, tehtiin tulet ja paisteltiin makkaraa. Mitään sen suurempaa me ei siinä tehty romanttisessa mielessä, taidettiin me pikkuisen pussailla mutta ei sen enempää. Kuitenkin siinä kun vietettiin iltaa niin se nainen totesi että hän voisi joskus antaa mulle pimppiä ihan ilmaiseksi. Kun sovitaan vaan. No minua ei nyt tuo kuvio kiinnostanut koska oli vahvaa fiilistä siitä että tuollaisesta ei seuraa mitään hyvää. No jossakin vaiheessa vein tätin kotiinsa ja menin sitten omaan kotiini. Tämä oli kuitenkin se vaihe jossa melkein sain ilmaiseksi hupakolta, mulle siis luvattiin että saan.

Taas meni joitakin päiviä ja yhtenä iltana kun mua panetti niin mietin että josko kysyisin maksullista tapaamista tältä tarinassa esiintyneeltä tätiltä. Mutta ennenkuin ehdin ottaa häneen yhteyttä sattui jotakin kummallista. Sain txt-viestin jossa tuo nainen kertoili että hällä on nyt pieni rahapula (tilapäinen) ja kysyi että voisinko auttaa laittamalla rahaa hänen tililleen? Siinä sitten mietin että hetkinen, justiinsa olin aikeissa ostaa hältä seksipalveluja ja se olisi ollut mulle ihan ok. Mutta joku siinä asetelmassa silti häiritsi ja en kertonut omia aikeitani vaan vastasin vain että en ala tuohon. Ja sitten alkoi tulla takaisin viestejä siltä naiselta: ikävin viesti oli sellainen jossa nainen kertoi ilmoittavansa poliisille että olen raiskannut hänet jos en paa rahaa tilillensä, jossakin toisessa viestissä kertoi että käytän häntä hyväkseen panemalla häntä ilmaiseksi. Mitäpä tuollaisiin voi edes vastata? Sitten tuli viestejä joista osassa kerrottiin olevani tunteeton ja sydämetön, jonkun toisen viestin mukaan olin sika.

Koska en ole hyvä tämänkaltaisissa keskusteluissa, en vastannut naiselle mitään. Viestejä tuli sinä iltana aika monta, seuraavana päivänä vähän vähemmän ja varmaan viikon ajan viestejä tuli hiljokseltaan kunnes loppuivat.

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaksi yhden hinnalla! :)
« Vastaus #6 : Syyskuu 16, 2021, 22:47:18 »
^ Nih. Tämän takia huorien kanssa aina prepaid :o

Jotain siviilisäätöä ollut joskus huorienkin kanssa, eikä homma onnistunut eikä onnistu tulevaisuudessakaan. Ei ihan tuollaisia kokemuksia, muttei paljon puutukaan. Huoralle maksetaan rahalla seksistä ja yhdessäolosta, parisuhdekumppanit etsitään muualta. Niin se vaan menee.