Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Nastykittydoll

<< < (2/19) > >>

Hormonihiiri:
Oikein miellyttävä ja ystävällinen kun tapaa livenä. On oikeasti hoikka ja hyvännäköinen.

Avoinmies:
Onko kukaan toteuttanut hänen tarjoamaansa nukke sessiota?

Vieras0202:

--- Lainaus käyttäjältä: Helloworld - Elokuu 15, 2020, 01:14:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: C.G.E. Bannerheim - Elokuu 14, 2020, 19:33:35 ---Tytöllä on kurvit kyllä kohdallaan, mutta mikään Stadin joustavin tyyppi hän ei ole. Välillä tulee aika tylyjä vastauksia ihan asiallisiin kyselyihin. Asiakaspalveluun voisi panostaa hieman enemmän. Asenne hieman ihmetyttää, kun noita ilmoituksia tosiaan on eri nimillä useita.

--- Lainaus päättyy ---

Viestittely saattaa vaikuttaa teinimäiseltä ja välillä tylyltä, mikä johtuu amatöörisyydestä tai on nerokas tapa karsia trollit/huijarit. Mutta todellisuus on toisenlainen. Tämä nastykittydoll/kardashian2 on irlinä asiallinen ja mukava neito. Mainostetut brasilialaiset juuret saattaa pitää paikkaansa kurvien perusteella. Ääni kuulostaa kauniilta kuin seireeni ja nuori ikä pitänee paikkaansa. Ei kuitenkaan suutele tai anna nuolla koska säästää ne yhtä ja oikeata varten. Omat kondomit kannattaa ottaa mukaan. Toisaalta tunti onnistuu tasarahalla, mikä kompensoi puutteet.

--- Lainaus päättyy ---

Hei kaikki! Joo olen tietoinen siitä että jotkut kokeneet mun viestittelyn tylynä tai kylmänä. Pahoittelen. Olen kuitenkin etäinen tarkoituksella karsiakseni sekopäitä kuten yksi täällä arvelikin. Ette uskokkaan kuinka sekopäistä yhteydenottoa meille kaikille tytöille tulee päivittäin ja ne jotka on liipasinherkkiä räjähtää sit jo maileissa ja tietää et semmonen kaveri saataisi olla livenä vaarallinen. Yritän vaan pitää itseni turvassa. :)

Livenä olen todella mukava, hymyilevä ja avoin. Mun luona ei ole liukuhihnameininkiä eikä täällä soi puhelimen hälytin koska en kyttää kelloa. Oon seksissä tosi mukana (pystyn helposti olemaan koska tapaan vaan niitä joiden kanssa kommunikointi on sujunut mukavasti ja on itselle tullut hyvä fiilis). En halua esittää tykkääväni, niin akuutti ei ole rahantarpeeni.

Lisäyksenä, että mulla ei ole ainuttakaan huonoa kokemusta yhdenkään asiakkaan kanssa joten saatan vastaanottaa vähemmän miehiä kun monet muut mutta mulla on ollut hauskaa kaikkien niiden kanssa jotka tänne asti on päässyt.

XD Kondomi kommenttiin sen verran että ajoittain mulla on kondomit saattanut loppua ja odotan netistä tilattua täydennys pakettia, silloin olen saattanut pyytää omat kumit mukaan, tai esim jos toinen haluaa panna kolme kertaa puolessa tunnissa lol joo näitäkin on. Brasiliaiset juuret pitää 100% paikkansa kuten livenäkin huomaa mun ihosta, piirteistä ja muodoista, tosin olen suomessa syntynyt eli siltä osin suomalainen.

Kiitos kauniista palautteesta ja tervetuloa anytime, mutta sen tiedätkin.

Toivottavasti kukaan nyt ei hermostunut mun viiden sentin osallistumisesta keskusteluun. Ihanaa loppuvuotta kaikille.

Vieras0202:

--- Lainaus käyttäjältä: Hormonihiiri - Elokuu 16, 2020, 08:00:31 ---Oikein miellyttävä ja ystävällinen kun tapaa livenä. On oikeasti hoikka ja hyvännäköinen.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos <3

Sepponen:
Kuvien perusteella vaikutat todella tapaamisen arvoiselta, Nasty Kitty Doll! Varmasti tulemme tapaamaan.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta