Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Nastykittydoll

<< < (5/19) > >>

Vieras0147:
Mahtaakohan tämä salainen ihailija olla joku pakit saanut mies vai kenties joku muu hmmm.. Joo, kunhan spekuloin. Ekalla rapsaajalla viestejä 2 ja toisella 1.

Vieras0202:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapurin Setä 75 - Joulukuu 14, 2020, 23:37:16 ---Todella mukavia tapaamisia on kanssasi ollut. Muutamat yöt ollaan vietetty yhdessä. Syöty, juotu ja nai...
Toivottavasti pian tavataan taas. Joskus on pientä sekoilua ollut molemmin puolin järjestelyissä, mutta ehdottomasti kaiken sen arvoista mitä tapaaminen on tuonut tullessaan.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos kauniista sanoista. Samoin olen nauttinut kanssasi vietetyistä mukavista hotelliöistä. ;)

Vieras0202:

--- Lainaus käyttäjältä: Someone Unknown - Joulukuu 15, 2020, 01:14:07 ---Taitaa olla joku trolli asialla. Ei taida tyttö tapailla ketään enään 21 jälkeen.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin. Ei ennen 7.00 aamulla eikä 21.00 jälkeen illalla. Haluan kunniottaa naapureiden kotirauhaa. XD XD XD

Vieras0202:

--- Lainaus käyttäjältä: Pukumies40 - Joulukuu 15, 2020, 01:34:26 ---Selkeästi on NKD saanut jonkun sinnikkään ihailijan joka tehtailee mielikuvitusrapsoja. Miksei noita poisteta samantien ihmettelen mä?

--- Lainaus päättyy ---

Haha jep XD Ihanaa

Vieras0202:

--- Lainaus käyttäjältä: Someone Unknown - Joulukuu 15, 2020, 02:27:39 ---Mahtaakohan tämä salainen ihailija olla joku pakit saanut mies vai kenties joku muu hmmm.. Joo, kunhan spekuloin. Ekalla rapsaajalla viestejä 2 ja toisella 1.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mietin minäkin. Tunnetusti en ole mikään kauhean hyvä kirjekaveri ja valikoin aika tarkasti niin kyllä mailiin tulee tosi paljon aggressiivista kommentointia vaikka ystävällisesti yrittää sanoa, etten ole kiinnostunut tapaamisesta. Joillain menee tunteisiin tai sitten kyseinen henkilö unelmoi kuvailemansa mukaisesta tapaamisesta ja minä olen saanut kunnian olla tämän fantasian kohteena. XD

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta