Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nastykittydoll  (Luettu 44777 kertaa)

Poissa Helloworld

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Nastykittydoll
« : Elokuu 02, 2020, 13:53:31 »
Kellään kokemuksesta kyseisestä neidistä? On ilmoitellut naapurissa. Kuvat vaikuttavat todella hyviltä.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #1 : Elokuu 02, 2020, 15:46:17 »
Nimi vaihtuu, kuvat taitaa olla samat, big booty teini, kardashian teini, brassi...:

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,425.0.html

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,1217.msg37591.html#msg37591


Poissa Helloworld

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #2 : Elokuu 02, 2020, 16:34:47 »
Kiitos. Ainakin kuulostaa oikein namulta nimimerkkien perusteella, erityisesti tuo brasilian peppu. Pidän mielessä.

Poissa C.G.E. Bannerheim

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #3 : Elokuu 14, 2020, 19:33:35 »
Tytöllä on kurvit kyllä kohdallaan, mutta mikään Stadin joustavin tyyppi hän ei ole. Välillä tulee aika tylyjä vastauksia ihan asiallisiin kyselyihin. Asiakaspalveluun voisi panostaa hieman enemmän. Asenne hieman ihmetyttää, kun noita ilmoituksia tosiaan on eri nimillä useita.

Poissa Helloworld

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #4 : Elokuu 15, 2020, 01:14:31 »
Tytöllä on kurvit kyllä kohdallaan, mutta mikään Stadin joustavin tyyppi hän ei ole. Välillä tulee aika tylyjä vastauksia ihan asiallisiin kyselyihin. Asiakaspalveluun voisi panostaa hieman enemmän. Asenne hieman ihmetyttää, kun noita ilmoituksia tosiaan on eri nimillä useita.

Viestittely saattaa vaikuttaa teinimäiseltä ja välillä tylyltä, mikä johtuu amatöörisyydestä tai on nerokas tapa karsia trollit/huijarit. Mutta todellisuus on toisenlainen. Tämä nastykittydoll/kardashian2 on irlinä asiallinen ja mukava neito. Mainostetut brasilialaiset juuret saattaa pitää paikkaansa kurvien perusteella. Ääni kuulostaa kauniilta kuin seireeni ja nuori ikä pitänee paikkaansa. Ei kuitenkaan suutele tai anna nuolla koska säästää ne yhtä ja oikeata varten. Omat kondomit kannattaa ottaa mukaan. Toisaalta tunti onnistuu tasarahalla, mikä kompensoi puutteet.

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #5 : Elokuu 16, 2020, 08:00:31 »
Oikein miellyttävä ja ystävällinen kun tapaa livenä. On oikeasti hoikka ja hyvännäköinen.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2020, 08:02:16 kirjoittanut Hormonihiiri »

Poissa Avoinmies

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #6 : Syyskuu 30, 2020, 10:14:08 »
Onko kukaan toteuttanut hänen tarjoamaansa nukke sessiota?

Poissa Vieras0202

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #7 : Marraskuu 21, 2020, 17:15:01 »
Tytöllä on kurvit kyllä kohdallaan, mutta mikään Stadin joustavin tyyppi hän ei ole. Välillä tulee aika tylyjä vastauksia ihan asiallisiin kyselyihin. Asiakaspalveluun voisi panostaa hieman enemmän. Asenne hieman ihmetyttää, kun noita ilmoituksia tosiaan on eri nimillä useita.

Viestittely saattaa vaikuttaa teinimäiseltä ja välillä tylyltä, mikä johtuu amatöörisyydestä tai on nerokas tapa karsia trollit/huijarit. Mutta todellisuus on toisenlainen. Tämä nastykittydoll/kardashian2 on irlinä asiallinen ja mukava neito. Mainostetut brasilialaiset juuret saattaa pitää paikkaansa kurvien perusteella. Ääni kuulostaa kauniilta kuin seireeni ja nuori ikä pitänee paikkaansa. Ei kuitenkaan suutele tai anna nuolla koska säästää ne yhtä ja oikeata varten. Omat kondomit kannattaa ottaa mukaan. Toisaalta tunti onnistuu tasarahalla, mikä kompensoi puutteet.

Hei kaikki! Joo olen tietoinen siitä että jotkut kokeneet mun viestittelyn tylynä tai kylmänä. Pahoittelen. Olen kuitenkin etäinen tarkoituksella karsiakseni sekopäitä kuten yksi täällä arvelikin. Ette uskokkaan kuinka sekopäistä yhteydenottoa meille kaikille tytöille tulee päivittäin ja ne jotka on liipasinherkkiä räjähtää sit jo maileissa ja tietää et semmonen kaveri saataisi olla livenä vaarallinen. Yritän vaan pitää itseni turvassa. :)

Livenä olen todella mukava, hymyilevä ja avoin. Mun luona ei ole liukuhihnameininkiä eikä täällä soi puhelimen hälytin koska en kyttää kelloa. Oon seksissä tosi mukana (pystyn helposti olemaan koska tapaan vaan niitä joiden kanssa kommunikointi on sujunut mukavasti ja on itselle tullut hyvä fiilis). En halua esittää tykkääväni, niin akuutti ei ole rahantarpeeni.

Lisäyksenä, että mulla ei ole ainuttakaan huonoa kokemusta yhdenkään asiakkaan kanssa joten saatan vastaanottaa vähemmän miehiä kun monet muut mutta mulla on ollut hauskaa kaikkien niiden kanssa jotka tänne asti on päässyt.

XD Kondomi kommenttiin sen verran että ajoittain mulla on kondomit saattanut loppua ja odotan netistä tilattua täydennys pakettia, silloin olen saattanut pyytää omat kumit mukaan, tai esim jos toinen haluaa panna kolme kertaa puolessa tunnissa lol joo näitäkin on. Brasiliaiset juuret pitää 100% paikkansa kuten livenäkin huomaa mun ihosta, piirteistä ja muodoista, tosin olen suomessa syntynyt eli siltä osin suomalainen.

Kiitos kauniista palautteesta ja tervetuloa anytime, mutta sen tiedätkin.

Toivottavasti kukaan nyt ei hermostunut mun viiden sentin osallistumisesta keskusteluun. Ihanaa loppuvuotta kaikille.

Poissa Vieras0202

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #8 : Marraskuu 21, 2020, 17:17:26 »
Oikein miellyttävä ja ystävällinen kun tapaa livenä. On oikeasti hoikka ja hyvännäköinen.

Kiitos <3

Poissa Sepponen

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #9 : Marraskuu 24, 2020, 14:55:06 »
Kuvien perusteella vaikutat todella tapaamisen arvoiselta, Nasty Kitty Doll! Varmasti tulemme tapaamaan.  :D

Poissa Vieras0202

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #10 : Marraskuu 26, 2020, 22:07:48 »
Kuvien perusteella vaikutat todella tapaamisen arvoiselta, Nasty Kitty Doll! Varmasti tulemme tapaamaan.  :D

Jään odottelemaan mailia ;)

Poissa kassiopeija

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #11 : Joulukuu 11, 2020, 17:09:41 »
Kardashian Teini tuli ajettua läpi.

Alkututustuminen mailin kautta sujui teinimäisen töksähtelevästi. Pientä sellaista teiniangstia
ja kiukkua oli ilmassa, mikä todellakin jo ensihetkistä alkaen luo vaikutelman aidosta
teini iän kynnyksellä kamppailevasta neidosta. Siitä propsit. :headbang:
Koska nimenomaan teinin perässä liikkeellä olinkin. :headphones:
Ajanvaraus oli täsmällistä ja onnistui hyvin.

Paikan päällä oli iloinen hyvinmuodostunut, erittäin kaunis ja kurvikas
teinineito. Kävimme suoraan asiaan, aluksi täyteläisen pehmeä 10++ suihinotto
jonka aikana huomasin Kardashian Teinin jo itsekin kostuvan. Pikkuhousujen etumuksessa
oli havaittavissä pieni märkä läikkä ejakulaationestettä.

Nänninpihat laajenivat ja itse nännit nousivat jo suihinoton aikana koskematta turpeaan komeaan erektioon.
Seuraavaksi siis kiinteiden luomutissien kimppuun ja filttereitä hieman näykkimällä
niiden pinnalle ilmestyi kihelmöimään ihanasti hieman maitoa.
Siirryin nuolemaan alapäätä kelmun läpi, kiiman tuoksu levittäytyi ilmaan ja nuuhkin sitä
hajua kiivaasti sieraimiini kuin hullu härkä, kiihoittaen itseäni lisää.
Siitä siirryimme takaapäin asentoon jolloin pääsin työntymään erityisen kireään, märkään ja
kiimaiseen alapäähän.

Tyttö nautti ja vaikeroi ja todellakin oli mukana täysillä.
Työntöjen tiimellyksessä nenääni pölähteli välillä mietoa ulostuksen tuoksua joka
aiheutuu tyhjiön muodostuessa anaalin samalla kun kalu kirnuaa ylipaineen
emättimen puolelle. Käsikädessähän nuo jutut kulkevat.
Pidättelin itse sen aikaa että hän sai orgasmin ja vasta sen jälkeen laskin siittiöni
kondomini siemennestepesään, samalla miehekkäästi karjahdellen nautinnosta.

Loppukaneettina voisin todeta että todennäköisesti piipahdan joskus uudestaankin
hänen luonaan. Todella lämminhenkinen tuokio oli.

Ai niin, ja ilman suhteellinen kosteus oli tapahtumahetkellä 78%, kaakkoistuulta 12ms ja ilman lämpötila -1.

Poissa Subarx

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #12 : Joulukuu 11, 2020, 23:18:09 »
No olipa kiihkeä rapsa ;). Olen muutaman kerran ollut häneen yhteydessä ja havainnut mainitsemasi angstin ;). Kiinnostus lisääntyi rapsasi myötä. Valitettavasti työmatkani ovat peruuntuneet ja emme ole saaneet aikaa sovittua.. Vielä...

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 295
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #13 : Joulukuu 12, 2020, 00:09:09 »
Kardashian Teini tuli ajettua läpi.

Alkututustuminen mailin kautta sujui teinimäisen töksähtelevästi. Pientä sellaista teiniangstia
ja kiukkua oli ilmassa, mikä todellakin jo ensihetkistä alkaen luo vaikutelman aidosta
teini iän kynnyksellä kamppailevasta neidosta. Siitä propsit. :headbang:
Koska nimenomaan teinin perässä liikkeellä olinkin. :headphones:
Ajanvaraus oli täsmällistä ja onnistui hyvin.

Paikan päällä oli iloinen hyvinmuodostunut, erittäin kaunis ja kurvikas
teinineito. Kävimme suoraan asiaan, aluksi täyteläisen pehmeä 10++ suihinotto
jonka aikana huomasin Kardashian Teinin jo itsekin kostuvan. Pikkuhousujen etumuksessa
oli havaittavissä pieni märkä läikkä ejakulaationestettä.

Nänninpihat laajenivat ja itse nännit nousivat jo suihinoton aikana koskematta turpeaan komeaan erektioon.
Seuraavaksi siis kiinteiden luomutissien kimppuun ja filttereitä hieman näykkimällä
niiden pinnalle ilmestyi kihelmöimään ihanasti hieman maitoa.
Siirryin nuolemaan alapäätä kelmun läpi, kiiman tuoksu levittäytyi ilmaan ja nuuhkin sitä
hajua kiivaasti sieraimiini kuin hullu härkä, kiihoittaen itseäni lisää.
Siitä siirryimme takaapäin asentoon jolloin pääsin työntymään erityisen kireään, märkään ja
kiimaiseen alapäähän.

Tyttö nautti ja vaikeroi ja todellakin oli mukana täysillä.
Työntöjen tiimellyksessä nenääni pölähteli välillä mietoa ulostuksen tuoksua joka
aiheutuu tyhjiön muodostuessa anaalin samalla kun kalu kirnuaa ylipaineen
emättimen puolelle. Käsikädessähän nuo jutut kulkevat.
Pidättelin itse sen aikaa että hän sai orgasmin ja vasta sen jälkeen laskin siittiöni
kondomini siemennestepesään, samalla miehekkäästi karjahdellen nautinnosta.

Loppukaneettina voisin todeta että todennäköisesti piipahdan joskus uudestaankin
hänen luonaan. Todella lämminhenkinen tuokio oli.

Ai niin, ja ilman suhteellinen kosteus oli tapahtumahetkellä 78%, kaakkoistuulta 12ms ja ilman lämpötila -1.

Nyt oli kova rapsa, tässähän alkoi seisomaan 😀

Poissa Vieras0202

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #14 : Joulukuu 13, 2020, 15:58:53 »
Kardashian Teini tuli ajettua läpi.

Alkututustuminen mailin kautta sujui teinimäisen töksähtelevästi. Pientä sellaista teiniangstia
ja kiukkua oli ilmassa, mikä todellakin jo ensihetkistä alkaen luo vaikutelman aidosta
teini iän kynnyksellä kamppailevasta neidosta. Siitä propsit. :headbang:
Koska nimenomaan teinin perässä liikkeellä olinkin. :headphones:
Ajanvaraus oli täsmällistä ja onnistui hyvin.

Paikan päällä oli iloinen hyvinmuodostunut, erittäin kaunis ja kurvikas
teinineito. Kävimme suoraan asiaan, aluksi täyteläisen pehmeä 10++ suihinotto
jonka aikana huomasin Kardashian Teinin jo itsekin kostuvan. Pikkuhousujen etumuksessa
oli havaittavissä pieni märkä läikkä ejakulaationestettä.

Nänninpihat laajenivat ja itse nännit nousivat jo suihinoton aikana koskematta turpeaan komeaan erektioon.
Seuraavaksi siis kiinteiden luomutissien kimppuun ja filttereitä hieman näykkimällä
niiden pinnalle ilmestyi kihelmöimään ihanasti hieman maitoa.
Siirryin nuolemaan alapäätä kelmun läpi, kiiman tuoksu levittäytyi ilmaan ja nuuhkin sitä
hajua kiivaasti sieraimiini kuin hullu härkä, kiihoittaen itseäni lisää.
Siitä siirryimme takaapäin asentoon jolloin pääsin työntymään erityisen kireään, märkään ja
kiimaiseen alapäähän.

Tyttö nautti ja vaikeroi ja todellakin oli mukana täysillä.
Työntöjen tiimellyksessä nenääni pölähteli välillä mietoa ulostuksen tuoksua joka
aiheutuu tyhjiön muodostuessa anaalin samalla kun kalu kirnuaa ylipaineen
emättimen puolelle. Käsikädessähän nuo jutut kulkevat.
Pidättelin itse sen aikaa että hän sai orgasmin ja vasta sen jälkeen laskin siittiöni
kondomini siemennestepesään, samalla miehekkäästi karjahdellen nautinnosta.

Loppukaneettina voisin todeta että todennäköisesti piipahdan joskus uudestaankin
hänen luonaan. Todella lämminhenkinen tuokio oli.

Ai niin, ja ilman suhteellinen kosteus oli tapahtumahetkellä 78%, kaakkoistuulta 12ms ja ilman lämpötila -1.

XD XD En osaa sanoa olenko kyseisen miehen tavannut ja ihan mukavaltahan toi kuulosti, mutta epäilen ettei olla tavattu tai sitten nämä on näitä miesten kalajuttuja, joissa tarinoita vähän väritetään.
Faktat:
-En ole KOSKAAN ollut nuoltavana kelmun läpi joten sitä kyseinen mies ei yksinkertaisesti ole voinut kanssani kokea
-Käyn suihkussa ennen jokaista tapaamista ja vaikka olenkin hömppä teini niin osaan pestä alapään ilman että haisee ulosteelle
-Rinnoistani ei tule maitoa XD omasta mielestä olin hereillä bilsan tunnilla kun käytiin läpi että milloin naisen rinnoista sitä maitoa erittyy
Mutta kiitoksia kuitenkin mukavasta keksitystä/väritetystä rapsasta. Tietty muita miehiä kohtaan olisi ehkä reilua pysyä totuudessa niin muut tietää kuulostaako kyseinen neiti oman käynnin arvoiselta, mut ehkä mun logiikka vaan sit pettää tässä kohtaa kun näin ajattelen. XD Hyvät joulun odotukset kaikille.

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 295
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #15 : Joulukuu 13, 2020, 16:33:27 »
Heh :-)

Itsekin tuota rapsaa lukiessani mietin että nyt sattuu ja tapahtuu ihmeellisiä asioita :-)

Mutta tarina oli hyvä, suorastaan ”kova” kuten asian aikaisemmin ilmaisin :-)

Hyvää illan jatkoa!

Poissa Vieras0202

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #16 : Joulukuu 13, 2020, 16:46:48 »
Heh :-)

Itsekin tuota rapsaa lukiessani mietin että nyt sattuu ja tapahtuu ihmeellisiä asioita :-)

Mutta tarina oli hyvä, suorastaan ”kova” kuten asian aikaisemmin ilmaisin :-)

Hyvää illan jatkoa!

Haha joo en mä kalajutuista vedä hernettä nenään suinkaan. XD Jokaisella juttunsa. Hyvät illat sinnekkin!

Poissa Naapurin Setä 75

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #17 : Joulukuu 14, 2020, 23:37:16 »
Todella mukavia tapaamisia on kanssasi ollut. Muutamat yöt ollaan vietetty yhdessä. Syöty, juotu ja nai...
Toivottavasti pian tavataan taas. Joskus on pientä sekoilua ollut molemmin puolin järjestelyissä, mutta ehdottomasti kaiken sen arvoista mitä tapaaminen on tuonut tullessaan.

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #18 : Joulukuu 15, 2020, 01:14:07 »
Taitaa olla joku trolli asialla. Ei taida tyttö tapailla ketään enään 21 jälkeen.

 


Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nastykittydoll
« Vastaus #19 : Joulukuu 15, 2020, 01:34:26 »
Selkeästi on NKD saanut jonkun sinnikkään ihailijan joka tehtailee mielikuvitusrapsoja. Miksei noita poisteta samantien ihmettelen mä?