Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten toimit yöaikaan?  (Luettu 3789 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Miten toimit yöaikaan?
« : Elokuu 01, 2020, 16:16:07 »
Ajattelin avata tämän erilliseen lankaan sen takia, että pohdin juuri sitä miten muut kollegat toimitte yöaikana, kun yleensä silloin on tapana nukkua. Otatteko koskaan asiakkaita tai vastaatteko yhteenkään puheluun?

Itse en toimi yöaikaan eli en ota asiakkaita vastaan enkä vastaa yhteydenottoihin, vaikka niitä tulisi kuinka paljon, koska öisin on helpompi saada unen päästä kiinni, kun ensinnäkin on niskatukityyny niin kuin nykyään, ja sen lisäksi ehdottomasti muistaa pitää työkännykän aina täysin äänettömällä, niin ei sen takia vahingossakaan herää. Joskus harvoin, jos on unettomuutta, niin ei sitä kyllä silloinkaan ole jaksanut vilkuilla puhelinta, yleensä ollenkaan.

Eipä kyllä muutenkaan ole kiinnostusta öisin vastailla puhelimeen ja tapailla asiakkaita, koska ei edes ole mikään huutava tarve, jos päiväsaikaankin niitä saa jo ihan tarpeeksi ja hyvä ettei välillä hetkellisesti enemmänkin kuin tarpeeksi. Enkä jaksa kyllä muutenkaan vastailla, kun ihmiset todennäköisemmin siihen aikaan soittelevat päihtyneen, kännisen ja sekavan oloisena huonossa tapauksessa. En jaksa ottaa mitään stressiä sellaisesta, joten turha toivo yöeläimille saada huomiotani. :)

Eipä oikein päiväsaikaankaan ole juuri kukaan kehdannut soitella siten, että olisi samaan aikaan sekaisin kuin seinäkello. Miksi siis välittää siitä, miten ihmiset soittelevat yöaikaan kenties jostakin kapakasta seuranpuutteessa, kun estot on promillejen takia pienemmät...? Mielenrauhahan siinä paremmin säilyy, kun ei tarvitse vuorokauden ympäri sentään päivystää.

Varmaan ne keskimäärin suuremmat riskitilanteet ja haastavammat asiakastilanteet todennäköisemmin sijoittuvat sille ajalle, missä aurinko ei paista ja milloin voi latailla rauhassa akkujaan seuraavaa päivää varten. Eikä naapuritkaan herää kesken kaiken, jos ei ole mekastusta keskellä yötä, kun siis sängyn jousituksia haluaa testata eli kun asiakas haluaa sitä actionia ratsastuksineen silloin kun pannaan menemään. :)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #1 : Elokuu 01, 2020, 16:36:29 »
Menen vähän ohi aiheen, mutta itse olen Venäjällä usein tilannut huoran hotellihuoneeseeni keskiyön aikaan. Luottohotelleissani se ei aiheuta mitään ongelmaa, vaan huora pääsee huoneeni ovelle asti täysin itsenäisesti. Joskus soittavat vastaanotosta ja kyselevät saako päästää. Pari kertaa minua on onniteltu hyvästä mausta huoran ulkonäön suhteen.

Minulla on vähän ketunhäntä kainalossa. Monesti huorat ovat valinneet bordelliin palaamisen sijan koko yön kanssani. Niin bordellihuorilla todellakin ainakin minun käyttämissä paikoissa on oikeus lopettaa työnteko silloin kun siltä tuntuu.

Nämä ovat olleet varmasti parhaimpia kokemuksia. Lisäksi yöaikaan seksi vaan tuntuu paremmalta. Pimeys kuuluu asiaan.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #2 : Elokuu 01, 2020, 17:58:08 »
Jos olen hereillä ja energinen niin voin ottaa asiakkaan. En kuitenkaan ota varauksia yölle vaan nämä on tällaisia:Käykö sulle 30min päästä - asiakkaita.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #3 : Elokuu 01, 2020, 21:15:23 »
Miten toimin yöaikaan? Nukun.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #4 : Elokuu 01, 2020, 22:05:16 »
Kerrankin Riuskan Villen kanssa samaa mieltä.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #5 : Elokuu 01, 2020, 22:40:11 »
Mulla on ollut muutamia erinomaisia kokemuksia hupakoinnista yöllä.

Joskus loppuillasta panettaa ja valitettavan harva hupakko tekee silloin töitä.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #6 : Elokuu 02, 2020, 00:21:45 »
Joskus olen ottanut asiakkaan ns. lennosta yöllä, mikäli olen hereillä ja heti valmiina, mutta pääsääntöisesti yöt on pyhitetty nukkumiselle. Varauksia en ota ollenkaan yölle. Yönylitapaamiset sit asia erikseen :)
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #7 : Elokuu 02, 2020, 00:50:57 »
Mä olen ehdottomasti iltaihmisiä, ja voin olla hyvinkin tuottavalla päällä juurikin öisin. Mutta, tähän duuniin se ei oikein mulla sovi.
Koska varaan tähän duuniin ne päivät kun jää jäljelle pääduunilta & opiskelulta, ja silloin sitten huoraan mahdollisimman tuottoisasti ne päivät. Suosituimmat tapaamisajat jotka meneekin yleensä jo ennakkoon on aamun ekat ajat, lounasaika ja illat. Ja kun siviiliduunikin ja koulun pirulainenkin tuppaavat alkamaan aikaisin aamulla, niin yökukkumisille on harmillisen vähän sijaa.

Mutta puhelimeen en siis vastaa mihinkään aikaan vuorokaudesta (se on aina käytännössä äänettömällä), koska en päivystä puhelinta. Otan asiakkaat sähköpostilla, tekstareilla ja privoilla & toimin pääsääntöisesti ennakkovarauksilla. Yöllä tulleisiin viesteihin voin vastata aamulla/päivällä (heti kun ehdin), jos ne ovat olleet asiallisia viestejä.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #8 : Elokuu 02, 2020, 02:32:16 »
Jahtaan rikollisia Gotham Cityn kaduilla.


Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #9 : Elokuu 02, 2020, 09:35:07 »
Laitan otsalampun ja pimeässä hohtavat alushousut päälle, jotta palveluntarjoaja osaa löytää oikealle rastille.  Olen sen verran mukava asiakas, että nukahdan melkein heti panon jälkeen, joten yön yli menee osin lusikassa nukkuessa. Yleisimmin yöaikaan toimin kuten susi hukkanen eli nukun.   

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #10 : Elokuu 02, 2020, 09:37:04 »
Jahtaan rikollisia Gotham Cityn kaduilla.



 ;D ;D ;D

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #11 : Elokuu 02, 2020, 10:53:58 »
Mä toimin yölläkin vielä suht koht hyvin, ainakin aamuerektiosta päätellen.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #12 : Elokuu 02, 2020, 11:09:28 »
Nukun tai olen töissä.

Poissa Pöytälamppu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #13 : Elokuu 02, 2020, 18:04:59 »
Kerrankin Riuskan Villen kanssa samaa mieltä.
Olet siis samaa mieltä asiasta että villerius nukkuu 🙃

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4952
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #14 : Elokuu 02, 2020, 18:36:39 »
Kuulemma kuorsaan (mutta itse en suostu moista uskomaan, mitä lie muiden keksimää jäynää  ::) ...)

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #15 : Elokuu 02, 2020, 19:46:52 »
^ Olen kuullut saman tapaisia kommentteja myös että kuorsaan ,ei voi pitää paikkaansa mitenkään :D

Mutta kysymykseen siis.. yöllä nukun.😴

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #16 : Elokuu 02, 2020, 22:40:35 »
Jahtaan rikollisia Gotham Cityn kaduilla.



...hitto, lopeta.
Kaikki aika menee piilotteluun kun joku jahtaa kaiket yöt ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #17 : Elokuu 03, 2020, 20:28:10 »
Miten toimin yöaikaan? Nukun.

Tähän on helppo yhtyä👍 Komppaan!
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #18 : Elokuu 11, 2020, 15:21:12 »
Jos olen hereillä ja energinen niin voin ottaa asiakkaan. En kuitenkaan ota varauksia yölle vaan nämä on tällaisia:Käykö sulle 30min päästä - asiakkaita.

Samalla linjalla menen. Yleensä lopetan illalla ysin maissa, mutta tähtien ollessa oikeassa asennossa saattavat muukalaiset yössä kohdata.. ;)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #19 : Elokuu 12, 2020, 10:55:10 »
Kännykkä on aina äänettömällä, joten jos en vastaa, en vastaa. Yöllä en päivystä koskaan, lopetan yleensä 21-23 aikaan riippuen herätyksestä.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?