Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten toimit yöaikaan?  (Luettu 3849 kertaa)

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1535
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #20 : Elokuu 12, 2020, 10:55:10 »
Kännykkä on aina äänettömällä, joten jos en vastaa, en vastaa. Yöllä en päivystä koskaan, lopetan yleensä 21-23 aikaan riippuen herätyksestä.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #21 : Elokuu 12, 2020, 11:18:38 »
Yöllä työpuhelin on äänettömällä.

Miksi?

Koska ihmiset eivät saatana osaa käyttäytyä.

Politiikkani on, että vastaan tekstiviesteihin joko heti tai sitten en ollenkaan, koska ajan kuluessa asiakas saattaa siirtyä sellaiseen tilanteeseen, jossa tekstiviestit minulta eivät olisi enää tervetulleita. Kerran urani alkuaikoina asiakas, joka oli käynyt jo aiemmin, rupesi keskellä yötä viestittelemään, että joskos hän tulisi uudestaan, ja minä (tekstiviestiin heränneenä) yritin saada silmiä sen verran auki, jotta voisin olla hyvä asiakaspalvelija ja hommata hänelle sen tapaamisajan.

Esitin hänelle kaikki mahdolliset kysymykset, mutta hän ei vain onnistunut keksimään, että milloin hänelle sopisi tavata ja minkä pituisen tapaamisen hän haluaa ostaa. Siinä me aikamme väänsimme ja neuvottelimme, mutta hän ei ilmeisesti tiennyt mistään mitään, kun kaikkeen tuli vastaukseksi "no en oikeen tiijä".

Kun luovutin ja kehotin häntä ottamaan uudestaan yhteyttä sitten, jos hän joskus rupeaisi jotain tietämään, niin häneltä rupesi tulemaan toisenlaisia tekstiviestejä. "Seksi on tosi kivaa eikös niin? :)" "Kiihottaa hirveästi." "Mitä teet?" "Mitä sulla on päällä?" "Mun pippeli on ihan kovana."

Tulos: Tapasin seuraavan aamun maksavan asiakkaan meikittömänä ja väsyneenä, kun tuon yöllisen hyväksikäyttöepisodin seurauksena nukuin pommiin.

Tällöin päätin, että saatana kun minä olen minuutilleen ilmoittanut ne ajat, jolloin olen tavattavissa, niin niistä en sitten myöskään jousta. Ihan sama, vaikka yöllisten yhteydenottajien hylkääminen tekisi minusta maailman paskimman asiakaspalvelijan.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #22 : Elokuu 12, 2020, 11:33:02 »
Minulla on kauppa auki yleensä 21 asti, siitä joustan tarvittaessa hieman. Yöaika menee itselläkin nukkumiseen, jos ei ole kyse yön yli tapaamisesta. Puhelin on myös minulla yöllä äänettömällä, soittopiikki on usein ravintoloiden sulkeuduttua.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #23 : Elokuu 12, 2020, 11:51:28 »
Miten toimin yöaikaan? Nukun.

Mäkin. Ja kaikki luurit äänettömällä. Kenenkään ei tarvii olla kellekään jatkuvasti saatavilla.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3235
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #24 : Elokuu 12, 2020, 19:25:24 »
Yleensä nukun mutta viikonloppusin ja lomilla saattaa nukkumaanmeno mennä 1-5 aamuyölle.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten toimit yöaikaan?
« Vastaus #25 : Elokuu 20, 2020, 20:55:54 »
Nukun.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa