Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus  (Luettu 8483 kertaa)

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #40 : Elokuu 02, 2020, 15:57:57 »
Joo kyllä kanssa suosittelisin, että kun ilmoitus on osastolla nainen etsii miestä, niin ekat sanat olisivat kissan kokoisin kirjaimin "Minulla on kulli (vielä toistaiseksi)". Kaikki ainakin tajuaisivat. Tuo on kuitenkin melkoinen dealbreaker eikä siinä mikään maailman mainostus auta tässä bisneksessä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #41 : Elokuu 02, 2020, 16:57:45 »
Aivan kuten esim. mustamaalaamisellakaan ei pötkitä loputtomiin, jos siis sen perimmäinen tarkoitus on yrittää suistaa muut kollegat eli "kilpailijat" pois asiakkaiden suosiosta, jotta joku muu saa itse enemmän maksavia asiakkaita. Sekin on epärehellistä toimintaa ja sellaisen voi käsittää huoramafiamaisen näköiseksi toiminnaksi.

Sinä hoidat kirjoituksillasi, itsesi kehumisella ja toisia syyttelemällä oman mustamaalauksesi ihan itse. Niin sihteerit kuin miehetkin ovat sinun kysymykseesi vastanneet. Harmi, jos vastaukset eivät ole olleet sellaisia kun toivoit. Älä kysy, jos et kestä vastauksia. Se oletko sinä huoramarkkinoilla vai et, ei vaikuta tuon taivaallista kenenkään sihteerin asiakasmääriin, sinulla on ihan eri kohderyhmä, etkä siten edes kilpaile samoista asiakkaista. Tuolla ulosannilla sinusta ei olisi klpailijaksi kenellekään, vaikka olisit syntynyt naiseksi. Sorry, pakko sanoa totuus.
 

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #42 : Elokuu 02, 2020, 19:45:09 »
^
Voin huoletta kompata kirjoitustasi.

Olet täällä avannut monta ketjua monista eri asioista ja sinulle on melko moni vastannut sen oman mielipiteensä eri asioitsta ja jos se vastaus ei sovi sulle jatkat pomppimista tasajalkaa.

Ja vaikka kuinka sitä jatkaisit ei se muuksi kenenkään mielipidettä muuta. Jos vaikka joskus hyväksyisit muiden eriävät mielipiteet, voisi sinunkin olosi täällä helpottaa.

PEACE
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #43 : Elokuu 02, 2020, 22:12:43 »
Olen hieman huolissani ketjun aloittajan turvallisuudesta. On nimittäin mahdollista että hänen asiakkaakseen tulee henkilö, joka on kotoisin kulttuurista jossa transihmisiä, seksuaalivähemmistöjä, seksityöläisiä ja ylipäätään erilailla uskovia kohdellaan...ööh hieman eritavoin kun meillä täällä lännessä.

Kun tälläinen henkilö uskoo saavansa piparia ja SR ottaa esille taikasauvansa, se ei aiheuta välttämättä iloisen yllättynyttä reaktiota.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #44 : Elokuu 03, 2020, 07:45:36 »
No mä olen erittäin huolissani. Hieman on aika lievä ilmaisu..

Maailmalla murhataan päivittäin transsukupuolisia seksityötä tekemättömiäkin ihmisiä, kollegoiden lisäksi ja jonain päivänä SR voi olla seuraava uhri jos oikein huono tuuri käy. Usko pois, kukaan täällä ei halua että niin kävisi.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #45 : Elokuu 03, 2020, 08:32:03 »
No mä olen erittäin huolissani. Hieman on aika lievä ilmaisu..

Maailmalla murhataan päivittäin transsukupuolisia seksityötä tekemättömiäkin ihmisiä, kollegoiden lisäksi ja jonain päivänä SR voi olla seuraava uhri jos oikein huono tuuri käy. Usko pois, kukaan täällä ei halua että niin kävisi.
Jaan myös huoleni tästä. Kenenkään ei tule menettää henkeään tai terveyttään tämän homman takia.
Riskit vähenee, kun ollaan puhtain paperein liikkeellä.
Se, että joku on valmis vaikka kuolemaan asian puolesta ei tee tätä yhtään huolettomammaksi. Marttyyreitä on tässä maailmassa jo tarpeeksi.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #46 : Elokuu 03, 2020, 11:09:23 »
Riski vähenee toisaalta aika paljon myös silloin, kun ottaa riittävän hyvin suomea puhuvia asiakkaita, jos itse ei kommunikoi enkuksi (ykkösasiana tässäkin samalla varmistaa, että ovat lisäksi selvin päin olevia). Yleensä pyrin arvioimaan, onko toisella osapuolella ylipäätään riittävä suomenkielen taito. Huonosti suomea puhuvista etnisistä asiakkaista olen kokenut ikävimmät riskitilanteet. Toisaalta jälkikäteen ajatellen ylidramatisoin koko tilannetta, koska minulla tosiaan ei ollut suuremmin hätää ja hätä lukemattomat keinot keksii. Sen vuoksi olisi pitänyt ennakkoon varoittaa, että jos tulen tälle foorumille takaisin, tulen hyvässä ja pahassa, sillä en aina joitakin keskustelunavauksiani tosiaan mieti niin huolella ennen kuin pistän langan pystyyn. ;D Olisinhan voinut yleisellä tasolla aloittaa tätä diipadaapa-pohdintaani enkä huvikseen säikytellä ihmisiä, koska ei tämä iso asia loppujenlopuksi minulle ollut eikä sellaista todellista vaaraa kylläkään mitä joillakin toisilla voi olla. :D

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #47 : Elokuu 03, 2020, 20:17:25 »
Helpoimmalla olisi päässyt kun olisi lykännyt rahat takaisin ja kärsinyt vitutuksesta pienen hetken. Vaikka aloittaja on jääräpäinen ja sinnikäs seksuaalivähemmistöjen puolustaa, niin mun mielestä pitäisi hieman harkita miten tuo itsensä esiin palveluntarjoajana. Selkeä viestintä on tässä harrastuksessa kaiken a ja o, niin asiakkaan kuin hupakon puolelta. Pitkät romaanit kuuluu jonnekin muualle kuin ilmoitukseen ja viestintään. Kaikelle kansalle ei välttämättä ole selvää mitä tarkoittaa vaginoplastia tai trans taustainen.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #48 : Elokuu 04, 2020, 11:39:37 »
Kommenttisi "olen nainen" tarkoittaa sukupuoli-identiteettiä. On paljon ihmisiä, joille trans-asiat ja termit eivät ole tuttuja. Tällainen asiakas olettaa, että 'nainen' tarkoittaa myös pillua. Vaikka normaalissa kanssakäymisessä ihmiset näkevät sinut täysin naisena, niin seksin myynnissä kannattaisi jo oman turvallisuuden ja maineen (asiakaspalvelu) takia olla yksikäsitteisen selkeä, esim. "Jos haluat pillua joudut odottamaan, että pääsen leikkaukseen". Monet kolleegasi joutuvat yksinkertaisempiakin asioita toistamaan ja varmistamaan moneen kertaan.
#maksuseksionihanaa

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #49 : Elokuu 04, 2020, 13:15:26 »
Kommenttisi "olen nainen" tarkoittaa sukupuoli-identiteettiä. On paljon ihmisiä, joille trans-asiat ja termit eivät ole tuttuja. Tällainen asiakas olettaa, että 'nainen' tarkoittaa myös pillua. Vaikka normaalissa kanssakäymisessä ihmiset näkevät sinut täysin naisena, niin seksin myynnissä kannattaisi jo oman turvallisuuden ja maineen (asiakaspalvelu) takia olla yksikäsitteisen selkeä, esim. "Jos haluat pillua joudut odottamaan, että pääsen leikkaukseen". Monet kolleegasi joutuvat yksinkertaisempiakin asioita toistamaan ja varmistamaan moneen kertaan.
Sukupuolihan on henkilön oma kokemus. Yhtä lailla oma kokemus on ikä joten ei pidä pahastua jos "naisella" ei ole pillua tai "25-vuotias" näyttääkin selkeästi 45-vuotiaalta. Oma ongelma jos on tottunut antamaan termeille tietyn merkityssisällön.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #50 : Elokuu 04, 2020, 13:41:36 »
TAAS tämä ketju. Tämä rupeaa olemaan yhtä yleinen aloitus kuin hintakeskustelu.

Täten ei mitään lisättäävää mitä ei oltais muutama kuukausi sitten käsitelty.

Miksi ihmeen pakkomielle aloittajalla on tähän aiheeseen? Miksi tästä pitää jankata jankata jankata jankata jankata jankata jankata?

Ymmärrän turvallisuuden tärkeyden mutta tämä alkaa olemaan, ja on alusta asti ollut ns. pelon lietsomista.
Mielestäni pelon lietsominen ja turvallisuus eivät kävele käsi kädessä maailmankaikkeuden hengen kanssa.

No, okei, tää ketju on täällä TAAS ja nyt sitä ei sitten tarvitse parin kuukauden päästä tehdä uudestaan.
Sitten kun näet painajaisia Penan isosta nyrkistä niin voit tulla tähän ketjuun kirjoittelemaan siitä. Ei tarvitse tehdä uutta ketjua. Understant?
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #51 : Elokuu 04, 2020, 13:43:54 »
^Mulla on vahva tunne huomionhakuisuudesta halusta olla esillä? Mut tämä on vaan mun ajatus.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #52 : Elokuu 04, 2020, 13:58:35 »
^
Mulla on vähän samanlaisia ajatuksia...
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #53 : Elokuu 04, 2020, 16:24:40 »
Mietin hetken että kirjoitanko tätä vai en mutta ei se ole minua ennenkään estänyt.

Jos mietin ihan tätä meidän kotimaata niin väittäisin että 90% turvallisuudesta pystyy huora itse huolehtimaan.
Loput 10% menee siihen että hullu voi osua kohdalle.

Sinänsä aika turvallinen ala. Autolla ajaminen on paljon vaarallisempaa kuin huoraaminen.

Rajuimmat esimerkit siitä milloin huora ei huolehdi turvallisuudestaan näkyy foorumikirjoituksessa pahimmillaan silloin kun huora itse kirjoittaa kuinka haluaa tulla brutaalisti alistetuksi ja workillä näin kerran jopa joukkaraiskausfantasian huoran kirjoittamana.

Pidän sitä aina huonona ajatuksena että huora kirjoittelee foorumille kuinka haluaa tulla alistetuksi, sidotuksi, otetaan väkisin.
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #54 : Elokuu 04, 2020, 16:42:00 »

Miksi ihmeen pakkomielle aloittajalla on tähän aiheeseen? Miksi tästä pitää jankata jankata jankata jankata jankata jankata jankata?


Samaa ihmettelee Hese69. Miksi ihmeessä tässä(kin) langassa jankataan tätä yhtä ja samaa asiaa viestistä toiseen ja vielä romaanin pituisin vastuksin.         

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #55 : Elokuu 04, 2020, 17:57:32 »
Tavallisessa tapauksessa ja ehkäpä entisellä foorumilla viidakko (kanssakirjoittajat) opettais näissä umpityperissä kommenteissa ja avauksissa että ei ihan jatkuvasti tätä draamaa tarvitsisi tekemällä tehdä. Nyt joku mummo niitä ohjaavia kommentteja poistelee tai siirtelee, kuten varmaan kohta tässäkin ketjussa taas tapahtuu. Moderointi ei vielä osaa hakea yhteistä linjaa siihen välimaastoon.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #56 : Elokuu 06, 2020, 13:19:25 »
Riski vähenee toisaalta aika paljon myös silloin, kun ottaa riittävän hyvin suomea puhuvia asiakkaita, jos itse ei kommunikoi enkuksi (ykkösasiana tässäkin samalla varmistaa, että ovat lisäksi selvin päin olevia). Yleensä pyrin arvioimaan, onko toisella osapuolella ylipäätään riittävä suomenkielen taito. Huonosti suomea puhuvista etnisistä asiakkaista olen kokenut ikävimmät riskitilanteet.
Enpä voinut olla huomaamatta, että ilmoittelet tällä hetkellä myös englanniksi. Vaikka peruskommunikaatio sujuisi, niin kyllä mä sun tapauksessasi olisin aika varovainen suomea puhumattomien miesten kanssa. Kuten täällä kerroit, ei se suomenkielistenkään lukutaito aina riitä. Joku kaunis päivä luonasi voi käydä vaikka kuumaverinen arabimies, joka kokee miehuutensa ja vaikka koko sukunsa kunnian loukatuksi, kun ei ymmärtänyt lukemaansa. Toivotaan ettei sitä päivää tule.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #57 : Elokuu 07, 2020, 21:47:01 »
Riski vähenee toisaalta aika paljon myös silloin, kun ottaa riittävän hyvin suomea puhuvia asiakkaita, jos itse ei kommunikoi enkuksi (ykkösasiana tässäkin samalla varmistaa, että ovat lisäksi selvin päin olevia). Yleensä pyrin arvioimaan, onko toisella osapuolella ylipäätään riittävä suomenkielen taito. Huonosti suomea puhuvista etnisistä asiakkaista olen kokenut ikävimmät riskitilanteet.
Enpä voinut olla huomaamatta, että ilmoittelet tällä hetkellä myös englanniksi. Vaikka peruskommunikaatio sujuisi, niin kyllä mä sun tapauksessasi olisin aika varovainen suomea puhumattomien miesten kanssa. Kuten täällä kerroit, ei se suomenkielistenkään lukutaito aina riitä. Joku kaunis päivä luonasi voi käydä vaikka kuumaverinen arabimies, joka kokee miehuutensa ja vaikka koko sukunsa kunnian loukatuksi, kun ei ymmärtänyt lukemaansa. Toivotaan ettei sitä päivää tule.

Voi hyvät hyssykät!

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #58 : Elokuu 07, 2020, 23:30:43 »
^ Turha tulla jälkeenpäin sanomaan, että mä en tiennyt.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #59 : Elokuu 08, 2020, 19:17:41 »
^ Turha tulla jälkeenpäin sanomaan, että mä en tiennyt.

Siis tämähän on vain tilaus seuraavalle draamalle.
Sä et selvästikään osaa lukea tätä peliä ;)

jatko-osia pukkaa....
Why so fragile?