Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus  (Luettu 8482 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Tämän aiheen saa yhdistää, jos jokin vastaava lanka on joskus aloitettu. Itsepuolustuslankaa tämä sivuaa, mutta tässä on muutakin kyseessä kuin vain itsepuolustusta, eli ammattilaisten yleisestä turvallisuudesta pohdintaa ja keskustelua.

Ajattelin avata tämän ennen kaikkea siksi, koska ihminen ei tosiaan ole mikään hajoamaton robotti. Minulle olisi tänään voinut huonolla tuurilla paljon huonomminkin käydä, mutta onneksi kuitenkaan niin ei päässyt käymään, vaikka tietyt vaaranmerkit olivatkin havaittavissa.

Mitäs kollegat teette siinä vaiheessa, kun asiakas ei suostu poistumaan ovesta ja noudattamaan selkeää pyyntöä ja lopulta suorasanaisempaakaan käskyä? Vaan haluaa jäädä sisälle ja odottaa saavansa rahansa tai puolet rahoista takaisin, koska ei sittenkään lukenut ilmoitusta ja ymmärtänyt minkä taustaista neitoa on menossa tapaamaan?

Tällainen varoittava esimerkkitilanne tänään minulla. Selvisin onneksi säikähdyksellä, mutta entäs, jos tilanne ei olisi tullutkaan hallintaan? Kun tällaisia tilanteita joskus joillekin meistä ammattilaisista tulee, niin mietin mielessäni, että olenko minäkin joskus vielä uutisissa Vantaan transtytön tavoin kaikkea muuta kuin mukavissa otsikoissa...

Onneksi haastava asiakas lopulta suostui lähtemään, ettei tarvinnut puolustaa isommin itseään eikä hälyttää ratsuväkeä, vaikka asioista mainitsinkin selkeästi ääneen siinä tilanteessa. Yhteyttä ottaneen tyypin pitäisi itse yleensäkin kantaa vastuu ihan itse siitä, että on lukenut ilmoituksen, mennyt jonkun tytön luokse ja maksanut hänelle asiakkuudesta. Minä kysyin puhelimessa ennen tapaamista selkeästi, onko toinen osapuoli lukenut ja ymmärtänyt lukemansa ilmoituksen ylhäältä alas eli millaista neitoa on tulossa tapaamaan. Jos toinen kertookin lukeneensa ja paikan päällä sanookin, ettei ole lukenut juuri tuon taivaallista ilmoituksesta, niin minunko vastuu se siinä tilanteessa on, kun ei luetunymmärtämistä ja lukutaitoa siinä tilanteessa ollutkaan? Tai ehkä sitä joillekin ei opetettu koulussa?

Ei kai siinä tilanteessa monikaan teistäkään arvon kollegoista ala palauttelemaan rahoja enää takaisin, vaikka toinen uhkailisi mitenkä. Vai kuinka? Arvokkaasta ajasta on maksettu ja nenäni eteen tultu. Ei se ilmaistakaan ole, vaikka ei jäisi siihen rupattelemaan, jos on jo ehtinyt kuluttaa aikaani, kalenteria ja voimavaroja laittaa itsensä valmiiksi.

Sanoin hänelle, että vaikka en ollut sitä mitä hän luuli olevansa menossa tapaamaan ja vaikkei hän ilmoitusta ollutkaan lukenut, niin olisin silti voinut tarjota hänelle niin hyvää suihinottoa ja muuta hellyyttä kuin mitä hän olisi siinä tilanteessa parhaimmillaan voinut toivoa, mutta hän kuitenkin halusi lähteä. Mutta sitä ennen tilanteen piti olla haastava, koska olisi pitänyt itse alkaa hänelle maksamaan, mitä en tehnyt ja varsinkin koska kyse oli minimiajasta. Siinä ei ole samanlaista palautusoikeutta kuin mitä isommalla summalla ostetussa palvelussa. Sama asia silloin, jos päihtynyt asiakas tulee sekavana luokseni ja on jo ehtinyt maksaa, ja huomaan vasta maksun jälkeen toisen olevan tillin tallin. Ei kuulu tapoihin palkita sellaisesta käytöksestä maksamalla pienestä summasta enää takaisin, kun on luokseni tultu omalla vastuulla eikä luettu/noudatettu sääntöjä ja tapaamisehtoja.

Kinkkisessä tilanteessa auttoi kylmänviileä rauhallisuus ja kärsivällisyys, kun lopulta istahdin eteiseen ja sanoin, että no, oleskellaan tässä eteisessä sitten rauhassa se maksettu pikainen tapaamisaika loppuun, niin ei tarvitse väittää, ettei olisi sitten saanut rahoilleen vastinetta. Yllättävän nopeasti ne jalat löytyivätkin sitten sille toiselle osapuolelle alle ja ehdin onneksi vain hetkeksi säikähtää tilannetta, kun minullakin tuo pokerinaama välillä pelittää näköjään pelastavasti ja tilannetajuisesti.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2020, 14:53:43 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
En nyt muuhun ota kantaa, mutta kannattaisiko sinun ajanvarauksen yhteydessä vielä kertoa, että sinulla on kikkeli, ettei tule yllätyksenä asiakkaalle. Kaikki eivät tosiaankaan lue ilmoitusta kovin tarkkaan ja kun annat ymmärtää olevasi neiti,
niin väärinymmärryksen mahdollisuus on olemassa. Jos lihaa syövä heteromies luulee tulevansa panemaan pildeen ja sinulla onkin ylläri pöksyissä, niin on ymmärrettävää, että hän haluaa rahansa takaisin. Sinuna olisin pahoitellut väärinkäsitystä ja palauttanut rahat.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
En nyt muuhun ota kantaa, mutta kannattaisiko sinun ajanvarauksen yhteydessä vielä kertoa, että sinulla on kikkeli, ettei tule yllätyksenä asiakkaalle. Kaikki eivät tosiaankaan lue ilmoitusta kovin tarkkaan ja kun annat ymmärtää olevasi neiti,
niin väärinymmärryksen mahdollisuus on olemassa. Jos lihaa syövä heteromies luulee tulevansa panemaan pildeen ja sinulla onkin ylläri pöksyissä, niin on ymmärrettävää, että hän haluaa rahansa takaisin. Sinuna olisin pahoitellut väärinkäsitystä ja palauttanut rahat.

Ensinnäkin oletan, että joku on rehellinen vastatessaan kysymykseeni, että onko lukenut ilmoitukseni. En koe olevani kaiken ajan ja vaivan arvoista selitellä puhelimessa auki samoja asioita, jotka löytyvät ilmoituksestani. Toiseksi, minulla on neutraalimmin ilmaistuna alapää, jota ei ole vielä korjattu, eli vagina, joka jonottaa kosmeettista toimenpidettä eli leikkausta. En tosin jaksa saivarrella loputtomiin siitä miten ventovieraat nimittelevät kehonosiani varsinkin, jos jotakin aluetta ei ole leikattu. Kaikki aikanaan, kunhan vain saan vihreätä valoa sen osalta, että pääsen leikkaukseen tuon jonotusrumban jälkeen. Ja kolmanneksi, minä olen nainen, nykyään ihan virallisesti. En siis anna pelkästään ymmärtää tiettyjä asioita vaan todellakin olen se mitä olen ja elän omana itsenäni omaa elämääni sen suhteen. Jos asiakkaaksi tulee sellainen tapaus, joka ei näe metsää puilta ja valehtelee selkeään kysymykseen lukeneensa ilmoituksen, niin en voi sille mitään.

En jaksa itseänikään syytellä epäselvästä toimintatavasta, koska en ole ymmärtääkseni toiminut niin epäselvästi, että minun pitäisi tilanteessa ottaa takaisinmaksajan vastuu.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Olisin antanut rahat takaisin ja niellyt pettymyksen turhaan valmistautumisesta ja siitä ettei asiakas halunnutkaan. Ilmoituksessa kannattaa olla riittävän selkeä, tärkeimmät pointit lyhyesti ja ytimekkäästi heti alkuun.

Olen kohdannut vain yhden vaaratilanteen kun entinen vakkarini riehui kännissä. Livahdin pois paikalta ilman rahoja.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1379
  • ***** Huikea tyyppi
Olisin antanut rahat takaisin ja niellyt pettymyksen turhaan valmistautumisesta ja siitä ettei asiakas halunnutkaan. Ilmoituksessa kannattaa olla riittävän selkeä, tärkeimmät pointit lyhyesti ja ytimekkäästi heti alkuun.

Komppaan, näin minäkin olisin toiminut.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
En nyt muuhun ota kantaa, mutta kannattaisiko sinun ajanvarauksen yhteydessä vielä kertoa, että sinulla on kikkeli, ettei tule yllätyksenä asiakkaalle. Kaikki eivät tosiaankaan lue ilmoitusta kovin tarkkaan ja kun annat ymmärtää olevasi neiti,
niin väärinymmärryksen mahdollisuus on olemassa. Jos lihaa syövä heteromies luulee tulevansa panemaan pildeen ja sinulla onkin ylläri pöksyissä, niin on ymmärrettävää, että hän haluaa rahansa takaisin. Sinuna olisin pahoitellut väärinkäsitystä ja palauttanut rahat.

Juuri näin. Ymmärrän hyvin että ilmoituksessa ei haluta olla
Aivan täsmällisiä ettei asiakas kato yllätä. Kaikki ei kuiteskaan
Käänny ovelta, jos on siihen asti tulleet täpinöissään. Mutta kusetus on aina perseestä...
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2020, 19:30:34 kirjoittanut Rene »
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2515
  • ***** Huikea tyyppi
Nina tuossa jo sanoikin varmaankin oleellisen. Komppaan kanssa muita siinä, että olisi varmaan vältytty suuremmalta uhkatilanteelta kuin olisi niellyt pahan ja palauttanut rahat. Luultavimmin luetun ymmärtäminen ei ollut mennyt nappiin vaikka en nyt tosin ilmoitustasi ole lukenutkaan. MariaEnkelin sanoin, "Ilmoituksessa kannattaa olla riittävän selkeä, tärkeimmät pointit lyhyesti ja ytimekkäästi heti alkuun"
💊

Poissa Miuke

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 45
  • ** Piristää muiden päivää
Olisin myös antanut rahat takaisin ja pitänyt tilanteen rauhallisena.
Vaikka olet virallisesti nainen, niin ilmoituksessa kannattaa todella tuoda asia esille tarpeeksi selvästi, ettet ole vielä päässyt leikkaukseen. Ja vain sen takia, että voit työskennellä turvallisesti. Niinkuin aiemmin sanottuna; lyhyt ja ytimekäs kertomus tästä.
Asiakkaat ei aina lue ilmoitusta ajatuksella läpi, vaan himoissaan näkee/muistaa siitä vain ne asiat mitä haluaa ja himoitsee.
Helsinki 9.-11.11. ❤️

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Olemalla asiakkaalle niin rehellinen kuin suinkin, pääsee vähemmällä. Kuten edellä todettu niin olisin antanut rahat takaisin suosiolla.  Tiivistä ilmoitusta, kerrot kaikki tapaamisen kannalta tärkeät ja oleelliset asiat, älä jaarittele sillä suoraan sanottuna sun ilmoitusteksti on aivan hirvittävän pitkä, ei sitä jaksa oikeasti kukaan lukea loppuun asti edes yhtä kertaa. Ei pahalla.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2020, 20:30:44 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Kuva on parempi kuin tuhat sanaa. Kaikki ei lue sun ilmoitustasi, mutta taatusti katsoo kuvat. Jos sulla on kuva josta käy ilmi mitä haarovälissä roikkuu uskoisin, että yllättyneitä asiakkaita ei tule vastaan.

Muutenkin noissa ilmoituksissa kannattaa pitää joku raja kuinka paljon tekstiä niihin laittaa. Ei kukaan jaksa lukea noin pitkää ilmoitusta.

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #10 : Elokuu 01, 2020, 21:50:15 »
Joo, ketjun aloittaja kyllä kertoo ilmoituksensa toisessa kappaleessa aika selvästi olevansa transsukupuolinen. "..joka on taustaltaan transsukupuolinen, mutta muuten kuitenkin nainen siinä missä muutkin naiset,..."

Olisiko vika ollut siinä ettei asiakas tiennyt mitä tarkoittaa transsukupuolinen.

Rahat takaisin olis ollut paras vaihtoehto. Johanna taitaa olla ahne.
Ihanat naiset.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #11 : Elokuu 01, 2020, 22:04:16 »
Liian pitkä ilmoitusteksti on huono, se altistaa väärinkäsityksille ja karkoittaa asiakkaita.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #12 : Elokuu 01, 2020, 22:10:15 »
Kun tää menee tällaiseks, niin pitääks ovella sanoo, ennen kuin astuu asuntoon varmuudeks, että please show me your pussy.

Voidaan saivarrella onhan se transsukupuolisuus kerrottu , mutta mua ainakin hivenen huolestuttaa ap:n turvallisuus. Pattayalla kerran suomibaarin tuli jääkaappipakastimen kokoinen ja manaileva britti joka kertoi juuri yrittäneensä heittää parvekkeelta tytön jolla olikin kulli, mutta se pääsi karkuun. Tää ladyboy oli pysäyttänyt äijän ajaessaan skopalla ohi ja olivat menneet tuntihotelliin sekstaamaan. Britille oli kerrottu hotlassa että kyseessä on kathoey. Mut ei varmaan kaikille aukea nämä terminologiat. Fiksuinta ja turvallisinta olis selittää asia siten että penat ja bobit varmasti ymmärtävät.

Ap on sanonut että asiakkaita tulee ovista ja ikkunoista, joten rahat takaisin olisi ollut reilu ratkaisu.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #13 : Elokuu 02, 2020, 01:09:28 »
Mitäs kollegat teette siinä vaiheessa, kun asiakas ei suostu poistumaan ovesta ja noudattamaan selkeää pyyntöä ja lopulta suorasanaisempaakaan käskyä? Vaan haluaa jäädä sisälle ja odottaa saavansa rahansa tai puolet rahoista takaisin, koska ei sittenkään lukenut ilmoitusta ja ymmärtänyt minkä taustaista neitoa on menossa tapaamaan?

Siis mitä teen jos tuntematon ihminen on mun himassa eikä suostu poistumaan? No soitan kytät paikalle tietysti.
Ei kai sitä siihen nyt ampuakaan voi...

Ja jos sitä soittoa koitetaan estää niin sitten tapellaan sen verran kunnolla että taatusti silloin viimeistään tulee poliisiasia.

Siis mähän olen fyysisesti poistanut muutaman asiakkaan paikalta. Joo joo, voi käydä huonosti enkä suosittele kenellekään, mutta kun mulla kilahtaa niin kaikki terve itsesuojeluvaisto katoaa (valitettavasti) ja niin muuten katoaa kaikki estot tehdä sille toisellekin ihan mitä tahansa. Mutta ei, mun himaan ei todellakaan kukaan ventovieras jää notkumaan.

Mutta takaisin alkuasetelmaan. Mä niiiin olisin halunnut nähdä kun se asiakas ois alkanut selittään poliiseille miksei poistu - ja nähdä oisko niillä poliiseilla pitänyt pokka ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #14 : Elokuu 02, 2020, 06:57:08 »
Ikävä tilanne kyllä ollut. Mä oon huomannut tässä hommassa, että oikeasti vain murto-osa lukee sen ilmoitustekstin. Edes sitä ensimmäistä lausetta, jossa lukee päivämäärät jolloin olen paikkakunnalla, ei lueta.  ::)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #15 : Elokuu 02, 2020, 07:57:02 »
^^Toki voi mutta pitää tähdätä jalkoihin.  ;D

No joo, mutta jos palataan siihen miten jumittajat/anna rahat takaisin - tapauksissa pitäisi toimia, minun asuntoon ei myöskään jäädä vetelehtimään, koira repii puolet perseestä irti jos niin käsken. Pelkästään se että koira jolkottaa eteeni suojaksi, riittää siihen että tulee kiire ulos.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2020, 07:59:03 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #16 : Elokuu 02, 2020, 09:14:05 »
Olisin antanut rahat takaisin ja niellyt pettymyksen turhaan valmistautumisesta ja siitä ettei asiakas halunnutkaan. Ilmoituksessa kannattaa olla riittävän selkeä, tärkeimmät pointit lyhyesti ja ytimekkäästi heti alkuun.

Olen kohdannut vain yhden vaaratilanteen kun entinen vakkarini riehui kännissä. Livahdin pois paikalta ilman rahoja.

Niin varmaan juu. Ihmisethän kuuluu vissiin päästää näiden seinien sisälle muutenkin ilmaiseksi, kun onnistun muka aina sössimään enkä osaa hoitaa kunnialla tätä mitä teen? Enhän minä ole hyvät hyssykät minkään arvoinen? Sanokaa se ihan suoraan. Ja tehtäisiinkö vaikkapa niin, että palautetaan kaikille edellisillekin ja oikeille asiakkaille rahat takaisin, niin kaikki ovat tyytyväisiä ja taas asiakkaat voittivat, koska ovat aina oikeassa ja itsehän aina väärässä...? ;D

Jos olisi eilistä vakavampi tilanne kyseessä, niin en kai silloin ala tappelemaan tosissani pikkurahasta enkä muutenkaan halua näyttäytyä ahneena, vaan koitan kyllä toimia tilanteessa joustavammin, jos on aivan pakko. Tuo ohimennyt tilanne ei ollut pahinta mitä voi käydä, koska minulle on sattunut joskus aiemmin pahempaakin, vaikkakin selvisin siitä eikä se edes liity suoraan näihin hommiin mitenkään vaan on tapahtunut siviilielämän puolella joskus aiemmin.

Eikä tällä alalla toimiessani haastavia tilanteita ole eilistä aiemmin kovin monta muutenkaan ollut, ja olen ottanut tavaksi kysyä puhelimessa, onko ilmoitukseni luettu. Jos ei ole, toivottelen mukavia lukuhetkiä ja pyydän palaamaan asiaan, kun kaikki tarpeellinen on luettu. Ja tämä on toiminut kohtuu hyvin tähän mennessä. Ei ole kovin monta tapausta, että ilmoitusta ei ole luettu laisinkaan ja tultu sitten ihmettelemään. Eli kyllä siitä tekstistä selvää saa, ja jos alan lyhentämään sitä, niin silloinhan se vasta epäselvää onkin, koska tiettyjä asioita joutuisi sitten jokaisessa puhelussa avaamaan ääneen ja en koe ylimääräistä työtä vaivan arvoiseksi. Näkisin kyllä tietyistä merkeistä, jos ihmiset yleisemmin eivät lukisi tuota alkuunkaan, mutta näin siis kovinkaan usein ei ole käynyt yhteydenottojen perusteella.

Todella hyvä uskottavuusprosentti siis taas Saitin kirjoituksilla kommenteista päätellen. Siis ilmoitukseni pitää kai olla parilla sanalla tiivistetty yhden lauseen esittely, jotta lukutaidottomat saa varmasti selvää? Pitää kai poistaa oleellisetkin tiedot jatkossa ilmoituksesta, niin se varmasti on mahdollisimman ytimekäs, ettei vain erotu muiden ilmoitusten joukosta tyyliltään.

Mikä taas mutkistaa asioita, on se, että kaikki yhteydenottajat eivät puhu suomea alkuperäisenä kielenään, joten joudun käyttämään siinäkin mietintämyssyä, kuinka hyvin täytyy ymmärtää ja osata puhua suomea, jotta tapaamistilanne olisi mahdollisimman selvä kaikille osapuolille ja jotta ilmoitukseni sisällön pystyy tajuamaan lukemallakin. Tässä minulla on opettelemista ollut, kun en ole aina tiennyt mihin se rajanveto kannattaa vetää. Olen miettinyt, edellyttäisinkö jatkossa parempaa kielitaitoa, jotta väärinymmärtämisen riski pienenee.

Olisin myös antanut rahat takaisin ja pitänyt tilanteen rauhallisena.
Vaikka olet virallisesti nainen, niin ilmoituksessa kannattaa todella tuoda asia esille tarpeeksi selvästi, ettet ole vielä päässyt leikkaukseen. Ja vain sen takia, että voit työskennellä turvallisesti. Niinkuin aiemmin sanottuna; lyhyt ja ytimekäs kertomus tästä.

Näin olen mielestäni tehnytkin enkä ole jättänyt tarpeellisia asioita kertomatta.

Kuva on parempi kuin tuhat sanaa. Kaikki ei lue sun ilmoitustasi, mutta taatusti katsoo kuvat. Jos sulla on kuva josta käy ilmi mitä haarovälissä roikkuu uskoisin, että yllättyneitä asiakkaita ei tule vastaan.

Tuohan onkin "todella hyvä neuvo" varsinkin kaikille, jotka haluavat sen tietyn kehonosan saada pois näkyviltä kirurgioineen ja jotka eivät julkisesti tykkää esitellä omaa alapäätään mainoskuvissa. Ehdottele tuota jatkossa muillekin transihmisille, niin saat paljon kehuja ja kiitosta. Uskotko tosissasi, että alan näpsimään siltä alueelta kuvia, jos sellainen ei ole aiemminkaan maistunut?

Joo, ketjun aloittaja kyllä kertoo ilmoituksensa toisessa kappaleessa aika selvästi olevansa transsukupuolinen. "..joka on taustaltaan transsukupuolinen, mutta muuten kuitenkin nainen siinä missä muutkin naiset,..."

Olisiko vika ollut siinä ettei asiakas tiennyt mitä tarkoittaa transsukupuolinen.

Rahat takaisin olis ollut paras vaihtoehto. Johanna taitaa olla ahne.

No siis kielitaidon puutteen vuoksi noin voi joskus käydä ja saattoi nytkin käydä, ettei ymmärretä vaikkapa sanamuotoa "transsukupuolinen nainen". Joo, ahnehan minä olen, kun en halua, että täysin ilmaiseksi hypitään varpaille. Keksikää entistä parempia ilmauksia kehua tuolla tavoin minua, niin hyvä tulee.

Siis mitä teen jos tuntematon ihminen on mun himassa eikä suostu poistumaan? No soitan kytät paikalle tietysti.
Ei kai sitä siihen nyt ampuakaan voi...

Ja jos sitä soittoa koitetaan estää niin sitten tapellaan sen verran kunnolla että taatusti silloin viimeistään tulee poliisiasia.

Siis mähän olen fyysisesti poistanut muutaman asiakkaan paikalta. Joo joo, voi käydä huonosti enkä suosittele kenellekään, mutta kun mulla kilahtaa niin kaikki terve itsesuojeluvaisto katoaa (valitettavasti) ja niin muuten katoaa kaikki estot tehdä sille toisellekin ihan mitä tahansa. Mutta ei, mun himaan ei todellakaan kukaan ventovieras jää notkumaan.

Mutta takaisin alkuasetelmaan. Mä niiiin olisin halunnut nähdä kun se asiakas ois alkanut selittään poliiseille miksei poistu - ja nähdä oisko niillä poliiseilla pitänyt pokka ;D

No siis tuo olisikin ollut mielenkiintoista soittaa kytät paikalle ja katsella hetki reaktiota. :D

^^Toki voi mutta pitää tähdätä jalkoihin.  ;D

No joo, mutta jos palataan siihen miten jumittajat/anna rahat takaisin - tapauksissa pitäisi toimia, minun asuntoon ei myöskään jäädä vetelehtimään, koira repii puolet perseestä irti jos niin käsken. Pelkästään se että koira jolkottaa eteeni suojaksi, riittää siihen että tulee kiire ulos.

Kannattaa näköjään hankkia koira. Joku kollega on tainnut aiemminkin mainita koirasta olevan turvaa hätätilanteiden varalta, kun silloin tarvitsee sanoa: "Kiinni!".
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2020, 09:19:27 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #17 : Elokuu 02, 2020, 09:17:39 »
En nyt muuhun ota kantaa, mutta kannattaisiko sinun ajanvarauksen yhteydessä vielä kertoa, että sinulla on kikkeli, ettei tule yllätyksenä asiakkaalle. Kaikki eivät tosiaankaan lue ilmoitusta kovin tarkkaan ja kun annat ymmärtää olevasi neiti,
niin väärinymmärryksen mahdollisuus on olemassa. Jos lihaa syövä heteromies luulee tulevansa panemaan pildeen ja sinulla onkin ylläri pöksyissä, niin on ymmärrettävää, että hän haluaa rahansa takaisin. Sinuna olisin pahoitellut väärinkäsitystä ja palauttanut rahat.

Tämän paremmin asiaa ei voisi sanoa.

Jos heteroasiakas ajattelee, että on tullut panemaan naista ja housuista löytyykin kinder yllätysmuna, asiakas on varmasti hämmentynyt ja suurella todennäköisyydellä poistuu paikalta sen sileän tien, koska oli ymmärtänyt väärin. 

Siksi on erittäin tärkeää kertoa ja varmistaa ajanvarauksen yhteydessä, että asiakas on ymmärtänyt oikein.

Ja on totta, että me asiakkaat luetaan silmäillen tai epätarkasti ilmoitus. Huomio taitaapi keskittyä niihin kuviin.  ;)   
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2020, 09:19:21 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #18 : Elokuu 02, 2020, 09:27:53 »
Jos heteroasiakas ajattelee, että on tullut panemaan naista ja housuista löytyykin kinder yllätysmuna, asiakas on varmasti hämmentynyt ja suurella todennäköisyydellä poistuu paikalta sen sileän tien, koska oli ymmärtänyt väärin.

Suuri osa asiakkaistani on itse maininnut olevansa heteroita. Minä en varmaankaan tunne asiakaskuntaani niin hyvin kuin puolestapuhujat, jotka eivät ole eläneet päivääkään minun elämääni? Kyse on siitä, että konservatiiviset tapaukset tuosta joukosta eivät halua asiakkaiksi, koska heillä on niin toisenlainen käsitys koko sukupuolesta ja saako sitä itse edes määritellä mitä kirkossa jalkovälin perusteella on kastettu. Sellaiset ihmiset eivät varmaan näekään tässä kehossa tapaamiselle tullessaan mitään muuta kuin sen mikä on haaravälissä odottamassa kirurgiaa, ja järkyttyvät siksi koska lokeroivat sen perusteella toisia eivätkä halua nähdä mitään muuta tapaa käsittää toista ihmistä.

Kompatkaa aivan rauhassa toisianne niin paljon kuin sielu sietää, kun on nyt niin osuvia kommentteja aina muilla kuin minulla.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2020, 09:30:02 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Shemeikka

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • * Kelpo kaveri
Vs: Riski-/vaaratilanteissa toimiminen ja palveluntarjoajan turvallisuus
« Vastaus #19 : Elokuu 02, 2020, 09:29:05 »
Ihan hiton pitkä teksti ilmossa, ei ihme jos vaikka oleellisin jää huomaamatta.
Ihmetyttää miks ilmo on ylipäätänsä on sillä osastolla, eikä ts- puolella, missä trans-tuiskulla on mm. ilmo. Mielestäni ois ollut fairplay, jos ois vaan kiltisti fyrkat palauttanut.