Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ostat kun ostat palvelua?  (Luettu 1842 kertaa)

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Mitä ostat kun ostat palvelua?
« : Elokuu 01, 2020, 09:56:42 »
SeksiSaitilla keskustelevat palvelutuottajat ovat loistava asia.

Ainakin minulle tämä "kuivan kauden" keskustelu täällä saitilla on kirkastanut kuvan siitä, millaiselta palvelutuottajalta haluan palveluni hankkia, kun jälleen palaan etätöistä "matkatöiden" pariin ja pääsen työni merkeissä pääkaupunkiseudulle.

Ensinnäkin osatan nykyään vain suomea hyvin puhuvaa palvelua. Ne ajat, kun esimerkiksi venakot marssivat Aleksis Kivenkadulle ja tarjosivat palvelujaan lähinnä käsimerkkikeskustelujen kautta, ovat osaltani ehdottomasti ohitse.

Tuo kriteeri pudottaa pois listoiltani esimerkiksi ison osan RE:n tarjonnasta. Kuten myös merkittävän osan ST:nkin tarjonnasta (esimerkiksi ne suomilipun alla olevia palvelutuottajat, jotka eivät osaa kirjoittaa suomea).

Mutta ei se pelkkä suomenkieli riitä valintaperusteeksi. Tarvitaan myös sivistystä ja avarakatseisuutta.

Minulle tärkeää on jo vastaanotto, kun ensimmäistä kertaa astun kynnyksen yli 135 kiloni taakalla. Olen kerran kääntynyt tässä vaiheessa pois yhden kaksitavuisen sanan perusteella. Kun monen kehuma palvelutuottaja ensimmäiseksi huokasi ovella "oho", en aistinut tuossa sanassa pätkääkään "vau" -efektiä, vaan vain palvelutarjoajan huolta siitä, mihin hän on itsensä myynyt.

Siksi kerron avoimesti palvelutarjoajaa lähestyessä, mitä on luvassa; reilusti ylipainoinen ukkomies jolla on melkoisia erektio-ongelmia. Ja vastapainoksi äärettömän nopea ensimmäinen laukeaminen. Jota seuraa monasti pakoreaktio.

Tuolla ominaisuuspaketilla olisi järkevin ostaa kymmenen minuutin aikoja, mutta kun haluan viettää palvelutarjoajan kanssa mielelläni sen yhteisen tunnin.

Avarakatseisuuden lisäksi arvostan siis sivistystä. Kun haluan täysipainoisen tunnin hyvässä seurassa, kuuluu siihen myös muutakin kuin smalltalkkia säästä ja korona-ajan kaudeudesta. Tällöin ei ole pahaksi, että palvelutuottajalla on sivistystä, mielipiteitä ja myös rohkeutta sanoa mielipiteensä, vaikka ne olisi asiakkaan mielipiteistä poikkeavia. Minusta "asiakas ei ole aina oikeassa", sillä tuo asenne on yhtä valheellinen kuin näytelty palvelutuottajan orgasmi.

Taas osoittautuu nämä SeksiSaitin keskustelut hyväksi "valintatyökaluksi".
Enemmän kuin raportteja (jotka ovat mielenkiintoisia nekin, kiitos kirjoittajille niistä) arvostan palvelutarjoajien kirjoitusten pitkän aikavälin seurantaa. Erottaa minun valintatilanteessani jyviä akanoista.

Myös "yhteiskunnallinen valveutuneisuus" on tärkeää. Jos palvelutuottaja on aktiivinen vaikkapa ihmiskaupan, palvelutuottajien aseman, vastuullisen seksin tai muiden ihmisarvoon liittyvien asioiden suhteen, nousee hän minun listallani top seveniin.

Olen tilanteessa, jossa minulla ei tämän koronatauon jälkeen ole yhtään "palautettavaa" asiakaskassuhdetta suomea hyvin puhuvaan naiseen (paria suomea kohtalaisesti puhuvaa ladyboyta aion kyllä tauon jälkeen taas tavata, mutta ihan muista syistä kun tässä kirjoituksessa mainittujen "laatukriteerien" vuoksi). Olen siis tässä suhteessa aloittamassa "puhtaalta pöydältä".

Kun uusi kausi käynnistyy, niin toivelista on selkeytynyt tämän tauon ja SeksiSaitin keskustelujen seuraamisen aikana. Tuo dream team uusiin seikkailuihin voisi olla Venla, Ilona Tequila, Julia, +meeme+, Annatypy, MariaEnkeli ja Aurora Mature (kun sattuu vierailemaan pääkaupunkiseudulla).
Ja huomio, lista ei ole minkäänlainen paremmuusjärjestysm vain satunnaisjärjestyksessä oleva "Jukolan sisarussarja".

Ja anteeksi kaikki älykkäät palvelutuottajat, joiden keskustelunaruja en ole osannut seurata niin tarkkaan, että olisin ottanut teidät tuolle listalle. Mutta yritän korjata virheeni.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ostat kun ostat palvelua?
« Vastaus #1 : Elokuu 01, 2020, 10:48:45 »
Avarakatseisuus on hyve, jota ei ole jokaisella samalla mitalla. Tosin vaikka on joissakin asioissa avarakatseinen, niin silti saattaa joskus yllättyä, ettei jollakin toisella elämän osa-alueella ollutkaan, koska ei ehkä tajunnut olla. Koitan ymmärtää ja yleensä ymmärränkin tietyllä tasolla asiakkaita siitäkin huolimatta, että heidän kanssaan syvempi keskustelu ei johda mihinkään kovin järkevään, jos arvomaailmat ovat täysin eriäviä. Ulkoiset seikat ja ikä taas eivät ole olleet ongelma eikä mikään, koska niiden perusteella varsinkaan en osaa suoraan arvottaa ihmisiä yleensäkään. Esim. ylipainoisuus voi olla yhdelle vaivaannuttavan näköistä ja toiselle kaunistakin katsottavaa parhaassa tapauksessa. Koitan nähdä kaikissa asiakkaissa jotain hyvää sen sijaan, että miettisin ihmisten huonoja puolia pääasiallisesti, koska sellainen asenne ja ajattelu kannattaa.

Olisi muuten aika hölmöä, jos ainoa tapa saada tunti kulumaan turskan kanssa olisi aina vain se akti, koska niin kuin silmäni näkevät, jotkut kaipaavat muutakin seuraa sen fysiikan lisäksi. Monellakin on sisäinen tarve saada kokea toisen olevan läsnä sen lisäksi, että on fyysisesti lähellä, eli henkinen puolikin voi avartaa. Jos on korvat, niin niillä pystyy kuuntelemaan toista, jos toisella on tarve saada avautua kipeämmistäkin asioista. Myötätuntoa ja keskustelutaitoja sekä mielipiteitäkin ystävällisellä ja hienovaraisella eleellä saa ja pitääkin osoittaa tilanteen tullen, kun tuntuu luontevalta.

Mitä siis ostatte silloin kun ostatte palveluita? Palveluntarjoajana oikeastaan tiedän pääpiirteissään mitä monet yleistetymmin mainittuna ostavat. On myös yllättävän paljon sellaisia ihmisiä, jotka ostaessaan eivät tajua mitä kaikkea oikeastaan sillä rahalla tulevatkaan ostaneeksi, koska jotkut pelkistävät palvelun erilaisiksi ruumiinosiksi ja asennoiksi, vaikka kokonaisvaltaisen palvelun voi nähdä paljon laajemminkin, kun on henkistä aspektia mukana.

Ja anteeksi kaikki älykkäät palvelutuottajat, joiden keskustelunaruja en ole osannut seurata niin tarkkaan, että olisin ottanut teidät tuolle listalle.

Et ole anteeksipyynnön velkaa kenellekään tuon takia. Minä tiedän useinkin olevani listojen ulkopuolella, koska en nauti samanlaista arvostusta kuin joku sellainen, joka mahtuu mahdollisimman monen ihannepiirteisiin ja genetiikkaan. Ei minun tarvitse elää kenenkään hyväksynnästä. Se näkyy tälläkin foorumilla, koska reput. Jos olisin halunnut ihan toisenlaista elämää, niin en kai pystyisi kirjoittamaan valtavirrasta poikkeavia näkemyksiä tai edes elämään valtavirrasta poikkeavasti. Jos silti olen jonkun mielestä älykkään oloinen palveluntuottaja enkä ihan vajaaälyinen, niin otan kaiken kiitollisena vastaan.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ostat kun ostat palvelua?
« Vastaus #2 : Elokuu 01, 2020, 15:08:42 »
Joko meidän kuplat alkaa mennä niin pitkälle, että hupakoiden kannattaa ilmoittaa poliittinen kantansa ilmoituksissa?

Ja vastaus otsikon kysymykseen on, että ainakaan en osta mielipiteitä politiikasta. Minulle on aivan sama ketä huora kannattaa tai onko hän ”edistyksellinen” vai ”pata musta” mielipiteiltään.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2020, 15:10:32 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ostat kun ostat palvelua?
« Vastaus #3 : Elokuu 01, 2020, 18:33:52 »
Valtavirtaa "vastaan" uiminen on monasti kiinnostavaa ja kiihoittavaakin.
Vaikka itsekään en koe ajelehtivani ajopuun lailla valtavirrassa, on moni palvelutuottaja täällä osoittautunut ajattelultaan ja toiminnaltaan huomattavasti minua vahvemmaksi vastavirtaan kauhojaksi.
Se on ominaisuus, jota arvostan ja joka saa minut lämpenemään positiivisesti.

Politiikasta eli meidän kaikkien yhteisten asioiden parhaasta mahdollisesta hoitamisesta voisin palvelutuottajan kanssa keskustella.
Puoluepolitiikasta en minäkään jaksaisi alkaa vänkäämään.
Mutta onneksi fiksu ihminen tunnistaa ja tietää politiikan ja puoluepolitiikan eron. Ha vähemmän fiksujen kanssa en halua olla tekemisissä sen paremmin asiakkaana kuin ostosten vertailijanakaan.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ostat kun ostat palvelua?
« Vastaus #4 : Elokuu 01, 2020, 18:49:43 »
^Täytyy myöntää, että minä en ihan täysin eroa hallitse. No onneksi en ole palveluntarjoaja.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ostat kun ostat palvelua?
« Vastaus #5 : Elokuu 02, 2020, 22:46:44 »
Mulle on vuosien varrella aika monikin asiakas sanonut että heidän kiinnostus tulla mulle asiakkaaksi on lähtenyt mun forkkakirjoituksista.
Mullehan on myös forkilla taas sanottu useampaankin otteeseen että romutan liikaa turskien haavekuvia ja sahaan vain omaa oksaa.
Olen aina luottanut suomalaisten miesten älykkyyteen, ja selvästikin monet totuuden kyllä kestävät kuulla & jopa saattavat arvostaa että pääsevät ns. kurkistamaan millaista tätä työtä on tehdä hutsun näkövinkkelistä.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ostat kun ostat palvelua?
« Vastaus #6 : Elokuu 03, 2020, 11:21:38 »
Mulle on vuosien varrella aika monikin asiakas sanonut että heidän kiinnostus tulla mulle asiakkaaksi on lähtenyt mun forkkakirjoituksista.
Mullehan on myös forkilla taas sanottu useampaankin otteeseen että romutan liikaa turskien haavekuvia ja sahaan vain omaa oksaa.
Olen aina luottanut suomalaisten miesten älykkyyteen, ja selvästikin monet totuuden kyllä kestävät kuulla & jopa saattavat arvostaa että pääsevät ns. kurkistamaan millaista tätä työtä on tehdä hutsun näkövinkkelistä.

Olen itse asiassa Venla suurin piirtein jo tajunnut tuon pointin ennen kuin edes kirjoitit tässä yhteydessä. Tai sitten olen lukenut aiemminkin vastaavanlaista pohdintaa sinulta tai joltakulta toiselta kollegalta. Minäkin luotan siis siihen, että on olemassa joitakin älykkäitä ihmisiä, joita tämä aivopierujeni lukeminen kiinnostaa ja jotka sen pohjalta ovat saaneet jotakin ihmeellisiä kiksejä laittaa myöhemmin viestiä. Siinähän kävi tietenkin sitten niin, että piti lopulta itsekin vääntäytyä tänne forkalle näyttämään persettä ja hankkimaan verta nenästä. Sekä tietenkin samalla, sivutuotteena, taustavaikuttaakseen yksilönä muiden eri mieltä olevien seurassa joihinkin ajattelumalleihin koittamalla tuoda niihin uuttakin väriä ja käymällä niin paljon keskustelua, että sormet on meinanneet varmaankin välillä vittu krampata. ;D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 03, 2020, 11:27:12 kirjoittanut SielujenRakastelua »