Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tinkaaminen  (Luettu 8326 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Tinkaaminen
« : Heinäkuu 31, 2020, 12:22:16 »
Hyvä on, tinkaajat, voititte, eli saitte oman langan!

Tiedän, että aihepiiriin littyen on avattu hinnoittelu-lanka joskus aiemmin. Mutta koska tinkaajat saivat tahtonsa läpi, niin heille on nyt olemassa oma lankansa. Tosin he eivät ole kertaakaan saaneet tähän mennessä eivätkä tulekaan saamaan tahtoaan läpi (ainakaan minun tapauksessa) liittyen tuohon hintapyyntöönsä eli tinkaamaansa summaan, jolla muka pitäisi alentua ottamaan heidät vastaan, kun maksavampiakin asiakkaita on.

En tahallani halua latistaa ihmisten tunnelmaa kirjoittamalla tästä aiheesta. Haluaisin ajatella positiivisia asioita ja säteillä valoisampia aihepiirejä käsitellen, mutta koska tätä tinkaamista on tapahtunut jo riittävän monta kertaa, niin se kynnys tämän langan avaamiseen on näköjään nyt viimein ylitetty.

Mikä saa jonkun ihmisen tinkaamaan? Rahanpuute kenties? Eikö siitä voisi olla hiljaa ja palata asiaan, kun enemmän säästöjä ja valoisampi tilanne? Ja tinkaajat: Miksi tällä alalla? Kuvitteleeko joku, että ammattilaisen hinnoittelema palvelu ja ammattilainen itsessään on joku hiton halpa vitsi, jonka pitäisi alentua tarjoamaan pilkkahinnalla jollekulle kokenutta ja sievää seuraansa sekä kallista aikaansa? Paljonko olen maksanut mainonnasta? Paljonko maksan itseni kunnossa pitämisestä, elämisestä, ulkomuodon tuunauksesta, tarvikkeista tapaamisia varten ym.? Minäkö olen joidenkin mielestä 50-60€:n halpa vitsi, jota ei kannata ottaa tosissaan? Entäs jos tällä alalla haluaa aloittaa ja ylläpitää omaa yritystoimintaa työeläkevakuutus- ja sairasmaksuineen sekä veroineen? Riittääkö edelleen 50€:n ovimattona toimiminen kaikkeen siihen ja kattaako kulut? No miettikää ketä huvittaa.

Tinkaajien pitäisi tajuta jo ennen suunsa avaamista, miltä minusta, 26-vuotiaasta (trans)naisesta (joka on saanut elämän arvokkaana lahjana ja sellaisena sen myös nykyään käsittää) tuntuu tällaiset heitot juuri, kun olen esittelemässä sitä miten hienoa palvelua voin asiakkaalle tarjota kokemuksella ja ammattitaidolla. Kaikki eivät tunnu siltikään tajuavan... Ai ei kokemus, ammattitaito, sisäinen kauneus eikä ulkomuoto muka olekaan juuri minkään arvoista vai?

Varmasti moni muukin ammattilainen joutuu kuuntelemaan silloin tällöin sitä, kuinka ei kelpaa jollekulle sen hinnaston mukaisesti kuin mitä on asettanut. Jos tinkaaminen ei mene läpi, ei asiakkuus kiinnosta joitakuita enää ollenkaan. Minähän olinkin se niin halpa pano ja koko tämä alakin on varmaan pelkkä naurun aihe eikä totisinta totta omalla arvokkuudella.

Tiedän olevani arvokas jo ihmisenä, yksilönä, naisena. Tämä, jota teen, on arvokasta hommaa. Kokemus ja ammattitaito sekä itseensä niin sisäisesti kuin ulkoisestikin panostaminen korostaa ja tuo entistä enemmän arvoa pöytään. Tämä ei edes tunnu samassa merkityksessä työltä niin kuin joillakin aloilla. Tämä tuntuu vieläkin paremmalta.

Anteeksi, että päätin avautua tunteikkaasti tästä aiheesta, mutta jotenkin oli vaan tarve ja jonkinmoinen helpotus saada avata ja purkaa tuntojansa sekä ajatuksiaan... Eipä tässä muuta.  :o
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 31, 2020, 12:24:35 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #1 : Heinäkuu 31, 2020, 12:40:17 »
Joissakin jutuissa tinkaan hinnasta mutta joillakin en kuten esim ruokakaupassa taikka ostaessani seksiä. Mulla on jonkinlainen näppituntuma siitä milloin tinkaaminen kuuluu asiaan ja milloin ei.

Maksuseksistä puheenollen, en ole siis ikinä tingannut mutta aina toisinaan jätän ajan varaamatta palveluntarjoajalle joka noin muutoin kiinnostaisi mutta hintansa on mielestäni liian kallis. Jolloin sen on oltava ainakin yli 100€ / puoli tuntia, selvästikin yli. Muistan kun joskus SO:n aikoihin heitin ilmoille kysymystä siitä että arvostaisivatko palveluntarjoajat tätä tietoa että olivat kiinnostavia mutta hintansa on liikaa. Useampi palveluntarjoaja kertoi että kyllähän siitä olisi ihan kiva kuulla. En minä kuitenkaan ole ikinä tällaista kertonut, minusta sen kertominen olisi vähän noloa.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #2 : Heinäkuu 31, 2020, 13:24:54 »
Joissakin jutuissa tinkaan hinnasta mutta joillakin en kuten esim ruokakaupassa taikka ostaessani seksiä. Mulla on jonkinlainen näppituntuma siitä milloin tinkaaminen kuuluu asiaan ja milloin ei.

Maksuseksistä puheenollen, en ole siis ikinä tingannut mutta aina toisinaan jätän ajan varaamatta palveluntarjoajalle joka noin muutoin kiinnostaisi mutta hintansa on mielestäni liian kallis. Jolloin sen on oltava ainakin yli 100€ / puoli tuntia, selvästikin yli. Muistan kun joskus SO:n aikoihin heitin ilmoille kysymystä siitä että arvostaisivatko palveluntarjoajat tätä tietoa että olivat kiinnostavia mutta hintansa on liikaa. Useampi palveluntarjoaja kertoi että kyllähän siitä olisi ihan kiva kuulla. En minä kuitenkaan ole ikinä tällaista kertonut, minusta sen kertominen olisi vähän noloa.

Jotkin asiat sattuvat olemaan yhden mielestä ihan kivaa kuulla. Toinen taas ei oikein tiedä mitä sanoa eli suhtautuu aika neutraalisti. Kun taas joku kolmas ei haluaisi, että koko asiaan viitataan kintaallakaan.

Sekin on monitahoisesti parhaimmillaan ymmärrettävä väite, kun joku yhteyttä ottanut sanoo, että hinta on liikaa. Onko se juuri sillä hetkellä liikaa, koska säästöporsaassa ei ole tarpeeksi seteliä? Vai onko se likipitäen aina liikaa vaadittu maksaa jonkun ammattilaisen tarjoama hinta juuri sellaisenaan kuin mitä hän on sen parhaaksi katsomallaan tavalla asettanut ja perustellut? Tämäkin tosiaan voi vaihdella tilanteesta ja ihmisestä riippuen eli onko hinta vain yhdellä hetkellä liikaa vaiko kenties aina. Jos hinta on aina liian kova, sopii kysyä, että pitääkö ylipäätään ammattilaisia tai jotakuta tiettyä ammattilaista kuinka arvokkaana. On silloin hyvä kysyä itseltään, että miksi ammattilaisen asettama hinnoittelu palveluistaan ei sovi sellaisenaan vai kokeeko oikeasti, että kyse on ylihinnoittelusta eikä asianmukaisesta hintatasosta.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #3 : Heinäkuu 31, 2020, 13:28:58 »
Tinkaamista en harrasta, turhan tyyriiltä vaikuttavat jäävät vain välistä.

Mutta jos tulee jostain syystä jokin tarjous palveluntarjoajan suunnalta niin oon kyllä ihan liekeissä näin säästäväisenä miehenä 😄

Hankalin tilanne itselle on, jos oon joskus saanut syystä tai toisesta tavallista paremman diilin ja seuraavalla kerralla pitäisi mennä normitaksalla. Vaikka normihintakin on täysin ok, niin silti takaraivossa kolkuttaa että maksan liikaa. Enkä oikein pääse ajatuksesta eroon.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #4 : Heinäkuu 31, 2020, 14:07:19 »
Tinkaaminen tai hintaneuvottelut kuuluvat asiaan kun tehdään palveluista kauppaa. Se ei ole henkilökohtaista. Mikäli asiakkaat eivät anna mitään palautetta hinnoista tai kokee sen epäkohteliaaksi, palveluntarjoaja voi vain arvailla mistä johtuu asiakkaiden vähyys.

Itse en silti tinkaa, valitsen tytön kenen palvelut ovat minulle sopivassa hintahaarukassa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #5 : Heinäkuu 31, 2020, 14:09:03 »
Kaikki ovat sopivan hintaisia, tosin eivät välttämättä minulle. Hinta on yksi kriteeri, jolla valitsen omaan makuuni sopivat palveluntarjoajat. Kriteereistäni en tingi.

Poissa Taika Jim

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #6 : Heinäkuu 31, 2020, 14:31:36 »
Tinkiminen kuuluu asiaan jossain maissa ja jossain yhteyksissä. Venäjällä ei tingitä Thaimaassa kyllä. Netissä tilatessa ei tingitä mutta katuhuoraa tai thaikkulassa tinkiminen kuuluu asiaan. Thai hieronnassa esim. kannattaa pitää hinta jonka on valmis maksamaan hieronnan päälle seksistä. Yleensä aina huora suostuu siihen koska 60e on parempi kuin pelkkä 25e. Mutta tällöin pitää myös olla valmis ettei pillua välttämättä tule mutta se voi olka ihan jännääkin. Nämä jutut pitää vain tuntea.

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #7 : Heinäkuu 31, 2020, 14:40:18 »
Koskaan en ole yrittänyt tinkiä, se jotenkin vesittää tunnelman onnistuipa se tai ei. Tunnelma ja henkilökemia on kuitenkin itselleni tärkein asia tapaamisissa. Joskus pidempiaikaisten vakkarien kanssa, kun on päästy siihen pisteeseen että voidaan puhua aiheesta kuin aiheesta, olen ottanut hinnoittelun puheeksi ja kertonut rehellisesti mikä hupsutteluni kuukausibudjetti on, ja että hän voi hinnoittelullaan vaikuttaa siihen kuinka ison osan tuosta kakusta haluaa itselleen (jos ylipäätään haluaa). Jos tuntihinta putoaa alle normihintojen, niin on hyvin epätodennäköistä että otan riskin ja lähden kokeilemaan uusia tyttöjä vaan kannan kiltisti kaikki rahani tutun ja turvallisen neitosen kirstuun. :o

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3231
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #8 : Heinäkuu 31, 2020, 15:15:53 »
Maksaa mitä maksaa vaan mie en ole koskaan tinkannu enkä tinkaa..
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #9 : Heinäkuu 31, 2020, 17:22:37 »
Eihän täällä meidän rakkaalla SeksiSaitilla kukaan käyttäjistä ammattilaisten asiakkaana ollessa tinkaa, koska suoria tunnustuksiakaan ei näy löytyvän. Tai eihän täällä olevista kukaan ikinä ole elämässään tehnyt ja tee ohareita tai mitään muutakaan epäurheilijamaista. Siksi koska tämä Saitti on puhtaiden pulmusten tyyssija ja kaikki käyttäjistämme ovat kunniallisia ja hyväkäytöksisiä kansalaisia, suorastaan jopa siveyden sipuleita. Ne huonosti käyttäytyvät tyypit ja hankalat asiakkaathan löytyvät aina jostakin muualta, mutta kaikkein viimeisimpänä tältä Saitilta. Täällä kukaan ei tee pahaa kärpäsellekään ja kaikki ovat viattoman hyväsydämisiä ja täydellisiä ihmisinä... ;D

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #10 : Heinäkuu 31, 2020, 17:46:22 »
Olen valitettavasti, kaikkea muuta kuin täydellinen ja tuskin viattoman hyväsydäminenkään.
Mutta siitä pidän kiinni, että sovituttu asia pitää ja jos esteitä/muutoksia tulee ne myös heti ilmiannetaan. Niitähän tulee kaikille syystä tai toisesta.
Käytökseni ja kunniallisuuteni saavat ne arvoida, joiden kanssa olen ollut tekemisissä, itse olen moiseen jäävi. Tästä samasta syystä en myöskään voi itselleni tuntemattomia henkilöitä arvioida pätevästi.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #11 : Heinäkuu 31, 2020, 17:58:16 »
Olen valitettavasti, kaikkea muuta kuin täydellinen ja tuskin viattoman hyväsydäminenkään.

Minä olen saanut tuolta kaikkea muuta -kategoriasta tähän mennessä tällä forkalla jo ihan varteenotettavat pisteet monien ja varsinkin aktiivikirjoittajien silmissä, joten voin kai nyt onnitella itseäni näinkin hyvästä saavutuksesta. :)

Mutta siitä pidän kiinni, että sovituttu asia pitää ja jos esteitä/muutoksia tulee ne myös heti ilmiannetaan. Niitähän tulee kaikille syystä tai toisesta.
Käytökseni ja kunniallisuuteni saavat ne arvoida, joiden kanssa olen ollut tekemisissä, itse olen moiseen jäävi. Tästä samasta syystä en myöskään voi itselleni tuntemattomia henkilöitä arvioida pätevästi.

Sovituista asioista kiinni pitäminen ja muutoksista reaaliajassa ilmoittaminen epäilemättä kuulostaa rehdin hyväsydämiseltä, eli et ainakaan mikään toivoton tapaus ole. Sellaisia turskia, jotka pitävät sanansa ja sovitut kuviot sekä ilmoittavat poikkeuksetta muutoksista akuutisti, saisi olla enemmän. Itse asiassa en panisi pahakseni, vaikka te kaikki turskat pyrkisitte jatkossa olemaan sellaisia suoraselkäisen rehtejä ja tunnollisia sekä ystävälliset käytöstavat omaavia. Siitäkin huolimatta, vaikken minäkään ole ammattilaisena lähellekään täydellinen eli en todellakaan mikään jumalatar ja teen virheitä sekä joskus töksäyttelen väärissä paikoissa asioita punnitsematta niitä etukäteen riittävän tarkasti...

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #12 : Heinäkuu 31, 2020, 19:48:22 »
Joissakin jutuissa tinkaan hinnasta mutta joillakin en kuten esim ruokakaupassa taikka ostaessani seksiä. Mulla on jonkinlainen näppituntuma siitä milloin tinkaaminen kuuluu asiaan ja milloin ei.

Maksuseksistä puheenollen, en ole siis ikinä tingannut mutta aina toisinaan jätän ajan varaamatta palveluntarjoajalle joka noin muutoin kiinnostaisi mutta hintansa on mielestäni liian kallis. Jolloin sen on oltava ainakin yli 100€ / puoli tuntia, selvästikin yli. Muistan kun joskus SO:n aikoihin heitin ilmoille kysymystä siitä että arvostaisivatko palveluntarjoajat tätä tietoa että olivat kiinnostavia mutta hintansa on liikaa. Useampi palveluntarjoaja kertoi että kyllähän siitä olisi ihan kiva kuulla. En minä kuitenkaan ole ikinä tällaista kertonut, minusta sen kertominen olisi vähän noloa.
Olen tästä jo aikaisemminkin kirjoittanut, että olen kyllä monesti  kertonut hinnan olevan syy siihen, että kauppoja ei synny. Olen tehnyt tätä sekä puhelimessa kuultuani hinnan sekä sähköpostitse saatuani viestissä hintatiedot. En ehdota halvempaa hintaa, vaan toivotan kaikkea hyvää tms. Tällaiseen sähköpostiin aika monet hupakoista vastaavat vastatoivotuksella ja asia jää siihen. Joskus harvoin tulee uusi halvempi hintaehdotus. Puhelimitse uusia hintaehdotuksia tulee vähän useammin riippuen tietysti hupakon akuutista rahantarpeesta. Näihin olen aika ajoin tarttunut, enkä ole huomannut, että alennus olisi vaikuttanut palvelun laatuun. Melkein aina alennettu hinta onkin sitten sovittu mahdollisten seuraavienkin tapaamisten hinnaksi.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 31, 2020, 19:50:47 kirjoittanut Jimmy-setä »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #13 : Heinäkuu 31, 2020, 20:05:29 »
Melkein aina alennettu hinta onkin sitten sovittu mahdollisten seuraavienkin tapaamisten hinnaksi.

Tuossahan se juuri tuleekin, miksi en asiakaskohtaisia ja kausiluonteisia alennuksia suosi. Koska silloin siinä tuppaa käydä helposti niin, että asiakkaat elävät enää sen jälkeen linjoilla ainoastaan silloin, kun ilmoitan jostakin tarjouksesta tai suostun sellaiseen. Niin ja sitten kaikkia asiakkaitahan haluan myös kohdella tasapuolisesti. Miten silloin voin olla reilu yhdelle tinkaajalle hänen tahtoonsa taipumalla, jos samaan aikaan en ole alkuunkaan reilu kymmenelle muulle, jotka eivät tajua tingata vaan odottavat normaalia hintaa?

Joka tapauksessa, tinkaamisen kuuleminen nykyään jostakin syystä etoo. Ei nyt nouse oksennus suuhun, hui saatana sentään, mutta ainakin omalla kohdallani taattua tunnelmanpilaaja-ainesta on kesken puhelun alkaa ehdottamaan pikaista 50€:n arvoista tapaamista, jos edullisimmatkin tapaamiset nykyään alkavat jo tasan kaksi kertaa suuremmasta summasta. Eli en koe olevani otettu, kun joku ehdottaa, että pitäisi myydä puolet halvemmalla kuin mitä yleisesti ottaen tarjoan. Itse asiassa aika arvoton vaikutelma syntyy tinkaajan silmissä hänen päästäessään kauniin kohteliaisuuden ilmoille.

"Sehän oli vain sellainen ystävällinen ohimenevä heitto ja kuului viattomasti maan ja kulttuurin tapoihin ja perinteisiin tingata eikä siinä ole mitään vikaa tai henkilökohtaista saati loukkaa ketään."

Uskokoon ken tahtoo...

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #14 : Heinäkuu 31, 2020, 20:36:14 »
Melkein aina alennettu hinta onkin sitten sovittu mahdollisten seuraavienkin tapaamisten hinnaksi.

Tuossahan se juuri tuleekin, miksi en asiakaskohtaisia ja kausiluonteisia alennuksia suosi. Koska silloin siinä tuppaa käydä helposti niin, että asiakkaat elävät enää sen jälkeen linjoilla ainoastaan silloin, kun ilmoitan jostakin tarjouksesta tai suostun sellaiseen. Niin ja sitten kaikkia asiakkaitahan haluan myös kohdella tasapuolisesti. Miten silloin voin olla reilu yhdelle tinkaajalle hänen tahtoonsa taipumalla, jos samaan aikaan en ole alkuunkaan reilu kymmenelle muulle, jotka eivät tajua tingata vaan odottavat normaalia hintaa?

Joka tapauksessa, tinkaamisen kuuleminen nykyään jostakin syystä etoo. Ei nyt nouse oksennus suuhun, hui saatana sentään, mutta ainakin omalla kohdallani taattua tunnelmanpilaaja-ainesta on kesken puhelun alkaa ehdottamaan pikaista 50€:n arvoista tapaamista, jos edullisimmatkin tapaamiset nykyään alkavat jo tasan kaksi kertaa suuremmasta summasta. Eli en koe olevani otettu, kun joku ehdottaa, että pitäisi myydä puolet halvemmalla kuin mitä yleisesti ottaen tarjoan. Itse asiassa aika arvoton vaikutelma syntyy tinkaajan silmissä hänen päästäessään kauniin kohteliaisuuden ilmoille.

"Sehän oli vain sellainen ystävällinen ohimenevä heitto ja kuului viattomasti maan ja kulttuurin tapoihin ja perinteisiin tingata eikä siinä ole mitään vikaa tai henkilökohtaista saati loukkaa ketään."

Uskokoon ken tahtoo...
No nämä ovat menneet vähän sillä tyylillä, että soitan neidille ja kysyn, että olisiko tänään aikaa ja mitä puoli tuntia maksaisi. Neiti kertoo, että onnistuisi vaikka tunnin päästä ja hinta puolikkaasta 150€. Kerron kohteliaasti, että hintaa on minulle vähän liikaa ja toivotan mukavaa päivää. Sitten neiti kertoo, että satanenkin käy, jos minulla on tosiaan mahdollista tulla tunnin päästä. Tapaaminen sovitaan, kaikki menee mukavasti ja yhdessä sovitaan, että hinta voi jatkossakin olla satanen.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #15 : Heinäkuu 31, 2020, 20:43:16 »
Ei ehkä kannata tinkiä, minun mielestäni se ei kuulu tähän bisnekseen. On ok kertoa, että hinta on liikaa omalle budjetille, mutta tinkijät ja hinnan ehdottelijat eivät saa minulta vastausta vaan yleensä menevät estolistalle. Joskus hyvänä päivänä olen saattanut kertoa kyselijälle, että tinkiminen ei kuulu hyviin tapoihin.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #16 : Heinäkuu 31, 2020, 20:50:59 »
Kyllä valitettavasti ne jotka tinkaavat joutuvat mulla suoraan ÄV osastolle. :-\

Joskus on jopa tingattu ja sit kun olen kertonut et ei onnistu niin sanotaankin et voidaan maksaa pyydetty hinta, ei noin! 🙈
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #17 : Heinäkuu 31, 2020, 21:29:41 »
Ei ehkä kannata tinkiä, minun mielestäni se ei kuulu tähän bisnekseen. On ok kertoa, että hinta on liikaa omalle budjetille, mutta tinkijät ja hinnan ehdottelijat eivät saa minulta vastausta vaan yleensä menevät estolistalle.

Jotenkin kallistuisin itsekin tuohon, että mitä sitä tinkaajille tarvitsee antaa toista mahdollisuutta olemalla laittamatta estolistalle, koska mielenrauhahan siinä myös oletettavasti säilyy parempilaatuisena. Kerran tinkaaja, aina tinkaaja... Että niin se vaan valitettavasti menee. Oletat aika selvästi ainakin itse, ettei tinkaajat myöhemminkään muuta siltä osin olevia käytöstapojaan. Ehkäpä olen aiemmin itse ollut turhankin lepsu, koska en ole tuota estolista-toimintoa käyttänyt aivan kaikkiin epäasiallisiin yhteydenottajiin ja varsinkin sellaisiin, jotka ovat tinganneet.

Joskus hyvänä päivänä olen saattanut kertoa kyselijälle, että tinkiminen ei kuulu hyviin tapoihin.

Mitä sitä turhia selostamaan auki, jos ne tinkaajat eivät kumminkaan ymmärrä vaan unohtavat jo seuraavana päivänä tai seuraavassa sivulauseessa pahimmillaan sen mitä olet hetki sitten sanonut...

Tinkaajille on tärkeää vaan saada hetken panetukseen jotakin pilkkahinnalla (viis ihmisarvosta hintapyyntöjä esitettäessä) eikä välttämättä se merkitse niinkään, että he oikeasti saisivat jotakin laadukasta palvelua laadukkaalta tytöltä. Koska jos ammattilaishinnoista ei tinkaajan huvita maksaa ja pahimmillaan juuri ollenkaan, niin hehän varmaan soittelevatkin niin monta numeroa läpi, että löytävät sille päivälle/illalle sen huippuhalvan emännän, joka suostuu taivuttelun jälkeen myymään seuraansa 50€:lla. Eikä otaksuttavasti tinkaajalla välttämättä edes ole sitä rahaa sen enempää, mutta silti jotakin on muka pakko saada ja heti. Jos ne tinkaajat säästäisivät edes hieman, jotta voisivat unohtaa tinkaamisensa, ja panostaisivat sitten kerralla laatuun, niin ei ainakaan olisi niin paljon varaa valittaa ja sitä saa mitä tilaa.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #18 : Heinäkuu 31, 2020, 21:53:53 »
Mä olen ollut suht paljon erilaisissa tarjouskilpailuissa erilaisissa positioissa, eikä ikinä kukaan myyjä ole ollut tyytyväinen jos kilpailutus ratkaistaan hinnoilla. Erilaiset ryhmittymät ovat aina joskus pyrkineet vaikuttamaan että hinnat olisivat myyjien määräämät, siihen vaan esim KKV sanoo painavan sanansa. Markkinat määräävät aina hinnat, tosin jotkut Parantaiset sanovat toisin, mutta se pätee vain yksittäisen myyjän kohdalla. Keskihinnat tai markkinahinnat määräytyvät sen mukaan mitä myyjät ovat valmiit joustamaan ja markkinat pitävät kipukynnyksenään. Aina tullaan käymään hintakeskustelua täälläkin tai tässä bizneksessä ja esim taloustilanteiden mukaan hinnat liikkuu edes takaisin. Hintakeskustelut kuuluvat kaikkiin bizneksiin. Peace kuitenkin  :-*
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #19 : Elokuu 01, 2020, 00:34:07 »
Täällä näyttää tuo hupakkobisnes olevan vähän " tyydy siihen hottentotti" meininkiä välillä. Palveluntarjoaja saa asettaa lopulliset hintansa, josta ei tigitä. Saa tehdä ohareita, saa jättää luvatut palvelut  tarjoamatta, olla tympeä yms. Mutta asiakkaan tulee olla kuin partiopoika, ei kysellä eikä olla tyytymätön. Muuten saa elinikäiset bannit. Itse en ole tingannut, jos hinta ei miellytä, menen paremman hinta/laatusuhteen tarjoavan kauppiaan luo, niinkuin muussakin kaupankäynnissä.
Hetki sitten eräs nuori kotimainen aloittelija vastasi, mua saa nuolla ja panna niin paljon kuin huvittaa, mitä maksat. Kun ilmoitin mahdollisen hinnan, hän ei enää vastannut. Ilmeisesti olin tinkaaja pahis

"Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa"
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä