Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tinkaaminen  (Luettu 16187 kertaa)

Poissa Azazello

• n00b
  • Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tinkaaminen
« Vastaus #60 : Elokuu 20, 2020, 20:06:24 »
On se. Yrittäminen, liiketoiminta ja palveluiden myyminen on kovaa homma. Asiakkaat höh. Ei ne ymmärrä tätä biznestä. Tinkaavatkin mokomat.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0263

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #61 : Elokuu 20, 2020, 20:34:02 »
No siis kyllähän arvokkuuden eteen näkevät yksilöt toki aina halutessaan pääsevät kokemaan miltä sivistyskäyrän kohottaminen näyttää ja tuntuu huulilla ja kielelläkin hipoen. ;)

Poissa Azazello

• n00b
  • Sr. Member
« Vastaus #62 : Elokuu 20, 2020, 22:03:01 »
No se sivistys ja arvokkuus se vaikea laji onkin. Riittäiskö siihen että niitä toistelee kovasti, vai olisko ne jotain muutakin :)
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa KaroliinaQ

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #63 : eilen kello 10:49:13 »
Hankalin tilanne itselle on, jos oon joskus saanut syystä tai toisesta tavallista paremman diilin ja seuraavalla kerralla pitäisi mennä normitaksalla

Olen tämän saman huomannut, että joillekin poikkeuksesta tulee sääntö. Tinkaaminen tai halpuuttaminen latistaa mun palveluhalukkuutta, koska tiedän korvauksena olevan kohtuullinen.

Vakkarit onneksi eivät aliarvioi palveluani ja saan jopa tippiä.
Since 1989

Poissa Suorasuu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #64 : tänään kello 05:56:02 »
Minä en tinkaa, jos hinta on liian kova suhteutettuna siihen mitä näyttää ja tuntuu olevan tarjolla, jätän väliin ja siirryn seuraavaan. Näin siis tilanteissa joissa hintaa pitää erikseen tiedustella. Luonnollisesti jos hinta on jo etukäteen nähtävillä, en ota kontaktia ollenkaan. Tällä alalla on toisaalta sekin haastava puoli, että vaikka taksa olisi tonnin tunnissa, ei se ole minkäänlainen tae laadusta.

Mutta käänteisesti, on mulla käynyt niinkin että kesken panotouhun on pt alkanut hieromaan lisämyyntiä (sovitun ja maksetun 150€/30min päälle) ja luettelemaan extojen hintoja. Mielestäni tämä latisti tunnelman totaalisesti.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #65 : tänään kello 08:08:04 »
Kun vielä käytin naapurisivua, tiedustelin eräältä pt:ltä hintaa ja palveluja. Tämä vastasi kertomalla hinnan. Kyselin sitten palveluita mitä siihen hintaan kuuluu. Tyttö vastasi kapitaaleilla, että ei ota tinkaajia vastaan. Sinänsä ihan hyvä, että kommunikointi katkesi näin heti alkuun, sästyi molemmilta aikaa.
do. or do not. there is no try.

Poissa ftw72

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #66 : tänään kello 08:22:23 »
joku aika sitten soitin yhdelle thaikulle ja sanoi että 30 min 150 euroa en rupea thaikulle semmosta maksamaan kysyin mitäs tunnista ? jaa täytyy katsoa vähän aikaa oli hiljasta ja sitten luuri korvaan    ;D 

Poissa sami40

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #67 : tänään kello 10:37:41 »
siinä tinkimisessä on se huono puoli että se pilaa ilmapiirin ja palvelu ei ole sit sitä mitä odottaisi🤔joskus kun löytää todella harvinaisen hyvän thaikun  kannattaa maksaa mitä hän pyytää 👍💸💸