Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Duot/ yhteistyökuviot  (Luettu 8960 kertaa)

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Duot/ yhteistyökuviot
« : Heinäkuu 30, 2020, 18:08:42 »
Sitä täällä vaan ihmettelen, että ainakin mun silmiin on aika kiinnostava tarjonnan ja kysynnän epäsuhta, että iso osa kollegoista olisi valmis tekemään töitä yhdessä melkein kenen tahansa asiallisen kollegan kanssa koska tahansa, mutta iso osa asiakkaista tuntuu odottelevan, että eetteriin ilmestyy jotain spesifejä duoilmoituksia.

Arvon herrasmiehet ja -naisetkin, miksi ette ehdottele suosikeillenne yhteispelituokioita useammin? Pelkäättekö jotain kielteistä vastausta tyyliin "en mä halua nähdä muita huoria", vai mistä kiikastaa?

Ei tietty aina ole mahdollista järjestää itseä ja kollegaa samaan paikkaan juuri silloin kuin asiakas niin toivoo, varsinkaan vain yhden asiakkaan tai lyhyen tapaamisen takia, jos suosikit asuvat eri paikkakunnilla. Mutta silti. Vai ehdotellaanko teille muille näitä spontaaneja yllätysduoja/-kimppoja paljon useammin kuin mulle?  :)
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #1 : Heinäkuu 30, 2020, 18:23:08 »

Muistan kerran kun ehdottelin kahdelle neidolle kimppaa. Tuolloin se ei onnistunut koska olivat molemmat saman kylän tyttöjä. Sain käsityksen etteivät halunneet tavata toisiaan, mahdollisen tunnistamisen pelossa.

Tuosta johtuen olen edelleen käsityksessä että duuo vaatii sen että vähintään toinen on keikalla. Mut mene ja tiedä, aina kannattaa kysellä. :)

Amator

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #2 : Heinäkuu 30, 2020, 18:45:36 »
^ Toi on tosi ymmärrettävä syy olla haluamatta tavata. Ja sitten toisaalta tosi monet nimenomaan haluaa tavata saman kylän kollegoita, tutustuakin.

Ja jep, näinhän me ihmiset helposti toimitaan, että kun kerran tulee joku mielikuva ilmiöstä x, niin se jää värittämään ajatuksia, vaikka kyse olis vain yksittäisestä tapauksesa. :)
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #3 : Heinäkuu 30, 2020, 19:44:07 »
Niin kivoilta kuin duot kuulostavatkin niin suurin ongelma ainakin itsellä on se hinta. Tietysti molemmat tytöt haluavat rahansa, mutta sitä kun ei loputtomasti itseltä löydy. Niin  siksi kaksi erillistä tapaamista tuntuu paremmalta rahankäytöltä. Ei siitä yhdestä kullista vaan irti saa tuplailoa samassa ajassa vaikka olisi kaksi ihanuutta yrittämässä 😀

Mikä taas johtaa siihen ettei niitä duoja tule niin haaveiltua ja yritettyä järjestää.

Poissa ElinaNeito

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 58
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #4 : Heinäkuu 30, 2020, 21:25:54 »
Kyllähän niitä välillä ehdotellaan ja joskus järjestetään, mutta lähtökohtaisesti en mielellään lähde kimppailemaan tuntemattoman kollegan kanssa. Tässä ei oo mitään henkilökohtaista toista kohtaan ja tää on vaan mun mieltymys. Mulla kuitenkin on tuttuja kollegoida, joiden kanssa duoilla niin se ei sinänsä ole ongelma, jos aikataulut sovitetaan ja hinnasta sovitaan. Kokemusta duoilusta on kuitenkin useamman ihanan naisen kanssa ja kyllä se kokonaisuudessaan on musta helpointa, että kollegan kanssa yhdessä sovitaan joku aika, mitä markkinoidaan ja siihen voidaan antaa aikoja. Yksittäisten aikojen kanssa tulee kaikille paljon enemmän säätöä.
Vähän väliä ympäri Suomea, vähän välillä herkkua myös pk-seudulla! ;)

Lisää kuvia: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=383

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #5 : Heinäkuu 30, 2020, 22:10:58 »
Aika samoilla linjoilla herra Janis Petken kanssa eli omakin haluttomuus kysellä suosikkeja duoihin kumpuaa siitä, että tuplahinta ei tuplaa kivaa.

Joo, kimppa on hyvä tosiaan jokaisen kokea ja siitä huutelija saattaa saada muutaman mainepisteen seksityöforkalla, mutta erikseen nautittuna ihanaisista saa niin paljon enemmän irti. Ja joo, aina joskus kesken palaverin tai tennismatsin saattaa iskeä tarve saada kokemus, jossa yksi ihana kirnuaa kurkullaan terskahelttaa samalla, kun toinen kutittelee kielellään perssilmää, mutta sellaisenkin toteuttamiseen on vaihtoehtoja. Runkkaa vaikka bideen päällä ja haaveilee. :D

Lisäksi tämä, joka kuului erään suuresti kunnioittamani seksityöntekijän suusta: "En pysty palvelemaan asiakasta niin hyvin kuin haluaisin, jos siinä pyörii joku toinen pillu edessä." ;)

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • * Kelpo kaveri
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #6 : Heinäkuu 31, 2020, 06:46:42 »
Mä taas yhdelle hupakolle ehdotin kimppaa, niin hän vastasi olevansa hetero ettei tapaile naisia. :) Mielestäni tuo on erittäin ymmärrettävää.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #7 : Heinäkuu 31, 2020, 07:32:20 »
Mä myös tällaisena umpipimielisenä introverttina en uskaltaisi lähteä tekemään kimppaa kenen tahansa kollegan kanssa, vaikka kaikki tapaamani kollegat kivoja ovatkin olleet. Nykyisen kimppakaverin kanssa synkkaa myös muualla kuin sängyssä. Lisäksi kimpoissa on kaikki logistiset ongelmat ja työnjakaminen ym jotka vaativat oman setvimisensä. :D

Ei siitä yhdestä kullista vaan irti saa tuplailoa samassa ajassa vaikka olisi kaksi ihanuutta yrittämässä 😀

Mä luulisin, että kimpoissa on muutakin nautintoa, kuin se pelkkä penetraatio. Voi vaikka katsella kahden naisen touhuilua keskenään. Toki näkeehän sitä netistäkin rajattomasti, mutta live-tilanteessa voi itsekin hypätä mukaan touhuihin. ;D Monelle se on myös sellainen once-in-a-lifetime -juttu, sellaisia on itsellänikin vielä toteutettavina.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #8 : Heinäkuu 31, 2020, 08:20:48 »

Mulla on sekä tosi hyvä että tosi huono kokemus duuoista. Eli jos lähtee once-in-a-lifetime -kulmalla niin ei kannata tehdä kuin minä, eli lähteä soitellen sotaan hetken mielijohteesta. Kotiläksyt pitää tehdä.

Isoin ja tärkein tipsi on se että kannattaa miettiä tykkääkö neidot toistensa seurasta. Jos niillä ei synkkaa vaatteet päällä niin aika kankeaa se on ilman vaatteitakin. Näin se vaan on. Ja se jos mikä on rahan tuhlausta. Katsella kahta mutrusuuta ja yrittää olla joku ahtisaari neuvottelemassa siinä välissä. Siitä ei noobelia saa. Ei saa oikein mitään. Rahaa menee kahmalokaupalla ja muutenkin alkaa vituttaan.

Mistä sitten voi asiakkaana tietää kenen toisen neidon kanssa oma vakkari neito tykkää oikeasti olla? Ei siis leikisti vaan oikeasti. Kysymällä. Juttelemalla. Ja siten varaa ajan sen toisen neidon pakeille ja kysyy. Ja juttelee. Kyllä sen huomaa jos jompikumpi vähän empii. Mutta ennenkaikkea kaiken tämän lisäksi muistaa senkin että leikin maksajan pitää myös tykätä molempien seurasta. Jos tulee 3 kyllää niin luvassa on once-in-a-lifetime -juttu. Isolla oolla. Ja ehkä tuo once-in-a-lifetime -juttu muuttuukin twice-in-a-lifetime -jutuksi...





Amator

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5179
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #9 : Heinäkuu 31, 2020, 09:14:31 »
Monelle se on myös sellainen once-in-a-lifetime -juttu, sellaisia on itsellänikin vielä toteutettavina.
Niinpä kai, itse ole kokenut tuon kerran elämässä jutun jo kahdesti.
Nyt ajattelen rationaalisesti. Mieluummin vietän kahden neitokaisen kanssa haluamani ajan kahdenkesken erikseen kuin että otan molemmat samaksi ajaksi jos ja kun noissa vaihtoehdoissa hinta on sama.

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 355
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #10 : Heinäkuu 31, 2020, 09:33:51 »
Tästä se idea sitten lähti. Kun tapaamiseen tulee useampi muuttuja, sen toteuttaminen vaikeutuu huomattavasti. Perustapaamiseen riittää, että omassa kalenterissa on tilaa ja neidolla vastaavasti samanlainen slot tyhjää. Tähän jos ammentaisi vielä kolmannen, helposti käy siten, ettei jollekin kolmesta sovi se aika kuin kahdelle muulle.

Sitten järjestäytyminen, viitsisikö se 2. neito saapua tursakkeen lailla osoitteeseen vain ehkä yhden tapaamisen vuoksi ? Siinä mielessä olisi helpompaa että toinen palveluntarjoaja olisi keikalla, vierailevana tähtenä.

Nyt ponnahtaneista duokeskusteluista lähti kivoja ideoita - osuisiko sitten tuollainen mieluinen pari sopivasti omalle kohdalle ?  Tai... eikohän kaikki olisi mieluisia  :)   mutta jos lähdetään ajatuksesta että turska ehdottaisi: A ja B.

Vielä päästään hinnoitteluunkin käsiksi: Hinta karkaa helposti sellaiseksi, että koetaanko perustapaamisen olevan kustannustehokkaampi, jos yhdestä turskasta ei enempää irtoa, niin kuin Jpetke pohdiskeli.

Vähäisellä kokemuksella suosittelen kokeilemaan kimppaa joskus  :)  Tapaamista kannattaa sen verran suunnitella, että asettaa toiveita kahdelle neidolle sopivaksi. Se ajatus, että joka puolella on viehättävää katseltavaa ja kosketeltavaa..
Sitten kun tutustut tarkemmin yhteen neitoon, on kiva jos se toinenkin osallistuu. Kun tursakkeen kädet harhailevat ties missä, vastaavasti muita käsiä onkin nyt neljä ja koskaan et tiedä kenen käsi koskettelee ja ottaa kiinni monenlaisista asioista   ;D
Anniinan mainitsema naisten keskenään touhuilu on myös viehkoa nähtävää. Sopivassa välissä voit osallistua itsekin, tai jos oikein tuhmeliineja löytyy, turska suorastaan vedetään mukaan tapahtumiin.
Miinuspuolena duo -tapaamisista sanoisin sen, että osaisi ja kaiken innostuksen keskellä muistaisi jakaa huomiota molemmille monin eri tavoin. Muistutetaan tässä vielä siitä oma-aloitteisesta osallistumisesta.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #11 : Heinäkuu 31, 2020, 09:41:56 »
Jos olisi sellainen söpö, hoikka blondi, niin voisin innostua kokeilemaan duoa.
Ihan kenen kanssa tahansa ei rahan takia minulta tuo onnistuisi.
Kerran olen ollut kimpassa sihteerin kanssa, mutta ei keskenämme touhuiltu mitään.
Seinäjoen aikoina asiakas kysyi, voinko majoittaa ylimääräiseen makkariini pariksi päiväksi ulkkis sihteerin, joka oli lentänyt hotellista ulos. Hän taisi olla jostain Itäblokin maista kotoisin, mutta esitti italialasta, kun oli ollut joskus au-pairina siellä ja puhui jonkin verran Italiaa. Kilttinä ihmisenä suostuin. Hänellä ei kyllä ollut edes mitään työvaatteita eikä -vehkeitä mukana, niin lainasin omiani. Naisella ei oikein kauppa käynyt, niin kysyin vakkariltani kiinnostaisiko kaksi sihteeriä kerralla. Hänen tuntihinta oli puolet omastani, niin laitettiin molempien hinnat yhteen ja puoliksi. Ai hitsi, nyt minua voidaan syyttää parituksesta ;D Ei oikein jälkikäteen napannut asiakkaalle, häntä kuulemma lähinnä nauratti, kun "italiatar" alkoi jo eteisessä voihkimaan uuh ja aah orgasmin partaalla pelkästään hänet nähdessään.
Makkarissa minä tein työt, eli otin 2 min suihin ja neito huohotti ja voihki vieressä. Ei sillä, oli sen kanssa kiva jutella  ja katsoa telkkaria.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #12 : Heinäkuu 31, 2020, 10:20:55 »
En ole koskaan ollut innostunut kahden tai useamman palveluntarjoajan tapaamisesta samanaikaisesti. Olen tottunut maksamaan ajasta, ja duo tekee siitä tuplasti kalliimpaa. Ja sitten se aika pitäisi vielä jakaa kahdelle, eli hinta ajasta per palveluntarjoaja on oikeasti nelinkertainen.  ::)
No tässä on vähän olla kieli poskessa, mutta "once in a lifetime" -jutut eivät itselläni liity tähän harastukseen muuten kuin siten, että suurinta osaa palveluntarjoajista en tapaa enää toiste.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 211
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #13 : Heinäkuu 31, 2020, 10:38:56 »
Duo on ollut harkinnassa monta kertaa mutta lopulta aina päätynyt vaan käymään kahdessa eri tapaamisesssa samalla rahalla. Vielä joku päivä.

Kysymys teille, hupsut. Lähtisittekö "outcalliin" turskan kanssa ulkkarin luo, edellyttäen tietysti että hinnat ja aikataulut on sovittu hyvissä ajoin ja kaikki osallistujat haluavat kuvioon osallistua.

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #14 : Heinäkuu 31, 2020, 11:19:50 »
Luulen, että jos joskus tällaiseen duotapaamisen haluan, niin toivottavasti silloin löytyy tuollainen "itsestään syntynyt" pari, eikä niin että sellaista pitäisi ruveta itse järjestämään. Kemioiden kohtaamattomuus kun voisi olla enemmän kuin todennäköistä, vaikka neitojen aikataulut ja muut logistiikkajutut saisi natsaamaan.

Eniten minua kuitenkin asiassa mietityttää, että mitä siinä sitten tehtäisiin kolmistaan? Juttelin kerran asiasta erään ensimmäiseen duotapaamiseen valmistautuvan neitosen kanssa, ja keskustelu oli kyllä yksi hauskimmista käymistäni. Akateemisia käytännön kysymyksiä ja ongelmia tuli mieleen aika liuta...

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #15 : Heinäkuu 31, 2020, 11:35:53 »
..
Eniten minua kuitenkin asiassa mietityttää, että mitä siinä sitten tehtäisiin kolmistaan?

Mutta nyt hei menet ja varaat ajan joltain duuolta niin se kyllä selviää paikan päällä 😁. Mutta semivakavammin, Anniina tuossa yllä vähäsen vinkkasi...

Amator

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2515
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #16 : Heinäkuu 31, 2020, 11:37:41 »
Eniten varmaan itseäkin askarruttaa, että miten pojankoltiasen käy kaikissa käänteissä. Sormi suussa ihmettelee tyttöjen toimintaa huoneen nurkasta peloissaan. Toisaalta, eihän sitä tiedä minkälainen ninja siinä kuoriutuisi tuossa tanssin pyörteissä. Kuten Seepeli sanoi, kai se selviää vain kokeilemalla😎
💊

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 355
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #17 : Heinäkuu 31, 2020, 11:52:37 »
Duo -tapaamisessa on hyvä, että turska ja ainakin toinen neito ovat tavanneet ainakin kerran. Tarkemmin ajatellen ei haittaisi jos tytöt olisivat keskenään jollain tasolla tuttuja. Näin heidän kesken ei syntyisi yllätyksiä kesken tapaamisen. Näiden ehtojen täyttyessä tuttu hupakko voisi myös ennakkoon vihjaista asioista mistä turska pitää ja nauttii sille tuntemattomalle ja muuten sitten mentäisiin flown mukana.

Moogie pohti mitä kolmistaan voisi tehdä..  Ihan sitä mitä perustapaamisessakin. Eniten vastinetta toki saa kun kaikki osallistuvat ja sitä hyödyntää. Esim. asiat missä tarvitaan useampia käsiä. Tapaamisen kulkua kannattaa siten hieman pohtia ennakkoon. Mitään kiveen hakattuja käsikirjoituksia ei tarvita, mutta jos sitten näyttää ettei itse saa enempää kuin tiukasti kahdestaan touhuten, ehkä duo ei ole tällaista turskaa varten tai se ei vain tarjoa syntyvää hyvää niin paljoa.

Pikkupaavi: Olet jo uskaltautunut sisälle. Ei muuta kuin leikkiin mukaan!  :)  Äkkiä siinä lähtee mielikuvitus laukalle kun katselee aiheeseen liittyvää toimintaa.

Poissa Kössi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #18 : Heinäkuu 31, 2020, 12:23:09 »
Sormi suussa ihmettelee tyttöjen toimintaa huoneen nurkasta peloissaan.

Tätä vähän itsekin aikoinaan ennen sitä ihka ensimmäistä kimppaa pelkäsi, mutta kun molemmat oli jo entuudestaan tuttuja sekä allekirjoittaneelle että toisilleen homma luisti ihan omalla painollaan upeasti. Jos vähänkään jänskättää, ja on se Kerranelämässä! -kokemus haussa, ehdottomasti kannattaa ainakin toisen sihteereistä olla jo itselle tuttu ja hyväksi havaittu - ja jos tytötkin jo etukäteen tuntevat toisensa, niin kuten mainittu tietää heilläkin kemioiden pelaavan ja hommasta tulee paljon enemmän kuin 1+1+1. Itse näen tosiaan kimppojen hintapolitiikan niin, että se korvaus antaa kyllä rahanarvoisen kokemuksen verrattuna molempien tyttöjen tapaamiseen kerran erikseen. Sitähän voi tehdä sitten muutenkin.

Mutta vaikkei täysin yhteen kertaan jäänyt, niin kuitenkin sen verran harvoin kimppatouhut on itsellä ollut mielessä + tuo varmistelu siitä, että kaikki varmasti viihtyvät keskenään, niin jäänyt tosiaan siihen että joku tuttu sitä suoraan on minulle ehdottanut.

Poissa Jokunenjokunen

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Duot/ yhteistyökuviot
« Vastaus #19 : Heinäkuu 31, 2020, 12:50:30 »
Pari kertaa olen tätä ehdottanut. Toinen niistä onnistui ja ketjun aloittaja oli kuviossa mukana. Hauskaa oli :)