Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kansainvälinen ihmiskaupan vastainen päivä  (Luettu 17177 kertaa)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kansainvälinen ihmiskaupan vastainen päivä
« Vastaus #100 : Elokuu 06, 2020, 16:55:09 »
Leikkaus Anniinan linkistä:
Lainaus
Suomessa asuntoa seksipalvelujen myymistä varten tietoisesti vuokraava henkilö syyllistyy paritukseen. Tällaisissa tapauksissa vuokraa maksetaan luultavasti prostituutiosta saaduista rahoista.

Lainauksen viimeinen lause on huvittava. Jos palveluntarjoajalla on rahaa 2000€ joista puolet on saanut seksinmyynnillä ja puolet jotenkin muuten niin onko hirveän oleellista kummalla ansiollaan hän maksaa vuokran.

Tuossa tekstissä (ainakin kun se on näin irrallaan asiayhteydestä), näyttäisi menevän vuokraaja ja vuokranantajakin täysin sekaisin. "Vuokraava henkilö" voi olla kumpi tahansa.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on minun vastuuni
« Vastaus #101 : Elokuu 06, 2020, 22:01:16 »
Hyvät kanssaveljet.
Perustetaan yhteinen veljeskunta vastuullisen seksin oston puolesta.
Luvatkaamme itsellemme, että emme osta seksiä palvelutuottajalta, joka:
- suostuu tarpeeksi suuren rahanipun saadakseen tai asiakkaita houkutellakseen suojaamattomaan seksiin
Ketkä haluavat sitoutua "Vastuullisen seksinostajan veljeskuntaan"?

Luokitteleeko sinun veljeskunta kumittoman suikkarin suojaamattomaksi seksiksi ja onko monikin jo sitoutunut jäseneksi?
Meinasin vaan, että voi olla työn ja tuskan takana saada jäseniä jos veljeskunnan säännöt sen kieltää ;D

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 647
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kansainvälinen ihmiskaupan vastainen päivä
« Vastaus #102 : Elokuu 07, 2020, 20:11:04 »
En tiedä, onko tuosta "kumittomasta vai kumillisesta suuseksistä" vai mistä kiinni, mutta veljeskuntaan on ilmoittautunut vasta kaksi jäsentä.

Kolme muskettisoturia saadaan siis kasaan, mutta Lumikkiin ja seitsemään kääpiöön on vielä melkoisesti matkaa.

Mutta siitä olen tyytyväinen, että veljeskuntaa vastustavia turskia on ilmoittautunut jo yhden peräseinäjokeleaisen pesäpallojoukkueen verran. Tässä suhteessa homma toimii.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on minun vastuuni
« Vastaus #103 : Elokuu 07, 2020, 20:28:48 »
Hyvät kanssaveljet.
Perustetaan yhteinen veljeskunta vastuullisen seksin oston puolesta.
Luvatkaamme itsellemme, että emme osta seksiä palvelutuottajalta, joka:
- suostuu tarpeeksi suuren rahanipun saadakseen tai asiakkaita houkutellakseen suojaamattomaan seksiin
Ketkä haluavat sitoutua "Vastuullisen seksinostajan veljeskuntaan"?

Luokitteleeko sinun veljeskunta kumittoman suikkarin suojaamattomaksi seksiksi ja onko monikin jo sitoutunut jäseneksi?
Meinasin vaan, että voi olla työn ja tuskan takana saada jäseniä jos veljeskunnan säännöt sen kieltää ;D

no ei todellakaan suojaamaton suikkari ole seksiä. tämä on käsitelty jenkeissä
monissa eri oikeusasteissa...tapaus bill clinton/monica lewinsky. tätä voi
harrastaa ukkomieskin huoletta. ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kansainvälinen ihmiskaupan vastainen päivä
« Vastaus #104 : Elokuu 07, 2020, 21:19:47 »
^Juu ei! Se on syömistä tai maistelua! 😂 Samoin ku pillun nuoleminen ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä on minun vastuuni
« Vastaus #105 : Elokuu 08, 2020, 10:43:13 »

no ei todellakaan suojaamaton suikkari ole seksiä. tämä on käsitelty jenkeissä
monissa eri oikeusasteissa...tapaus bill clinton/monica lewinsky. tätä voi
harrastaa ukkomieskin huoletta. ;D

En ookkaan ennen tätä tajunnut, mutta noinhan se tosiaan on 😁😁
Amator

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 647
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kansainvälinen ihmiskaupan vastainen päivä
« Vastaus #106 : Elokuu 08, 2020, 14:25:20 »
Olisin varovainen näissä jenkkien lakien kopioimisesa.

Osavaltioittain kun on valtavia eroja esimerkiksi suuseksin tai pettämisen suhteen.

En usko, että meistä kovin moni haluaisi Suomeen Massachusetttsissa voimassa olevaa lakia, joka määrittää että.

"Jos henkilö harrastaa seksiä muun kuin puolisonsa kanssa, häntä voi uhata kolmen vuoden vankeusrangaistus."


Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5259
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kansainvälinen ihmiskaupan vastainen päivä
« Vastaus #107 : Elokuu 08, 2020, 14:54:03 »
Olisin varovainen näissä jenkkien lakien kopioimisesa.

Osavaltioittain kun on valtavia eroja esimerkiksi suuseksin tai pettämisen suhteen.

En usko, että meistä kovin moni haluaisi Suomeen Massachusetttsissa voimassa olevaa lakia, joka määrittää että.

"Jos henkilö harrastaa seksiä muun kuin puolisonsa kanssa, häntä voi uhata kolmen vuoden vankeusrangaistus."
Olisiko tarjota linkkiä Massachusettsin lakikirjan kohtaan jossa tuo mainitaan vai onko kyseinen laittomuus todettu netissä pyörivissä tarinoissa?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15157
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kansainvälinen ihmiskaupan vastainen päivä
« Vastaus #108 : Elokuu 08, 2020, 15:02:58 »
^
 ;D
Ajattelin juuri samaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9027
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kansainvälinen ihmiskaupan vastainen päivä
« Vastaus #109 : Elokuu 09, 2020, 16:33:42 »
YLE ei ole objektiivinen tietolähde.

Aamen.

Yle muistuttaa pahimmillaan trollia ja parhaimmillaankin puolueellista.

Eniten ihmetyttää että kaikkien näiden vuosien jälkeen ja ylen "haista vittu" temppujen jälkeen ihmiset pitää sitä luotettavana ja puolueettomana tietolähteenä.

Ihan täysin pilipali propaganda kanava.

Olin ylen haastattelussa varmaan vuonna 2015. Kerroin siinä että on ihmiskaupan uhreja ja on seksityöntekijöitä jotka myyvät seksiä omasta halustaan. Kerron olevani seksin ostaja. Ylen mielestä ohjelma olisi ollut liian positiivinen seksin OSTAJIA kohtaan. Oli kait ylelle kova paikka kun satuin puhumaan järkeviä ja suostuin olemaan omilla kasvoillani. Mun suurin pointti on kun kysyn - millä tavalla alistan naista ja käytän naista hyväksi sekä toimin väärin jos ostan seksiä seksityöntekijältä joka myy seksipalveluita omasta halustaan. Haastattelija toteaa ohjelman loppupuolella että seksin ostamisessa ei ole mitään pahaa. Sekin voi olla ylelle liikaa.

Ohjelma ei siis koskaan tullut ulos.

Mutta odotan kierolta yleltä että se tulee ulos koska siinä ohjelmassa käsiteltiin myös sexworkkiä. Sexworkin foorumia. Piilomainostan siinä mm.ninnineitiä. Klikkaan sen ilmoituksen ihan pokerina auki ja sanon hymyillen " hei, tää on aika hyvä"

Anyway, odotan kieroyleltä että ne leikkaa sen haastiksen ihan päin vittua ja koska sexworkki sekaantui lopulta mihin sekaantui niin minusta saadaan hyvä, limanuljaska joka nussii paritettuja.
Why so fragile?

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kansainvälinen ihmiskaupan vastainen päivä
« Vastaus #110 : Elokuu 09, 2020, 18:29:03 »
Kyllä noista YLEn jutuista paistaa läpi se, että siellä on joku toimittaja, jolla on lähtökohtaisesti vihamielinen asenne seksityötä kohtaan. Tälläkin kertaa jutussa puhutaan lähinnä Romanialaisista ja parituksesta, ja mainitaan että kukaan heistä ei suostunut haastatteluun.

Mitä jos olisi haastateltu vaikka Tiia Forsströmiä? Kysytty vaikka Amnestyltä mikä on heidän suositus asiassa ja mihin se perustuu? Tai jutussa muuten tarkoituksella tuotu ilmi että seksityö itsessään ja paritetut Romanialaiset eivät ole sama asia. Päinvastoin siinä yritettiin yhdistää kaikki samaan "ihmiskauppa" ongelmaan. Ei hyvä.


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9027
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kansainvälinen ihmiskaupan vastainen päivä
« Vastaus #111 : Elokuu 10, 2020, 16:25:11 »
Tälläkin kertaa jutussa puhutaan lähinnä Romanialaisista ja parituksesta, ja mainitaan että kukaan heistä ei suostunut haastatteluun.

Tää on just yksi vanha kieroliero kikka numero kolme.

Mä teen dokumentin venla nimisestä huorasta. Sitten mä en kysy sitä edes siihen ohjelmaan mukaan MUTTA sanon että se ei suostunut haastatteluun.
Ohjelmassa mainitsen (huom.valehten) että venla ei päässyt tähän ohjelmaan koska Igor ja Boris ei päästänyt.

Sitten mä laitan huorabootsit jalkaan, minarin päälle ja peruukin päähän. Menen kadunkulmaan kaatosateella pyllistelemään. Letsmenoksi kuvaa minua rakeisella perunalla ja sanoo "tuolla sen venlan on ihan pakko persettä myydä. Igor ja Boris setä pakottaa."

Dokumentin nimi on - Totuus Suomalaisesta Seksityöstä

Yle ostaa dokkarin multa heti ja pyorittää sen kerta viikkoon kanavillaan. Ylen tunnettu sylikoira ja kirjailija "hommaa itselles pallit vitun kuohittu puudeli" tekee dokkarista taas menestyskirjan. Elokuvaoikeuksistakin keskustellaan.

Venla miettii kotonaan "tää vaatis kyllä pientä hienosäätöä"
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2020, 16:28:16 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kansainvälinen ihmiskaupan vastainen päivä
« Vastaus #112 : Elokuu 10, 2020, 17:57:20 »
Joko Igor ja Boris sekä Omar ovat muistaneet ihmiskaupata tämän tytön? Onkos kuitti sedillä ostotodistukseen tallella...? ;D

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kansainvälinen ihmiskaupan vastainen päivä
« Vastaus #113 : Elokuu 11, 2020, 11:38:40 »
Tälläkin kertaa jutussa puhutaan lähinnä Romanialaisista ja parituksesta, ja mainitaan että kukaan heistä ei suostunut haastatteluun.

Tää on just yksi vanha kieroliero kikka numero kolme.

Mä teen dokumentin venla nimisestä huorasta. Sitten mä en kysy sitä edes siihen ohjelmaan mukaan MUTTA sanon että se ei suostunut haastatteluun.
Ohjelmassa mainitsen (huom.valehten) että venla ei päässyt tähän ohjelmaan koska Igor ja Boris ei päästänyt.

Sitten mä laitan huorabootsit jalkaan, minarin päälle ja peruukin päähän. Menen kadunkulmaan kaatosateella pyllistelemään. Letsmenoksi kuvaa minua rakeisella perunalla ja sanoo "tuolla sen venlan on ihan pakko persettä myydä. Igor ja Boris setä pakottaa."

Dokumentin nimi on - Totuus Suomalaisesta Seksityöstä

Yle ostaa dokkarin multa heti ja pyorittää sen kerta viikkoon kanavillaan. Ylen tunnettu sylikoira ja kirjailija "hommaa itselles pallit vitun kuohittu puudeli" tekee dokkarista taas menestyskirjan. Elokuvaoikeuksistakin keskustellaan.

Venla miettii kotonaan "tää vaatis kyllä pientä hienosäätöä"

Tää ois ihan loistavaa  ;D ;D

Btw, mulla olisi tiedossa toimittaja (ei Ylen) joka haluaisi koittaa tehdä jutun ostajan näkökulmasta.
On julkaissut seksityöstä asiallisia juttuja muutaman, mutta ne myyjän näkökulmasta.
Jos joku haluaa & jaksaa vielä yrittää tuoda esille ostajan näkökulmaa, niin laittakaa mulle privaa. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!