Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huora.  (Luettu 15575 kertaa)

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora.
« Vastaus #80 : Tammikuu 19, 2023, 05:54:07 »
^Suomessa nyt loukkaannutaan kaikesta ja loukkaannutaan jopa toistenkin puolesta.🤣
Kai se on jotenkin seurausta tästä huonosta kansallista itsetunnosta.
Sillä että loukkaannutaan tällaisista asioista jos vaikka käytetään mestitsi-sanaa voi samalla osoittaa moraalista ylemmyyttään toisiin nähden.

Minun aikana koulukirjoissa vielä opetettiin että mustan ja valkoihoisen jälkeläinen on mulatti ja intiaanin ja valkoihoisen jälkeläinen on mestitsi.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora.
« Vastaus #81 : Tammikuu 19, 2023, 06:20:57 »
^Suomessa nyt loukkaannutaan kaikesta ja loukkaannutaan jopa toistenkin puolesta.🤣
Kai se on jotenkin seurausta tästä huonosta kansallista itsetunnosta.
Sillä että loukkaannutaan tällaisista asioista jos vaikka käytetään mestitsi-sanaa voi samalla osoittaa moraalista ylemmyyttään toisiin nähden.

Minun aikana koulukirjoissa vielä opetettiin että mustan ja valkoihoisen jälkeläinen on mulatti ja intiaanin ja valkoihoisen jälkeläinen on mestitsi.

Suurimman ihmetyksen tuossa varmaan herättää se, että (lähes) kaikki Etelä-Amerikkalaiset ja Espanjalaiset luokitellaan mulateiksi niin he eivät siitä nimityksestä loukkaannu vaan ottavat sen jopa kunnia-asiana

"Its use is considered outdated and offensive in several languages, including English and Dutch, whereas in languages such as Spanish and Portuguese is not, and can even be a source of pride."

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mulatto

Poissa Vieras0426

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora.
« Vastaus #82 : Tammikuu 19, 2023, 08:49:16 »
Mua on aikoinaan eräässä parisuhteessa huoriteltu ihan jatkuvasti, jolloin se häiritsi ja loukkasi minua todella pahasti (silloin en vielä näitä hommia harrastellut). Silloin yritin tälle kumppanille selvittää erään kerran, että huora on ihminen ja ammattilainen siinä missä muutkin, muta että minä en sellainen ole.
No, kuinkas sitten kävikään..
Nyt pt:nä olen huomannut aika nopeasti pitäväni, jos joku minua tällä nimellä kutsuu. Se on kyllä hieman rivompi nimi, mutta sytyttää aina kummasti.

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora.
« Vastaus #83 : Tammikuu 19, 2023, 10:03:40 »
Koen “huora” sanan olevan hyvin negatiivinen kaikissa yhteyksissä ja valitettavan usein jopa haukkumasana.


Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 930
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora.
« Vastaus #84 : Tammikuu 19, 2023, 23:01:05 »
Mielenkiintonen aihe sinänsä, koska itse voin kutsua itseäni fiiliksen mukaan hupakoksi/huoraksi/seksityöntekijäksi. Mutta silti jos joku minut tuntematon ihminen sanoo mua huoraksi niin se on hyvinkin negatiivinen asia. Luulen että se johtuu yksinkertasesti siitä että sanaa huora pidetään ns. haukkumasanana, ja jos joku tuntematon sanoo musta niin, niin oletan että se on tarkoitettu negatiiviseksi asiaksi. Toki jos tapaamisella tästä on sovittu etukäteen, niin se on ok, mutta se onkin ihan eri asia.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Taika Jim

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huora.
« Vastaus #85 : Tammikuu 22, 2023, 09:31:39 »
Minulle huora sana tulee ihan luonnostaan ja kaverien kanssa puhutaan huorista ei mistään prostituoiduista tai seksityöläisistä. Huora on nainen joka jakaa tavaraansa kenelle tahansa, rahasta tai muuten vaan. Minulle juuri huorat ovat naisista parhaita, korkein kunniasana naiselle. Minäkin toimin samalla tavalla: nussin jokaista naista joka on valmis levittämään jalkansa.

Poissa Salainenrakastaja

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora.
« Vastaus #86 : Tammikuu 22, 2023, 12:34:51 »
Käytän tapaamisilla huora sanaa ja yleensä sanon huora alappas lutkuttamaan munaa :blowjob:
Salainen roiskuttelija

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora.
« Vastaus #87 : Tammikuu 22, 2023, 12:52:35 »
^ ^^ Kaksi edellistä herrasmiestä kiteytti hyvin omat ajatukseni.
Mikään ei ole kiihottavampaa kuin naida oikein kunnon huoraa.
Huoraa on niin mukava kutsua huoraksi, ei tietenkään silloin jos se tuntuu vastenmieliseltä naiselle.
Kiihottaa niin kivasti ja aiheuttaa jopa sellaisia mukavia suorastaan selkäpiitä värisyttäviä hellyydentunteita huoraa kohtaan, vaikea kuvailla.
Huora on aivan ihana nainen.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora.
« Vastaus #88 : Tammikuu 28, 2023, 20:08:03 »
Pidän itseäni melko iloisena, iloluontoisena ihmisenä joten tuollainen hupakko ja hupsuttelija kuulostavat omaan korvaan hauskoilta. Sellainen olen. Ilotyttö on ihan kiva, mutta jotenkin väkisinäisen kuuloinen, ikään kuin joku käännöskirjallisuuden kukkanen 1800-luvulta. Identifioituuko joku ilotytöksi?

Tytöttelystä tuli mieleen, olen toiminut aiemmassa elämässä paljon palvelualoilla ja sellainen HARMITON JA YSTÄVÄLLINEN tytöttely vanhemmilta herroilta on aina ollut minulle mieluista. Siinä on kuitenkin vaaransa, koska se on kuulijan korvassa miten se tulkitaan. Ystävälliseksi tarkoitetun ja vittuiluna kuullun ero on veteen piirretty viiva. Itse tykkään tytöttelystä silloin kun se on nimenomaan hyväntahtoista. Ja nyt alleviivaan, että ei pidä tytötellä mennen tullen ketä tahansa, se on se hiuksenhieno hetki kun lukee ihmistä ja ymmärtää että tämän kanssa voin vähän flirttailla. Mutta tytöt sikseen, nyt puhutaan huorista.

Sihteeri on sellainen irstaan viaton titteli, ja jos sen heittää randomisti, niin se voidaan myös tulkita monella eri tavalla. Ja senhän voi sanoa vaikka sukupäivällisilläkin että tekee sihteerin töitä. Mummo ei järkyty. Eno saattaa yskäistä kun katkarapu meni väärään kurkkuun.

Huora. Siinä on sellaista ihanaa anarkistisuutta että kun toteaa keskustelussa kysymykseen työnkuvasta olevansa huora, saa ainakin reaktion. Olkoonkin sitten reaktio mikä hyvänsä. Joku aiemmin kirjoitti huora-sanan reclaimaamisesta, yhdyn ajatukseen. Riisua aseista henkilö joka käyttää sitä haukkumasanana, todeta että niinpä olenkin huoRa. R-kirjain suorastaan särähtää agressiivisen voitokkaasti.

Prostituoitu on minun mielestäni lähes pelkästään ongelmallinen koska sitä käytetään aina vain uutisoinneissa ja mielipidekirjoituksissa kun puhutaan seksityön negatiivisista puolista. Ja lähes aina siihen sanaan liittyy ihmiskauppa. Kyseinen sana lienee kauimpana siitä todellisuudesta missä me omasta halustamme tätä työtä tekevät elämme. Vaikea kuvitella myöskään asiakkaan miettivän että "pitäisiköhän varata aika prostituioidulle". Tokkopa vaan.

Seksityöläinen, mukavan poliittisesti neutraali ja tarvittavan ympäripyöreä jos sellaista kaipaa. Sehän voi kattaa vaikka kuinka laajan ammattikunnan sisällöntuottajista aina full serviceä tarjoavaan huoraan. Olen useille tutuille sanonut tekeväni seksityötä. Minulla on lähipiirissä englantia puhuvia ihmisiä ja minusta on ihana sanoa että olen "whore" tai "hooker", ne kuulostavat omaan korvaan erittäin kivoilta, ja luulen että sanalla whore on vähän samanlainen reclaimaamisen tarve kuin suomalaisella huoralla. Hooker kuulostaa paljon sovinnaisemmalta sen rinnalla.

Jorinat sikseen ja kaikkea hyvää kaikille.

T: hupsutteleva huora (& fucking whore!) sihteerin kynähameessaan




 
Your part-time lover 💕

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora.
« Vastaus #89 : Tammikuu 28, 2023, 20:46:44 »
Itse ei tule tuota huora-sanaa käytettyä. Ei ainakaan tapaamisten yhteydessä.

Seuraavia tulee käytettyä:
Palveluntarjoaja (=pt.),
sihteerikkö,
neiti

Ja niitäkin harvoin.
Saitin Bud Spencer

Paikalla Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 312
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huora.
« Vastaus #90 : Tammikuu 29, 2023, 16:28:36 »
Ite oon skenen sisällä käyttäny pt, mutta skenen ulkopuolella asiasta puhuttaessa mm hupakkoa ja uutta lempparia: euro-pirkkoa.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huora.
« Vastaus #91 : Tammikuu 29, 2023, 20:05:19 »
Huorat on ihan yes. Ja jotainhan sitä pitää leipänsä eteen tehdä.