Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huora.  (Luettu 15781 kertaa)

Poissa Annie

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora.
« Vastaus #20 : Heinäkuu 03, 2019, 06:18:50 »
Kavereitten kesken huora tai horo, tyttö tai hupakko on kyllä myös ihan yhtä hyviä.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora.
« Vastaus #21 : Heinäkuu 03, 2019, 10:10:00 »
Tää on mun suosikkiaihe, ja suosikkisana.  :-*

Mä huorittelen itseäni julkisesti myös ja juuri siksi, että sanaa käytetään halventavana ja loukkaavana aseena, jolla yritetään häpäistä kenen tahansa seksuaalisesti aktiivisen naisen mainetta. Reclaiming.

Ja sanon aina ja kaikille, että en suosittele käyttämään sanaa kenestäkään mun kollegasta. Ei ennen kuin kysyt luvan. Moni kollega vihaa huora-sanaa, eikä kaikki pidä siitäkään, että me jotkut käytämme sitä itsestämme.
Jyväskylässä Viljan kanssa 23.-24.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huora.
« Vastaus #22 : Heinäkuu 03, 2019, 12:21:50 »
Sannalla ja espoolaisrouvalla just hyviä pointteja.

Toki jos sanaa kauheasti vierastaa, niin rakkaalle lapselle onneksi löytyy monia muitakin nimiä :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora.
« Vastaus #23 : Heinäkuu 03, 2019, 12:39:58 »
Olen niin vanha että sana huora ei tule koskaan liudentumaan mihinkään muuhun käyttöön mielessäni kuin huora, likainen nainen joka antaa kaikilke, jopa piimäpurkista.
Oletan että minun ikäluokkaa olevilla miehillä on sama tilanne.

Ymmärrän nuoren polven huorien tunteen, voi oikeasti olla ylpeä huora, se on mahtavaa. Suomi tarvitsee uusia merkityksiä etenkin naisten sanoille.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7748
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huora.
« Vastaus #24 : Heinäkuu 03, 2019, 14:11:17 »
Hutsu, hupakko tai palveluntarjoaja kuuluvat omaan sanavarastooni, mutta huora jää sanana usein käyttämättä siihen liittyvän negatiivisen latauksen vuoksi. Tutusta hutsusta puhun hänen omalla taiteilijanimellään.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora.
« Vastaus #25 : Heinäkuu 03, 2019, 18:03:21 »
Ihan sama oikeastaan millä nimellä kutsutaan. Jos asenne ei ole pahantahtoinen ja selvästi haukkumiseksi tai loukkaamiseksi tarkoitettu. Ja vaikka olisikin, ei heilauta mihinkään suuntaan.

Viimeksi erään asiakkaan kanssa sattui huvittava kohtaus.
Se meni suunnilleen näin.
Mies: Sä olet hyvä, siis todella.
Minä: Niinkö. Mä olen siis hyvä huora. (nauroin)
Mies: Öööö
Hän meni hämilleen. Ei odottanut minulta tuollaisen sanan käyttöä.
Reaktiosta päätellen ei koskaan itse kutsuisi palveluntarjoajaa sanalla Huora.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huora.
« Vastaus #26 : Heinäkuu 05, 2019, 16:27:07 »
Ja nyt mut bannataan tältä foorumilta, mutta mielipide tämäkin...

Huora on huora ihan kuin ... on .... Huora on ihminen, joka tarjoaa seksiä rahaa vastaan ja ... on afroamerikkalainen. Kaikki positiivisessa hengessä ja mielessä.

Henkilökohtaisesti itsekkin puhun mielelläni palveluntarjoajista tai hupakoista, mutta kun kerran kysyttiin... ;)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora.
« Vastaus #27 : Heinäkuu 05, 2019, 17:07:12 »
Minusta tuo on tosi hyvä vertaus, toivottavasti viestiä ei poisteta "rasismin" vuoksi.

Molemmat nimitykset ovat negatiivisesti latautuneita sen vuoksi, kun niitä on perinteisesti käytetty tosi rumissa puhuttelukonteksteissa, mutta loppujenlopuksi molemmat sanat vain viittaavat ihmisryhmään. Ketään ei saa kutsua noilla nimityksillä henkilön oman tahdon vastaisesti eikä haukkumistarkoituksessa, mutta olisi mukavaa, jos kyseisten nimitysten huonoa mainetta saataisiin pikku hiljaa unohdettua, ettei maailmassa olisi niin paljon haukkumasanoja. Ihmiset osaavat kyllä halutessaan olla toisilleen ilkeitä sanomatta yhtäkään rumaa sanaa, mutta hyväntahtoinen puhe voidaan virheellisesti tulkita vihaksi yhden virheellisen sanavalinnan seurauksena - ja somen aikakautena voi olla tosi raastavaa ja jopa tuhoisaa, jos yksikin omalla nimellä ja naamalla sanottu kommentti ymmärretään yleisön keskuudessa väärin.
Eläkkeellä.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora.
« Vastaus #28 : Heinäkuu 05, 2019, 17:10:20 »
Noin se on joskus ollutkin. Muistan kun koulussa vielä 70-luvulla opettajat käytti ... sanaa. Eikä se ollut haukkuma sana. Nykyään vaan on kaikki muuttunut. Täytyy kahvilassakin valita sanansa, ettei kukaan vaan vedä herneitä nenään.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora.
« Vastaus #29 : Heinäkuu 05, 2019, 17:15:30 »
^^ Ehdottomasti samaa mieltä. Mistä tulikin mieleen, että muutama vuosi sitten Brysselissä kohtasin pohjoisen rautatieaseman takakujilla erään afrikkalaisen palveluntarjoajan. Hän oli veistoksellisen kaunis eikä palveluasenteessakaan ollut moittimista. Sanalla sanoen, aivan erinomainen ...huora.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora.
« Vastaus #30 : Heinäkuu 05, 2019, 17:22:52 »
^^ Joo, ja minulla taas on tapana lueskella Agatha Christien kirjoja. Jossain Poirotissa tapahtumat sijoittuivat kansainväliseen opiskelija-asuntolaan, jossa kaikki merkittävät tapahtumat ja rakkaussuhteet pyörteilivät paikan englantilaisten ja amerikkalaisten opiskelijoiden kesken. Ne kansainvälisemmät opiskelijat olivat pelkkiä nimimainintoja. Kaikkein näkyvin kansainvälinen opiskelija oli afrikkalaispoika Akibombo, jonka rooli kirjassa oli sanoa joka luvussa "minä en ymmärrä yhtä mitä". Sanaa "..." ei mainittu kirjassa yhtäkään kertaa, tai ei ainakaan minun painoksessani, mutta oli se siitä huolimatta paljon rasistisempi kuin joku aapinen, jossa ... Narraa Nieriää.

Huoristakin voi puhua rumasti sitä sanaa ääneen sanomatta.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 05, 2019, 17:25:18 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora.
« Vastaus #31 : Heinäkuu 05, 2019, 17:38:28 »
Minusta saa käyttää kaikkia nimityksiä, paras nimitys on varmaan Liftin aikoinaan keksimä horonomi :D
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Knarf

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora.
« Vastaus #32 : Heinäkuu 05, 2019, 19:53:13 »
Minulle huora tarkoittaa terminä eri asioita eri yhteyksissä. Menen yleensä tapaamaan "hutsua" tai "hupakkoa", mutta saatan pyytää tätä olemaan minulle huora sen maksamani ajan verran. Huora ei ole minulle koskaan alentava termi, paitsi jos sen sanoja käyttää sitä tarkoituksella alentavasti toisesta.

Päinvastoin se menee niin että sehän on hienointa mitä olla saattaa, jos huora on ylpeästi huora. Upea ammatti ja vielä upeampi ammattikunta.

Poissa AliciaI

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora.
« Vastaus #33 : Heinäkuu 06, 2019, 18:37:10 »
Olet aivan oikeassa ja kiva että joku kokee kuten koet.en ymmärrä prostituoitujen halventavaa rumaa nimittelyä.ja kuten eräs prostituoitu tuumi hän ei koskaan prostituoituna joutunut kohtaamaan niin alentavaa halventavaa käytöstä kuten esim.normi tavallisessa asiakaspalvelutyössä.tämä on mm syy miksi itse aloin ajatella maksullisen seksin tarjoamista työnä.siviilissä mm parisuhteessa mua on nimitelty huoraksi,lehmäksi .Normiasiakaspalvelutyössä kohdeltu todella törkeästi ,ylimielisesti ja huonosti .Prostituoituna päätän itse kenelle palveluani tarjoan.en ole kenen tahansa henkinen roskalaatikko kuten vaikka kaupan kassana

Poissa AliciaI

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora.
« Vastaus #34 : Heinäkuu 06, 2019, 18:38:23 »
Prostituoitu

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora.
« Vastaus #35 : Heinäkuu 06, 2019, 19:38:09 »
Huora on mun mielestä kaunis sana, ja sen väärinkäyttö hirvittää. Jakorasiat on ihan oma lajinsa.

Prostituoitu nimityksenä kuulostaa ikävän kliiniseltä.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Maire

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora.
« Vastaus #36 : Heinäkuu 06, 2019, 20:37:57 »
Prostituoitu

Tästä tulee mieleen joku avuton uhri, jonka jokin ulkoinen voima on prostituoinut.
Harmaa komedia

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora.
« Vastaus #37 : Heinäkuu 07, 2019, 23:29:33 »
Huoraksi minä kutsun huoraa. Nimitys on kunniallinen. Huorien pitäisi olla ylpeitä siitä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora.
« Vastaus #38 : Heinäkuu 10, 2019, 22:40:35 »
Sannahunaja mukavasti tajusi tuon tyttö sanan. Miehet eivät ajattele tyttö sanaa epäkunniottavana, oikeastaan päinvastoin.

Toki jos sen sanoo "kuulehan tyttö" muodossa niin eri juttu. Miehillä sana tytöt on enemmän sanaa tyttöystävä kuin loukkaus. Ja eikö se ole hyvä jos miehet pitää palveluntarjoajaa hetkellisenä tyttöystävänä ja käyttäytyy sen mukaan.

Ja minua saa sanoa pojaksi :). Kiltti ja kiimainen pojannulikka.

Aina etsimässä

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora.
« Vastaus #39 : Syyskuu 28, 2019, 20:14:53 »
”Huora” on haukkumanimitys. Ja tietysti bändin nimi.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?