Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiedätkö miksi asiakkaasi palaa luoksesi?  (Luettu 4696 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiedätkö miksi asiakkaasi palaa luoksesi?
« Vastaus #20 : Elokuu 12, 2021, 14:31:22 »
Ja kilpailua täällä pk-seudulla kyllä on, joten mun kohalla ei liene pitävän paikkansa tuo vain yksi pt 100km:n säteellä -case.

No Hämptonissa taas ei ole nimeksikään. Eli minun kohdalla johtuu myös siitä, että pakko ottaa se mitä on tarjolla, kun ei muitakaan reikiä ole näköpiirissä  :laught:

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1825
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tiedätkö miksi asiakkaasi palaa luoksesi?
« Vastaus #21 : Elokuu 12, 2021, 14:38:20 »
Ja kilpailua täällä pk-seudulla kyllä on, joten mun kohalla ei liene pitävän paikkansa tuo vain yksi pt 100km:n säteellä -case.

No Hämptonissa taas ei ole nimeksikään. Eli minun kohdalla johtuu myös siitä, että pakko ottaa se mitä on tarjolla, kun ei muitakaan reikiä ole näköpiirissä  :laught:
tästä tuli mieleen juu en siihen imuriin  EN ole koskaan nähnyt ilmoitusta ahvenanmaalla siellä on ulkolaisetkin käytännössä kitketty vois olla jollekkin sampo eiköhän ne pari lausetta ruotsiakin opi  ja loppuun uskon että sielläkin joku on mutta ei tartte ilmotella.
kysyvälle vastataan

Poissa Karhuroope

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiedätkö miksi asiakkaasi palaa luoksesi?
« Vastaus #22 : Elokuu 12, 2021, 20:56:02 »
Voin vain arvailla. Ehkä Karjalanpiirakka on vaan niin hyvää :)

Tämä on hyvä arvaus, harmi ko menee kiertueella ohi

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiedätkö miksi asiakkaasi palaa luoksesi?
« Vastaus #23 : Elokuu 12, 2021, 22:07:14 »
Luulen tietäväni yhtä jos toista, mutta todellisuudessa luuloni menevät aina ennemmin tai myöhemmin mönkään ja penkin alle. ;D

Uskon takaisin tulemisen voimaan, joka perustuu paitsi lämminhenkisyyteen, tuttuun ja turvallisuuteen, myös siihen, että pidän itseäni vuodesta toiseen pinnalla ja aina jotain sellaista pientä uutta ja vivahteikasta vaihtelua johonkin vanhaan ja totuttuun tyyliin noussee ajoittain pintaan. Uskon siihenkin, että sellainen tietynlainen aitous ja luonnollisuus ylipäätään nauttia ja osata heittäytyä luottavaisin mielin ihmisten kuin ihmistenkin seuraan, välittynee minusta niille, kenelle välittyy. Uskon tämän lisäksi myös myönteisen asenteeni niin itseeni kuin muihinkin sekä pitkäjänteisen itsensäkehittämisen halun motivoivan muitakin innostua tapaamaan minut uudestaankin. Jos olen katseenkestävänä aito itseni eikä tarvitse esittää mitään sekä pyrin huomaavaisesti herkistymään paitsi omille myös toisen ihmisen tarpeille, niin mitä todennäköisemmin se saattaa jättää toiseen eli turskaan jonkinlaisen pidempiaikaisemman muistijäljen, jonka perässä minua kysellään treffeille joskus uudestaankin, vaikka taukoa joidenkin kanssa tulisikin ja on tullutkin. :)

Ja anteeksi tämä tieteellisen kuuloinen ja joidenkin silmään todella pitkä sepustus, vaikka mitäpä sitä anteeksi pyytelemäänkään olemassaoloani, ihmisiähän tässä kun näet kaikki ollaan... :D ❤️💋
« Viimeksi muokattu: Elokuu 12, 2021, 22:11:03 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 790
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tiedätkö miksi asiakkaasi palaa luoksesi?
« Vastaus #24 : Elokuu 17, 2021, 20:21:08 »
Aktivoidaanpa tätä mielenkiintoista aihetta vielä lisää.

Kiinnostaisi kuulla palveluntarjoajien kommentteja siihen, kuinka monelle asiakkaan saaminen palaamaan on tietoinen tavoite, johon aktiivisesti pyritään vaikuttamaan? Nähdäänkö se panostamisen arvoiseksi asiaksi, joka maksaa itsensä takaisin? Kannattaako panostaa enemmän siihen, että saa mahdollisimman monta asiakasta tulemaan kerran vai mahdollisimman monta asiakasta tulemaan uudelleen? Nämä tavoitteethan voivat olla hiemn toisiaan poissulkevia.

Missä määrin taloudellinen näkökulma vaikuttaa asiaan? Lyhyellä tähtäimellä voi esim. olla taloudellisesti kannattavampaa puristaa kaikki asiakkaan lompakosta irtoavat eurot heti, mutta toisaalta kanta-asiakkaita ei sillä tavalla välttämättä saa. Pitkässä juoksussa kanta-asiakas taas useimmiten kantaa palveluntarjoajalle enemmän euroja kuin isoinkaan kertaostaja. Toisaalta, jos maksukykyisiä kerta-asiakkaitakin riittää jonoksi asti, laskutuksen maksimoiminen kertaostajilta voi olla tuottoisampaa kuin pitkäaikaiset kanta-asiakkaat. Kuinka moni ajattelee asiaa tällä tavalla puhtaasi kylmän bisneksen näkökulmasta?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiedätkö miksi asiakkaasi palaa luoksesi?
« Vastaus #25 : Elokuu 17, 2021, 21:00:22 »
Kiinnostaisi kuulla palveluntarjoajien kommentteja siihen, kuinka monelle asiakkaan saaminen palaamaan on tietoinen tavoite, johon aktiivisesti pyritään vaikuttamaan? Nähdäänkö se panostamisen arvoiseksi asiaksi, joka maksaa itsensä takaisin? Kannattaako panostaa enemmän siihen, että saa mahdollisimman monta asiakasta tulemaan kerran vai mahdollisimman monta asiakasta tulemaan uudelleen? Nämä tavoitteethan voivat olla hiemn toisiaan poissulkevia.

Rehellisesti sanottuna en yleensä ota ainakaan isompia paineita siitä, miten tietoisella tasolla toimisin niin, että pyrkisin vaikuttamaan turskan mielipiteeseen minusta tulla tapaamaan minua uudelleen. Oikeastaan en tee siitä sinällään tavoitetta, vaan panostan jokaisen tapaamisen laatuun niin hyvin kuin vain omana itsenäni hyvällä esimerkillä pystyn. Olen huomannut, että jos tapaamisesta jää pysyvä ja edukseen tai joukosta erottuva muistijälki turskalle, niin silloin varsinkin hänen on voinut tehdä mieli tulla joskus uudestaan. Eli jos hän muistaa jotakin erityistä, kuten kasvot ja pukeutumistyylin, persoonallisia eleitä tai yleisempää olemusta, joka erottuu muusta massasta. Tai se voi olla jokin turskalle arvokas ja kiehtova toiveensa/fantasia/fetissi, jonka olen hänen kanssaan saanut toteuttaa ensimmäisen kerran ja jää siksi mieleen.

Toisaalta taas palaamiseen ei voi aina vaikuttaa siksi, että jokaisella turskalla on oma naismakunsa hupakoiden osalta. Tai kemiat natsaavat yhden turskan ja yhden hupakon välillä paremmin kuin mitä jonkun toisen hupakon kanssa johtuen erilaisista mieltymyksistä ja koska kemiallinen toimivuus yleensä selviää aika pitkälle jo ensimmäisellä kerralla.

Tai sitten jotkut saattavat haluta tavata jotakuta hupakkoa vaihtelun vuoksi tasan kerran ja se on siinä. Kyseessä voi olla puhdas kokeilunhalu ja kaikki turskatkaan eivät varmaankaan oletettavasti pyri jokaisen tapaamansa hupakon kanssa vakkarisuhteeseen, vaikka todella mukavaa olisikin ollut lakanoiden välissä.

Tietysti voisin kuvitella senkin vaikuttavan uusintakertaan, jos hupakolla olisi ollut muutakin tarjottavaa palveluvalikoimassaan, mutta ei ehtinyt esitellä kaikkia trapetsi-temppujaan heti ekalla kerralla ja turska silti olisi ollut kiinnostunut paljonkin. Joten seuraavaa kertaa varten jää luonnollisesti jotakin uutta ja kiehtovaa odotettavaa ja akrobatiaa, joka houkuttaa kyläilemään.

Uskoisin vakkaroinnin tavoittelua koskevaan asenteeseen hupakoilla vaikuttavan senkin, kuinka pitkään ja kuinka kokopäivätoimisesti tai osa-aikaisesti vaiko väliaikaisesti hupakointi jollakulla on tavoitteena. Tai käykö sellaisilla paikkakunnilla, joissa tulee vierailtua joskus myöhemminkin ja useampia kertoja, jolloin uusinta on helpompi järjestää. Jos ajatellaan jotakin lyhytaikaisesti kokeilevaa yhden tai parin kesän hupakkoa, niin ehtisikö hänelle muodostua niin paljon vakkaritapaamisia ja -suhteita kuin sellaisella, joka tekee tätä rakkaudesta lajiin päätoimisesti kymmenen vuotta putkeen. Tai motivoisiko uusintavisiitit lyhytaikaista staraa ylipäätään tarpeeksi?

Missä määrin taloudellinen näkökulma vaikuttaa asiaan? Lyhyellä tähtäimellä voi esim. olla taloudellisesti kannattavampaa puristaa kaikki asiakkaan lompakosta irtoavat eurot heti, mutta toisaalta kanta-asiakkaita ei sillä tavalla välttämättä saa. Pitkässä juoksussa kanta-asiakas taas useimmiten kantaa palveluntarjoajalle enemmän euroja kuin isoinkaan kertaostaja. Toisaalta, jos maksukykyisiä kerta-asiakkaitakin riittää jonoksi asti, laskutuksen maksimoiminen kertaostajilta voi olla tuottoisampaa kuin pitkäaikaiset kanta-asiakkaat. Kuinka moni ajattelee asiaa tällä tavalla puhtaasi kylmän bisneksen näkökulmasta?

Minä en ainakaan pyri kylmän laskelmoivaan bisnekseen tai ainakin haluan välittää sellaista vaikutelmaa, koska teen tätä rakkaudesta lajiin. Harvemmin välttämättä siltikään joustan tinkaajille, jollei siitä minulle jostakin erityisestä syystä tarjoutuisi muutoin arvokasta etua asiakassuhteen ja tapaamisen kannalta.

Toki tiedän sellaisia, joille raha on tärkeämpi kuin kahdenkeskisestä nauttimisesta kiinnostuminen. Minä haluan yleensä nauttia tapaamisilla kuin tapaamisilla ilman, että tämä tuntuisi kidutukselta. Jos joskus jää joku hassu euro ottamatta pilkuntarkasti hinnastoni mukaan, niin sitten jää. Tokikaan en erillisiä tarjouksia jakele vakkareille sun muillekaan kävijöille. Oletan luonnollisesti, että jos minua on haluttu joskus tietyllä hintatasolla, niin sama menisi kaupaksi joskus myöhemminkin, jos olen jollekulle aidosti kiinnostava pumpattu barbara. ;D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 17, 2021, 21:04:11 kirjoittanut SielujenRakastelua »