Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa  (Luettu 11073 kertaa)

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #40 : Heinäkuu 23, 2020, 19:56:02 »
Ja tää on niitä syitä, miks mä kerron mun ehdot etukäteen (joihin kuuluu toki suihkunraikkaus, mutta sen suihkun voi hyvin ottaa etukäteen).. Eli siis jos tämä on hänen vaatimuksensa, niin sitten on, mikäs siinä. Mutta jos sitä ei etukäteen kerro, niin voi tulla tällaisia ongelmia.

Ja pieniin asuntoihin: pieni on kotosa <3 Ei sitä kovin monella neliöllä kerrallaan pysty kuitenkaan makaaman vaikka kuinka yrittäis. Ite en muuttas yli 30 neliön kämppään tai kämppään, jota en näe vessaa lukuunottamatta kerralla, kuin äärimmäisen pakon edestä. Eikä kyse ole rahasta, vaan just siitä kodikkuudesta. Ei se mulle ois ongelma jos suihkua ei ois ollenkaan, kunhan taloyhtiöstä löytys ja vuokra ois sen mukanen. Peseytyä pitää, mutta voi sitä varten raput alas kävellä ;) Ja näissä toki kyse yksityiselämästä, töissä ainoastaan outcall.
Rakkaudesta lajiin

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #41 : Heinäkuu 23, 2020, 20:12:50 »
tapaamisiin aina suihkunraikkaana. mutta jos ehdoton vaatimus niin en ala kättä vääntämään.
tosin viime vuosina olen tavannut hotellissa vakkaria, on voitu yhdessä suihkutella..
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #42 : Heinäkuu 23, 2020, 21:05:16 »
^^^^^^Juu, eipä niissä Stadin kantakaupungin hellahuoneissa uutena mitään suihkuja ollut. Pikkuyksiöihin niitä vessan päälle tehtyjä ratkaisuja on sitten rakenneltu. Yleiset korttelisaunat olivat silloin voimissaan.
Näinpä. Ja neilömetriä per asukas oli kanssa vähän eri maailmasta..
Rakkaudesta lajiin

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #43 : Heinäkuu 23, 2020, 22:13:29 »
Mä muuten tiesin jokusen vuosi sitten opiskelijan jolla ei ollu suihkua laisinkaan kämpässään. Hurjan oloista.

Tuleehan näitä tapauksia välillä vastaan, jotka ovat ottaneet panoluukun huoneistohotellista ja vasta siinä asettaessaan anustappia riviin huomaavat, että suihku on jaettu kerroksen muiden asukkaiden kanssa. Kaikilla ei ole häpyä alkaa seikkailemaan mulkkusillaan siinä käytävillä opiskelijoiden pelatessa Kimbleä vieressä, ja sitten mennään peseytymättä. Pari-kolme hikistä kairauspäivää tuollaisessa luukussa... Se haju karkottaa kärpäsetkin!

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #44 : Heinäkuu 24, 2020, 18:25:42 »
Mulla tuli tuosta aloituksen lainauksesta mieleen, että onkohan tilanne ollut se että kaveri on siinä haissu ku rankkitynnyri eteisessä ja vakuutellu et just kävin suihkussa ja mimmi ollut sit hieman eri mieltä asiasta ;D

Koska, onhan näitä nähty. Ja on nähty sekin että kaveri oikeesti käy suihkussa mutta ei vaan osaa pestä niitä kainaloita & vehkeitään kunnolla, joten se suihkuttelu on yhtä tyhjän kanssa. Ihmettelin tätä yhden asiakkaan kohdalla, ja sit kerran kun saunottiin niin katselin kun se suihkutteli itseään. Kädet visusti kiinni kyljissä, niin ettei vahingossakaan yhtään vesipisaraa mee kainaloihin, puhumattakaan siis siitä että ne olisi kunnolla käsitellyt saippualla (mitä ne kainalot kyllä kaipasi kipeesti).

Toinen tarina on sitten tämä, kun 30 asteen helteillä eteisessä kehuskellaan kuinka ollaan tultu parikyt kilsaa pyörällä paikalle paita litimärkänä hiestä, ja sit koitetaan kuitata kehoitus suihkuun sillä et kun "mä kävin jo kotona". Vähän sama kuin et kävin jo viime vuosi tuhannella kerran suihkussa, kai se riittää.

Mutta huolimatta nyt noista esimerkeistä, niin mun yleisfiilis edelleen on et asiakkaiden hygieniataso on noussut tasaisesti mun uran aikana. En sit tiedä onko se auttanut kun hutsut tuosta on jaksanut jauhaa, vai kiinnitetäänkö henkilökohtaiseen hygieniaan ehkä vain yleisesti enemmän huomiota nyt kuin vaikka seitsemän vuotta sitten.
Oli se syy mikä tahansa, niin hienoa miehet, hutsu kiittää! :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #45 : Heinäkuu 25, 2020, 22:21:48 »
Minulla tuli tästä sama mielikuva, mutten uskaltanut sanoa mitään, etten kuulostaisi siltä, kuin syyttäisin aloittajaa epähygieenisyydestä. En siis tiedä hänen ja palveluntarjoajan välillä ollutta tilannetta.

Mutta oma kokemukseni on, että kaikki "juuri suihkusta tulleet" eivät todellakaan ole juuri tulleet suihkusta. Ja jotkut ovat olleet suihkussa, mutta eivät peseytyneet siellä. Ketään en täällä suihkuun pakota, eikä suurimmalla osalla olisikaan sille tarvetta, mutta muutamia olisi kieltämättä helpompi syväkurkuttaa, jos se ei haisisi siltä kuin työntäisin naamaani suonsilmän sammaleisiin.

Yksi urani traumatisoivimmista, siis ihan kirjaimellisesti ja vakavalla naamalla sanoen traumatisoivimmista kokemuksista oli erään henkilön tapaaminen, joka haisi metrin päähän sellaiselta, että nenäkarvani kärvistyivät. Se ei ollut sellainen lempeä, lämmin löyhkä, joka lähtee hiestä ja kakasta. Se oli silmiä poltteleva käry, samaan tapaan kuin vahva ammoniakki. Mies pahoitteli, että tulee suoraan paskahommista, hän menee tietysti suihkuun. Ja hän peseytyi siellä kunnolla, olin itse mukana ja taisin kikkelinkin pestä omakätisesti. Mutta suihkun jälkeen mies haisi tasan samalta kuin sitä ennenkin.

Syy paljastui, kun repäisin niin hyvän vitsin, että hän alkoi nauraa suu auki. Hänen suussaan ei ollut hampaita. Niissä kohdissa, joissa oli joskus ollut hampaat, kasvoi ruskeita, mätiä pikku tynkiä. Niitä ei muuten ollut minun elinaikanani harjattu. Ei ollut kivaa pussailla :'( Eikä ollut muutenkaan kiva tilanne, kun herra oli kuitenkin hyväkäytöksinen ja muuten hyvä tyyppi, jolla vain oli jotain tosi pahasti pielessä suun terveyden kanssa. Ikävää, että ainoa tyyppi, jonka olen koskaan joutunut bännäämään huonon hygienian vuoksi, olisi muuten ollut unelma-asiakas.

Joten ymmärrän kyllä, jos joku asettaa tosi tiukkoja vaatimuksia hygienian suhteen, siellä voi olla taustalla samankaltaisia kokemuksia. Jos suihkussa käynti on asiakkaalle kynnyskysymys, niin se kannattaa ottaa puheeksi tapaamista sopiessa, ettei tule paikan päällä yllätyksiä.

(Huom. Tarinan yksityiskohtia on häivytetty niin, että kyseessä olevaa henkilöä ei tunnista.)
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #46 : Heinäkuu 25, 2020, 22:39:29 »
Edellä kirjoitetusta tuli elävästi mieleeni yksi jo sihteerin hommansa aikoja sitten lopettanut tsekkiläinen gfe ihanuus. Tyttö tykkäsi suutelusta yli kaiken, mutta kerran hänet lytättiin rapsassa Sexworkilla tyyliin "luvataan suutelua muttei kuitenkaan suutele". Kyselin sitten neitokaiselta, että mites nyt näin?
Kuulemma asiakkaaksi tulleen äijän purukalusto tai mitä siitä oli jäljellä haisi niin pahalle ettei mitään rajaa ;D

Ei ole sihteeriköilläkään aina helppoa.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #47 : Heinäkuu 25, 2020, 22:40:34 »
Tää nyt varsinaisesti liity hupakointiin, mutta hajuihin kyllä. Tossa jokunen kuukausi sitten olin paikallisessa kaupassa asioimassa ja kassajonoon pelpahti kohtuu siistin näköinen herrasmies, mutta voi jumalauta se haisi.

Mitkään sanat ei pysty kuvailemaan sitä löyhkää mikä siitä kaverista lähti. Semmoista tuoksua ei saa aikaiseksi vaikka olisi käynyt pesulla viimeksi talvisodassa, kaikki kuviteltavissa olevat paskan ja yrjön sekoitukset tuntuu kukkaistuoksulta sen rinnalla. Meinasin oksentaa, ennenkuin pääsin irtaantumaan jonnekkin sinne sipsihyllyjen väliin. En tiedä mitä veijari oli juonut, mutta jotain puski ihonläpi joka ei kuulu tähän maailmaan.

Voin vaan kuvitella jos tuolla aromilla saapuu tapaamisella..

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #48 : Heinäkuu 25, 2020, 23:58:13 »
Tää nyt varsinaisesti liity hupakointiin, mutta hajuihin kyllä. Tossa jokunen kuukausi sitten olin paikallisessa kaupassa asioimassa ja kassajonoon pelpahti kohtuu siistin näköinen herrasmies, mutta voi jumalauta se haisi.

Mitkään sanat ei pysty kuvailemaan sitä löyhkää mikä siitä kaverista lähti. Semmoista tuoksua ei saa aikaiseksi vaikka olisi käynyt pesulla viimeksi talvisodassa, kaikki kuviteltavissa olevat paskan ja yrjön sekoitukset tuntuu kukkaistuoksulta sen rinnalla. Meinasin oksentaa, ennenkuin pääsin irtaantumaan jonnekkin sinne sipsihyllyjen väliin. En tiedä mitä veijari oli juonut, mutta jotain puski ihonläpi joka ei kuulu tähän maailmaan.

Voin vaan kuvitella jos tuolla aromilla saapuu tapaamisella..

;D ;D ;D
No en voi ihan todeta "niinpä", koska ei nyt ole tullut vastaan mitään ihan tuollaista vastaavaa. Tuskinpa silti tämäkään herra itse enää haistoi miltä haisi.
Mutta vaikkei nyt mentäisi ihan noin ääriesimerkkiin, niin kyllähän sitä nyt kannattaa ihan oman kokemuksensa takia hutsuihin tulla freshinä, ja kai ne omat aromit ei enää omaan nenään niin ota, niin jos tyttö kehoittaa suihkuun niin sinne sit kuitenkin kannattaa mennä ja kuurata kunnolla. Voi saada paljon intohimoisemman suikkarin jos vehkeet puhtaat ja tytön vaikka lopuksi vielä vielä viekkuun jos ne kainalotkin on kuurattu :)
Jos ajattelee et en mene suihkuun koska maksettua aikaa kuluu siihen, niin se saattaa hyvin olla ettei sillä ajalla sitten taas saa parasta mahdollista kokemusta jos hupakon on pakko pitää puolen metrin etäisyyttä ettei puklaisi. ;D

Koska tässä on paljon kiitettävääkin, niin jatkanpa aihesta vielä muualla...
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Helloworld

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #49 : Heinäkuu 26, 2020, 01:29:29 »
Minulla tuli tästä sama mielikuva, mutten uskaltanut sanoa mitään, etten kuulostaisi siltä, kuin syyttäisin aloittajaa epähygieenisyydestä. En siis tiedä hänen ja palveluntarjoajan välillä ollutta tilannetta.

Arvon Kuningatar Perse,
en ollut tuon lainatun esimerkin asiakas. Itselleni ei ole koskaan ollut hygieniasta ongelmaa, niin en ole käytännössä koskaan ajatellut vastaavanlaista tilannetta. Olen aina saapunut paikalle suihkunraikkaana ja hieman EDT:llä ehostettuna, ja aina mennyt suihkuun jos on hupakko pyytänyt.

Olen tosiaan miettinyt asiaa hyötysuhteen kannalta. Kyllä se ylimääräinen suihku on pidemmän tapaamisen (60min-) arvoinen, kun se tuo mielenrauhan molemmille koko tapaamisen ajan. Mutta lyhyemmillä tapaamisilla (15-30min) suihku ja sen jälkeinen kuivattelu haukkaa liian suuren osuuden maksetusta ajasta, ettei se todellakaan kannata. Toisin sanottuna, en todellakaan haluaisi maksaa suihkussa käymisestä. Silloin kannattaa tosiaan olla huolellisesti valmistautunut, että voi vakuuttaa olevansa valmis suoraan asiaan. Jos tämä ei edelleen kelpaisi hupakolle, silloin varmaan oma-aloitteisesti tekisin U-käännöksen, mikä on harvinaista.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #50 : Heinäkuu 26, 2020, 01:49:05 »
^
Mielenkiintoista kun mainitsit ton hyötysuhteen. Mä en ole koskaan ajatellut tuota, että mistä se aika lähtee rullaamaan, johtuen varmaan, kun pallo on laitettu maaliin jo ensimmäisellä puoliajalla🙂.
Vakkarin kanssa näitä aikajuttuja ei koskaan tarvitse miettiä.

Jotkut ulkkarit ainakin mainostaa, että aika lähtee vasta suihkun jälkeen, mutta tiedä näistä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #51 : Heinäkuu 26, 2020, 02:32:53 »
Euroopassa yhdynnän keston mediaani miehillä on 5.4 minuuttia eli puolella tulee tuota nopeammin ja toisella puolella menee pidempään. Ja nyt puhutaan nimenomaan siitä ajasta, kun kullin on emättimessä eli esileikkejä ei ole mukana.
Tutkimuksessa oli mukana 500 tervettä pariskuntaa viidestä eri Euroopan maasta. Kesto ei noudata normaalijakaumaa vaan on vinoutunut ja siksi keskiarvo (mean) on hiukan pidempi, kuin mediaani (median) luokkaaa 7 minuuttia. Ennenaikaisessa siemensyöksyssä lastu tulee alle 1-2 minuutissa ja vaikeutuneessa siemensyöksyssä menee 25-30 min, vaikka kuinka yrittäisi päästä maaliin.

Hmmmm...jos kyse ei ole vaikeutuneesta siemensyöksystä, niin itse aktiin 30 min aika suihkuineen kai on hyvinkin riittävä.
Mutta toki kokonaisuuteen GFE tapaamisissa liittyy tietysti paljon muutakin. Mutta jos mietin niin juuri GFE tapaamisissa hyvän hygienian osuus korostuu.

Asiakkailla ei silti aina ole käsitys ajan kulumista ihan kohdillaan....mä luulen että silloin miehet menee enemmän tunteella. Useamman kerran kun aikaa mennyt noin 20 minsaa ja mies juuri lauennut ja makaa sängyllä reporankkana, niin kommentti on että hitsi kun tuli nopeesti, mulle kyllä riittäisi se vartin tapaaminen.
Mutta...siinä tapauksessahan olisi pitänyt jo olla hyvä tovi sitten kuteet niskassa ulko-ovella.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0187

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #52 : Heinäkuu 27, 2020, 02:00:37 »
Mielestäni olisi kohtuullista tarjota se 2min suihkuttelu ilmaiseksi. Tai sitten vain diilata asian kanssa jos joku ei käykään. Moni voi juurikin ajatella että enpä viitsi siitä puolesta tunnista tuhlata viittä-kymmentä prosenttia suihkussa kun juuri ennen lähtöä kävin. Jos on käynyt kotona tuntia aiemmin pesulla niin tuskin nyt niiin pahalta voi löyhkätä että voidaan pakottaa suihkuun.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #53 : Heinäkuu 27, 2020, 02:37:10 »
Käyn aina suihkussa kotona ennen ja jälkeen session.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #54 : Heinäkuu 27, 2020, 06:46:04 »
Mielestäni olisi kohtuullista tarjota se 2min suihkuttelu ilmaiseksi.
Miksi suihkun pitäisi olla ilmainen? Pesuaine maksaa, vesi maksaa pyyhkeiden pesu maksaa ja niiden ostaminenkin maksaa. Miksi siis suihmun pitää olla ilmainen?
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jurtaani

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #55 : Heinäkuu 27, 2020, 07:38:40 »
Koskaan en ole varsinaisesti kieltäytynyt suihkussa käymisestä, mutta silti en ole koskaan tapaamisen alussa käynyt suihkussa. Jos hupakko sanoo että voin käydä suihkussa, sanon että kävin jo kotona ja koskaan ei tämän johdosta ole tullut vastalausetta. Jos tulisi, niin tietysti sitten kävisi. Tämä on kyllä yksi sellainen asia, että en voisi kuvitellakaan lähteväni tapaamiseen ilman että olen käynyt suihkussa ja vaihtanut puhtaat vaatteet päälle.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #56 : Heinäkuu 27, 2020, 07:48:55 »
Miksi suihkun pitäisi olla ilmainen?
Niin tai vessassa käynnin, tai...Jos aika alkaisi raksuttamaan vasta kun aletaan paneskelemaan, niin satavarmasti joku laittaisi ensin saunan lämpiämään, istuskelisi paskalla Aku Ankkoja lukien, leikkaisi varpaankynnet, ajaisi parran, kävisi saunassa ja suihkussa laittaisi vielä hiusnaamion 20 min vaikuttamaan;
sitten paneskeltaisiin vartin verran ja Nimppara olisi tienannut satasen.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #57 : Heinäkuu 27, 2020, 10:38:00 »
Tietekin jos haluaa, että palveluntarjoaja muistaa sinut koko elämän, et käy suihkussa muuta kuin kädet pesemässä ja vähän muodon vuoksi roiskit vettä ruumille jota olet kuivaavinasi kun tulet suihkusta. Se vaatii kumminkin sen, että jättää pikku veijarin pesemättä muutaman viikon ajaksi, että veikkaan tulee unohtumaton maku ja haju, jota palveluntarjoaja ei hevillä unohda.   

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #58 : Heinäkuu 27, 2020, 12:06:21 »
Niin tai vessassa käynnin, tai...Jos aika alkaisi raksuttamaan vasta kun aletaan paneskelemaan, niin satavarmasti joku laittaisi ensin saunan lämpiämään, istuskelisi paskalla Aku Ankkoja lukien, leikkaisi varpaankynnet, ajaisi parran, kävisi saunassa ja suihkussa laittaisi vielä hiusnaamion 20 min vaikuttamaan;
sitten paneskeltaisiin vartin verran ja Nimppara olisi tienannut satasen.

Ihan hyvin kiteytetty. 30min aika sisältää suihkun ja seksin. Jos meinaa tulla kiire, niin sitten ottaa pidemmän ajan. Kun on kotona ensin suihkutellut, niin ei siihen mene kuin 1-3min kun tiskaa ne vehkeet. Tietty lounastauko deitit on asia erikseen, mutta sama niihinkin pätee. Suihku sisältyy maksettuun aikaan.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihkussa käyminen tapaamisen alussa
« Vastaus #59 : Heinäkuu 27, 2020, 12:30:42 »
Pappa taas kertaa vanhoja, mutta kun uusi forkka ja uusia jäseniä. Venäläisen (Venäjällä) ja suomalaisen huoran erottaa suihkukäyttäytyminen. Kun suomalainen huora tulee hotellihuoneeseeni, suihku ei kelpaa. Kertoo olleensa kotona. Venäläinen huora ottaa aina suihkun ennen panoa.

Kerron salaisuuden. Suomalainen huora vähän haiskahtaa välillä. Uskon, että kotona on käyty suihkussa, mutta kun tapaamiseen tultu kiireellä, puskee hiki pintaan. En polta niin minulla on tarkka hajuaisti.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4