Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?  (Luettu 13759 kertaa)

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 508
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #60 : Heinäkuu 23, 2020, 14:12:45 »
Ketjun aloittajan mustavalkoiseen kommentointiin olen jo ajat sitten kyllästynyt. Lisäksi näkemys, että hutsu voi halutessaan soitella takaisin, on vähintäänkin erikoinen. Se ei missään tapauksessa ole ok, ellei asiasta nimenomaisesti ole sovittu.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #61 : Heinäkuu 23, 2020, 16:10:39 »
Ketjun aloittajan mustavalkoiseen kommentointiin olen jo ajat sitten kyllästynyt. Lisäksi näkemys, että hutsu voi halutessaan soitella takaisin, on vähintäänkin erikoinen. Se ei missään tapauksessa ole ok, ellei asiasta nimenomaisesti ole sovittu.

Puhelut ymmärrän hyvin, miksi takaisinsoitto ei ole välttämättä aina se järkevin juttu. Enemmänkin halusin pohtia, onko tekstareidenkin lähettäminen mainosmielessä jotenkin vastoin kaikenlaisia kirjoittamattomia sääntöjä... Ja maailmakin ehtii muuttumaan pidemmällä tarkastelujaksolla sekä yleisesti hyväksytyt käytännöt niin ikään.

Jos olen sortunut joissakin tietyissä keskustelussani mustavalkoisuuteen, niin sanottakoon, että olen perinyt sen omalta äidiltäni, tuon jalon erikoiskyvyn. :)

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #62 : Heinäkuu 23, 2020, 16:53:47 »
^ jos se viestittelykoodisto ei vielä tämänkään keskustelun jälkeen ole selvää... ellei muuta ole sovittu hupakko ei ota yhteyttä asiakkaaseen.


Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #63 : Heinäkuu 23, 2020, 17:03:12 »
Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua

Enemmänkin halusin pohtia, onko tekstareidenkin lähettäminen mainosmielessä jotenkin vastoin kaikenlaisia kirjoittamattomia sääntöjä...

On, jos siitä ei ole erikseen sovittu. Varmaan pystyt kuvittelemaan myös syynkin, jos hetken mietit.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #64 : Heinäkuu 23, 2020, 17:06:12 »
^^^ Ei siitä nyt niin montaa aikaa ole ku siitä käytiin keskustelua muussa ketjussa onko ok jos hupakko ottaa yhteyttä ilman erillistä sopimista ???

𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #65 : Heinäkuu 23, 2020, 17:14:13 »
^
Ehkä muisti on hyvä mutta lyhyt... :)

Mutta piirun verran vakavammin, miten ihmeessä tämä asia on taas tapetilla... mutta toisaalta, onhan se hyvä että on. Pysyy mielessä.

Amator

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #66 : Heinäkuu 23, 2020, 17:47:05 »
Esimerkki: Jollakulla ammattilaisella katosi puhelin ja vaihtui numero, ja hänen on saatava uusi numeronsa ihmisten tietoon.

Uuden numeron lähettäminen asiakkaille suoraan tekstarilla on siis vakava rike, josta voi seurata vaikka mitä kauheuksia ja josta siksi ei tule sallia moraalista armahdusta?

Tämä oli vain yksi esimerkki. Nyt jostakin syystä tuli tämä mieleeni, kun en parempaakaan saanut. Joku kollega voisi halutessaan sanoa myös omia mietteitään asiaan eli miltä itsestä tuntuisi em. tilanne ja jos olisi siis huutava tarve saada iso osa asiakaskuntaa tavoitettua sen johdosta. Houkuttelisiko tekstari kenties...? ::)

EDIT: Ja siis itsehän en voi väittääkään olevani perillä kaikista mahdollisista alaan liittyvistä yksityiskohdista, joten minut saa toki haukkua pystyyn enkä ole ihan niin sokerista... ;D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2020, 17:49:47 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #67 : Heinäkuu 23, 2020, 17:52:26 »
^
Asiakkaat, niin uudet kuin vanhatkin poimii kyllä sen uuden numeron sieltä ilmosta, niin halutessaan. Ei siitä tarvii mitään tekstiviesti ilmoituksia.

Semmoiset "milloin haluaisit tavata?" mainos viestit on todella ärsyttäviä. Mä otan kyllä yhteyttä sitten kun haluan tavata 🙂
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2020, 17:56:25 kirjoittanut dude »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #68 : Heinäkuu 23, 2020, 17:59:23 »
Tiedän, ja voisin olettaakin lähtökohtaisesti aina tuon toimintamallin jo itsessään riittävän kyseisessä esimerkissä. Toki sen ongelmana on hitaus siinä mielessä, että aivan kaikki eivät ihan heti ehkä tajua, että numero on vaihtunut. Se kun näkyy mainoksessa ja mainoksen avatakseen on turskan oltava siltä osin aloitteellinen eli pitää itse klikata mainos auki, se kun ei tekstarina tule suoraan kuin Jorman luokse illallinen.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2020, 18:01:01 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5217
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #69 : Heinäkuu 23, 2020, 18:00:41 »
^^ Ei houkuttelisi. Ilmoituksesta asiakkaat saa numeron, sitten kun haluavat ottaa yhteyttä.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #70 : Heinäkuu 23, 2020, 18:08:41 »
Joko aloittaja saa tästä trollauksesta kiksejä tai sitten hänen harkintaansa ei voi luottaa millään tasolla.

Joka tapauksessa säälin niitä, jotka ovat omalla numerollaan ottaneet häneen yhteyttä.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #71 : Heinäkuu 23, 2020, 18:22:26 »
Joko aloittaja saa tästä trollauksesta kiksejä tai sitten hänen harkintaansa ei voi luottaa millään tasolla.

Joka tapauksessa säälin niitä, jotka ovat omalla numerollaan ottaneet häneen yhteyttä.

Uusi mustamaalaamisyritys kenties? Olen vähän samansuuntaisia sanoja lukenut sinulta jo siitä lähtien, kun liityin tälle keskustelufoorumille, jossa siis on tarkoitus keskustella. Esittämäni esimerkit ja näkökulmat eivät tietenkään tarkoita välttämättä, että minä konkreettisesti itse toimisin niiden mukaan, vaikka olenkin utelias miettimään välillä pidemmälti eri näkökulmia ja vertailemaan asioiden puolia keskenään. Haluan pysähtyä useimmiten ajattelemaan asioita kuin että nielisin vain muilta kaiken valmiina totuutena. Enkä turhaan ole maksanut sievoista summaa päästäkseni ensi kuussa avoimeen yliopistoon psykologian vuoden opintoja pääsykokeineen kartuttaakseni.

Jos tuo on Hubbis paras iskurepliikkisi, jollaista onnistut jollekulle naiselle tuottamaan, niin go on eli samaan malliin, niin hiljaa hyvä tulee. :) Ja varmasti tulet muihinkin keskustelijoihin tekemään vastaavanlaisen ja toivotunlaisen vaikutuksen hope so... Kannattaa ainakin yrittää ja pitää lippu korkealla. 8)

EDIT: Minun oma vaikutelma muiden silmissä tämän foorumin kautta särkyi jo ajat sitten, joten ei kai trollina pidetyllä alienilla itsellään ole huolta, vaikka sanaharkkaa säännöllisemmin fanilaumalta tuleekin...
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2020, 18:24:46 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #72 : Heinäkuu 23, 2020, 18:31:29 »
Jos tuo on Hubbis paras iskurepliikkisi, jollaista onnistut jollekulle naiselle tuottamaan, niin go on eli samaan malliin, niin hiljaa hyvä tulee. :)
Kyllä kannatti käyttää paras iskurepliikki kun sain huomiosi. Pus pus  :-* :-*

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #73 : Heinäkuu 23, 2020, 18:40:33 »
Itselläni kun on se erillinen pilluluuri, niin ei haittaa viestit eikä mainokset. Tosin luuri on kiinni, ja avaan sen vain silloin kun sitä oikeasti tarvitsen eli aika harvoin. Nykyinen numero on ollut reippaat pari vuotta, ja siihen on tainnut tulla kerran palveluntarjoajalta viesti tyyliin että on taas tavattavissa tauon jälkeen. Tätä minä sanoisin osaksi hyvää asiakaspalvelua.  8)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #74 : Heinäkuu 23, 2020, 18:42:31 »
Jos tuo on Hubbis paras iskurepliikkisi, jollaista onnistut jollekulle naiselle tuottamaan, niin go on eli samaan malliin, niin hiljaa hyvä tulee. :)
Kyllä kannatti käyttää paras iskurepliikki kun sain huomiosi. Pus pus  :-* :-*

Joo ja anna anteeksi, etten aina kaikissa tilanteissa kykene tämän parempaan kielenkäyttöön, sillä minullakin on näitä kaikenlaisia pikkuvikoja ja puutteita, joiden vuoksi oikeastaan olen jopa ylpeä siitä, etten ole täydellinen vaan teen virheitä, joista oppii. :P

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #75 : Heinäkuu 23, 2020, 20:34:23 »
^Yksi hyvä vinkki on, että älä kyseenalaista jos potentiaaliset asiakkaat ilmaisee tietynlaisen, toivotun toimintamallin ;D Jos ei ole muuta sovittu, niin hupakon ei ole hyvä olla itse yhteydessä. Kyllä asiakkaat sen numeron löytää ilmosta, joka tollasessa luurin hukkumis tapauksessa kannattaa laittaa sitten vaikka muutomaksi päiväksi näkyviin. Koskaan ei tiedä kuka siellä toisessa päässä mahdollisesti saattaisi nähdä arkaluonteisen viestin.
Ylipäätään kun palveluammatissa olet, kannattaa hieman joustaa omista käsityksistä ja ajatella asiaa asiakkaan kantilta :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2020, 20:36:02 kirjoittanut Gentleman »
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #76 : Heinäkuu 23, 2020, 20:56:58 »
^Asiakaspalvelutyössä, kuten seksinmyynnin voidaan ajatella olevan, palveluntarjoaja yleensä huomioi asiakkaan tilanteen, tarpeet ja toiveet. Asiakkaan tarpeiden huomiointia parhaiten toteuttavat firmat menestyvät kaikilla toimialoilla parhaiten. Omista asemista ja päähänpinttymistä tiukimmin kiinni pitävät eivät ja yrittävät epätoivoisesti täälläkin kaikenlaisia mainoskikkoja virkistääkseen bizneksiään. Hyvin hommansa hoitavien ja asiakkaita huomioivien ei tarvitse kikkailla, näille on kysyntää tarpeeksi.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #77 : Heinäkuu 23, 2020, 21:01:31 »
^Yksi hyvä vinkki on, että älä kyseenalaista jos potentiaaliset asiakkaat ilmaisee tietynlaisen, toivotun toimintamallin ;D Jos ei ole muuta sovittu, niin hupakon ei ole hyvä olla itse yhteydessä. Kyllä asiakkaat sen numeron löytää ilmosta, joka tollasessa luurin hukkumis tapauksessa kannattaa laittaa sitten vaikka muutomaksi päiväksi näkyviin. Koskaan ei tiedä kuka siellä toisessa päässä mahdollisesti saattaisi nähdä arkaluonteisen viestin.
Ylipäätään kun palveluammatissa olet, kannattaa hieman joustaa omista käsityksistä ja ajatella asiaa asiakkaan kantilta :)

Koitankin ottaa asiakkaan näkökulmaa huomioon niin hyvin kuin mitä nykyisellä kehitystasollani kaikesta vajavuudesta huolimatta pystyn näkemään eteeni. :) Joustavuus ja siinä kasvaminen on ollut taitolaji, jota on voinut kehittää, koska kaikki eivät saa syntyessään samanlaista pääkoppaa ja ihan hyvä niin.

Juuri siksihän, että olen tällä alalla ja että samaan aikaan jokaisella meillä on omanlainen pääkoppa, joka toimii kaikilla vähän eri tavalla...

...täällä olenkin teille monille foorumilaisille se melko autenttinen itseni, eli juuri se maanvaiva ja riesa, joka minun näköjään pitikin olla herättäen yleisen hyväksynnän sijaan monin paikoin yleistä paheksuntaa, vaikken paheksuntaa toki toivo. ;D

Hyvin hommansa hoitavien ja asiakkaita huomioivien ei tarvitse kikkailla, näille on kysyntää tarpeeksi.

Hommansa hyvin hoitaneista ja huomioivista puheen ollen... Olisiko muuten mitään aavistusta, että minkä takia minulla ei tässä kesän aikana paikoitellen tiettyinä viikkoina yksinkertaisesti halusta huolimatta ollut aikaa tulla kirjoittelemaan tänne näitä kaikenlaisia mukavia ja myös jonninjoutavuuksia...? :P

Enkä halua alkaa tässä kehuskelemaan ja leveilemään itseäni mihinkään nostaen. Ei vain aika riittänyt oikein noihin muihin virityksiin, siinä kaikki. :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2020, 21:08:29 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #78 : Heinäkuu 23, 2020, 21:12:52 »
^En osaa sanoa, että oletko ollut täällä vai et, mutta kovasti kikkailet ja harrastat piilomainontaa 😏

Täytyy vielä lisätä että mielikuva sinusta on että mielelläsi selität kuinka asiakkaat tai potentiaaliset asiakkaat ovat väärässä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #79 : Heinäkuu 23, 2020, 21:37:41 »
Kerran on hupakko lähettänyt mainosviestin, "olen nyt Helsingissä jos haluat tavata". Kyseessä oli ulkkari jonka olin kerran tavannut. Eka tapaaminen oli ihan kiva ei siinä mitään, ja käytän prepaidia joten ei ongelmaa siltäkään osin.

Mutta, katsoin sitä silti kieroon, koska en ollut pyytänyt mitään ilmoitteluja. Viesti ei ainakaan lisännyt halua tavata uudestaan.