Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kesto  (Luettu 10437 kertaa)

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kesto
« Vastaus #40 : Helmikuu 21, 2021, 12:03:55 »
Mitä nopeammin nalli palaa niin sitä nopeammin pääsee juomaan kaljaa ja katomaan peliä.

Nopeampi parempi.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kesto
« Vastaus #41 : Helmikuu 21, 2021, 12:17:39 »
Mitä nopeammin nalli palaa niin sitä nopeammin pääsee juomaan kaljaa ja katomaan peliä.

Ymmärtäisin tämän näkökulman paremmin, jos foorumi olisi kajasaitti.net tai pelisaitti.net.
Itselläni ei niihin juttuihin ole kiinnostusta, paneminen sen sijaan kiinnostaa. Dear doc, olenko outo?
You and me, part-time lovers

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kesto
« Vastaus #42 : Helmikuu 21, 2021, 12:50:18 »
Mitä nopeammin nalli palaa niin sitä nopeammin pääsee juomaan kaljaa ja katomaan peliä.

Nopeampi parempi.

Ihana mies, olen rakastunut :inlove:

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kesto
« Vastaus #43 : Helmikuu 21, 2021, 15:12:56 »
Mitä nopeammin nalli palaa niin sitä nopeammin pääsee juomaan kaljaa ja katomaan peliä.

Nopeampi parempi.

Ihana mies, olen rakastunut :inlove:

Kiitos kiitos, onhan se hupakollekin kiva nähdä omien käsien työ ja taito kun saa turskasta mädit vadille viiteen minuuttiin. Pitäis kyllä löytää joku oikein taitava käsittelijä ja sopia "kausikortti" ja oikein kellottaa kuinka nopeasti rapa roiskuu.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kesto
« Vastaus #44 : Maaliskuu 01, 2021, 21:33:08 »
Mitä nopeammin nalli palaa niin sitä nopeammin pääsee juomaan kaljaa ja katomaan peliä.

Nopeampi parempi.

Ihana mies, olen rakastunut :inlove:

Kiitos kiitos, onhan se hupakollekin kiva nähdä omien käsien työ ja taito kun saa turskasta mädit vadille viiteen minuuttiin. Pitäis kyllä löytää joku oikein taitava käsittelijä ja sopia "kausikortti" ja oikein kellottaa kuinka nopeasti rapa roiskuu.
Oikein tuli tippa linssiin kun on niin romanttista tekstiä.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.