Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

MINI - DUO

<< < (4/10) > >>

Vieras0065:

--- Lainaus käyttäjältä: NinniNeiti - Heinäkuu 24, 2020, 10:03:27 ---Elokuun lopussa  8)

--- Lainaus päättyy ---

Olisiko tätä ihanuutta mahdollista päästä silloin kokemaan vaikken vakkari olekaan?😍

Seepeli:
^
Aina varmaan kysyä kannattaa...

Villerius:
Minä olen tässä tämän pävän pohtinut sitä, että selviäisinkö elävänä. Toisaalta kuolisin onnesta kankeena.  ;D

Vieras0342:
Mielettömän hieno raapaisu. 11/10. Mutta yksi asia jäi turkulaista vaivaamaan. Nimittäin sää. Ei sinä vaan vallitsevan säätilan. Sen kuuluu olla standardien mukaan arvion lopussa AINA, ei keskellä. 

Ylilääkäri:
En ollut koskaan kokeillut kolmen kimppaa ja kynnys asialle on ollut korkea. Etukäteen mietitytti, miten seksiä oikein voi harrastaa kahden naisen kanssa samaan aikaa. Miten homma käytännössä oikein menisi, kun huomiota ikäänkuin pitäisi osoittaa kahdelle samaan aikaan? Ja miten voi vastaanottaa saman aikaisesti huomiota kahdelta eri naiselta. Stimulaation kokemiseen täytyy useimmiten keksittyä, mutta mitä kun stimulaatiota tulee samaan aikaan useita. Voiko siihen keskittyä? Vanhanaikaisena miehenä olin pitänyt seksiä kahden ihmisen välisenä aika intiiminä asiana ja kokemukseni palveluntarjoajien kanssa ovat olleet sellaisia. Minulla on ollut onni kokea ainoastaan hyviä ja huippuhyviä kohtaamisia. Kolmen kimppa sai oikeastaan alkunsa, kun kysyin joskus keväällä Ninniltä, voisiko hän kysyä MiniVenus Minniltä, olisiko hän halukas moiseen. Olin tavannut molempia useamman kerran ja pitänyt heistä kovasti. Mukavia ja luontevia persoonia ja ihania naisia, joiden kanssa on helppo olla. Tällainen MiniDuo järjestyikin, mutta ensimmäinen kerta meni ohi. Onneksi tytöt informoivat minua hyvissä ajoin seuraavasta mahdollisuudesta, joka oli siis nyt. Tein töissä ison poikkeuksen. Käskin yli kuukausi sitten peruuttaa kaikki päivän potilaat (joita oli paljon), koska minulla oli tärkeä ”kokous” Tampereella.

Tämä kokous oli todella tärkeä ja minulle ainutkertainen. Ajoin Tampereelle ja löysin helposti tapaamispaikan. Minni ja Ninni olivat oven takana ja olin aika häkeltynyt, näky oli kuin unesta. Olin ostanut kaksi ruusua, tulipunaisen ja lumivalkoisen ja miettinyt kumman kummallekin annan. Päädyin, että Ninni saa tulipunaisen, koska hän on varsin kiihkeän punainen ajatuksissani. Minni sai valkoisen, koska hän on ajatuksissani jotenkin vaalean viaton, vaikka tukka onkin melkein musta. En oikein tiedä, mistä nämä ajatukset tulivat. Viattomia olimme kaikki kolme, se on nyt selvää.

Seisoin vähän avuttomana siinä ja tytöt tulivat halailemaan. Sanoin, etten tiedä mistään mitään ja sanoin että kertokaa vain, mitä tapahtuu. Lupasin tottella kyllä kaikessa. Tärkein vastaus tuli heti. Ninni nimittäin sanoi, ettei ole mitään kiirettä ja ollaan tässä vain. Mutta lisäsi kyllä heti perään, että sänkyyn tässä minut kyllä ennen pitkää kuljetetaan. Suihkun jälkeen vaatteet vähenivät ja sänkyyn tosiaan päädyttiin. Etukäteen oli sovittu pelisäännöt kumien kanssa ja niitä vaihdettiin joka kerta.

Kyllä oli aivan huimaa harrastaa seksiä hitaasti ja nautinnollisesti kahden ihanan naisen kanssa kaksi tuntia. Kelloa ei katsottu, sanoin vain, että ilmoittakaa 20 minuuttia ennen ajan loppumista, niin siirrytään käsihommiin. Sen homman Ninni hoiti mielettömän taitavasti, kuten aina, mutta nyt bonuksena sain katsella 10 sentin päästä Minnin taivaallisen kauniita kasvoja koko ajan ja silittää tukkaa.

Seksissä molemmat tuntuivat todella hyviltä ja tiukilta, mutta samalla pehmeiltä. Ja Ninnin nauru oli tavalliseen tapaan herkässä ja Minnin kaunis hymy samoin. Kasvojen elekieli on nimittäin tärkeää. Molemmat osaavat katsoa silmiin.

Tuntemukset olivat todella hyviä ja tuli nyt kokeiltua uutta Mister Size 69 kumia, jonka paksuus on 0.05 kun aiemmat käyttämäni MySize 69 ja Pasante ovat 0.07. Tuo 0.02 paksuusero todella tuntui ihan käytännössä. Voin suositella ja tytötkin sanoivat, että ero tuntui. Lämpö tuntuu paremmin läpi.

Näissä kimppaketjuissa luonnollisesti mainitaan toiminnan kalleus. Minulle päivä maksoi tulon menetyksen huomioiden noin 3000 euroa, josta tyttöjen osuus vajaa kolmannes. Ja en olisi parempaan voinut rahojani laittaa. En juo, en polta, en käy ravintoloissa, en harrasta kalliita vaatteita enkä juuri lomamatkailua (ennen korona-aikaakaan). Näihin turhuuksiin saa kyllä äkkiä uppoamaan paljon rajaa. Tiedän tämän kokemuksesta. Tämän päiväinen kokemus on minusta paljon arvokkaampi kuin kaikki muu turha, jota sillä olisi saanut. Ja tämä jää todella mieleen loppuiäksi, hyvänä muistona.

Nyt olen yhtä kokemusta rikkaampi, enkä ole edes ihan ehtinyt täyttää 60 vuotta. Uutta voi kokea tälläkin iällä, josta voi olla vain kiitollinen. Mitähän tässä vielä ehtii?

Ja Minnille ja Ninnille olen kiitollinen heidän ajastaan ja ammattitaidosta, jota teette selvästi sydämellä ja nautinnolla. Te olette hienoja ihmisiä ja teette hyvää mielelle ja ruumiille. Ninnin teksti ”sexual healing” todella pitää paikkaansa!

Kaunis kiitos!

Ylilääkäri

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta