Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: MINI - DUO  (Luettu 17814 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
MINI - DUO
« : Heinäkuu 17, 2020, 18:39:35 »

Hätäsille kooste:

Omat kuvat: on.
Ajanvaraus: helppoa. 8)
Heittäytyminen: loistava.
Palvelut: GFE 5/5. Tai ehkä osuvampi on 2/2  :)
Säätila: aurinkoinen hellepäivä. Harvalla oli takki päällä.
Menisinkö uudestaan: joo.
Yleisarvosana: yber ihana


Tarinallisempi kuvaus:

Tarkoituksenani oli vuokrata MINI Cooper päiväksi että pääsisin tunnelmaan jo matkalla mutta elämässä sattuu ja tapahtuu, niinpä kurvailin rakkaudentemppelin nurkille ihan muulla kulkuneuvolla. Oli jännää sillä tästä The Duosta oltiin puheltu jo vuoden verran tapaamisten yhteydessä ja nyt se on totta! Aamulla mietin vain että ihan kohta Minni ja Ninni eli GFE:n ylipapittaret johdattelee minut elämäni retriittiin. Olin varautunut tulevaan GFE ähkyyn kovalla mentaaliharjoittelulla, täyttämällä energiavarastoja piripintaan ja pukeutumalla mahdollisimman normaalisti. Lantio rasvattuna, nenäkarvat kammattuna, pieni kujeileva hymy kasvoilla - Olin valmis. Muikistellen lähestyin temppelin porttia. Kumpi neidoista mahtaakaan vetää sukan pois...?

Näin ensin Ninnin. 😍 Sitten näin Minnin 😍. Wau! Ja Wau! Tajusin astuneeni jokaisen miehen märkään päiväuneen. Minni ja Ninni. Samassa huoneessa. Ihan liki mua. Herra varjele, mikä näky! Mikä fiilis! Vatsanpohjassa kutittelevat perhoset laskeutuivat varsin nopeasti hieman alemmas. Ja samalla tunnelma kohosi kuin itsestään varsin ylös. Muistikuvat ovat sumuiset mutta käteni saattoivat käydä vaivihkaa pienellä tutustumismatkalla...

Perinteisen alkushown jälkeen siirryimme hymyssä suin tutkimaan minkälaisia kivoja ihmissolmuja 2 yber seksikästä neitoa ja yksi amator keksiikään yhdessä. Tai siis minulla ei putkiaivojen kapasiteetti riittänyt ideointiin: Minnin ja Ninnin kokonaisvaltaisen ja kiihkeän huomion kohteena olo oli mykistävää. Ne kosketukset, ah... ne suudelmat... ah  😍😍 Mielihyvähormonien hyökyaalto tuntui pikkuvarpaassakin asti käsieni elellessä omaa pehmeän täyteläistä elämäänsä kuin varsat keväisillä kukkuloilla. Kauhean järkeviä ehdotuksia en saanut siis suustani (niinä hetkinä kun suussani ei hetkellisesti ollut mitään). Onneksi neidot naisellisia avuja apuna käyttäen ottivat tilanteen haltuun ja keksivät meille kivoja yhteisiä seuraleikkejä. Erityisesti asioiden piilotus erilaisiin paikkoihin oli varsin kivaa. Näkyy, ei näy, näkyy, ei näy, ...  Tuntuu ehkä helpolta mutta jos samaan aikaan toinen neito häiritsee keskittymistä vähän ehkä kyseenalaisilla keinoilla niin ei siinä anttirinne pysy mielessä... Piiloleikkien lisäksi leikittiin erilaisia yhdyssanaleikkejä, kuten MISENI, SEMINI ja ja ja vaikka mitä. Ensimmäiset sivut kama.. eiku MINI-sutrasta todellakin saatiin läpikäytyä ja ai että, niitä muistellaan vielä pitkään... erityisesti peilin asettelusta annan plussaa! Kokonaisuutena ihan legendaarista settiä! Ihan kreisi olo vieläkin. Oli kuin unta. Märkää päiväunta.

Harmillisen nopeasti meni aika mutta niinhän se aina menee. Ehkä se meni nyt jopa tuplavauhtia... :)  Samalla kun keräilin vaatteita studion eri nurkista sieltä ja täältä niin mietin että pitää varmaan käydä ostamassa pari sitruunaa että saan naamasta pyyhittyä tämän mairean hymyn. Kävi kuten ounastelin, MINI:llä kun ajellaan karkkikauppaan niin silloin todellakin saadaan GFE-överit. :)
Kiitos Minni 😘. Kiitos Ninni 😘.

Erikseen erinomaiset, yhdessä ylivoimaiset. 😍😍

Tuntuu että olen maailman onnellisin mies juuri nyt. :)
Amator

Poissa jakota46

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Vs: MINI - DUO
« Vastaus #1 : Heinäkuu 17, 2020, 19:11:17 »
Puhutko nyt Minivenus Mimmistä ja Ninni neidistä 😍?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MINI - DUO
« Vastaus #2 : Heinäkuu 17, 2020, 19:42:14 »

^

Tosiaan, hyvä huomio. Neitojen kokonimet on MiniVenus-Minni ja NinniNeiti.  :)
Amator

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5268
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MINI - DUO
« Vastaus #3 : Heinäkuu 17, 2020, 19:49:47 »
Tässähän oli oikein oivallinen rapsa. Peukkuni sille.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3995
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MINI - DUO
« Vastaus #4 : Heinäkuu 17, 2020, 20:06:36 »
Tuntuu että olen maailman onnellisin mies juuri nyt. :)

Jäin itse miettimään, jos olisin päässyt tällaiseen tapaamiseen:
-mikä tuntuu enää tämän jälkeen miltään?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 17, 2020, 20:10:47 kirjoittanut Entto »
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: MINI - DUO
« Vastaus #5 : Heinäkuu 17, 2020, 20:21:57 »
Olipa hieno rapsa ja kokemus. Täytyy tunnustaa, että olen hieman kade Seepelille  :).

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MINI - DUO
« Vastaus #6 : Heinäkuu 17, 2020, 21:40:09 »
Hieno rapsa huikesta Duosta :D Jospa pääsisi itse kokemaan saman näiden upeiden neitojen kanssa  :)

Paikalla Kössi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: MINI - DUO
« Vastaus #7 : Heinäkuu 17, 2020, 21:43:51 »
Pääsin itsekin tänään tapaamaan Ninnin ja Minnin, ja ei tässä hirveästi ole lisättävää Seepelin kommentteihin, vaikka en Mini Cooperia harkinnutkaan.

Minni oli itselle ihan uusi tuttavuus, mutta mikäs sen parempi tapa tutustua uusiin ihmisiin kuin kimppakiva :)  Neidot pelasivat saumattomasti yhteen, GFE-överit tosiaan kuvaa erinomaisesti meininkiä. Siinä ei tarvinnut paljoa ihmetellä kun koko ajan oli jotain mielenkiintoista tapahtumassa, ja silti ehdittiin fliilistellä hengähdystauoilla mimmit kainaloissa. King for a day, fool for a lifetime. Jos mahdollisuus tavata vielä tulee, tarttukaa siihen - vilpitön, varaukseton suositteluni.

Kiitos Ninni, kiitos Minni <3

Ps. Ninni oli kerrankin pitempi, oikein amatsoni :D :D

Poissa FuckBoy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: MINI - DUO
« Vastaus #8 : Heinäkuu 17, 2020, 23:36:09 »
Sori, luin ainoastaan "hätäisille koosteen". Saitko kuitenkin pillua?

Poissa MiniVenus-Minni

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 54
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: MINI - DUO
« Vastaus #9 : Heinäkuu 18, 2020, 21:55:03 »
Iso kiitos kaikille MINI-duoon osallistuneille ja ExtraSuperHyper kiitokset ihanasta päivästä tietenkin myös kollega Ninnille ❤️
Sai kokea ihania kohtaamisia ja upeita hetkiä.
Harmillista että aikaa oli vain rajatusti eikä kaikki halukkaat päässeet meitä tapaamaan.
MINI-duoa on luvassa kuitenkin myöhemmin lisää 😘
💗 Jyväskylässä  5.-6.5  💗

💗 Sex is an experience not a performance 💗

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: MINI - DUO
« Vastaus #10 : Heinäkuu 19, 2020, 10:14:58 »
Huhhuh ja lämpimät kiitokset kaikille keitä oli mukana tässä mahtavassa MINI-duossa. ❤️ Ja erityiskiitos kauniille kimppapartnerilleni, ilo jakaa GFE:n ilosanomaa kanssasi  :-*

Jatkoa saadaan kyllä varmasti. 😍
Thank you 🙏🕊️

Poissa MiniVenus-Minni

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 54
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: MINI - DUO
« Vastaus #11 : Heinäkuu 24, 2020, 09:11:11 »
MINI-duon GFE:n ilosanomaa jaetaan seuraavaksi Tampereella 😊
💗 Jyväskylässä  5.-6.5  💗

💗 Sex is an experience not a performance 💗

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15192
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: MINI - DUO
« Vastaus #12 : Heinäkuu 24, 2020, 09:29:12 »
^
Koska?
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: MINI - DUO
« Vastaus #13 : Heinäkuu 24, 2020, 10:03:27 »
Elokuun lopussa  8)
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: MINI - DUO
« Vastaus #14 : Heinäkuu 24, 2020, 10:44:51 »
No tämä kyllä jo kiinnostaa jos joku.

Poissa Vieras0065

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: MINI - DUO
« Vastaus #15 : Heinäkuu 24, 2020, 11:57:04 »
Elokuun lopussa  8)

Olisiko tätä ihanuutta mahdollista päästä silloin kokemaan vaikken vakkari olekaan?😍

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MINI - DUO
« Vastaus #16 : Heinäkuu 24, 2020, 11:59:47 »
^
Aina varmaan kysyä kannattaa...
Amator

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15192
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: MINI - DUO
« Vastaus #17 : Heinäkuu 24, 2020, 17:55:08 »
Minä olen tässä tämän pävän pohtinut sitä, että selviäisinkö elävänä. Toisaalta kuolisin onnesta kankeena.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: MINI - DUO
« Vastaus #18 : Heinäkuu 24, 2020, 18:07:34 »
Mielettömän hieno raapaisu. 11/10. Mutta yksi asia jäi turkulaista vaivaamaan. Nimittäin sää. Ei sinä vaan vallitsevan säätilan. Sen kuuluu olla standardien mukaan arvion lopussa AINA, ei keskellä. 

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Minni ja Ninni - Miniduo
« Vastaus #19 : Elokuu 31, 2020, 21:32:20 »
En ollut koskaan kokeillut kolmen kimppaa ja kynnys asialle on ollut korkea. Etukäteen mietitytti, miten seksiä oikein voi harrastaa kahden naisen kanssa samaan aikaa. Miten homma käytännössä oikein menisi, kun huomiota ikäänkuin pitäisi osoittaa kahdelle samaan aikaan? Ja miten voi vastaanottaa saman aikaisesti huomiota kahdelta eri naiselta. Stimulaation kokemiseen täytyy useimmiten keksittyä, mutta mitä kun stimulaatiota tulee samaan aikaan useita. Voiko siihen keskittyä? Vanhanaikaisena miehenä olin pitänyt seksiä kahden ihmisen välisenä aika intiiminä asiana ja kokemukseni palveluntarjoajien kanssa ovat olleet sellaisia. Minulla on ollut onni kokea ainoastaan hyviä ja huippuhyviä kohtaamisia. Kolmen kimppa sai oikeastaan alkunsa, kun kysyin joskus keväällä Ninniltä, voisiko hän kysyä MiniVenus Minniltä, olisiko hän halukas moiseen. Olin tavannut molempia useamman kerran ja pitänyt heistä kovasti. Mukavia ja luontevia persoonia ja ihania naisia, joiden kanssa on helppo olla. Tällainen MiniDuo järjestyikin, mutta ensimmäinen kerta meni ohi. Onneksi tytöt informoivat minua hyvissä ajoin seuraavasta mahdollisuudesta, joka oli siis nyt. Tein töissä ison poikkeuksen. Käskin yli kuukausi sitten peruuttaa kaikki päivän potilaat (joita oli paljon), koska minulla oli tärkeä ”kokous” Tampereella.

Tämä kokous oli todella tärkeä ja minulle ainutkertainen. Ajoin Tampereelle ja löysin helposti tapaamispaikan. Minni ja Ninni olivat oven takana ja olin aika häkeltynyt, näky oli kuin unesta. Olin ostanut kaksi ruusua, tulipunaisen ja lumivalkoisen ja miettinyt kumman kummallekin annan. Päädyin, että Ninni saa tulipunaisen, koska hän on varsin kiihkeän punainen ajatuksissani. Minni sai valkoisen, koska hän on ajatuksissani jotenkin vaalean viaton, vaikka tukka onkin melkein musta. En oikein tiedä, mistä nämä ajatukset tulivat. Viattomia olimme kaikki kolme, se on nyt selvää.

Seisoin vähän avuttomana siinä ja tytöt tulivat halailemaan. Sanoin, etten tiedä mistään mitään ja sanoin että kertokaa vain, mitä tapahtuu. Lupasin tottella kyllä kaikessa. Tärkein vastaus tuli heti. Ninni nimittäin sanoi, ettei ole mitään kiirettä ja ollaan tässä vain. Mutta lisäsi kyllä heti perään, että sänkyyn tässä minut kyllä ennen pitkää kuljetetaan. Suihkun jälkeen vaatteet vähenivät ja sänkyyn tosiaan päädyttiin. Etukäteen oli sovittu pelisäännöt kumien kanssa ja niitä vaihdettiin joka kerta.

Kyllä oli aivan huimaa harrastaa seksiä hitaasti ja nautinnollisesti kahden ihanan naisen kanssa kaksi tuntia. Kelloa ei katsottu, sanoin vain, että ilmoittakaa 20 minuuttia ennen ajan loppumista, niin siirrytään käsihommiin. Sen homman Ninni hoiti mielettömän taitavasti, kuten aina, mutta nyt bonuksena sain katsella 10 sentin päästä Minnin taivaallisen kauniita kasvoja koko ajan ja silittää tukkaa.

Seksissä molemmat tuntuivat todella hyviltä ja tiukilta, mutta samalla pehmeiltä. Ja Ninnin nauru oli tavalliseen tapaan herkässä ja Minnin kaunis hymy samoin. Kasvojen elekieli on nimittäin tärkeää. Molemmat osaavat katsoa silmiin.

Tuntemukset olivat todella hyviä ja tuli nyt kokeiltua uutta Mister Size 69 kumia, jonka paksuus on 0.05 kun aiemmat käyttämäni MySize 69 ja Pasante ovat 0.07. Tuo 0.02 paksuusero todella tuntui ihan käytännössä. Voin suositella ja tytötkin sanoivat, että ero tuntui. Lämpö tuntuu paremmin läpi.

Näissä kimppaketjuissa luonnollisesti mainitaan toiminnan kalleus. Minulle päivä maksoi tulon menetyksen huomioiden noin 3000 euroa, josta tyttöjen osuus vajaa kolmannes. Ja en olisi parempaan voinut rahojani laittaa. En juo, en polta, en käy ravintoloissa, en harrasta kalliita vaatteita enkä juuri lomamatkailua (ennen korona-aikaakaan). Näihin turhuuksiin saa kyllä äkkiä uppoamaan paljon rajaa. Tiedän tämän kokemuksesta. Tämän päiväinen kokemus on minusta paljon arvokkaampi kuin kaikki muu turha, jota sillä olisi saanut. Ja tämä jää todella mieleen loppuiäksi, hyvänä muistona.

Nyt olen yhtä kokemusta rikkaampi, enkä ole edes ihan ehtinyt täyttää 60 vuotta. Uutta voi kokea tälläkin iällä, josta voi olla vain kiitollinen. Mitähän tässä vielä ehtii?

Ja Minnille ja Ninnille olen kiitollinen heidän ajastaan ja ammattitaidosta, jota teette selvästi sydämellä ja nautinnolla. Te olette hienoja ihmisiä ja teette hyvää mielelle ja ruumiille. Ninnin teksti ”sexual healing” todella pitää paikkaansa!

Kaunis kiitos!

Ylilääkäri