Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi

Tiukkakissasi

<< < (4/9) > >>

tiukkakissasi:

--- Lainaus käyttäjältä: dimmu81 - Heinäkuu 22, 2021, 16:30:24 ---onkohan kissi lomalla vai lopettanut

--- Lainaus päättyy ---

Moikka :-*
ei huolta, en ole lopettamassa missään vaiheessa :) Kiertueiden jälkeen pidän vaan yleensä noin viikon-pari lomaa, jonka aikana teen kotona pois kaikkia rästihommia. Sen jälkeen päivystän taas Lahden toimistolllani normaaliin tapaan. Minut tavoittaa (vastaan viesteihin) myös lomilta, eli myös silloin kun ilmoitus ei ole näkyvillä. Ja sovittaessa olen silloinkin tavattavissa (jos olen Lahdessa silloin)  :)

Tämän aiemman kesäkiertueen jälkeen loma vähän vaan venähti useampaan viikkoon kun kesäisin on yleensä kaikenlaista pientä projektia siinä sivussa :)

Holden:
Milläs keinolla kissa saataisiin houkuteltua Helsinkiin? Kissanminttuako tässä pitäisi alkaa kasvattamaan.  :)

HuliVili:
Tämän ketjun kirjoitusten innoittamana kiinnostuin itsekin näin hyvää palvelua tarjoavasta neidosta ja sainkin tavata hänet Pohjolan valkeassa kaupungissa. Jo heti ensi hetkistä alkaen oli selvää, että nyt ollaan aivan gfe:n ytimessä, niin lämmin ja ystävällinen vastaanotto oli. Tunsin itseni todella tervetulleeksi ja halutuksi vieraaksi.

Pitkien hiusten suurena fanina ei voi muuta sanoa kuin että voihan Kissan hiukset sentään! Aivan uskomattoman kaunis ja silmiä hivelevä näky, peppuun asti ulottuvat hiukset! Sain ottaa niihin(kin) lähempää kontaktia ja vain nautiskella täysin siemauksin, kun silmieni lisäksi hiuksilla hiveltiin muitakin paikkoja... :inlove:
Muutenkin tiukkakissa on kyllä nimimerkkinsä veroinen, aika herkullinen oli puristus.

Kissaa oli ihana silittää ja sitä kehräystä olisi kuunnellut pitempäänkin. Lämmin ja läheinen tunnelma alusta loppuun asti - halausta, kosketusta, hymyä ja naurua.. ihan loistava gfe-kokemus. Kehräyksen lisäksi tämä Kissa osaa myös lukea ajatuksia, sillä yllään ollut asukokonaisuus ei ollut pelkästään täydellisesti toiveiden mukainen, vaan vieläpä paljon parempi kuin olin itse edes osannut toivoa. Asu on ainakin mulle aivan olennainen osa asiaa, joten hieno onnistuminen tässäkin.

Kiitos upeasta tapaamisesta, en olisi voinut toivoa parempaa. Minulle jäi todella hyvä olo, hymyilen vieläkin vaikka tapaamisesta on jo pari päivää. Ihan mahtavaa panostusta asiakkaan viihtymisen eteen, ei voi kuin arvostaa. Asennetta ja ammattitaitoa isolla A:lla. Tällaisia tapaamisten pitäisi olla, hyvinvointipalvelua parhaimmillaan!

Sää Pohjolan valkeassa kaupungissa oli kesäisen aurinkoinen ja parikymmentä astetta, kevyt tuuli mereltä päin.

Cick:
Tässä on kyse upeasta nuoresta naisesta.
Tuohon kissaan jää koukkuun...
Kiitos , oli mukava tapaaminen!

teme696:
Olipa mukava tapaaminen tänään tiukkakissasin kanssa.  :inlove: Edellisestä tapaamisesta oli jo sen verran aikaa, että olin kokonaan unohtanut tiukkakissasin hyvin treenatut lantionpohjan lihakset ja sen puristuksen tunteen minkä niillä saa aikaan. Taitava käsistään myös...ja todella miellyttävää seuraa.   :inlove:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta