Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiukkakissasi  (Luettu 29283 kertaa)

Poissa anonyytti

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Tiukkakissasi
« : Heinäkuu 17, 2020, 15:54:23 »
Viikko tai pari tässä vierähti, mutta lopulta rohkaistuin avaamaan samaisen arkkuni, kun kohdalle sattui niin mahtava reissu että halusin vinkata muillekin. Tapaaminen sattui keikkakaupungissa, mutta käsittääkseni neitonen operoi pääasiassa Etelä-Suomessa.

Minulla oli ilo sattua sopivasti tämän ihanan neitosen keikkakaupungin lähistölle juuri oikeaan aikaan. Tapaamisen sopiminen meni kuin isojen poikien jutuissa: yksi epäonnistunut soittoyritys, jonka jälkeen viesti perään ja sitten vastauksen jälkeen parin viestin vaihto ja sitten vain jännityksellä odottelemaan.

Tapaamispaikkana toimi neidin diskreetti kerrostaloasunto, johon viestit minut ohjasivat. Ovella vastassa oli hoikka, sporttinen nuori nainen punaisessa mekossa ja pelottavan korkeissa koroissa. Vaatteet oli onneksi helppo ottaa pois.

Seuraavat kaksi tuntia vierähtivätkin sitten siivillä välillä vierekkäin maaten ja mukavia jutellen. Koko käynnin ajan onnellinen allekirjoittanut nautti neidin jakamatonta huomiota ja olo oli kuin kuninkaalla. Sopiva sekoitus kilttiä naapurin tyttöä ja tuhmaa aikuista naista sytytti ainakin tämän kehäraakin. Tämä oli yksi ikimuistoisimmista seikkailuista tähän saakka. Suosittelen tarttumaan rohkeasti mahdollisuuteen, jos satutte joskus oikeaan paikkaan oikeaan aikaan.

Vielä erityismaininta käsitöistä: Jo vuosia munaa kantaneena puoliammattilaisena runkkarina luulin olevani varsin etevä mitä oman vehkeen käsittelyyn tulee, mutta tässäkin kohtaa ammattilainen näytti minulle paikkani. Kävelin ovesta sisään muilla käsitöiden teettäminen ideaa kummastelevana ja poistuin unelmoiden uudesta mahdollisuudesta päästä kisun käsittelyyn. Käsitöistä täysi kymppi.

Sää oli mukavan aurinkoinen. Lämmintä noin 20 astetta, mutta tuuli sai arvostamaan ulkoilupuvun takkia.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #1 : Heinäkuu 17, 2020, 16:10:35 »
Asiallinen ja informaatiivinen arvio!

Kiitos tästä.  :D

Poissa anonyytti

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #2 : Heinäkuu 17, 2020, 17:49:41 »
Tämän tyyppistä tutkivaa journalismia pyrin harrastamaan jatkossakin. Oudoista sanavalinnoista/kirjoitusvirheistä syytän puhelimen automaagista tekstin korjausta.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3940
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #3 : Elokuu 09, 2020, 06:42:25 »
Allekirjoitan anonyytin rapsan täysin, vaikken viettänyt luonaan kuin tunnin.
Omat kiireeni ajoivat pois, Kissan luona olisin viettänyt aikaa pidempäänkin.
Pitäkää hyvänä, minäkin pidin.
Saitin Bud Spencer

Poissa MustaPekka

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #4 : Elokuu 22, 2020, 16:05:04 »
Kävin vierailulla pari vkoa sitten.Täytyy sanoa että yksi parhaimpia hupakkokäyntejä,ihana timmi nainen loistavalla palveluasenteella ja kyllä se alakerta oli tiukka niinkuin hän mainostaakin,ei kauaa mennyt kun spermat lensi huppuun,uskomaton puristus pillussa!Menen varmasti uudestaan!

Poissa tiukkakissasi

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #5 : Syyskuu 10, 2020, 13:02:42 »
Kiitos teille ihanista kommenteista! :) Tuntuu palveluntarjoajana aina todella hyvältä kun saa lukea positiivista palautetta :) kun pyrin tekemään aina parhaani mahdollisimman hyvän kokemuksen luomiseksi niin tuntuu tosi hyvältä kun sitä arvostetaan.
Sitä nauttii itsekin paljon työstään kun näen ja tunnen asiakkaan nauttivan ;)
Ja kisu pysyy tiukkana jatkossakin ;)
"It´s more than a job, It´s an adventure"

Poissa 111222

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #6 : Syyskuu 13, 2020, 15:06:45 »
Onko Kisu tulossa helsinkiin joku päivä?

Poissa Juzzi

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #7 : Syyskuu 13, 2020, 19:05:50 »
Onko Kisu tulossa helsinkiin joku päivä?
Tai Tampereelle?

Poissa Vili

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #8 : Syyskuu 16, 2020, 12:54:15 »
Kovin on kisuli saanut miesten päät pyörälle. Minä en sano yhden visiitin jälkeen muuta kuin, (olikohan Joensuussa), ei jatkoon. Vaikutti hieman sekavalta, toki se voi olla ihan luonteenpiirre  ::)

Poissa tiukkakissasi

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #9 : Syyskuu 19, 2020, 15:50:47 »
Onko Kisu tulossa helsinkiin joku päivä?

Onko Kisu tulossa helsinkiin joku päivä?
Tai Tampereelle?

Jossain vaiheessa on tarkoitus tulla myös näihin kaupunkeihin keikkailemaan ;) Vielä en osaa ikävä kyllä tarkempaa ajankohtaa sanoa, mutta todennäköisimmin ensi vuoden puolelle menisi. Ilmoittelen tulevista keikoistani RE:ssä ja Seksisaitin kalenterissa ja olen myös aina tavoitettavissa sähköpostitse sekä viestillä jos haluaa tiedustella tulevia keikkasuunnitelmiani :)
"It´s more than a job, It´s an adventure"

Poissa Nuorehkomakkara

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #10 : Kesäkuu 12, 2021, 11:49:23 »
Uusi harrastaja täällä ja päätin rohkaistua ja kirjoittaa hieman kokemuksesta. Kävin kissan luona vähän aikaa sitten kun hän vieraili Joensuussa.

Ajan varaaminen sujui hyvin ja helposti Whatsappilla, hän kuunteli kaikki toiveeni ja päästiin helposti yhteisymmärrykseen mitä halusin. Olin hänen luonaan kolme tuntia ja se aika meni kuin siivillä. Kissa teki kaikkensa että nauttisin täysillä ja että minulla olisi varmasti hyvä olla. Tunsin olevani todellakin hänen huomion keskipisteenä. Parasta ja tyydyttävintä palvelua mitä olen lyhyen harrastuneisuuden aikana kokenut. Kissan suulliset taidot saavat itseltäni täyden kympin. Tulen varmasti käymään hänen luonaan uudestaan, jos hän vielä Pohjois-Karjalan suunnille tulee.

Poissa massoil

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #11 : Kesäkuu 17, 2021, 14:04:28 »
Täytyy odottaa kunnes hän taas palaa Lahteen. Niin mainiota palautetta hän on kaikilta saanut että on pakko vierailla. Muut vierailut mitä oon tehnyt lähiaikoina on enemmän tai vähemmän ollut pettymyksiä...
I've found the key to happiness.
Stay away from assholes!

Poissa dimmu81

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #12 : Heinäkuu 22, 2021, 16:30:24 »
onkohan kissi lomalla vai lopettanut

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #13 : Heinäkuu 22, 2021, 16:41:47 »
onkohan kissi lomalla vai lopettanut
Kalenterissa ainakin näyttäis olevan elokuulla keikkoja.

Poissa tiukkakissasi

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #14 : Elokuu 10, 2021, 19:27:25 »
Uusi harrastaja täällä ja päätin rohkaistua ja kirjoittaa hieman kokemuksesta. Kävin kissan luona vähän aikaa sitten kun hän vieraili Joensuussa.

Ajan varaaminen sujui hyvin ja helposti Whatsappilla, hän kuunteli kaikki toiveeni ja päästiin helposti yhteisymmärrykseen mitä halusin. Olin hänen luonaan kolme tuntia ja se aika meni kuin siivillä. Kissa teki kaikkensa että nauttisin täysillä ja että minulla olisi varmasti hyvä olla. Tunsin olevani todellakin hänen huomion keskipisteenä. Parasta ja tyydyttävintä palvelua mitä olen lyhyen harrastuneisuuden aikana kokenut. Kissan suulliset taidot saavat itseltäni täyden kympin. Tulen varmasti käymään hänen luonaan uudestaan, jos hän vielä Pohjois-Karjalan suunnille tulee.

Kiitos ihanasta palautteesta :-*
Tuntuu todella mahtavalta ja olen hyvin otettu kun saan hyviä arvosteluja ja kiitosta työstäni :) se motivoi ja merkitsee mulle tosi paljon kun teen aina parhaani että tapaaminen luonani on mahdollisimman viihtyisä ja nautinnollinen :)

Tulen ehdottomasti myös aina jatkossakin käymään Pohjois-Karjalassa. Joensuu kuuluu vakituisiin keikkakaupunkeihini, joissa pyrin keikkailemaan säännöllisesti 4-5 kertaa vuodessa (ainakin).
"It´s more than a job, It´s an adventure"

Poissa tiukkakissasi

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #15 : Elokuu 10, 2021, 19:42:01 »
onkohan kissi lomalla vai lopettanut

Moikka :-*
ei huolta, en ole lopettamassa missään vaiheessa :) Kiertueiden jälkeen pidän vaan yleensä noin viikon-pari lomaa, jonka aikana teen kotona pois kaikkia rästihommia. Sen jälkeen päivystän taas Lahden toimistolllani normaaliin tapaan. Minut tavoittaa (vastaan viesteihin) myös lomilta, eli myös silloin kun ilmoitus ei ole näkyvillä. Ja sovittaessa olen silloinkin tavattavissa (jos olen Lahdessa silloin)  :)

Tämän aiemman kesäkiertueen jälkeen loma vähän vaan venähti useampaan viikkoon kun kesäisin on yleensä kaikenlaista pientä projektia siinä sivussa :)
"It´s more than a job, It´s an adventure"

Poissa Holden

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #16 : Elokuu 10, 2021, 19:45:49 »
Milläs keinolla kissa saataisiin houkuteltua Helsinkiin? Kissanminttuako tässä pitäisi alkaa kasvattamaan.  :)

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6491
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #17 : Elokuu 15, 2021, 11:21:17 »
Tämän ketjun kirjoitusten innoittamana kiinnostuin itsekin näin hyvää palvelua tarjoavasta neidosta ja sainkin tavata hänet Pohjolan valkeassa kaupungissa. Jo heti ensi hetkistä alkaen oli selvää, että nyt ollaan aivan gfe:n ytimessä, niin lämmin ja ystävällinen vastaanotto oli. Tunsin itseni todella tervetulleeksi ja halutuksi vieraaksi.

Pitkien hiusten suurena fanina ei voi muuta sanoa kuin että voihan Kissan hiukset sentään! Aivan uskomattoman kaunis ja silmiä hivelevä näky, peppuun asti ulottuvat hiukset! Sain ottaa niihin(kin) lähempää kontaktia ja vain nautiskella täysin siemauksin, kun silmieni lisäksi hiuksilla hiveltiin muitakin paikkoja... :inlove:
Muutenkin tiukkakissa on kyllä nimimerkkinsä veroinen, aika herkullinen oli puristus.

Kissaa oli ihana silittää ja sitä kehräystä olisi kuunnellut pitempäänkin. Lämmin ja läheinen tunnelma alusta loppuun asti - halausta, kosketusta, hymyä ja naurua.. ihan loistava gfe-kokemus. Kehräyksen lisäksi tämä Kissa osaa myös lukea ajatuksia, sillä yllään ollut asukokonaisuus ei ollut pelkästään täydellisesti toiveiden mukainen, vaan vieläpä paljon parempi kuin olin itse edes osannut toivoa. Asu on ainakin mulle aivan olennainen osa asiaa, joten hieno onnistuminen tässäkin.

Kiitos upeasta tapaamisesta, en olisi voinut toivoa parempaa. Minulle jäi todella hyvä olo, hymyilen vieläkin vaikka tapaamisesta on jo pari päivää. Ihan mahtavaa panostusta asiakkaan viihtymisen eteen, ei voi kuin arvostaa. Asennetta ja ammattitaitoa isolla A:lla. Tällaisia tapaamisten pitäisi olla, hyvinvointipalvelua parhaimmillaan!

Sää Pohjolan valkeassa kaupungissa oli kesäisen aurinkoinen ja parikymmentä astetta, kevyt tuuli mereltä päin.
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1250
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #18 : Elokuu 30, 2021, 12:26:27 »
Tässä on kyse upeasta nuoresta naisesta.
Tuohon kissaan jää koukkuun...
Kiitos , oli mukava tapaaminen!

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tiukkakissasi
« Vastaus #19 : Syyskuu 02, 2021, 18:04:45 »
Olipa mukava tapaaminen tänään tiukkakissasin kanssa.  :inlove: Edellisestä tapaamisesta oli jo sen verran aikaa, että olin kokonaan unohtanut tiukkakissasin hyvin treenatut lantionpohjan lihakset ja sen puristuksen tunteen minkä niillä saa aikaan. Taitava käsistään myös...ja todella miellyttävää seuraa.   :inlove:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-