Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.  (Luettu 40082 kertaa)

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #40 : Lokakuu 15, 2020, 22:25:21 »
^ Seksittömyys (tai seksuaalisten tarpeiden kohtaamattomuus) ei ole sama kuin rakkaudettomuus.
🍑 OF 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #41 : Lokakuu 15, 2020, 22:38:27 »
^Eihän se olekaan.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #42 : Lokakuu 15, 2020, 23:11:04 »
^ Seksittömyys (tai seksuaalisten tarpeiden kohtaamattomuus) ei ole sama kuin rakkaudettomuus.
  Toden totta.

Se, että rakastaa ja viihtyy toisen ihmisen seurassa, ei tarkoita sitä että heillä olisi jatkuvasti hillitöntä seksiä. Tosin seksi on mukavaa, kun sitä oikein harrastaa.

Mutta...Sellaisessa suhteessa, jossa toinen haluaa saada ja toinen ei halua antaa tai päinvastoin piilee vaara, että suhde ajaa jossain vaiheessa karille. Riippuu paljon henkilöistä, miten tuollaisessa suhteessa toimitaan ja paljonko omistetaan mustia sukkia. Mustasukkaisuus, kun tuhoaa kaiken hyvän mitä ihmissuhteissa voi vain olla olemassa.

Mun henkilökohtaisia ihanteita ovat rehellisyys, avoimuus ja keskustelu, ja itse näen, että olisi ihan huippua, jos useammat pariskunnat kykenisivät avoimesti keskustelemaan seksuaalisuudestaan, haluistaan ja tarpeistaan (ja ehkä luopumaan monogamiasta ainoana vaihtoehtona...),
 
Pidän lauseestasi, Ilona. Toteutan, sitä jossain määrin ja tuo monogamiasta luopuminen tai edes jotain sen suuntaista on minulla työnalla, mutta jäänee haaveeksi. :'( 
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #43 : Lokakuu 15, 2020, 23:44:37 »
Ja joskus voi käydä toisinkinpäin. Seksi toimii, sitä on riittävästi (jopa liikaa, koska sillä täytetään kiusalliset tyhjät aukot, kaverilta vaan kuulin), oikein tyydyttävää ja kiihkeää. Mutta rakkaus loppuu...Ja silloin on pakko jatkaa eri teitä. Seksi ei riitä pitämään parisuhdetta kasassa. Rakkaus usein riittää. #romantikko
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0091

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #44 : Lokakuu 19, 2020, 07:08:15 »
Näinhän siinä kävi samoin kuin monelle muulle. Syytä oli molemmissa..myönnetään...virheistä oppii . Ja niinkuin eräs palveluiden tarjoaja totesi: ” mutta kun libido on vahva”.. tämä on taiteilua vietin ja parisuhteen välillä..samalla kunnioittaen niin hupakoita kuin läheisiä.!!

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1250
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #45 : Lokakuu 19, 2020, 09:46:56 »
Ja joskus voi käydä toisinkinpäin. Seksi toimii, sitä on riittävästi (jopa liikaa, koska sillä täytetään kiusalliset tyhjät aukot, kaverilta vaan kuulin), oikein tyydyttävää ja kiihkeää. Mutta rakkaus loppuu...Ja silloin on pakko jatkaa eri teitä. Seksi ei riitä pitämään parisuhdetta kasassa. Rakkaus usein riittää. #romantikko

Todella hyvin sanottu Maria!
Olen samaa mieltä!
Hyvää seksiä parisuhteessa on kyllä huippua mutta ilman rakkautta ne kariutuu...
Rakkaus suhteessa seksi on kun kermaa kakussa.
Kruunaa kakun mutta ei korvaa sen mahtavaa sisältöä. ;)

Paikalla Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #46 : Lokakuu 27, 2020, 09:18:03 »
Ja joskus voi käydä toisinkinpäin. Seksi toimii, sitä on riittävästi (jopa liikaa, koska sillä täytetään kiusalliset tyhjät aukot, kaverilta vaan kuulin), oikein tyydyttävää ja kiihkeää. Mutta rakkaus loppuu...Ja silloin on pakko jatkaa eri teitä. Seksi ei riitä pitämään parisuhdetta kasassa. Rakkaus usein riittää. #romantikko

Hyvin sanottu.
Panemalla päsee pari vuotta, sit tarvitaan jo tunnetta.

Muutama parisuhde on ollu tällainen että seksi on täydellistä ja menee koko päivä paneskellessa mutta heti kun paneskelu loppuu niin riitely alkaa.
Why so fragile?

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7659
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #47 : Lokakuu 27, 2020, 09:23:53 »
Mutta rakkaus loppuu...Ja silloin on pakko jatkaa eri teitä. Seksi ei riitä pitämään parisuhdetta kasassa. Rakkaus usein riittää. #romantikko
Panemalla päsee pari vuotta, sit tarvitaan jo tunnetta. kun paneskelu loppuu niin riitely alkaa.

Sovintoseksi on kyllä kivaa, mutta ei kaikkeen kanna.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #48 : Lokakuu 27, 2020, 10:33:36 »
Ja joskus voi käydä toisinkinpäin. Seksi toimii, sitä on riittävästi (jopa liikaa, koska sillä täytetään kiusalliset tyhjät aukot, kaverilta vaan kuulin), oikein tyydyttävää ja kiihkeää. Mutta rakkaus loppuu...Ja silloin on pakko jatkaa eri teitä. Seksi ei riitä pitämään parisuhdetta kasassa. Rakkaus usein riittää. #romantikko

Joo, tässä oli ideaa. Nuorena ja lapsettomana enimmäkseen seksiin perustuva suhde voi toimia sen pari-kolme vuottakin, mutta esim. lapset muuttavat koko kuvion, kun aikaa ja jaksamista seksiin ja muuhun läheisyyteen ei ole läheskään niin paljoa kuin tarvittaisiin. Silloin ei enää pysty lakaisemaan suhteen muita ongelmia ns. maton alle seksillä. Tarvitaan aitoa henkistä yhteyttä, yhteisiä vapaa-ajanviettotapoja, yhteistä ystäväpiiriä ym. suhdetta koossa pitäviä voimia.

Jotkut päätyvät tuossa tilanteessa avoimeen suhteeseen vaihtelevin seurauksin. Avoimen suhteen perimmäiset motiivit lienevät kuitenkin jonkinlaisten kulissien ylläpito, yhteiset lapset ja lainat yms. Huorissakäynti voi paikata jotain aukkoa seksin suhteen, mutta vaatii todella paljon rahaa jos sillä meinaa siviiliseksin korvata. Minkään henkisen yhteyden, arjen läheisyyden ja kainalopaikan korvaajaksi tästä harrastuksesta ei silti ole.

Paikalla Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #49 : Lokakuu 27, 2020, 11:24:55 »
Jos nyt ihan totta puhutaan niin paras emäntä oli sellainen joka toi mulle kaupasta tullessaan kaljaa, kananmunia ja pekonia. Yöt sain viettää koiran kanssa sohvalla. Illat meni Letsmenoksin kanssa kaljoitellessa. Se oli rakkautta.
Why so fragile?

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #50 : Lokakuu 27, 2020, 11:31:48 »
^ Jos se vielä makso ne kaljat omistaan, niin miks päästit menemään? Ei tollasesta kultakimpaleesta kannattais luopua ;D

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4951
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #51 : Lokakuu 27, 2020, 11:49:35 »
Mutta rakkaus loppuu...Ja silloin on pakko jatkaa eri teitä. Seksi ei riitä pitämään parisuhdetta kasassa. Rakkaus usein riittää. #romantikko
Panemalla päsee pari vuotta, sit tarvitaan jo tunnetta. kun paneskelu loppuu niin riitely alkaa.

Sovintoseksi on kyllä kivaa, mutta ei kaikkeen kanna.

Meikäläisen täytyy tunnustaa, että tuo sovintoseksin hauskuus on jäänyt itsellä melkomoiseksi mysteeriksi. Tyhjänpäiväinen riitely on ollut omiaan viemään halut, ja jos onkin ottanut semmoisen jälkeen eteen niin loppukaneetteina on saatu kuulla jotain tähän malliin:" Sä et nyt yhtään ollut mukana", "Mä jäin nyt täysin kylmäksi", "Eli sä et siis pysty sopimaan." - Asiassa voi olla vinha perä. Jos pannuhuoneessa on vesivuoto niin sitä ei tilkitä pelkällä jeesusteipillä.

Poissa Jylppy77

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #52 : Lokakuu 31, 2020, 00:14:55 »
Asiahan on niin että mies saa seksiä vain silloin, kun nainen haluaa, jos kotona nainen ei halua ja ottaa yhteyden vaikka hupakkoon, sieltä voi saada seksiä, mutta silloin nainen haluaa taas.
Ainahan sitä toivoo seksiä, niinkuin tänään kaikki meni putkeen, ainakin siihen asti kun sai muksut nukkumaan ja meinasi ehdottaa vaimolle pientä aikuisten kivaa niin se sanoi, että väsyttää kovasti, itse kun latautuu iltaan koko päivän ja sitten kuulee nuo sanat niin vituttamaan se pistää ja taas tullaan siihen, että nainen ei halunnut, niin silloin ei mieskään saanut seksiä.
Anteeksi avautuminen, mutta tänään tuntui tältä.
Tietoa etsimässä, mistä saa piinattua rellua

Paikalla Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #53 : Lokakuu 31, 2020, 06:38:26 »
Asiahan on niin että mies saa seksiä vain silloin, kun nainen haluaa

Eipäs nyt puhuta niistä omista kokemuksista maailmanlaajuisena totuutena.

Mulla on sellainen kokemus ollut teinipojasta asti että kun emäntä/suhde voi hyvin niin pillua tulee vaikka kolmasti päivässä ja siihen päälle hyvät pöperöt sekä suihinotot.
Why so fragile?

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #54 : Lokakuu 31, 2020, 06:45:30 »
Jylpyn kommenttiin viitaten, sama myös toisinpäin.
On naisia joilla voimakkaampi lipido kuin miehellä. Jos mies ei halua seksiä avioliitossa, silloin sitä ei saa nainenkaan.
Ihan tasapuolista tämä. Nainen ei ole se ainoa joka kieltäytyy.

Liftiä komppailen.
Naisen seksuaalinen halukkuus riippuu aika paljon siitä onko suhde kunnossa ja tuleeko naisen emotionaaliset tarpeet tyydytetyksi.
Kun pään sisällä voidaan hyvin, silloin seksiinkin löytyy haluja.
Tosin täytyy sanoa, seksi ja halukkuus on monen asian summa.
Nainen hieman monimutkaisempi olento tässä yhtälössä.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Paikalla Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #55 : Lokakuu 31, 2020, 11:02:57 »
On naisia joilla voimakkaampi lipido kuin miehellä. Jos mies ei halua seksiä avioliitossa, silloin sitä ei saa nainenkaan.
Ihan tasapuolista tämä. Nainen ei ole se ainoa joka kieltäytyy.

Amen!

Olen ollut suhteessa pariin otteesseen naaraan kanssa jolla on korkeampi lipido kun minulla.
Tai sanotaanko näin että mun lipidon saa minimaaliseksi yhteenmuuttaminen. Naimisiinmenosta voisin vaikka kiihottua mutta en saatana saman katon alle mene siihen sohvalle vierekkäin hörppimään sitä kahvia ja piereskelemään duettona. Kolme kertaa kokeiltuani huomasin että ne vitun vaalepunaiset seinät, kaikki söpö ja pörröinen sisustaminen sekä pieruverkkareissa hiihtäminen saa mut kyllä niin impotentiksi että joudun pää punaisena popsimaan erektiolääkkeitä joita kavereiltani ostelen/saan.

Sitten kun olen poikamies niin kulli seisoo ja pillu kiinnostaa.

Parisuhteessa on todella mukava olla mutta yhteisessä asunnossa ei. Heti alkaa itku kun aamu kasilta lataan vinyylilautaselta Mayhemia tai haluan ryypätä Paten ja Jykän kanssa kaksi vuorokautta putkeen ja kuunnella Insane Clown Possea.

Kyllä KARJU oman miesluolan tarvii että jaksaa sitä Haloo Helsinkiä ja Nrj radiokanavaa kuunnella kovassa takapurennassa.

Kiitos että kuuntelitte.
Why so fragile?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #56 : Lokakuu 31, 2020, 11:20:03 »
Asiahan on niin että mies saa seksiä vain silloin, kun nainen haluaa, jos kotona nainen ei halua ja ottaa yhteyden vaikka hupakkoon, sieltä voi saada seksiä, mutta silloin nainen haluaa taas.
Ainahan sitä toivoo seksiä, niinkuin tänään kaikki meni putkeen, ainakin siihen asti kun sai muksut nukkumaan ja meinasi ehdottaa vaimolle pientä aikuisten kivaa niin se sanoi, että väsyttää kovasti, itse kun latautuu iltaan koko päivän ja sitten kuulee nuo sanat niin vituttamaan se pistää ja taas tullaan siihen, että nainen ei halunnut, niin silloin ei mieskään saanut seksiä.
Anteeksi avautuminen, mutta tänään tuntui tältä.

Mä oon huomannut parisuhteissa käyttäväni joskus illalla tuota "kylläpäs väsyttää" tms ilmaisua ja oikeasti olen tarkoittanut sillä: "Kylläpäs väsyttää. En ole varma, haluanko tai jaksanko seksiä tänä iltana, ajattelin vain ilmoittaa, ettet sitten pety turhaan. Mutta voisimme kuitenkin vähän olla lähekkäin, koskaan ei tiedä, mihin se johtaa..."  ;D

Oletko Jylppy kokeillut ihan vain kuunnella naistasi, kun hän kertoo väsymyksestään ja sitten ehkä antaa hieman sitä läheisyyttä ilman taka-ajatuksia..? Jos ajatellaan tilannetta naisen kannalta, niin ehkä hän koki, ettet välitä hänen ajatuksistaan ja tunteistaan, vaan suutut, kun hän yrittää tuoda niitä ilmi..?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #57 : Lokakuu 31, 2020, 11:35:11 »

Toisinaan läheisyys ilman taka-ajatuksia on kivaa miehellekin. :) Mutta joo, yleisesti ottaen mä ainakin haluan tuntea että hän välittää mun ajatuksista. Mutta toisen ajatuksista kiinnostuminen kannattaa ajoittaa ehkä hieman eri aikaan kuin just ennen seksiä.  :)
Amator

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #58 : Lokakuu 31, 2020, 12:12:38 »
Non niin. En pyri kenenkään vaimoksi, koska olisin maailman paskin vaimo. Teen mitä tykkään, enkä ota toista huomioon.
Koirat menisi ukon ohitse ja saa minun huomion. En viitsisi vaivaantua ottamaan suihin tai panemaan, kun mieluummin luen Barbara Cartlandia. Huorana on hyvä olla, kun harvempi tosissaan yrittää vääntää jotain fuckin parisuhdetta kun kuulee totuuden. Nyt samalla tajusin tässä kirjoittaessani, että huorana olo taitaa olla suojamuuri minulle siviilimiehiä vastaan.
Minulla on paska isä ja paska avomies ollut, huoran status suojelee minua ja tykkään tosi paljon sanoa pokaajalle, että olen huora ja se on 250, niin olen tunnin kiinnostunut hänestä.
Sitten taas turskat on rakkauteni kohde. Heistä tiedän, ettei yritä kahlita minua. Yhden namun kanssa käydään koiralenkillä ja usean kanssa jutellaan elämästä ja asioista yleensä. No kyl minä jonkun kanssa paneskelenkin.
Miehet on ihania, mutta en halua omistaa yhtäkään heistä. Sorry.

Paikalla Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #59 : Lokakuu 31, 2020, 12:35:51 »
^ Olenko vähän outo kun rupesi kiihottamaan.
Why so fragile?