Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.  (Luettu 40095 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #20 : Heinäkuu 24, 2020, 18:36:06 »
Avioliittoa ei ole tullut kokeiltua, mutta pari pidempää suhdetta on takana. Toinen kesti kahdeksan vuotta ja joskus neljännen kohdalla alkoi mies väsähtää. Erohan siitä tuli ja otin ilon irti enkä suostunut sen jälkeen ottamaan miestä, joka ei olisi seksistä yhtä kiinnostunut ja innostunut kuin minä.

Pitkässä parisuhteessa halut toki vaihtelee, mutta kyllä mä koen että on molempien vastuulla pitää jonkunlaista kipinää yllä. Tiedä sitten, miten sitä jaksaa jos takana on 20 yhteistä vuotta ja vituttaa ja väsyttää.

Noh, mun tokassa avioliitossa seksi loppui aikalailla siihen kun mentiin naimisiin. Sitä edeltävä aika (noin vuosi) taas oltiin naitu kuin kanit. Miehen kiinnostus ihan mihin tahansa seksiin liittyvään lopahti täysin. Oli kyl sellainen sadasta nollaan. Toki hänellä ikäkin saattoi vaikuttaa asiaan, mutta ei se vanheneminen nyt ihan vuodessa tapahdu ;D
Miehetkin todellakin osaa pihdata.

En mä missään nimessä kannustakaan eroamaan vaan sen takia, että halut on erilaiset, jos ja kun yhdistäviä tekijöitä on eikä arki toisen kanssa oo jatkuvaa puurtamista. Mutta toivoisin avioliittoihin enemmän keskustelua esim siitä mistä se aktiivinen voisi saada haluamansa seksin tai seksuaalisuuden toteuttamisen ilman että se loukkaa toista. Salailu on musta surullista, vaikka pakollista monelle.

Tämä. Ei seksi yksistään ole mun mielestäkään mikään riittävä syy edes alkaa parisuhteeseen kenenkään kanssa tai erota siitä.
Mutta seksin loppuminen voi kyllä olla oire siitä ettei kaikki muukaan ole kunnossa, ja silloin toki ero voi olla paikallaan.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #21 : Heinäkuu 26, 2020, 06:56:25 »
Mikäli avioero ei syystä tai toisesta tule kysymykseen ja et halua kuitenkaan elää selibaatissa - suosittelen lämpimästi hupakointia.

Näin sinun ei tarvitse kiusata kumppaniasi jatkuvalla vonkaamisella, eikä sinun tarvitse loukkaantua ja pahoittaa mieltäsi kun sinut aina torjutaan.

Palveluntuottaja ei myöskään jää roikkumaan sinuun tai soita puolisollesi, jotta voisi kostaa sinulle kun et suostu jättämään vaimoasi.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #22 : Heinäkuu 26, 2020, 11:26:45 »
^Mitäs jos homma menee joskus siihen pisteeseen, että joutuu kerjämään hupsukoiltaki.  :o Onko sitten aivoeuro, vai mikä?

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #23 : Heinäkuu 26, 2020, 16:32:29 »
Pitkässä parisuhteessa halut toki vaihtelee, mutta kyllä mä koen että on molempien vastuulla pitää jonkunlaista kipinää yllä. Tiedä sitten, miten sitä jaksaa jos takana on 20 yhteistä vuotta ja vituttaa ja väsyttää.

En ollut noin kauan naimisissa, mutta ero ei kyllä harmita. Pillua on saanut eron jälkeen huomattavasti paremmin.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Junttu

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #24 : Elokuu 01, 2020, 13:34:57 »
Meillä seksi käytännössä loppui lapsen saantiin. Viisi vuotta ilman, jonka jälkeen terapiaan. Siellä selvisi, että vaimoa ei yksinkertaisesti haluta. Siitä lähtien hiljaisella luvalla olen käyttänyt ulkoisia palveluja. Tosin kiihkeä parisuhdeseksi on kyllä sitä parasta. Onneksi senkin olen saanut kokea, tosin en vaimon kanssa. Yhdessä meitä pitää jonkinlainen rakkaus sekä yhteinen mahtava lapsi, jonka olen näin saanut arjessa pitää.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #25 : Elokuu 09, 2020, 16:59:57 »
Suoraan sanoen vituttaa runkata. Haluaisin kyllä, mutta ei saa. Käykö kaikissa avioliitoissa näin?

Siis sinua vituttaa runkata. Haluaisit siitä huolimatta runkata, vaikka vituttaa runkata, mutta ei saa runkata.
Voihan avioliitot olla vähän sekavia.

Aina olen saanut runkata.
Why so fragile?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #26 : Elokuu 09, 2020, 19:23:23 »
^

Tuosta pulpahti mieleen eräs parisuhde, jossa mies ei saanut runkata. Tai siis jäädä kiinni siitä. Mikäli oikein muistan niin oli kuulemma pettämistä.

Eli onkohan tuo runkkukielto siis yleistäkin parisuhteissa..? 🤔🤔
Amator

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #27 : Elokuu 09, 2020, 19:29:24 »
Siis sinua vituttaa runkata. Haluaisit siitä huolimatta runkata, vaikka vituttaa runkata, mutta ei saa runkata.
Voihan avioliitot olla vähän sekavia.

Aina olen saanut runkata.

Tulkitsin asian niin, että aloittaja haluaisi ennemmin seksiä, mutta sen vähyydestä joutuu runkkaamaan ja onhan se nyt vitusta jos potentiaalinen pillu asuu saman kurkihirren alla.

^

Tuosta pulpahti mieleen eräs parisuhde, jossa mies ei saanut runkata. Tai siis jäädä kiinni siitä. Mikäli oikein muistan niin oli kuulemma pettämistä.

Eli onkohan tuo runkkukielto siis yleistäkin parisuhteissa..? 🤔🤔

Oon kuulut kanssa erään naisen suusta runkkaamisen olevan sama kuin pettäminen ::) Välillä kuulostaa naisten yrittävän hallita sillä pillullaan. "Jos menet jätkien saunailtaan, et saa pillua..." tai "Me otamme nämä verhot, muuten et saa pillua..." Runkkaaminen taidetaan ottaa uhkana tätä valta asemaa vastaan :o
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa herra48

  • Hero Member
  • Viestejä: 743
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #28 : Elokuu 09, 2020, 23:02:27 »
Sanoisin että jos parisuhteessa joutuu kerjäämään tai lunastamaan pillua jollain ostoilla tai töillä ni silloin se on entinen parisuhde.
Lääke tähän on se että reippaasti vaan huoriin niin paljo ku lompakko kestää. Sitte myhäilet tyytyväisenä vaikka vuoden. Nii takaan et alkaa pihtarikin miettiin että mistä se saa ku ei kotona vonkaa. Eli suomeks, kannattaa olla mies eikä hiiri.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #29 : Elokuu 09, 2020, 23:40:48 »
Eli suomeks, kannattaa olla mies eikä hiiri.

Jälleen viisaita sanoja herra48.

Pelkkä ajatuskin siitä että KARJU vonkaa, kerjää ja ANELEE pillua yhtään keneltäkään saa mut nauramaan ihan kippurassa ja tuskin se vaimo kovin paljon kiihoittuu kun "mies" ruinaa - anna rakas pillua. pliis, ole kiltti ja anna vähän pillua.

Luulen että se akka menee naapuriin kylään koska Pena on mies. Se ottaa eikä vikise.

Olen aina ihmetellyt mistä joka ukko löytää noi pihtarit. Omalle kohdalle osuu aina sellaiset jotka tykkää kullista.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #30 : Elokuu 10, 2020, 08:41:54 »
Oma seksuaalisuus on sen verran aktiivista, että siinä ei kauvaa akka happanisi jos lappu tulisi luukulle ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #31 : Elokuu 21, 2020, 20:12:10 »
Kyllä valitettavasti aina näin käy, että akka alkaa pihtaamaan aviomieheltään. Onneksi voi panna asiakkaita ja saada siitä vielä elantonsa :)
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Vieras1456

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #32 : Lokakuu 15, 2020, 01:05:09 »
Tämä koskettaa omakohtaisesti. Eli seksiä on harvakseltaan ja se on tyydyttävää molempien osapuolien mielestä. En halua missään nimessä syylistää seuraavassa arkeani ilahduttavaa puolisoani, MUTTA itse haluan kokeilla uusia ja jännittäviä asioita, aamenen sanoneen puoliskoni tyytyessä todella rajoittuneeseen vanilijaan.

Olen oppinut että mm. suuseksi puolin ja toisin on likaista ja luonnotonta, ja tämä se ei minulle riitä. Toki myöskään naisen ei tule nauttia vartalonsa tuottamasta nautinnosta.

Näitä henkisiä solmuja olen yrittänyt availla yli kymmenen vuoden ajan, hetkeäkään miettien että hän ei ole minua varten. Hän on minun nyt ja aina. Olen mies joka ei ole osannut valita rakkautensa ja omien toivedensa väillä.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #33 : Lokakuu 15, 2020, 01:26:41 »
Kannattaako elämäänsä tuhlata seksittömään avioliittoon? Ei minun mielestäni.

Poissa Vieras1456

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #34 : Lokakuu 15, 2020, 07:14:48 »
^
Onneksi minun avioliittoni ei ole seksitön. Se on vain kovin rajoittunutta.
Harvakseltaan oli ehkä hieman huono sanavalinta kun seksiä on kuitenkin 1-2 krt viikossa, mutta itselleni maistuisi se melkein päivittäin.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #35 : Lokakuu 15, 2020, 10:34:43 »
Miehen kiinnostus ihan mihin tahansa seksiin liittyvään lopahti täysin. Oli kyl sellainen sadasta nollaan. Toki hänellä ikäkin saattoi vaikuttaa asiaan, mutta ei se vanheneminen nyt ihan vuodessa tapahdu ;D
Miehetkin todellakin osaa pihdata.


Allekirjoitan Venlan kokemukset, miehetkin osaa pihdata. Mun kokemus on, että papin aamenen jälkeen kiinnostus lopahtaa. Oon miettiny, et eikö siinä vaimossa ole enää haastetta vai mikä on. 🙄Ja mekin naitiin kuin kanit ennen kuin mentiin naimisiin.

Pitkässä parisuhteessa halut toki vaihtelee, mutta kyllä mä koen että on molempien vastuulla pitää jonkunlaista kipinää yllä. Tiedä sitten, miten sitä jaksaa jos takana on 20 yhteistä vuotta ja vituttaa ja väsyttää.

Tää on yks syy miksi mun 16 vuotta kestänyt suhde päättyi. Kyllästyin siihen, että olin ainut joka yritti siinä suhteessa. Exää kiinnosti enemmän pyykinlajittelu, kun vaakamambo mun kanssa.
Siinä suhteessa oli myös muita ongelmia, henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Ja sittenhän mä lopulta lähdin. Ihan paras ratkaisu ikinä!!
Summa summarum: kyllä sen kipinän ylläpitäminen on molempien vastuulla.

💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa PapaRomeo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #36 : Lokakuu 15, 2020, 16:55:42 »
^Oliko pyykit niin huonosti lajiteltu että rankaisit miestä ihan väkivalloin? :P No vitsi vitsi. Kyllä silloin on parempi lähteä koska harvoin ihmiset muuttuu.

Itsehän olen eronnut ja alkanut uskomaan että onnen kaava on yksinkertainen: mies hankkii saaliin (esim rahaa) ja antaa sen naiselle, nainen palkitsee miehen seksillä, ja ollaan hetki onnellisia yhdessä. Sitten miehen on taas aika lähteä hankkimaan uutta saalista, mieluiten ennen kuin kumpikaan ehtii kyllästyä toisen naamaan, ja poissa on pysyttävä riittävän pitkään että tulee sopivasti ikävä. Jos kaksi ihmistä oikeasti välittää toisistaan niin mies kyllä palaa takaisin, ja voi sitä jälleennäkemisen riemua

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #37 : Lokakuu 15, 2020, 21:55:54 »
Kannattaako elämäänsä tuhlata seksittömään avioliittoon? Ei minun mielestäni.

Onko seksittömässä avioliitossa eläminen "elämän tuhlaamista"? Miten kukaan ulkopuolinen voi mennä sanomaan toiselle, miten tämän tulisi elämänsä elää?

Parisuhteissa/ihmissuhteissa/elämänkumppanuudessa/avioliitoissa on käsittääkseni kyse paljon muustakin, kuin seksistä. Huonoon suhteeseen ei tietenkään kannata loputtomasti jäädä, mutta olisin tosi varovainen luokittelemaan kenenkään toisen suhdetta "huonoksi", vaikka se ei vastaisi omia ihanteitani.

Lisäksi (ja tämä on subjektiivinen mielipide) en usko, että kovinkaan usein kaksi ihmistä voi tyydyttää kumpainenkin toistensa seksuaaliset halut täysin. Syitä elämänkumppanuudelle voi silti olla lukuisia, ja seksuaalisuuden tyydyttämisen suhteen on sitten valittava käytettävissä olevista vaihtoehdoista. Mun henkilökohtaisia ihanteita ovat rehellisyys, avoimuus ja keskustelu, ja itse näen, että olisi ihan huippua, jos useammat pariskunnat kykenisivät avoimesti keskustelemaan seksuaalisuudestaan, haluistaan ja tarpeistaan (ja ehkä luopumaan monogamiasta ainoana vaihtoehtona...), mutta nämä ovat mun omia preferessejä, ja enpä menisi niitäkään kenellekään saarnaamaan ainoana oikeana vaihtoehtona. :)
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #38 : Lokakuu 15, 2020, 22:02:40 »
^
Komppaan Ilonaa.
Seksittömyyteenkin voi olla useita syitä, esimerkiksi sairaus tai fyysinen vammautuminen.
Ei tuolloin ensimmäisenä jätetä puolisoa.
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #39 : Lokakuu 15, 2020, 22:16:25 »
Ehkä minä kuulostin mustavalkoiselta kun sanoin että kannattaako elämäänsä tuhlata seksittömään avioliittoon. Jokainen tietysti päättää mitä itse tekee elämällään mutta jos kumpikaan ei rakasta toisiaan niin kannattaako sellaista liittoa edes pelastaa?