Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.  (Luettu 40816 kertaa)

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #80 : Marraskuu 14, 2020, 17:01:26 »
Tuo on oma näkemykseni. Voisi toki näkemys muuttua, jos kohtaisi miehen, joka pystyy täyttämään kaikki tarpeeni. Sellaista en ole vielä onnistunut löytämään, joten siksi pitää olla useita.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #81 : Marraskuu 14, 2020, 17:05:51 »
Ja olen kaiken kukkuraksi vielä huora, eli panen vain rahasta 👍 En koe, että vaimona tai tyttöystävänä olisin jotenkin velvoitettu täyttämään mieheni tarpeet. Käykään huorissa kuten muutkin tekevät.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #82 : Marraskuu 14, 2020, 17:08:20 »
Itse en harrasta parisuhteita, jotka perustuvat seksiin. Kun lapset on tehty, en näe syytä, miksi parisuhteessa pitäisi olla seksiä. Mulle suhde on paljon, paljon enemmän kuin seksiä. Tarpeensa hoitakoon jokainen sitten miten itse haluaa. Saaminen on omalla, ei puolison vastuulla.

Mä oikeastaan ymmärrän tämän ja olen osittain samaa mieltä. Vaikka seksi onkin mulle henkilökohtaisesti tärkeää, niin muut asiat parisuhteessa ovat mielestäni vielä paljon  tärkeämpiä ja niin, kyllähän se oma tyydytys on aina omalla vastuulla, ei sen toisen. Silti, mulle seksi on parasta silloin, kun on tunteita toista osapuolta kohtaan, eli yleensä juurikin parisuhteessa.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #83 : Marraskuu 14, 2020, 17:12:07 »
^^
Jos olisin parisuhteessa hupakon kanssa, ja joutuisin käymään hupakoissa jotta saisin seksiä, harkitsisin eroa.
Saitin Bud Spencer

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #84 : Marraskuu 14, 2020, 17:30:50 »
Parisuhde tuskin voi toimia, jos osapuoli tuijottaa vain omaa napaansa tai rahapussiaan. Mitä minä parisuhteesta saan, mitä minä parisuhteelta hjluan, minäminäminä...

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #85 : Marraskuu 14, 2020, 17:42:10 »
Parisuhteessa olisi hyvä jos seksiä harrastettaisiin siksi että se on mukavaa ja nautinnollista kummallekkin. Joo ymmärrän että näin ei ole aina ja sitä varten on hyvä kun on hupakoita.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #86 : Marraskuu 14, 2020, 18:47:48 »
Eikös miesten mielestä vaimoainesta ole vain 180 senttiset ja 50 kokoiset vaatehenkarit?

Seksi nautitaan mieluiten vähintään d-kupin kanssa.

Jotainhan ne vaimotkin kuitenkin seksistä ottaa?
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #87 : Marraskuu 14, 2020, 21:34:00 »
Itse en harrasta parisuhteita, jotka perustuvat seksiin. Kun lapset on tehty, en näe syytä, miksi parisuhteessa pitäisi olla seksiä. Mulle suhde on paljon, paljon enemmän kuin seksiä. Tarpeensa hoitakoon jokainen sitten miten itse haluaa. Saaminen on omalla, ei puolison vastuulla.


Eikös miesten mielestä vaimoainesta ole vain 180 senttiset ja 50 kokoiset vaatehenkarit?

Seksi nautitaan mieluiten vähintään d-kupin kanssa.

Jotainhan ne vaimotkin kuitenkin seksistä ottaa?


Surullinen maailmankuva. En ihmettele yhtään, jos miehesi on jättänyt.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #88 : Marraskuu 14, 2020, 21:36:45 »
Ei mun mieheni ole mua jättänyt :)
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #89 : Marraskuu 14, 2020, 21:51:58 »
Ei mun mieheni ole mua jättänyt :)

En kyllä äkkiä keksi säälittävämpää kuin huoran aviomiehen joka joutuu käymään muualla huorissa.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #90 : Marraskuu 14, 2020, 22:10:33 »
Ja olen kaiken kukkuraksi vielä huora, eli panen vain rahasta 👍 En koe, että vaimona tai tyttöystävänä olisin jotenkin velvoitettu täyttämään mieheni tarpeet. Käykään huorissa kuten muutkin tekevät.

Joko tulkitsen nyt jotain väärin tai sitten käy miestäsi sääliksi. Miesparka joutunut aisankannattajaksi tai sitten on muuten jotain omituista suhteessanne.

Ihan vaan ystävällisenä vinkkinä kaikille huorille, etenkin aloitteleville. Käykää terapianne läpi jossain muualla kuin julkisella nettifoorumilla. Internet ei koskaan unohda, eikä täällä kannata liikaa avautua.

Eikä turskia keskimäärin kiinnosta ns. vittuakaan huorien parisuhteet. Parempi kun pidätte niistä suunne kiinni. Jos on tarvis avautua, niin yksityisesti sitten. Ja jos oikein kunnon vuodatusta tarttis kuunnella, niin psykoterapeuttikin laskuttaa sitten sen 200 €/h :o

Ystävyyssuhteet yms. on sitten asia erikseen.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #91 : Marraskuu 15, 2020, 10:49:22 »
Henkilökohtaisesti mua vaan ärsyttää kaksinaismoralismi, jossa syyllistetään vaimoa siitä ettei anna tai päinvastoin. Eikö jokainen ihmisen ole ihan itse vastuussa omasta elämästään? Turha siitä on muita syyllistää :)

Voi ehkä kuulostaa kummalliselta, mutta on olemassa miehiäkin, joille seksi ei ole tarpeena olennainen.

Mutta en jaksa jankata enempää. Anteeksi, jos pahoitin mielenne.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #92 : Marraskuu 15, 2020, 11:26:00 »
^ Mun mielestä myös "antaminen" on hieman väärä termi kuvaamaan tätä yhteistä kivaa ja nautintoa. Etenkin, jos ajatuksena on, että toinen antaa ja toinen saa, niin silloin en ihmettelekään, jos kyseinen touhu ei kiinnosta.

Ja sitten Metsikselle voisin kommentoida, että jokainen seksityöntekijä jakaa omasta elämästään sen verran kuin itse haluaa ja minne itse haluaa. Tämä on keskustelufoorumi ja mekin olemme vain ihmisiä.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #93 : Marraskuu 15, 2020, 11:31:12 »
Täysin samaa mieltä Anniinan kanssa! Tuo ANTAMINEN tökkää kyllä pahasti korvaan ja saa ihokarvat nousemaan, kun siitä puhutaan seksin yhteydessä.

Täällä saitilla käsittääkseni ollaan kaikki vastavuoroisesti keskustelemassa, vai olenko ymmärtänyt väärin? Ei muakaan kiinnosta kuulla turskien parisuhteista muuten kuin maksetulla ajalla.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #94 : Marraskuu 15, 2020, 11:33:32 »
Henkilökohtaisesti mua vaan ärsyttää kaksinaismoralismi, jossa syyllistetään vaimoa siitä ettei anna tai päinvastoin. Eikö jokainen ihmisen ole ihan itse vastuussa omasta elämästään? Turha siitä on muita syyllistää :)

Voi ehkä kuulostaa kummalliselta, mutta on olemassa miehiäkin, joille seksi ei ole tarpeena olennainen.

Mutta en jaksa jankata enempää. Anteeksi, jos pahoitin mielenne.

Henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta pätkääkään se, että oletko naimisissa aseksuaalin kanssa.
Mutta yleistys, että seksi nautitaan vain tietyn tyyppisen kanssa tai että muillakin on näin ärsyttää.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #95 : Marraskuu 15, 2020, 12:11:05 »
Ja sitten Metsikselle voisin kommentoida, että jokainen seksityöntekijä jakaa omasta elämästään sen verran kuin itse haluaa ja minne itse haluaa. Tämä on keskustelufoorumi ja mekin olemme vain ihmisiä.

Juu, ihan kaikilla on oikeus avata omaa elämäänsä missä vain ja juuri niin paljon kuin haluaa. Joskus kävi vaan eräälle tutulle hupsulle wanhan forkan aikaan, että jokin siviilielämän kontakti oli yhdistänyt nikin ja tosielämän henkilön ja kaivanut sangen kiusallisia asioita hupakon elämästä nikin kirjoitusten perusteella. Tästä ei sen enempää, jokainen ottaa omat riskinsä kirjoittaessaan julkisesti jotain.

Toinen juttu on se, että jos seksityöntekijöiden mahdollisesti ongelmaisesta siviilielämästä lukee liikaa intternjetsistä, niin katoaa kyllä viimeisetkin illuusiot huorahahmoista. Puuttuu vain takkutukka, kaljatölkki ja pieruverkkarit  ;D Kiitos ja anteeksi!

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #96 : Marraskuu 15, 2020, 12:14:36 »
Hahhaaa  ;) No, mä en pieruverkkareissa viihdy. Ehkä ei pitäisi myöskään vetää yhtäläisyysmerkkiä pieruverkkareiden ja aseksuaalisuuden välillle?

Sorry, kun taaskaan en malttanut olla kommentoimatta :)
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #97 : Marraskuu 15, 2020, 12:27:13 »
No jaa. Jokaisella on oma näkemys ja mielipide siitä miten parisuhdetta pitää hoitaa ja millainen sen kuuluu olla. Itse olen sitä koulukuntaa jolle parisuhde on kokonaisuus, monesta eri osa alueesta ja jos jollain saralla tökkii, niin se voi vaikuttaa muihinkin. Jos parisuhde on seksitön ihan vaan periaatteesta, niin siinä ei kerkeä pitkään happanemaan kun pistetään suhde poikki ja tutkitaan uusia vaihtoehtoja.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #98 : Marraskuu 15, 2020, 12:29:52 »
Eiköhän kaikilla ihmisillä ole elämässään ongelmia ajoittain, isoja tai pieniä. Jos joku jättää sen takia tulematta luokseni, että illuusio "huorahahmosta" särkyi, so be it.  ;D

Mielestäni parhaat keskustelukumppanit ovat juurikin niitä ihmisiä, jotka ovat kokeneet monenlaisia, ikäviäkin asioita elämässään. Heiltä usein löytyy ymmärrystä ja empatiaa enemmän muita ihmisiä kohtaan ja keskustelut heidän kanssaan saavat ihan erilaista syvyyttä. Mutta jokainen toki hakee erilaisia asioita maksuseksistä ja se heille sallittakoon.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #99 : Marraskuu 15, 2020, 13:11:56 »

En kyllä äkkiä keksi säälittävämpää kuin huoran aviomiehen joka joutuu käymään muualla huorissa.

Keksin. Säälittävämpää on käsitellä asiaa julkisesti kaikkien luettavana huorafoorumilla.