Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.  (Luettu 40869 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #60 : Lokakuu 31, 2020, 12:45:40 »
Olet. Sinä olet miespuolinen Nimara tai minä olen naispuolinen Lifti.
Totta jos puhutaan, niin kyl minua joskus panettaa.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #61 : Lokakuu 31, 2020, 20:54:36 »
Mä oon huomannut parisuhteissa käyttäväni joskus illalla tuota "kylläpäs väsyttää" tms ilmaisua ja oikeasti olen tarkoittanut sillä: "Kylläpäs väsyttää. En ole varma, haluanko tai jaksanko seksiä tänä iltana, ajattelin vain ilmoittaa, ettet sitten pety turhaan. Mutta voisimme kuitenkin vähän olla lähekkäin, koskaan ei tiedä, mihin se johtaa..."  ;D

Oletko Jylppy kokeillut ihan vain kuunnella naistasi, kun hän kertoo väsymyksestään ja sitten ehkä antaa hieman sitä läheisyyttä ilman taka-ajatuksia..? Jos ajatellaan tilannetta naisen kannalta, niin ehkä hän koki, ettet välitä hänen ajatuksistaan ja tunteistaan, vaan suutut, kun hän yrittää tuoda niitä ilmi..?

Tässäpä viisautta monelle mietittäväksi! Aika usein parisuhteen ongelmien takana on se, ettei oikeasti kuunnella ja kuulla toista. Sitäkin mitä sanotaan rivien välissä.

Alkuperäisen kirjoittajan reaktio on hyvin ymmärrettävä. Jos on tehnyt mieli koko päivän ja satsannut siihen, että asiat sujuisivat oikeaan suuntaan ja sitten illalla kokee tulevansa torjutuksi, niin vituttaahan se. On niin helppo jumiutua omaan vitutukseen ja unohtaa toisen osapuolen tunteet ja tilanne.

Lopputulos voi olla paljon parempi jos pystyy työntämään oman vitutuksen hetkeksi syrjään ja keskittyy aidosti kuuntelemaan toisen fiiliksiä.
#maksuseksionihanaa

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #62 : Lokakuu 31, 2020, 20:55:46 »
Olet. Sinä olet miespuolinen Nimara tai minä olen naispuolinen Lifti.
Totta jos puhutaan, niin kyl minua joskus panettaa.

Match made in heaven! :D :D :D ;)
#maksuseksionihanaa

Poissa Jylppy77

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #63 : Lokakuu 31, 2020, 21:06:27 »
Mä oon huomannut parisuhteissa käyttäväni joskus illalla tuota "kylläpäs väsyttää" tms ilmaisua ja oikeasti olen tarkoittanut sillä: "Kylläpäs väsyttää. En ole varma, haluanko tai jaksanko seksiä tänä iltana, ajattelin vain ilmoittaa, ettet sitten pety turhaan. Mutta voisimme kuitenkin vähän olla lähekkäin, koskaan ei tiedä, mihin se johtaa..."  ;D

Oletko Jylppy kokeillut ihan vain kuunnella naistasi, kun hän kertoo väsymyksestään ja sitten ehkä antaa hieman sitä läheisyyttä ilman taka-ajatuksia..? Jos ajatellaan tilannetta naisen kannalta, niin ehkä hän koki, ettet välitä hänen ajatuksistaan ja tunteistaan, vaan suutut, kun hän yrittää tuoda niitä ilmi..?

Tässäpä viisautta monelle mietittäväksi! Aika usein parisuhteen ongelmien takana on se, ettei oikeasti kuunnella ja kuulla toista. Sitäkin mitä sanotaan rivien välissä.

Alkuperäisen kirjoittajan reaktio on hyvin ymmärrettävä. Jos on tehnyt mieli koko päivän ja satsannut siihen, että asiat sujuisivat oikeaan suuntaan ja sitten illalla kokee tulevansa torjutuksi, niin vituttaahan se. On niin helppo jumiutua omaan vitutukseen ja unohtaa toisen osapuolen tunteet ja tilanne.

Lopputulos voi olla paljon parempi jos pystyy työntämään oman vitutuksen hetkeksi syrjään ja keskittyy aidosti kuuntelemaan toisen fiiliksiä.

Kyllä tämäkin on ihan totta ja hyvähän se olisi näin ainakin yrittää tehdä.
Se että tämä tuntuu aina vaan jatkuvan illasta toiseen, se laittaa vituttamaan ihan oikeasti, ei uskalla edes kysäistä, että olisiko tänään mitään äksöniä makkarin puolella, koska todennäköisesti tietää vastauksen ja se pettymys on tietenkin iso, se miksi se jatkuu illasta toiseen niin varmaan pitäis istua peilin eteen tuijottamaan typerää kuvaa, mutta tuskin tuokaan auttaa asiaa.
Olisihan sekin ihan kiva jos se toinen kuuntelisi joskus minunkin fiiliksiäni.
Tuntuu vaan että joka asiassa syy on aina itsessä
Tietoa etsimässä, mistä saa piinattua rellua

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #64 : Lokakuu 31, 2020, 22:28:28 »
Kyllä tämäkin on ihan totta ja hyvähän se olisi näin ainakin yrittää tehdä.
Se että tämä tuntuu aina vaan jatkuvan illasta toiseen, se laittaa vituttamaan ihan oikeasti, ei uskalla edes kysäistä, että olisiko tänään mitään äksöniä makkarin puolella, koska todennäköisesti tietää vastauksen ja se pettymys on tietenkin iso, se miksi se jatkuu illasta toiseen niin varmaan pitäis istua peilin eteen tuijottamaan typerää kuvaa, mutta tuskin tuokaan auttaa asiaa.
Olisihan sekin ihan kiva jos se toinen kuuntelisi joskus minunkin fiiliksiäni.
Tuntuu vaan että joka asiassa syy on aina itsessä

Joo, täältä forkan laidalta on paljon helpompi heitellä neuvoja kuin toimia itse tilanteessa. Solmuun menneen parisuhteen setviminen ei ole helppo nakki ja vaatii aikaa. Eikä aina onnistu sittenkään.

Toisen asettuminen tilanteen yläpuolelle kuuntelemaan on yksi keino koettaa aloittaa solmun avaaminen. Se ei tarkoita, että aloittaja luopuisi toiveistaan tai tarpeistaan, mutta sillä voi saada sen toisen osapuolen ymmärtämään, että aloittajalta löytyy aitoa halua suhteen korjaamiseen. Avaamaan aito keskustelu missä mennään ja mitä kumpikin haluaa. Kun ne hanat aukeaa, niin toisenkin osapuolen on helpompi tulla vastaan. Olette kuitenkin joskus toisianne rakastaneet kun yhteen olette päätynyt. Ja tää toimii varmaan parhaiten sellaisessa tilanteessa missä kumpikin on lukittautunut poteroonsa - en minäkään kun ei toikaan. Sellaisesta tulee helposti itseään ruokkiva kierre.
#maksuseksionihanaa

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #65 : Lokakuu 31, 2020, 23:01:47 »
Tämä nyt potilaita hoitavan lääkärin mielipide, joka on muodostunut 35 vuoden aikana. Hoidan erittäin paljon seksuaalihäiriöpotilaita. Kaksi asiaa on noussut esiin: miesten lisääntyvä haluttomuus ja halujen kohtaamattomuus. Aiemminhan on puhuttu lähinnä naisten haluttomuudesta. Miehillä haluttomuutta esiintyy avioliitossa 15-28%:lla eli yllättävän useilla (naisilla 30-40%). Avoliitoissa ja erillissuhteissa hieman vähemmän. Vaikka haluttomuutta esiintyy, se ei tietenkään haittaa kaikkia, esim. vaikka miehillä on haluttomuutta noinkin monella, sen kokee subjektiiviseksi haitaksi vain noin puolet. Jos on haluton, se ei tietenkään paljoa haittaa itseä. Em. asiat pätevät myös naisiin.

Oikea ongelma tulee sitten halujen kohtaamattomuudesta. Jos toinen haluaa joka toinen päivä ja toinen kerran kuussa, ollaan kyllä varmasti ongelmissa ennen pitkää. Tyypillisesti on ajateltu, että mies vonkaa, mutta voin vakuuttaa pitkän kokemukseni kautta, että asia on varsin usein toisin päin. Etenkin kun ikää tulee enemmän (eli >40-45 vuotta), käy usein niin, että naisen halut ja aktiivisuus lisääntyvät ja miehen vähentyvät. Ja miehillä se haluttomuus näkyy konkreettisesti erektion puutteena tai heikkoutena eli sitä ei voi oikein peitellä.

Näissä tapauksissa keskustelu ja kyky kompromisseihin on ainoa tie eteenpäin. Jos mies haluaa vähemmän kuin nainen, olen usein ehdottanut vaikka suuseksin tms antamista naiselle. Se on miehelle pieni vaiva, mutta voi pelastaa paljon. Nainenkin voi harrastaa seksiä vaikka ei juuri silloin haluaisikaan. Sanoisin että kannattaa.

Yleisesti kyllä ajattelen niin, että jos aikoo sitoutua parisuhteeseen, sitoutuu samalla seksiin. Ei voi olla niin, että toinen osapuoli yhtäkkiä ilmoittaa vaikka 4 vuoden jälkeen, että seksi on sitten loppu. Sellainen ei ole reilua eikä hyväksyttävää (puhun tässä terveistä ihmisistä, sairaudet ovat toinen asia). Hyvänä sääntönä on se, että jos puoleen vuoteen seksiä ei ole ollut toisen osapuolen haluista huolimatta, kissa on nostettava pöydälle ja vakavasti. Ilman seksiä avioliiton kaltainen suhde ei pitkän päälle toimi. Silloin on edessä ero tai ulkopuoliset suhteet.

Ylilääkäri

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #66 : Lokakuu 31, 2020, 23:31:13 »
Hyvä kirjoitus Ylilääkäriltä.

Usein on myös niin, että seksuaalinen halu vaihtelee ajan ja elämäntilanteiden myötä paljonkin. En ole lääkäri, mutta jonkin verran asioista lukenut ja itsekin paljon kokenut. Pahimpia seksuaalisen halun tappajia lienevät erilaiset elämän isot stressitilanteet. Muutto ja remontti, erityisesti ensimmäisen lapsen saaminen, työttömäksi joutuminen, läheisen menetys jne. Jossain moisten asioiden jälkimainingeissa olen itsekin turskaksi kudusta muuttunut ::)

Myös muut henkisen puolen tekijät vaikuttavat ihmisen haluun erittäin paljon. Miesnäkökulmasta voisi todeta, että monien naisten harjoittama jatkuva pikkuasioista huomauttelu, tuttavallisemmin nalkutus, tappaa seksihaluja melko tehokkaasti. Varmaankin naisilla on sama toisinpäin, jos ne miehen sukat jäävät koko ajan eteisen lattialle tai lautaset pöydälle naisen siivottaviksi. Parisuhde on siis kahden kauppa, jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Mutta huorissa on se hyvä puoli, etteivät ne nalkuta. Tai on joskus joku yrittänyt, mutta olen kieltänyt moisen heti alkuunsa. Seteleillä on kumma voima, jos niitä vaan on tarpeeksi. Aina ei ole, tai ei halua niitä käyttää. Sit on vaihtoehtoina Kyllikki vasen ja Kyllikki oikea tai nalkutuksen kuuntelu ::)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #67 : Marraskuu 01, 2020, 00:27:22 »
Minusta avioliitossa tapahtuva pihtaaminen on vallankäyttöä, kiusaamista ja henkistä väkivaltaa. On itsestäänselvyys että ketään ei voi pakottaa seksiin vasten tahtoaan, mutta ketään ei voi pakottaa myöskään selibaattiin vastoin omaa tahtoa.

Ongelma lienee melko yleinen, koska suurin osa turskista elää ymmärtääkseni parisuhteessa. Mikäli avioero ei syystä tai toisesta tule kysymykseen, etkä halua elää seksitöntä elämää on vaihtoehtoja melko vähän. Yksi tapa on ulkoistaa seksi parisuhteen ulkopuolelle.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #68 : Marraskuu 01, 2020, 01:30:15 »
Näin juuri etenkin, jos on lapsia.

Ylilääkäri

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #69 : Marraskuu 01, 2020, 06:37:44 »
Ulkopuoliset suhteet tai seksi ovat ihan hyviä vaihtoehtoja. Olen itse ollut myös "sillä toisella puolella" eli vähemmän haluavan kumppanin kanssa. Mielestäni sellainen koko elämän kestävä, monogaminen hollywood-parisuhde on vähän turhaa utopiaa tänä päivänä ja muunkinlaiset parisuhteet voivat olla aivan hyviä tai jopa parempia. Paljon tuskaa tulee siitä, kun ihmiset yrittävät luoda ja pitää yllä sitä täydellistä parisuhdetta.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #70 : Marraskuu 01, 2020, 09:28:54 »
Minusta avioliitossa tapahtuva pihtaaminen on vallankäyttöä, kiusaamista ja henkistä väkivaltaa.

Silloin kun se parisuhteessa on selvästi tätä niin onneksi osaan pakata lätkäkassini ripeästi ja lähtiessäni hihkaista "palataan asiaan kun pillulla pelaaminen loppuu"
(Pablon legendaarinen oli "en jaksa tätä pillupaskaa")
Why so fragile?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #71 : Marraskuu 01, 2020, 09:50:54 »

Hmm... kaikenlainen väkivalta, henkinen ja/tai fyysinen, on mielestäni yksi merkki siitä että parisuhde on ajanut karille. 🤔
Amator

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #72 : Marraskuu 01, 2020, 13:52:03 »
Eräs nainen kertoi, että hänen liitossa seksiä saa aina. Kun toisen tekee mieli, niin seksin antaminen kumppanille on samanlainen asia kuin niskahieronta kun toisen niska on jumissa tai passaaminen kun toinen on flunssassa. Se on välittämistä ja toisen huomioimista. Toimii molemmin puolin.

Pelastaisi monen parisuhteen.
#maksuseksionihanaa

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #73 : Marraskuu 03, 2020, 15:42:19 »
^ Mä allekirjoitan tän täysin!
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #74 : Marraskuu 03, 2020, 16:05:30 »
Ja se mitä Anniina tuolla kirjoitti, on ajattelemisen arvoista.
Jos emäntä valittaa päänsärkyä, niin viereen vaan hieromaan niskaa vailla taka-ajatuksia, kyllä se siitä seksiksi muuttuu! Menee toisen lähelle ja ottaa toisen kainaloon, lähelle.

Toki en voi kirjoittaa kuin omasta kokemuksestani.. Multa sai vajaa viikko selkäleikkauksesta, mutta taidankin olla vähän hupsu..
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #75 : Marraskuu 03, 2020, 16:18:09 »
Eräs nainen kertoi, että hänen liitossa seksiä saa aina. Kun toisen tekee mieli, niin seksin antaminen kumppanille on samanlainen asia kuin niskahieronta kun toisen niska on jumissa tai passaaminen kun toinen on flunssassa. Se on välittämistä ja toisen huomioimista. Toimii molemmin puolin.

Naisiakin on niin moneen junaan. ”Uskomatonta” kyllä, myös naisilta puuttuu välillä empatiakyky aika lailla kokonaan. Joku tuttu oli joskus pitkähköllä sairauslomalla ja hänellä täydellinen kielto nostaa mitään. Hänen rouvansa sitten pyyhkäisi illaksi pikkujouluihin ryyppäämään ja jätti kaverin selviämään keskenään vaippaikäisen lapsen hoidosta. Ei puhettakaan mistään toisen passaamisesta. No, ymmärrän kyllä että tuossa tilanteessa tekee mieli panna lähinnä vaimo pakkaseen. Ja näitä kun toistaa, niin erohan siitä tulee, niin tuli tuossakin keississä...

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 533
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #76 : Marraskuu 14, 2020, 15:41:18 »
Itse en harrasta parisuhteita, jotka perustuvat seksiin. Kun lapset on tehty, en näe syytä, miksi parisuhteessa pitäisi olla seksiä. Mulle suhde on paljon, paljon enemmän kuin seksiä. Tarpeensa hoitakoon jokainen sitten miten itse haluaa. Saaminen on omalla, ei puolison vastuulla.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #77 : Marraskuu 14, 2020, 15:54:46 »
... Kun lapset on tehty, en näe syytä, miksi parisuhteessa pitäisi olla seksiä. ...

Öö... Mitä?
Amator

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #78 : Marraskuu 14, 2020, 16:36:53 »
Nellanooralla mielenkiintoinen näkemys asiasta... Tai sitten provo. Se, että parisuhde on paljon muutakin kuin seksiä, pitää minunkin mielestä paikkansa, mutta loput... :o

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #79 : Marraskuu 14, 2020, 16:46:40 »
Itse en harrasta parisuhteita, jotka perustuvat seksiin. Kun lapset on tehty, en näe syytä, miksi parisuhteessa pitäisi olla seksiä. Mulle suhde on paljon, paljon enemmän kuin seksiä. Tarpeensa hoitakoon jokainen sitten miten itse haluaa. Saaminen on omalla, ei puolison vastuulla.

Minä taas en harrasta seksiä, jotka perustuvat parisuhteisiin.