Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.  (Luettu 40092 kertaa)

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #140 : Tammikuu 10, 2022, 23:27:36 »
Teen ruokaa, siivoan ja tuon kuukausittain 6 000 rahaa, eli maksan koko perheen kulut.

Ei siis kyse siitä, ettäkö en osallistuisi myös arkiaskareisiin.

Urheilen ja ulkonäössä tai hygieniassa ei pitäisi olla vikaa.

Mietin vaan, että mitenköhän yleistä moinen on, että toista ei enää kiinnosta mikään?

Lasten takia tässä enää saman katon alla asutaan...

En lukenut ketjua kuin edellisen postauksen verran, mutta heitänpä ihan ajatuksena, että mitä jos te isimiehet kokeilisitte tehdä vaimon elämästä kevyempää? Niin ettei vaimo olisi iltaisin aina niin väsynyt, että vain nukkuminen jaksaa kiinnostaa?

Lisäksi, vaimosta olisi varmasti mukavaa saada huomiota ja kosketusta muulloinkin kuin vain silloin, kun miehen tekee mieli panna.

Oman(kin) kokemukseni mukaan naisilla on usein miehiä huomattavasti tiukemmat kriteerit esim. kodin siisteystasolle. Jos sitten lapsen nukutuksen jälkeen pitää alkaa vielä imuroida tai pyykätä, jää seksi kyllä väliin. Viime kädessä nämä ovat valintakysymyksiä. Jos joskus voi jättää pyykkivuoren huomiseen ja keskittyä yhdessäoloon, varmaan sitä seksiäkin syntyy.


Tuli vaan mieleen, että voisko tässä just se mies vähän osallistua. Tehdä ne iltatoimet tai imuroida ja pyykätä. Eikä odotella sohvalla munia ronklaten, että "ämmä" on valmis.

Tarjoat liian helppoa elämää. Osaavat arvostaa vasta kun menettävät sen. Ikäänkuin tuudittautuvat hyvänolon tunteeseen ja sitten tulee hirveänä "shokkina" kun tulee ero. Jokaisen erotilityksen (varsinkin naisen) näen taustalla liiallisen mukavuudentunteen. Miksi panostaa ku 6k€ tulee ilman panostamistakin?

Nyt tulee provo: "ei se mua jätä, mä oon liian tärkee sille.."

Totuus: Totta vitussa se jättää sut, miks ei jättäs?

Perusteluna on lapset. Sen takiahan ne niitä haluaa tehdä, että pystyvät vetoamaan huonoon omatuntoon. "Lapset kärsii, ajattele niitä"
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2022, 23:31:19 kirjoittanut Kinder »

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #141 : Tammikuu 10, 2022, 23:41:56 »
^ Saattaa aiheuttaa kiukkua naisissa, mutta niin se menee. Jos nainen saa vastikkeetta pari kolmetonnia kuussa niin miks se antais vastiketta? Niin karulta kuin se kuulostaakin niin välittömästi pitää aiheuttaa draama jos perse alkaa leviämään tai muna alkaa maistumaan pahalta. Se aiheuttaa kiukkua, mutta jos siinä antaa periksi niin suhde tulee päättymään eroon.

Pitää vaan pysyä vahvana. Se on itseasiassa just sitä mitä naiset penää: "haluan vahvan miehen"

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #142 : Tammikuu 10, 2022, 23:43:33 »
^^^Kuulostaa hyvältä, että autat kotona 😊

En tiedä. On se varmaan aika yleistä 🤷‍♀️ Voi olla kausiluonteistakin. Naisilla ei sovi unohtaa niitä hormoneja ja niiden vaikutuksia. Tai kilpirauhasen vajaatoiminta. Tai masennus, työstressi 🤷‍♀️ Jotenkin haluisin siis armoa naisille, syitä kun voi olla niin paljon,joihin nainen ei välttämättä itsekään oikein pysty vaikuttamaan.

Esimerkki hormoneista. Ovulaatio. Mä tunnistan aina milloin ovuloin, koska mä haluan silloin kaikkia miehiä ja syön miehiä katseellani! Myös pillu siis kostuu ovulaation aikaan herkemmin ja märemmäksi.Biologinen kello siis huutaa, että nyt jumalauta panet!😁 Sitten on ehkäisypillereitä, jotka estää ovulaation,en tiedä mikä on vaikutus halukkuuteen silloin 🤷‍♀️ Kuukautiskivut voi joillakin olla niin pahoja, että saattaa oksentaa,ei silloin seksiä tee mieli. Raskaus ja synnytys sekoittaa hormonit ihan huolella. Ja sitten tulee vaihdevuodetkin sekoittamaan pakkaa. MUTTA näihinkin tietenkin naisilla olisi apua saatavilla 😊

HEP, Ylilääkäri olisi varmaan oikea taho kertomaan näistä.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #143 : Tammikuu 10, 2022, 23:50:29 »
^ ja ^^ MUTTA, jos naisesi tarjoaa sinulle kaiken tämän ja silti lähdet menemään, niin olet iljettävin itsetuntovammainen runkkukusipää mitä maailma päällään kantaa ja et ole ansainnut mitään muuta kuin 190cm multaa pääsi päälle..

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #144 : Tammikuu 10, 2022, 23:54:28 »
^^^Kuulostaa hyvältä, että autat kotona 😊

En tiedä. On se varmaan aika yleistä 🤷‍♀️ Voi olla kausiluonteistakin. Naisilla ei sovi unohtaa niitä hormoneja ja niiden vaikutuksia. Tai kilpirauhasen vajaatoiminta. Tai masennus, työstressi 🤷‍♀️ Jotenkin haluisin siis armoa naisille, syitä kun voi olla niin paljon,joihin nainen ei välttämättä itsekään oikein pysty vaikuttamaan.

Esimerkki hormoneista. Ovulaatio. Mä tunnistan aina milloin ovuloin, koska mä haluan silloin kaikkia miehiä ja syön miehiä katseellani! Myös pillu siis kostuu ovulaation aikaan herkemmin ja märemmäksi.Biologinen kello siis huutaa, että nyt jumalauta panet!😁 Sitten on ehkäisypillereitä, jotka estää ovulaation,en tiedä mikä on vaikutus halukkuuteen silloin 🤷‍♀️ Kuukautiskivut voi joillakin olla niin pahoja, että saattaa oksentaa,ei silloin seksiä tee mieli. Raskaus ja synnytys sekoittaa hormonit ihan huolella. Ja sitten tulee vaihdevuodetkin sekoittamaan pakkaa. MUTTA näihinkin tietenkin naisilla olisi apua saatavilla 😊

HEP, Ylilääkäri olisi varmaan oikea taho kertomaan näistä.

Tuossapa se onkin. Ei äijää aina kiinnosta heiluttaa lapiota soramontussa (vertauskuva), mut se tekee sen hymyhuulin kuitenkin. Ei siinä voi jäädä mieshormoneihin vetoamaan..

Ja edelleen niin karulta kuin se kuulostaakin, niin perseen heilutus on naisen prioriteetti nro.1. Sirpa Selänne. Siinä on nainen joka tietää miten avioliitto saadaan kestämään. Kun ukko tulee pelireissulta klo 4am. niin piparia pitää jakaa vaikka vähä nukuttaskin..

EDIT: ja pitää se perse siinä kunnossa, että sitä kehtaa katsoa..
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2022, 23:57:11 kirjoittanut Kinder »

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #145 : Tammikuu 11, 2022, 00:06:48 »
Kyllä meistä miehistä useimmat auttavat siellä kotona sitä vaimoaan - tai auttoivat niin kauan kun olivat parisuhteessa.

Myös mies voi kaivata välillä arvostavia sanoja omasta työpanoksestaan. Tai vaikkapa pillupalkkaa, jolla saa monta juttua hymyilevältä mieheltä :) Monelle naiselle tulee kylmänä yllätyksenä, mitä vaikkapa yksinkertainenkin autohomma maksaa korjaamolla teetettynä. Sen kun on tottunut saamaan ilmaisena aviomiespalveluna. Tai mitä sen yhteisen kodin seinien maalaus maksaa, vaikka viron pojille pimeenä maksais. Suurin osa naisista kun ei kuitenkaan näitä käyttämiään palveluita taivu perseellään maksamaan. Ottamatta kantaa mihinkään moraalikysymyksiin.

Vaikka osa-aikaisän duuni onkin välillä kovaa, itse olen aidosti tyytyväisempi, kun saan valita (koti)töitteni prioriteetit itse. Ja sen verran on tuloja, että elareista huolimatta pystyn asumaan mukavasti haluamallani tavalla ja harrastamaan haluamiani asioita. Huorissakäynnistä on pitänyt vähän kyllä karsia, muuten menee mukavasti eikä olo ole lainkaan katkera, ihan päinvastoin ;D

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #146 : Tammikuu 11, 2022, 00:45:45 »
Ai että, kyllä mä olisin mielelläni emp ja kotirouva! Mut pihtaria musta ei kyllä sais. Sopivasti kun hipsuttelee ja kuiskuttelee, niin aina lohkee! Mut mähän olinkin helppo.. 🤔

Takaisin asiaan.
Jos kaikki on näennäisesti kunnossa, niin sit on paha mennä sanomaan, kun et liekki ois sammunut? Kotityöt kuuluukin jakaa, jos vaimokin käy töissä, sehän on molempien koti, ja kyllä lasten kotihoito on myöskin ihan täyttä työtä. Kyllä jokainen varmasti jossain vaiheessa sanoo, tai nalkuttaa, jos joku tietty asia koko ajan ärsyttää? Kun palaute on saatu, voidaan pohtia kuinka asia korjataan. Jos se halutaan korjata.

Mietin, että voiko pitkässä suhteessa ajatukset toisesta muuttua niin radikaalisti (ilman pahoinpitely tms taustaa), että ei toista haluaisi yhtään. Kai ne voi. Ihan puhdas erilleen kasvaminen? Arvojen muuttuminen? Kai se lääke sitten on vaan ero tai sivusuhde, joko siviiliin tai maksullisiin.

Musta tuntuis ainakin pahalta olla suhteessa 🤮, jossa kaikki tekeminen pitäis arvottaa vaikkapa pistein. X pistettä autonhuollosta, Y pistettä tiskarin täyttämisestä, Ä pistettä pillusta. Montako pistettä annetaan raskauspahoinvoinnista tai -arvista? Ja mikä pisteiden arvo on rahassa? Jos sen parisuhteen määrittää raha, niin kannattanee heti alusta pitää kirjaa kuluista, jolloin saa eron tullessa näppärästi laskettua mikä on tilanne.

Mua ei oo koskaan kenenkään tarvinnu elättää, vaan oon hoitanu ja maksanu asiani itse, niin mun on melko vaikeaa asettua tuohon riistäjämuijan asemaan. Edellisessä elämässä hoidin kodin, otin turpaani ja jäin silti ilman seksiä. Lopultahan se johti siihen että läksin kylille ettimään niitä villasukkapareja, joiden välistä löytyi apu mun puutteeseen. Enkä koskaan katunut kyllä sitä lähtöä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2022, 00:50:51 kirjoittanut Ronja »
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #147 : Tammikuu 11, 2022, 01:04:49 »
^ Mut jos asutaan suht. edullisessa kaksiossa, rahaa riittää, kumpikii käy töissä, matkustelee ja nussii ku kanit nii miks sitä onnen tasapainoa pitää lähtee muuttamaan? Ku niin vaan kuuluu olla(kö)? Se kumpi osapuoli ei olisi halunnut yllä olevan tilanteen muuttuvan on syytön. Eikö niin?

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #148 : Tammikuu 11, 2022, 01:49:40 »
Näemmä aiheena sellainen josta ei pysty keskustelemaan objektiivisesti. Eipä tuohon olis kyllä mitään lisättävääkään. Eteenpäin..

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #149 : Tammikuu 11, 2022, 08:57:48 »
Romantikko minussa haluaa uskoa, että kun pariutuu sen oikean ihmisen kanssa, niin silloin hommat vaan toimii (seksikin), koska molemmilla on siihen tahtoa ja molemmat haluavat, että kumppani voi mahdollisimman hyvin. Sen oikean vastinparin kanssa tarpeet ja toiveet toki menevät jo lähtökohtaisesti yksiin. Harmillisesti vaan sen oman vastinparin löytäminen on hurjan vaikeaa hommaa ja usein sitä yksinkertaisesti pariudutaankin vaan väärän ihmisen kanssa. Toki erilleen kasvaminen voi tapahtua myös myöhemmässä vaiheessa.

Kyynikko minussa vastustaa avioliiton kaltaisia keinotekoisia rakennelmia, jotka pitävät ihmisiä väkisin yhdessä. Ainoa hyvä syy olla yhdessä on se, että molemmat haluavat olla yhdessä.

Oho, eksyinköhän mä jo itse aiheesta... Niin se seksi... Mun mielestä siinä kohtaa mennään pahasti metsään, jos seksistä tulee vaihdannan väline (siis parisuhteessa; hupsuttelupuuhissahan se on juurikin sitä 😅). Tosi surullista ajatella, jos jossain parisuhteissa seksi pitää ikään kuin ansaita: jos sä teet sen homman, niin saat palkkioksi seksiä; jos et, niin jäät ilman. Kyllä se halu pitäisi kummuta jostain ihan muualta kuin siitä, että siitä hyötyy jotenkin 😔
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #150 : Tammikuu 11, 2022, 09:40:52 »
^ Mut jos asutaan suht. edullisessa kaksiossa, rahaa riittää, kumpikii käy töissä, matkustelee ja nussii ku kanit nii miks sitä onnen tasapainoa pitää lähtee muuttamaan? Ku niin vaan kuuluu olla(kö)? Se kumpi osapuoli ei olisi halunnut yllä olevan tilanteen muuttuvan on syytön. Eikö niin?

Juu kyllä.
Oon varmaan lukenut huolimattomasti, kun on mennyt tuo sun ongelma ihan ohi. Ehkä johtuu siitä, ettei tuossa asetelmassa tarvitse kerjätä vaimolta 🤔

Ainoa hyvä syy olla yhdessä on se, että molemmat haluavat olla yhdessä.
Tähän en lisäisi enää muuta kuin Aamen!

💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Sullivan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #151 : Tammikuu 11, 2022, 10:40:48 »
Mietin että pahentaako hupakoiden käyttö ongelmaa? Seteleiden lisäksi silloin riittää että vähän raottaa vetoketjua ja ihana hupakko on jo aivan kuumana (tai ainakin esittää uskottavasti olevansa). Kontrasti kotioloihin voi olla iso, vaikka se parisuhde olisikin ns normaali.

Minä taidan olla meidän parisuhteessa se vaikea, pelkkä seksi on jees, mutta suhteen muita asioita on vaikea pitää välillä sängyn ulkopuolella.
"I'll make you an offer you can't refuse" - Mario Puzo, Godfather

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #152 : Tammikuu 11, 2022, 11:18:40 »
Tässä muutaman vuoden takainen juttu Väestöliiton Heli Vaarasen kirjoituksiin liittyen. https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001132693.html

”Vaarasen mukaan nainen haluaisi proaktiivisen kumppanin keittiöön, olohuoneeseen ja makuuhuoneeseen, mutta tukahduttaa miehen vaatimuksillaan.”

Vaaranen asiantuntijana sentään uskaltaa sanoa tutkimusnäyttöön nojaten ääneen asian, joka on vaiettu kuoliaaksi tässä intersektionaalisen feminismin hapattamassa yhteiskunnassa. Ja luulis tämän kiinnostavan myös huoria, koska kyllä se pahoinvointi parisuhteessa lienee useimmille miehille se huorissakäynnin primus motor. Maailman vanhimmassa terapiassa kun mies saa olla mies ja nauttia olostaan vailla keskustelua olohuoneen matoista ja Ikean kaapin kasaamisesta. Jos parisuhteissa menis miehillä hyvin, olis huorapalveluille kovasti vähemmän kysyntää.

Eikä oikeastaan ole itselläni tähän naruun enää lisättävää.


Poissa Vaitiolovelvollinen

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #153 : Tammikuu 12, 2022, 16:40:28 »
Tässä muutaman vuoden takainen juttu Väestöliiton Heli Vaarasen kirjoituksiin liittyen. https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001132693.html

”Vaarasen mukaan nainen haluaisi proaktiivisen kumppanin keittiöön, olohuoneeseen ja makuuhuoneeseen, mutta tukahduttaa miehen vaatimuksillaan.”

Vaaranen asiantuntijana sentään uskaltaa sanoa tutkimusnäyttöön nojaten ääneen asian, joka on vaiettu kuoliaaksi tässä intersektionaalisen feminismin hapattamassa yhteiskunnassa. Ja luulis tämän kiinnostavan myös huoria, koska kyllä se pahoinvointi parisuhteessa lienee useimmille miehille se huorissakäynnin primus motor. Maailman vanhimmassa terapiassa kun mies saa olla mies ja nauttia olostaan vailla keskustelua olohuoneen matoista ja Ikean kaapin kasaamisesta. Jos parisuhteissa menis miehillä hyvin, olis huorapalveluille kovasti vähemmän kysyntää.

Eikä oikeastaan ole itselläni tähän naruun enää lisättävää.
Jos huorissakäynnin määrä olisi jokin mittari parisuhteiden onnellisuudelle, niin eivät ne sitten entisaikoinakaan sen onnellisempia ole olleet. Erotuksena tietysti esim. se, että avioliitossa raiskaamisesta tuli rikos vasta kohtalaisen vähän aikaa sitten. Ehkä se kotiraiskaaja ei ole sitten käynyt niin usein huorissa.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #154 : Tammikuu 12, 2022, 19:35:06 »
Ite en ole koskaan saanut kerjäämällä vaikka sitä kokeillut, joten ajattele positiivisesti.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #155 : Tammikuu 12, 2022, 20:14:40 »
^ Mut jos asutaan suht. edullisessa kaksiossa, rahaa riittää, kumpikii käy töissä, matkustelee ja nussii ku kanit nii miks sitä onnen tasapainoa pitää lähtee muuttamaan? Ku niin vaan kuuluu olla(kö)? Se kumpi osapuoli ei olisi halunnut yllä olevan tilanteen muuttuvan on syytön. Eikö niin?

Juu kyllä.
Oon varmaan lukenut huolimattomasti, kun on mennyt tuo sun ongelma ihan ohi. Ehkä johtuu siitä, ettei tuossa asetelmassa tarvitse kerjätä vaimolta 🤔

Ainoa hyvä syy olla yhdessä on se, että molemmat haluavat olla yhdessä.
Tähän en lisäisi enää muuta kuin Aamen!

Muutokset parisuhteessa on ylivoimaisesti yleisin syy eroihin. On äärimmäisen harvinaista, että kumpikin haluaa muutosta täysin samaan aikaan ja, että kumpikin osapuoli on ylipäätään soputuva muutoksiin. On toki niitäkin, mutta ne onkin just niitä jotka ei eroa ja jengi kyselee, että mikä on teidän pitkän liiton salaisuus. Riitoja ja erimielisyyksiä toki on kaikilla, mutta ei ne eron syy ole.

Nainen haluaa mennä eteenpäin ja mies ei. Se on yleisin yhdistelmä. On toki joitain suhteita missä on toisinpäin. Ihminen on sen verran yksinkertainen, että se ei osaa kalkuloida muutoksen tuomia haasteita elämään. Edelleen korostan, että kysykää puolisolta, että ymmärrättekö kumpikin seikka seikalta mitä muutokset tarkoittaa teidän olemassa olevaan tilanteeseen. Pitkä keskustelu, mutta huomattavasti helpompaa kuin silloin kun ne muutokset on mukana elämässä, kuten lapset.

Toiset on niin herkkiä, että idylli särkyy jos puoliso ostaa vääränväriset lakanat. Yksi huippu-urheilija ystävä sanoi, että peli meni vituiks kun kengät nauhat ei olleet oikealla kireydellä..

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #156 : Tammikuu 12, 2022, 20:18:41 »
Harmi kun Billheili ei ole kommentoimassa aihetta.  :-\
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Mikko 195

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #157 : Huhtikuu 01, 2022, 19:42:55 »
Pitkässä avioliitossa meinasi joskus käydä niin että vaimo yritti ottaa pillunsa jonkinlaiseksi suhteen pelivälineeksi. Jos olin ollut maailmalla tai laiskotellut lakanoiden vedossa niin yritettiin piparia pihdata.
No, otinkin linjan että en sanallakaan ota pimppiä puheeksi ja pidän käpälän pois tisseistä.
Muuten toimin aivan normaalisti, tein kaikki muut avioliiton krumeluurit mutta en seksiä.
Ei mennyt kauaa kun emäntä alkoi herättelemään minua aamuisin istumalla hajareisin päällä tai munaa hieromalla. Annoin tietenkin munaa kun sitä kiltisti imettiin ja pyydettiin. Samaa linjaa olen jatkanut nyt pari vuotta, hyvin toimii.
MIEHET ÄLKÄÄ ALISTUKO KERJÄÄMÄÄN PILLUA!!!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #158 : Huhtikuu 01, 2022, 19:45:51 »
MIEHET ÄLKÄÄ ALISTUKO KERJÄÄMÄÄN PILLUA!!!
Pillun kerjääminen on yhtä säälittävää kuin teinipojan kerjääminen äiteeltä "mut mä en haluu olla viikkoo kotiarestissa"
Why so fragile?

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #159 : Huhtikuu 06, 2022, 15:07:27 »
Aika ikävä toi Modulan kuvaama tilanne jos mies tuo kaiken rahan talouteen ja nainen ei ikään kuin koe velvollisuudekseen tarjota seksiä. Vika ei varmasti ole vain rouvassa, mutta tosi paskaan tilanteeseen on ajauduttu.

Suosittelen seksuaaliterapiaa. Aikuisen ihmisen pitäisi pystyä toteuttamaan seksuaalisuuttaan ja jos se tarkoittaa että ei halua seksiä kenenkään kanssa - ok - mutta sitten on vuoro kuunnella toista osapuolta ja mitkä hänen tarpeensa ovat. Seksitönkin avioliitto voi olla ihan ok jos on yhdessä sovittu että mies saa hakea seksiä muualta. Kunhan molemmat hyväksyy. Jos vaimo vaatii ehdotonta uskollisuutta mutta ei tahdo harrastaa seksiä kuin jouluna ja juhannuksena, mies taas 10 kertaa viikossa... Niin erohan siitä tulee.

Ja tämä siis sillä rajauksella että lapset ei ole enää ihan pieniä. Pienet lapset, varsinkin raskaat tapaukset, on niin raskaita että pitää ymmärtää pari vuotta tilanteen poikkeuksellisuutta ja runkata säästöön.
You and me, part-time lovers