Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.  (Luettu 40119 kertaa)

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #100 : Marraskuu 15, 2020, 18:18:28 »
Kun puhumme huorahahmoista, kannattaa muistaa, että ne ovat illuusio. Tämä vain pikkuvinkkinä, että kannattaako kaikki aina ottaa niin vakavasti ja olettaa, että ne olisivat totta myös "reaalimaailmassa".

Mutta mulle tosiaan seksi ei ole parisuhteessa maailman tärkein asia. Siksi kai olen tehnyt seksistä työni. Seksi seksinä ja suhteet suhteina.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #101 : Marraskuu 15, 2020, 18:58:21 »
^
Rakkautta voi olla ilman seksiä ja seksiä voi olla ilman rakkautta, mutta kyllä sellainen parisuhde on itsellä ihanteena missä nuo molemmat yhdistyy ripauksella keskinäistä kunnioitusta maustettuna. Minä oonkin rakkausromaaneja lukeva romanttinen hupsu.
Jos "huorahahmo" ja todellinen minä kovasti eroaa toisistaan, niin luulisi roolin esittämisen olevan pidemmän päälle rasittavaa.
Minun näyttelijän urani kun rajoittuu ala-asteen joulunäytelmään, missä sain ilman vuorosanoja istua majan ovella mustat sukkahousut päässä ...poikaa esittäen, niin olen katsonut parhaaksi, että huoraminä ja omaminä on sama asia, tai jos oon vaan syntynyt huoraksi ::) En edes yritä myydä itseäni minään illuusiona.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #102 : Marraskuu 15, 2020, 19:15:35 »
^ Mä oon esittänyt Neitsyt-Mariaa 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #103 : Marraskuu 15, 2020, 19:24:11 »
Miten niin esittänyt  ;D

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #104 : Marraskuu 15, 2020, 19:42:31 »
Varmasti hiukankin enemmän kilometrejä keränneet asiakkaat ymmärtävät, että huorahahmot ovat enemmän tai vähemmän illuusiota. Juuri siksi, antakaa meidän pitää illuusiomme, etenkin jos rahalla maksamme. Ei pieruverkkareita, menkkavaivoja, parisuhdehuolia tms. Vain vaaleanpunaista illuusiota kiitos ;D Tosielämän känkkäränkkiä saa kuunnella ihan ilmaiseksikin.

No ...poikaa ei edes huoran tartte ainakaan meikäläiselle esittää ;D

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1250
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #105 : Marraskuu 15, 2020, 20:11:08 »
^
Rakkautta voi olla ilman seksiä ja seksiä voi olla ilman rakkautta, mutta kyllä sellainen parisuhde on itsellä ihanteena missä nuo molemmat yhdistyy ripauksella keskinäistä kunnioitusta maustettuna. Minä oonkin rakkausromaaneja lukeva romanttinen hupsu.
Jos "huorahahmo" ja todellinen minä kovasti eroaa toisistaan, niin luulisi roolin esittämisen olevan pidemmän päälle rasittavaa.
Minun näyttelijän urani kun rajoittuu ala-asteen joulunäytelmään, missä sain ilman vuorosanoja istua majan ovella mustat sukkahousut päässä ...poikaa esittäen, niin olen katsonut parhaaksi, että huoraminä ja omaminä on sama asia, tai jos oon vaan syntynyt huoraksi ::) En edes yritä myydä itseäni minään illuusiona.

Ja se on just näin. 👍

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #106 : Marraskuu 15, 2020, 20:56:38 »
Varmasti hiukankin enemmän kilometrejä keränneet asiakkaat ymmärtävät, että huorahahmot ovat enemmän tai vähemmän illuusiota. Juuri siksi, antakaa meidän pitää illuusiomme, etenkin jos rahalla maksamme. Ei pieruverkkareita, menkkavaivoja, parisuhdehuolia tms. Vain vaaleanpunaista illuusiota kiitos ;D Tosielämän känkkäränkkiä saa kuunnella ihan ilmaiseksikin.

Se on loppupeleissä juurikin näin!  ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #108 : Joulukuu 29, 2020, 01:55:29 »
Suoraan sanoen vituttaa runkata. Haluaisin kyllä, mutta ei saa. Käykö kaikissa avioliitoissa näin?

Oleellisempi kysymys on, että miksi käy näin. Se ei suinkaan käy sen vuoksi, että just sillä hetkellä hänellä ei tee mieli vaan siksi, että olet tehnyt jotain väärin aiemmin. Ja kun et saa, teet taas jotain väärin ja se tulee taas eteen tulevaisuudessa.

Nainen kun ei ole sellainen hetkessä eläjä. Naisen tunteet on kropassa, ei päässä (itseasiassa miehelläkin).

Jos sä teet jotain väärin, niin naisen kropan solumuisti muistaa sen pitkänkin aikaa, riippuen mokan laajuudesta.

Nainen ei siis kysyttäessä pysty selittämään miksi ei just nyt lämpeä sun munalle, mut sen kroppa pystyis, jos se osais puhua.

Menin frendiä tapaamaan yhteen pubiin helsingissä tuossa männä kesänä, olisko ollu klo 13.00 lauantaina.

Siellä oli kaksi tarjoilija naista, 5 jätkää ja tän mun frendin uusi tyttöystävä (kaikki kaljoittelemassa, lukuun ottamatta näitä tarjoilijoita).

Juteltiin siinä sitten naisista niin heitin, että olen ainoa mies maailmassa joka tietää miten nainen ajattelee.

Jätkät alko nauraa, naiset meni totiseksi. Heitin yhdelle niistä jätkistä ketä en tuntenut, että testaa: "kerron miten nainen asian ajattelee".

Jannu heitti aika helpon: "mikä v**tu siinä on naisilla, että ei voi sanoa suoraan asioita, vaan pitää aina vihjailla ja kierrellä ja kaarrella?".

"Koska se nainen sanoi sen asian suoraan 1,5 viikkoa sitten, mutta sä et kuunnellu!"

Naiset alko nauraa ja miehet muuttu totiseks.

Tää jannu halvaantu ihan täysin. Se oli lasittunein silmin 15min. katsoen tyhjyyteen ja kun se taas palasi tähän maailmaan, niin kaveri kysyi, että "kaikki hyvin?"

Joo, prosessoin tuossa just kaikki parisuhderiidat mitä ollu elämässä ja jumalauta toi on toimiva teoria :)

Miksi tiedän miten nainen ajattelee? Koska kuuntelen silloin kun nainen puhuu. Pitää kuunnella ja sisäistää, mutta siihen ei saa reagoida sillä hetkellä. Pitää reagoida esim. viikon päästä, että osaat osoittaa naiselle kuunnelleesi.

Tää on siitä vittumainen homma ku nainen tarvii aina aika-ajoin syyn purkaa kiukkuansa sinuun (menkkoja edeltävälle viikolle kannattaa antaa jotain todella kevyttä). Ja jos sinä et anna sille syytä, koska olet aina kuunnellut, niin se kyllä jostain jotain kaivaa.

Pitäkää aina jotain kevyttä takataskussa. Jos näette, että rouva tulee kireänä töistä kotiin, niin ei missään nimessä siihen väliin mitään isoo. Sukka lattialla toimii tosi hyvin.

Sukka on semmonen perusjuttu, max. kolme minuuttia: "Sä et yhtään arvosta mua" diipadaapaa ja jalat visusti kiinni 3 tuntia. Mut hei, jos se tulee töistä vaikka neljältä, niin seitsemältä alkaa jo jalat aukee ja voi alkaa esileikin, joka kestää sellaiset pari tuntia, niin ysiltä jo pääsee selkään.

Ja sit ku nainen ei koskaan pyydä ylireagointia anteeksi (eihän sellaista tapahdu) niin useasti he hyvittävät ehkä hieman tarpeettoman purkautumisensa loistavalla (en nyt sano täydellisellä) seksillä.

Täydelliseen seksiin en uskalla äkkinäiselle antaa avaimia, koska pieleen menemisen vaara on niin suuri ja pian minua syytetään avioerosta.

Tuolla sukalla kannattaa lähteä kokeilemaan ja sit siitä kehittyessä löytää sen oman polun

Poissa Vieras0173

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #109 : Tammikuu 22, 2021, 19:23:18 »
Kyllä se taitaa näin suurimmalla osalla mennä. Mille tielle mies lähtee siitä, riippuu monesta jutusta.

Absurdia tulla kotiin baarista kun kuulee olevansa baarin komein mies, mutta kotona ei heru.

Oli mulla salasuhdekin joskus, mutta se kävi raskaaksi. Uutta en ole jaksanut hankkia, suhteen pyöritys oli lopulta ihan täyspäiväistä hommaa melkein ja salarakas löi pöytään ultimatumin.

Hupakot ei paljon kysele setelinipun saatuaan ja housut tippuu. Ei puheluita perään. Tämä sopii minulle.

Poissa Miesmiesvaan

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #110 : Toukokuu 15, 2021, 01:02:30 »
Suoraan sanoen vituttaa runkata. Haluaisin kyllä, mutta ei saa. Käykö kaikissa avioliitoissa näin?

Yleensä käy...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #111 : Toukokuu 15, 2021, 07:50:35 »
Tuo ANTAMINEN tökkää kyllä pahasti korvaan ja saa ihokarvat nousemaan, kun siitä puhutaan seksin yhteydessä.
Älä muuta viserrä peipponen. Vaari ymmärsi jo verrattain nuorena että maailmassa on kaksi asiaa jotka otetaan. Nainen ja rautatanko.
Why so fragile?

Paikalla Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3231
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #112 : Toukokuu 15, 2021, 09:11:57 »
^ Mä oon esittänyt Neitsyt-Mariaa 😁

Minä esitin päiväkodin näytelmässä kuusea 😂😂
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa hungry

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #113 : Lokakuu 05, 2021, 18:24:55 »
Suoraan sanoen vituttaa runkata. Haluaisin kyllä, mutta ei saa. Käykö kaikissa avioliitoissa näin?
Sen mukaan mitä olen oppinut SUOMALAISISTA naisista, niin useimmiten käy näin. Kun nainen "tottuu" mieheen, niin kiiman kipinä lakkaa.

Naapurimaista (EU) löytyy hyvinkin aktiivia naisia, joiden kanssa parisuhdeseksi ei muutu miksikään ja suhde jatkuu, kunhan muut asiat toimivat.

Eri Afrikan maissa nainen antaa seksiä (halusi tai ei) kun mies haluaa ja useimmiten nainen kuitenkin syttyy mukaan leikkiin, vaikka aluksi ei ollut kiinnostunut. Eli näissä maissa seksistä kieltäytyvät parisuhdenaiset ovat harvassa.

Nuo ovat omia kokemuksiani ja mielipiteitäni ja tiedän myös, kuten muutkin ovat maininneet, että joillain molemminpuolinen aktiivinen seksi jatkuu jopa vanhemmalle iälle, siis kunhan terveys kestää.
..jo vanha kansa opetti, että kun kunnolla pannaan, niin silloin on munatkin tiellä..

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #114 : Lokakuu 05, 2021, 18:35:11 »
^ Onko noista Afrikan maista jotain tutkittua tietoa, että nainen syttyy leikkiin vaikka ei sitä halunnutkaan?

Siellä kun monessa maassa se klitoriksen silpominenkin on arkipäivää. No, tää oli ihan OT. En vaan oikein pitänyt tosta edellisestä kirjoituksesta, jossa ikään kuin normalisoitiin monen afrikkalaisen naisen kokemaa seksuaalista väkivaltaa.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #115 : Lokakuu 05, 2021, 18:38:36 »
Juu, juu heti kun mennään Suomen ulkopuolelle niin pillut on märkänä 90 ikävuoteen asti jos vähän pippeliä vilauttaa  :laught: Muuta ei tarvita.
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #116 : Lokakuu 05, 2021, 18:41:25 »
Juu, juu heti kun mennään Suomen ulkopuolelle niin pillut on märkänä 90 ikävuoteen asti jos vähän pippeliä vilauttaa  :laught: Muuta ei tarvita.

Jep 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #117 : Lokakuu 05, 2021, 18:49:06 »
^ Onko noista Afrikan maista jotain tutkittua tietoa, että nainen syttyy leikkiin vaikka ei sitä halunnutkaan?
...

Tätä samaa mietin... äkkiseltään tulee mieleen myös muunlaisia lopputuloksia.  Puhumattakaan siitä mihin MariaEnkeli myös viittasi että seksuaalisen väkivallan normalisointi on todella puistattava ajatus.
Amator

Poissa hungry

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #118 : Lokakuu 06, 2021, 02:26:20 »
^ Onko noista Afrikan maista jotain tutkittua tietoa, että nainen syttyy leikkiin vaikka ei sitä halunnutkaan?

Siellä kun monessa maassa se klitoriksen silpominenkin on arkipäivää. No, tää oli ihan OT. En vaan oikein pitänyt tosta edellisestä kirjoituksesta, jossa ikään kuin normalisoitiin monen afrikkalaisen naisen kokemaa seksuaalista väkivaltaa.
Siitä, että passiivinen osapuoli syttyy leikkiin.. ns pakottamalla..
En nyt ihan 100% tapauksista tarkoittanut, että nainen "syttyy leikkiin", mutta sellainen kuva on jäänyt. Seksuaaliterapeuttien mukaan suomessakin kyllä näin naisia ohjeistetaan. Näistä on kirjoiteltu esim iltiksen parisuhdekolumneissa, ym naistenlehdissä.

Minulla omakohtaisia kokemuksia ja naisilta olen kuullut hurjia tarinoita. Totta on tuo silpominen ja se, että hyvin monet miehet eivät kunnioita naista niin kuin esim suomalainen mies kunnioittaa (?). Monilla on "side chick", eli sivusuhde, josta nainenkin tietää, mutta harva suoranaisesti hyväksyy. Onhan se jonkinasteista seksuaalista väkivaltaa. Sivusuhde on myös monilla niillä, jotka saavat parisuhteessa seksiä aina halutessaan. Tätä en ymmärrä. Seksissä tyydytetään mies ja vasta tällä vuosisadalla ja kymmenyksellä afrikkalaiset naiset ovat löytäneet masturboinnin ja tiedon, että heilläkin on lupa nauttia.. kiitos kännyköiden ja internetin.

Afrikkalaisten seksuaalista halukkuutta (asuessaan afrikassa) selittää D-vitamiinin saanti, jolla on suora yhteys hormonitoimintaan. Tästä on tutkimustietoa. Olen havainnut, että näilläkin halukkuus laskee jos muuttavat pois päiväntasaajalta. Ei ole nyt antaa linkkejä tutkimuksiin tätä koskien, joten tarvittaessa googlailemalla luulisi jotain löytävän. Eli jos haluatte useammin seksiä, niin muuttakaa talveksi vaimon kanssa auringon lämpöön.
..jo vanha kansa opetti, että kun kunnolla pannaan, niin silloin on munatkin tiellä..

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: . Panettaa, mutta ei saa kuin joskus vaimolta kerjäämällä.
« Vastaus #119 : Lokakuu 06, 2021, 08:47:59 »
Sitä vaan kysyisin että onko seksikästä kun mies kerjää pillua?
Why so fragile?