Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?  (Luettu 6329 kertaa)

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #20 : Heinäkuu 17, 2020, 12:58:44 »
En ainakaan minä ole kiinnostunut asiakas rapsoista kun en totaaliheterona ole heidän mahdollisista palveluistaan kiinnostunut.

Kyllä mun mielestä hupsukat saa yleisellä tasolla ruotia asiakkaitaan.

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #21 : Heinäkuu 17, 2020, 13:17:01 »
Viimeaikojen aktiivisin ketju on "mikä on paras kehu mitä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut" 😆 vastauksia 67, yksi lähetyssaarnaajaltakin.

Mua kyllä totaaliheterona kiinnostaa mitä noikin hupakot oikeasti miettivät samalla kun koittivat keksiä jotain positiivista sanottavaa sen kertaisesta turskastaan.



Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #22 : Heinäkuu 17, 2020, 13:31:32 »

Mua kyllä totaaliheterona kiinnostaa mitä noikin hupakot oikeasti miettivät samalla kun koittivat keksiä jotain positiivista sanottavaa sen kertaisesta turskastaan.

Mitä sillä on merkitystä. Vai haluaisitko oikeesti kuulla totuuden pienestä munasta ja olemattomista panotaidoista.

Jos mä meen parturiin, niin en halua kuulla, että mun hiukset on kuin pillunkarvat ja pää niin kulmikas kuin se olisi tullut elefantin perseestä🙂

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 17, 2020, 13:34:21 kirjoittanut dude »

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #23 : Heinäkuu 17, 2020, 13:36:04 »
No oon silleen outo, että mielummin totuus kuin fake news  :D

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #24 : Heinäkuu 17, 2020, 13:44:38 »
Foorumin kehittämiseen on aina ajatuksia tai siihen on ajatuksia mikä on huonostii, mutta kuten Tibbe sanoi, foorumi on kuitenkin kirjoittajiensa näköinen. Forkalla keskustellaan asioista mitkä tuntuvat hyvältä. Vaikkapa kehuista mitä kukin on saanut.
Forkan muuttaminen johonkin parempaan suuntaan vaatii aktiivisuutta ja toimenpiteitä itseltä. Jos muutokset ja uudet jutut ovat hyviä, jengi seuraa ja jatkaa niitä. Huonot kehitelmät eivät saa suosiota.

Joskus tosin näkee, että uudet kehitelmät dumataan varmuuden vuoksi  kun aina ennenkin ollaan tehty toisin. Siinä kohtaa moderoinnin on hyvä olla aktiivisia. Kannustan muutosta toivovia perustamaan rohkeasti niitä erilaisia keskusteluja ja uusia aiheita 👍
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #25 : Heinäkuu 17, 2020, 13:51:35 »
Viimeaikojen aktiivisin ketju on "mikä on paras kehu mitä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut" 😆 vastauksia 67, yksi lähetyssaarnaajaltakin.

Mua kyllä totaaliheterona kiinnostaa mitä noikin hupakot oikeasti miettivät samalla kun koittivat keksiä jotain positiivista sanottavaa sen kertaisesta turskastaan.

Mene jollekin täällä vaikuttavalle hupsulle ja anna hänelle lupa kirjoittaa millainen puku sulla oikeasti oli ;D

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #26 : Heinäkuu 17, 2020, 13:54:37 »

Mua kyllä totaaliheterona kiinnostaa mitä noikin hupakot oikeasti miettivät samalla kun koittivat keksiä jotain positiivista sanottavaa sen kertaisesta turskastaan.

Mene jollekin täällä vaikuttavalle hupsulle ja anna hänelle lupa kirjoittaa millainen puku sulla oikeasti oli ;D

Noni, arvasin että suakin vähän kiinnostaa  :-*


Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #27 : Heinäkuu 17, 2020, 14:05:32 »
Eikös palveluntarjoajille siitäkin makseta, että pitävät turpansa kiinni.  ;D

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #28 : Heinäkuu 17, 2020, 14:17:45 »

Mua kyllä totaaliheterona kiinnostaa mitä noikin hupakot oikeasti miettivät samalla kun koittivat keksiä jotain positiivista sanottavaa sen kertaisesta turskastaan.

Mene jollekin täällä vaikuttavalle hupsulle ja anna hänelle lupa kirjoittaa millainen puku sulla oikeasti oli ;D

Noni, arvasin että suakin vähän kiinnostaa  :-*
Sinuapas. Älä nyt sekoita omia mielihalujasi muihin.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #29 : Heinäkuu 17, 2020, 14:19:21 »
Eikös palveluntarjoajille siitäkin makseta, että pitävät turpansa kiinni.  ;D

Näin on. Voisi loppua hommat aika nopeasti jos täällä alkaisi rapsailla asiakkaita. Oli ne sitten plussaa tai miinusta. Varmaan aika moni turska haluaa mennä vähän tuulen alapuolella näissä hommissa🙂

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #30 : Heinäkuu 17, 2020, 14:24:08 »
^^Justiinsa niin.  :D Ei tulisi kovin hyvää ensi-tai jälkivaikutelmaa, jos palveluntarjoaja alkaisi heti kättelyssä latelemaan solvauksia kehityskelpoisesta vartalosta tai muista ulkonäköön liittyvistä seikkoista, Dressmannin halpaan puvusta tai heikoista rakastelutaidoista jälkeenpäin. Tuskin siitä ainakaan kukaan olisi valmis maksamaan, ellei sitten ole nöyryytysfetissiä.

Foorumista tulee kirjoittajiensa ja tirkistelijöidensä näköinen. 

 

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #31 : Heinäkuu 17, 2020, 14:24:29 »


^^^Justiinsa niin.  :D Ei tulisi kovin hyvää ensi-tai jälkivaikutelmaa, jos palveluntarjoaja alkaisi heti kättelyssä latelemaan solvauksia kehityskelpoisesta vartalosta tai muista ulkonäköön liittyvistä seikkoista, Dressmannin halpaan puvusta tai heikoista rakastelutaidoista jälkeenpäin. Tuskin siitä ainakaan kukaan olisi valmis maksamaan, ellei sitten ole nöyryytysfetissiä.

Foorumista tulee kirjoittajiensa ja tirkistelijöidensä näköinen. 

 

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #32 : Heinäkuu 17, 2020, 15:16:34 »
Viimeaikojen aktiivisin ketju on "mikä on paras kehu mitä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut" 😆 vastauksia 67, yksi lähetyssaarnaajaltakin.

Mua kyllä totaaliheterona kiinnostaa mitä noikin hupakot oikeasti miettivät samalla kun koittivat keksiä jotain positiivista sanottavaa sen kertaisesta turskastaan.
Mä epäilin sua, tuon ylilääkärikommentin takia, jo lprman1in reinkarnaatioksi.
Mutta jos olet totaalihetero, et voi olla...
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #33 : Heinäkuu 17, 2020, 15:20:50 »
Viimeaikojen aktiivisin ketju on "mikä on paras kehu mitä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut" 😆 vastauksia 67, yksi lähetyssaarnaajaltakin.

Mua kyllä totaaliheterona kiinnostaa mitä noikin hupakot oikeasti miettivät samalla kun koittivat keksiä jotain positiivista sanottavaa sen kertaisesta turskastaan.
Mä epäilin sua, tuon ylilääkärikommentin takia, jo lprman1in reinkarnaatioksi.
Mutta jos olet totaalihetero, et voi olla...

Mä jo pelkäsin, että olin ainut epäilijä😂..

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #34 : Heinäkuu 17, 2020, 15:28:40 »
Viimeaikojen aktiivisin ketju on "mikä on paras kehu mitä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut" 😆 vastauksia 67, yksi lähetyssaarnaajaltakin.

Mua kyllä totaaliheterona kiinnostaa mitä noikin hupakot oikeasti miettivät samalla kun koittivat keksiä jotain positiivista sanottavaa sen kertaisesta turskastaan.
Mä epäilin sua, tuon ylilääkärikommentin takia, jo lprman1in reinkarnaatioksi.
Mutta jos olet totaalihetero, et voi olla...

Mä jo pelkäsin, että olin ainut epäilijä😂..

Et ole ainoa, jolla alkoi intersektionaalinen tutka huutaa punaista. Onko se alkuperäinen nicki bannattu? SO:lla se oli usein useamman kuukauden bannattu, kun kattila keitti yli.   

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #35 : Heinäkuu 17, 2020, 15:32:45 »
Saitti taitaa alkuperäiseen tarkoitukseensa toimia mainiosti. Jos se kehittyisi yleisemmän seksikeskustelun suuntaan niin samalla menetettäisiin varmaan jotain ja modeilla olisi pirusti enemmän hommia siivota asiattomuuksia pois.

Mun mielestä maksulliseen seksiin ja siihen suoraan liittyviin asioihin keskittyminen on fiksu valinta ja silloin kirjoittelija/kävijämäärä väkisinkin on melko rajallinen.

Juuri näin! En halua tästä mitään hommafoorumia. Nyt täällä on paljon fiksuja keskustelijoita. Tämä on myös kanava tuoda esiin mitä maksuseksi oikeasti on ja stigman hälventämiselle. Siksikin tärkeää pitää asiallisena. Asialliseen keskusteluun uudet tulokkaat ovat tervetulleita.

Mutta oikeastaan voisi kysyä niinkin, onko nykyiset aktiivit valmiita kriittisempään keskusteluun jos se olisi jollain tavalla henkilökohtaistakin. Haluaako seksiä myyvät lukea rehellisia rapsoja itsestään, tuliko rahoille vastinetta? Onko ostajat toisaalta valmiita kuulemaan mitä kauppiaat on oikeasti mieltä teistä?  😉 Näistä varmaan olisi paljon sanottavaa puolin ja toisin.

Rapsaaminen on monisyinen kysymys. Seksi on aina kahden kauppa ja kun kemiat ei natsaa, niin ymmärtääkö rapsan tekijä oman osuutensa? Nyt konsensus lienee, että hupsujen rapsoissa lupausten pettämisistä, palveluiden paikkansapitämättömyydestä ja ohareista on ok rapsata.

Asiakkaita tuskin koskaan tullaan rapsaamaan. Osa asiakkaista hakee maksuseksistä kokemusta, että on haluttava ja "70% pitää itseään keskimääräistä parempana" -ilmiö pätee seksiin paremmin kuin ajotaitoon. Ja mikä olisi hupakon motiivi rapsata asiakkaita?

Toki keskustelu yleisesti millainen on hyvä asiakas, miten kohdata hupakko arvostavasti ja jopa käytännön ohjeet tyyliin "miten kosketat klitorista" ovat parantaneet skeneä ja joidenkin seksitaitojakin.

Minäkin kuulun siihen ryhmään joka haluaa mielummin epämiellyttävänkin totuuden kuin fake news, mutta en halua tästä julkista keskustelua. Henkilökohtainen palaute (molemmin puolin) vain jos toinen sitä haluaa, suoraan henkilökohtaisesti ja rakentavasti.
#maksuseksionihanaa

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #36 : Heinäkuu 17, 2020, 15:35:44 »
Mä epäilin sua, tuon ylilääkärikommentin takia, jo lprman1in reinkarnaatioksi.
Mutta jos olet totaalihetero, et voi olla...

No me kaikki siinä homo-hetero - janalla sijoitutaan sinne välimaastoon eli "totaali" sana tuossa yhteydessä on tietenkin liioittelua.
Uusien tulokkaiden homottelu/bannattujen nickien tms reinkarnaatioksi epäileminen lienee tyypillinen defenssi hyväuskoisilta aktiivipalstalaisilta?
Toi epäluulo ja kyynisyys vaikuttaa kovin valikoivalta, mutta siksi te varmaan olettekin mainiota asiakkaita sihteereille.  8)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #37 : Heinäkuu 18, 2020, 12:03:47 »
Kun täältä välillä olin pois, niin kävin minä lukemassa, kuvia vaan vitsi sentään ei nähnyt :(
Minä kun olen aika suorasanainen kirjoittelija, minkä takia olenkin usein ollut ongelmissa, niin Pukumiehen peräänkuuluttama kriittisyys ei vaan toimi foorumilla, joka yrittää palvella niin myyjiä kuin ostajia. Varmaan pakko valita neutraali ehkä tylsä keskitie.
Vaan join juuri Nescafeta, sehän kiinnostaa kaikkia, ketä ei jaksa klikata "Mitä joit juuri nyt"-ketjua auki.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #38 : Heinäkuu 18, 2020, 13:05:12 »

Minä kun olen aika suorasanainen kirjoittelija, minkä takia olenkin usein ollut ongelmissa, niin Pukumiehen peräänkuuluttama kriittisyys ei vaan toimi foorumilla, joka yrittää palvella niin myyjiä kuin ostajia. Varmaan pakko valita neutraali ehkä tylsä keskitie.


Pidän suorasanaisista ihmisistä, jotka sanovat niinkuin asiat ovat heidän mielestään, eikä yritä kerro sitä, mitä olettaa toisten haluavan kuulla. Tietty kriittisyys mielipiteissä saa olla, ettei julkaise aivan kaikkea mitä mieleen juolahtaa, ettei Nescafet lennä suoraan syliin. Raporttien kirjoittaminen toisesta foorumilaisesta, joka toimii myyjänä voipi olla molempien kannalta ongelmallista ja jos sukset menisivät oikein pahasti ristiin, siinä ylläpito voisi joutua tuomariksi. Oma harkintakyky ja hyvän maun rajat-toimikoon navigaattorina foorumilla. Tähän lopputulokseen olen tullut.                 

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vieras, miksi et osallistu foorumin keskusteluihin?
« Vastaus #39 : Heinäkuu 18, 2020, 13:15:44 »
Tuossa on totuuden siemen. Kaikki me, niin ostajat kuin myyjätkin ollaan vaan ihmisiä omine puutteinemme ja vahvuuksiemme kanssa. Se joskus ehkä unohtuu tässä yli ulkonäöllisessä harrastuksessa.