Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut  (Luettu 16953 kertaa)

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #40 : Heinäkuu 21, 2020, 19:24:37 »
Jos jostain saa halvempaa ja parempaa, niin kantsii mennä sinne.

"Attention pussy shoppers! Take advantage of our penny pussy sale! If you buy one piece of pussy at the regular price, you get another piece of pussy of equal or lesser value for only a penny! Try and beat pussy for a penny! If you can find cheaper pussy anywhere, fuck it!"
- Chet Pussy, From Dusk Till Dawn

:D


Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #41 : Heinäkuu 21, 2020, 22:29:01 »
Alussa tuli hinnoiteltua itsensä vähän alakanttiin, mutta mitäs annoitte hyvää palautetta. Toki nytkin olen suomitytöistä edullisemmasta päästä 200€/tunti. Puolen tunnin tapaaminen on mulla puolestaan vähän yläkanttiin, koska se omituisesti vaatii multa enemmän kuin pidempi tapaaminen.
Helsingissä <3

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1250
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #42 : Heinäkuu 22, 2020, 00:33:15 »
En tingi eikä kysenalaise tyttöjen hinnat.  Sanonta sano että " köyhälle aina kallista, muille samanhintaisia ".
Toki on sattunut että yksi elegantti vakkari työnsi rahat takaisin rintataskun, suudelman kanssa ja kuiskasi " tämä kerta lahjaksi".
Senkin jälkeen ollaan pantu monta kertaa..ja maksu joka kerta.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #43 : Heinäkuu 22, 2020, 08:23:11 »
^Köyhien ulianaa juuri tuo hinnasta rutiseminen ;D Aki Palsanmäkeä lainatakseni "Sulla on tavaralle varmaan joku hinta?" on kyllä ihan linjassa, mutta tinkaamisen jätän pois tästä harrastuksesta. Jos hinta on liian korkea niin sitten jättää menemättä ja vetäköön tumppuun kotona!
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #44 : Heinäkuu 22, 2020, 09:01:20 »
Alin hinta on ollut 0€.
Perfektionisti.

Poissa Masseur

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #45 : Heinäkuu 22, 2020, 10:49:42 »
150€/1-2h en ihan varma kauan meni mutta kelloa ei katsottu.

Yleensä tosin aina 200€/h koska mulla on vaatimuksia... Riman on asettanut yksi valloittava ex hupakko niin korkealle.

Tinderistä löytää kanssa välillä kivaa seuraa hintaan 0€ jos ei laske tapaamisen saamiseen mennyttä aikaa. 😂

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #46 : Heinäkuu 22, 2020, 11:26:02 »

Vähän sälittävää nähdä välillä, kun täällä joku saa varsinkin joltain kotimaiselta  typsykältä piparia pari kymppiä halvemmalla, niin suut menevät tiukasti suppuun. Ikäänkuin jonkinlaisen mustasukkaisuuden takia ajatellaan, että se on itseltä pois, jos joku muukin käy samalla hintaa tuuppaamassa. Tietenkään tietoja ei pidä jakaa, jos hupakko on sen kieltänyt, tai muuten on arkaluontoinen tapaus. Mutta usein näkee vaikka naapurisivustolta bongatun seuralaisen vinkeistä kysellessä täyden hiljaisuueen tai ota-itse-selvää kommentin
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa jjzzz

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #47 : Heinäkuu 22, 2020, 14:36:50 »
Kotimainen tytsy, joka pyysi 80e 30min. Vähän ajan kuluttua hinnaksi muotoitui 80e 30min sisältäen owo+cim, eikä tapaamisissa paljon kelloa tuijoteltu, tapaamiset venähti toisinaan pariin tuntiin, kun molemmilla oli kivaa. Ei mennyt kauaakaan kun hän sanoi: 'tästälähdin hinta sulle on 50e' (sis owo+cim). Aluksi en edes kehdannut maksaa noin vähää, vaan maksoin enemmän, mutta myöhemmin tuli käytettyä tarjousta hyväksi. Tapaamiset loppu Coronaan ja valitettavasti tais tytsy löytää poikaystävän, joten turska jäi lopulta rannalle nuoleen näppejään...

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #48 : Heinäkuu 22, 2020, 15:07:10 »

Vähän sälittävää nähdä välillä, kun täällä joku saa varsinkin joltain kotimaiselta  typsykältä piparia pari kymppiä halvemmalla, niin suut menevät tiukasti suppuun. Ikäänkuin jonkinlaisen mustasukkaisuuden takia ajatellaan, että se on itseltä pois, jos joku muukin käy samalla hintaa tuuppaamassa.
Tavallaanhan se voi olla, ei niinkään se hinta muodostu ongelmaksi ja se että muutkin saa halvalla vaan typsykän täyttyvä kalenteri saattaa aiheuttaa sen että se tosiaan on itseltä pois 😊
Ja hintahan ei aina kaikille ole sama. Jos itse on miellyttävällä käytöksellä ja pitkällä asiakkuudella saanut hintaa alemmaksi, miksi ihmeessä sitä mainostaisi muille. Pahimmassa tapauksessa kivalla tytöllä on kohta riesana kaikki tarjoushaukat.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2020, 15:08:54 kirjoittanut Pukumies40 »

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #49 : Heinäkuu 22, 2020, 15:47:45 »
Ja hintahan ei aina kaikille ole sama. Jos itse on miellyttävällä käytöksellä ja pitkällä asiakkuudella saanut hintaa alemmaksi, miksi ihmeessä sitä mainostaisi muille. Pahimmassa tapauksessa kivalla tytöllä on kohta riesana kaikki tarjoushaukat.
Amen to that.
Perfektionisti.

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #50 : Heinäkuu 23, 2020, 19:39:02 »
Mulla 30 min 80€ ja 1h 110€. Ja pidempi tapaaminen -> halvempi tuntihinta, eli esim. 3h 260€ ;) Sitten vielä varusmiehet, opiskelijat, työttömät, eläkeläiset ja sairaseläkkeellä olevat: kaikki hinnat -25%. Kokonaan lomautetut: kaikki hinnat -10%. Ja kyllä, tarkistan oikeuden alennukseen, eli jos haluat pysyä anonyyminä, niin maksat täyden hinnan. En tietty pidä mitään asiakasrekisteriä, eli huoletta voit tuon oikeuden alennukseen todistaa :) Ja ihan ammattimaisesti tätä teen, vaikkakin vasta tänä kesänä alottanu (pistin saman tien oman firman pystyyn). Mun arvomaailmaan vaan ei sovi, että mulla ois tatskaliikkeitä kalliimmat tuntihinnat. Ei seksin kuulu olla mikään luksustuote, johon vain rikkaimmilla on varaa, vaan mahdollisimman monen saatavilla! :)
Rakkaudesta lajiin

Poissa Jalopuu

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Halvin tänä vuonna oli 100€ tuli lyhyellä varoitus ajalla (outcall) mutta annoin 50€ diese/bensa rahaa oli ajanut melkoin 75 paikan päälle ja toinen takaisin. Se jenkkirauta millä tuli vie varmaan sen 100 polttoainetta.
Muuten on yksi vakkari tulee himaan, viipyy muutaman tunnin ja maksaa minulle 200€.
Hinnoista ei tingitä mutta voin jättää väliin jos hinta hirvittää

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Muuten on yksi vakkari tulee himaan, viipyy muutaman tunnin ja maksaa minulle 200€.

Mitä 200e sisältää josta vakkarisi maksaa sinulle?  8)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 25, 2020, 17:13:54 kirjoittanut basti »

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Edullisimmat hinnat olleet ulkomaisella ja kotimaisella 80€/30min ja hyvää palvelua olen saanut.

Aiheeseen liittyen, oletteko muut havainneet hinnan nousua ulkomaalaisten kohdalla?
Alkukesästä jotkut nostaneet jopa 25% hintojaan.
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6496
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Edullisin eteen tullut hinta on ollut 120€/h ja 200€/2h, kyseessä oli kotimainen opiskelijaneito ja perus gfe-touhut.

Varsinaisten palveluntarjoajien kanssa hinnat on toki korkeammat, tosin vakkareiden kanssa kelloa ei niin tarkkaan katsota. Joskus on parin tunnin varaus saattanut venyä "koko illan" pituiseksikin.
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
30 euroa ollut halvin hintapyyntö omalla kohdallani. Annoin 50 koska ei ollut pienempää mukana. 70 euroa on aika usein pyydetty puolikkaasta. Myös 2 yhden hinnalla 80E on tullut vastaan. Sain toki silloin parkkisakot, eikä ne ollut suomalaisiakaan. Viimeisin tapaaminen oli alle satasen tunnilta.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • ** Piristää muiden päivää
50-70e / tunti

Poissa Jupe74

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Mulla on yks vakkari jonka kanssa on tapailtu jo yli 3 vuotta noin kerran kuukaudessa.
Hinta on 100 euroo kerta. Kesto on ollut tunnista kahteen tuntiin ihan fiiliksen ja oman kestävyyden mukaan.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 231
  • * Kelpo kaveri
Maksan usein 70 egee yhdelle pienelle sirolle Suomalaiselle hupakolle.
Sillä saan sitten suikkaria, pimppiä ja peppua käyttää niin kauan kun itse jaksaa olla kylässä.
Hinta on tietysti minulle vakio-asiakas hinta.

Poissa Vieras0313

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #59 : Marraskuu 07, 2020, 16:39:15 »
Matalimmat hinnat kahden suomihupakon kohdalla on olleet 0€ molemmilla.