Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut  (Luettu 17219 kertaa)

Poissa Vieras0313

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #60 : Marraskuu 07, 2020, 16:39:15 »
Matalimmat hinnat kahden suomihupakon kohdalla on olleet 0€ molemmilla.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #61 : Marraskuu 07, 2020, 17:59:36 »
80€/kerta (30-90min) milleniumin kanssa. Ei enää ilmoittele.

150€/kerta (30-90min) edellinen ja frendinsä kanssa tarjoavat duuoo (silloin tällöin)

I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0307

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #62 : Marraskuu 08, 2020, 11:50:23 »
50e/15min ja todella timmi mimmi ;) tarjoaa vieläkin palveluita Stadissa ja ilmoitus löytyy naapurisivustolta. Hyvää vinkkiä vastaan voin kertoa kenestä puhun ;)

Poissa PapaRomeo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #63 : Marraskuu 09, 2020, 21:44:36 »
Matalimmat hinnat kahden suomihupakon kohdalla on olleet 0€ molemmilla.

Jaa että 0€? Game of Thronesissa Tyrionin aseenkantaja Podrick oli niin taitava rakastaja että hupakot ei huolineet maksua. Kyseinen varmasti vitsiksi tarkoitettu juttu huvitti mua suuresti ja ajattelin että johan nyt on varsinaista fantasiaa. Mutta näköjään näitä tosielämän podrickeja on olemassa, ainakin jos uskomme Kesavaa ja Nautiskelijaa. Ja miksi emme uskoisi?

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 640
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #64 : Marraskuu 09, 2020, 23:45:05 »
Matalimmat hinnat kahden suomihupakon kohdalla on olleet 0€ molemmilla.

Nokitan.
Sain joskus parikymppiä taksirahaa kun ei itellä ollut
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #65 : Marraskuu 10, 2020, 00:15:51 »
Edullisimmat keikat suhteessa käytettyyn aikaan on olleet 500€/yö (~12h) ja 200€/yö (6-7h). Parasta oli, että taso oli ihan TOP3-seksikokemuksia, eli hinta ja laatu todellakin kohtasivat. Sai syväkurkkua sekä nuolla ja naida niin paljon kuin huvitti, tosin jälkimmäisellä hinnalla en hennonut väsähtänyttä hupsua herättää ennen aamua, vaikka panetti niin saatanasti keskellä yötä. Olin vissiin jo liiankin herrasmies, kuulemma ois pitäny herättää 8)

Hyvä oli myöskin 400€ koko illasta, ulkomailla Suomihupakon seurassa. Syötiin, juotiin ja naitiin, muistaakseni 3 krt. Kellosta ei mitään havaintoa, mutta oisko tossa 5-7h mennyt iltapala mukaan lukien. Nuori flikka ;)

”Ystävämyynneissähän” voi olla vaikka mitä diilejä / sääntöjä (kuten edelläkin joku 0€), mutta niissä ei sitten puhuta enää varsinaisesta maksullisesta seksistä, vaan jostain muusta :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 10, 2020, 00:25:58 kirjoittanut Metsis »

Poissa ReyX

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #66 : Marraskuu 10, 2020, 07:24:53 »
40e + pakka kortsuja + paketti kahvia. Näillä mentiin kunnes ale ja ilo loppui. :-\

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #67 : Marraskuu 10, 2020, 09:24:16 »
Ostamisesta kun puhutaan, niin kaikkihan haluaa ostaa mahdollisimman halvalla.
Pillun ostamisesta kun puhutaan, niin heppu saa keulia, kun on saanut halvemmalla kun naapurin Pena.
Näitä halvan maksullisen pillun perässä juoksijoita yhdistää yksi asia, koskaan ei tule selvyyttä kuka sitä halpaa pillua todistettavasti antoi, dreams ;D

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #68 : Marraskuu 10, 2020, 09:38:46 »
Vanha sananlasku sanoo: ”Kell’ onni on, se onnen kätkeköön.”

Joka turskalla on omat tammukkansa, joiden perässä uidaan. Jos möläyttelee liikaa, niin kohta on koko turskaparvi samassa rapakossa erikoistarjousta kinuamassa ;D

Ja tuskinpa se suosikkitammukkakaan kauheasti tykkää siitä, jos kaikesta kylillä huudellaan. Kaikissa kaupoissa ei ole alkon ja apteekin hinnat, olipa bisnesalue mikä vaan :)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #69 : Marraskuu 10, 2020, 09:56:30 »
Nina tyhjensi pakan! ❤️

Tuli mieleen biisi The Monkees - Daydream believer.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Liikeri86

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Edullisimmat hinnat mitä olet suomihupsukalle tapaamisesta pulittanut
« Vastaus #70 : Marraskuu 16, 2020, 21:59:40 »
Niin olenhan mä muutamaa mimmiä pannu ilmaseksi jotka myös myyvät itseään mut tosiaan kontakti on tehty liveelämässä eikä asiakkaana. Sit on joitain tavaran vaihtoja eri chättien kautta. Röökiaskia ja koppa kaljaa. Hiukka niin harmaita juttuo noi.
Mutta halvin missä on myyty seksiä on 50e koko ilta kolme varvia ja ihan kiva mimmikin.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
250 euroa.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2452
  • ***** Huikea tyyppi
Joskus on tuntihinta jäänyt muutamaan kymppiin.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1187
  • ****** Rakastajien aatelia
Tunnista olen alhaisimmillaan maksanut 140 euroa. Vaikka tavallista matalampi hinta herättää helposti epäilyksiä, tuolloin palvelu oli edullisuudestaan huolimatta erittäin hyvää.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
250€ ja muistaakseni oli klo 18 - 22 Vaarin leluna.
Why so fragile?

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
150/tunti erään amatöörin kanssa. 200/tunti olen sitten saanut jo ammattilaisen palveluksia ilman säätöjä.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Tunnista 170€ ja kolmesta tunnista 500€.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Ostamisesta kun puhutaan, niin kaikkihan haluaa ostaa mahdollisimman halvalla.
Pillun ostamisesta kun puhutaan, niin heppu saa keulia, kun on saanut halvemmalla kun naapurin Pena.
Näitä halvan maksullisen pillun perässä juoksijoita yhdistää yksi asia, koskaan ei tule selvyyttä kuka sitä halpaa pillua todistettavasti antoi, dreams ;D
Ei tietenkään nimiä käy ilmi. Mulla on sellainen 50€/puoli tuntia muistelo. Neidon nimeä tai nimimerkkiä en muista mutta tähän liittyy tarina.

Tämä sattui joskus workin aikoina, jos arvaan että elettiin vuotta 2010 niin voin arvata väärin mutten minä sen kummemmin muista. Neidon paikka oli Tuirassa Merikoskenkadulla. Oulua tuntevat tietää paikan: siinä on kaksi samannnäköistä taloa kahden puolen katua ja Itä-Tuiran puoleisen talon päässä on Merijalin kyltti joka taitaa olla siinä yhä. Paikka on eräänlainen Oulun bussiliikenteen solmukohta, bussit pysähtyy talojen edessä, talojen kivijalassa on kaikenlaisia liikkeitä ja ylemmissä kerroksissa huoneistoja. Neito otti vieraita vastaan siinä Länsi-Tuiran puoleisessa kerrostalossa.

Kyseessä oli kaikinpuolin jees neiti, ei mitään vikaa eikä epäilyttävää. Oli nätti, ystävällinen ja kaikkea. Sillä oli ilmoitusteksti enkuksi joten rallienglannilla hoitelin pakolliset juttelut. Mulla on vielä sellainenkin mielikuva että hinta olisi ollut 50€ tunnilta mutta itse olin siellä vain puoli tuntia, sekin vajaa ja lähdin pois. Kun mulla tulee "se" eli "selviän finaaliin", olen "vaaraton" pitkän aikaa ja minusta ei ole siis mihinkään. En ole myöskään hyvä heittämään läppää enkuksi joten minusta selvisi aika helpolla. Olisiko minun pitänyt antaa tippiä tms kun olin kovin vajaasti tarjotun ajan. Muistaakseni en antanut tippiä, olisi kyllä voinut. No jotakin smalltalkia koitin siinä vääntää ja kysyin että mistä neitonen on kotoisin (keskustelut käytiin siis enkuksi) mutta vastaus oli se että tästä neito ei halua puhua joten siitä ei puhuttu sen enempää.

Tästä neidosta oli workilla juttua rapsojen tms käyntikokemusten muodossa ja joku turska totesi että se neito "pimittää" aika ovelasti koska hän on selkeästi suomalainen. Kenties olikin.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6844
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Voiskohan Prisma ottaa valikoimiinsa pimpin halpuuttamisen laatua tinkimättä.
Bonarit siihen sitten päälle piiskalla  :whipping:

Joskus kauan aikaa sitten sain 50 eurolla tunnin, tämä tarjous toistui usein. Ihan nätti suomalainen nainen, ei valittamista. Vai olikohan se vain Prisman fantasiatuote?  8)

Enemmän kuitenkin se laatu&asenne&fiilis kiinnostaa nykypäivänä enemmän kuin halvin mahdollinen pimppi ja kassien tyhjentäminen


Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 33 )

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
0 euroa.
Perfektionisti.