Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
LOISTAVA GFE-ADRIANA VIENNA
Vieras0342:
--- Lainaus käyttäjältä: jakota46 - Elokuu 22, 2020, 16:35:32 ---Minä tässä olin lueskellut rapsat hänestä ja ajattelin ja otinkin kyseiseen tyttöön yhteyttä torstai päivä ennakkoon kun hän lauantaina tuli taas suomeen viikonloppu vierailulle . Eli siis laitoin hänelle viestiä whatsappin kautta ja kysyin että onnistuuko varata aika tulevalle lauantai tai sunnuntai aamulle ..ja sain ystävällisen vastauksen takaisin samana iltana .että josko minulle sopisi aika 10.30 ja jos saisin päätettyä kumpi aamu minulle kävisi.... no pistin sitten viestiä taksisin .että valitsen lauantain ja kello 10 .30 .niin hän laittoi perjantai iltana sitten ystävällisen vastauksen .että kun saapuu perjantai iltan helsinkiin ja on majoittunut hotelliin .niin laittaa minulle viestin . Odottelin siinä illalla sitten paluu viestiä että saisin lauantai aamuksi infoa että mihinpäin hän on majoittunut .mutta alkoi kello olee jo niin paljon että piti nukkumaan mennä ja yöllä vielä kun heräsin .niin ei ollut tullut mitään viestiä .siinä sit ajattelin .että ehkä hän on niin väsynnyt että laittaa varmaan aamulla sitten .mutta ei kuulunut mitään . No yritin sitten vielä viestitse ennen kuin tarkoitukseni oli lähteä ajelemaan helsinkiin päin kysyä häneltä mikä on tilanne .mutta mitään en ole saannut vastaukseksi .eli oharit teki . No eihän se maailman loppu sentään ole .mutta kyllä kun ei omasta mielestäni mitään sellaista syytä ole .niin olisi voinnut ystävällisesti ilmoittaa niin kaikki olisi ok. Nyt sit täällä mielessäni puin asiaa
Että miksi näin täytyi käydä kun itseni osalta en kyllä antanut mitään syytä siihen .että olisin jotenkin huvinvuoksi yrittänyt sopia aikaa
--- Lainaus päättyy ---
Se on sääli, jos näin on käynyt, että viimestä vahvistusta ei ole kuulunut, koska Adriana on todellinen helmien helmi-tissimiehen unelma.
Siitä olen eri mieltä että kyseessä oli ohari, jos nainen ei vahvista tapaamista. Myös minulle käynyt näin, tosin eri naisen kanssa, mutta välillä näin käy, syystä tai toisesta.
Nyt Adriana on viimestä kertaa pitkään aikaan tavattavissa Stadissa, joten menkääpä muutkin, josko saataisiin neito taivuteltua uudestaan Suomeen.
jakota46:
Hese69 en yhtään epäile sitä että olisi helmi.mut en voi myöskään kieltää sitä .että teki oharit. Kun ei ole vastannut minulle kun olen yrittänyt kysyä syytä. Ehkä sai minun ajalle jonkun vakkarin ja pyyhkäisi minulta jalat alta😂
Vieras0342:
--- Lainaus käyttäjältä: jakota46 - Syyskuu 17, 2020, 17:26:42 ---Hese69 en yhtään epäile sitä että olisi helmi.mut en voi myöskään kieltää sitä .että teki oharit. Kun ei ole vastannut minulle kun olen yrittänyt kysyä syytä. Ehkä sai minun ajalle jonkun vakkarin ja pyyhkäisi minulta jalat alta😂
--- Lainaus päättyy ---
Ei kannata epäillä, koska olen aina oikeassa. Niin lähellä täydellistä naista olla ja voi. ::)
Ehkäpä. Jahas. Kampitus. Kaksi minuuttia! Se on penalty.
Mutta ainakaan tällä kertaa en ollut minä, vaikka kävinkin kylässä. Voi olla kun leidi oli vain pari päivää täällä, että joku vakkari halusi juuri sen ajan, ja sit ei jaksanut tai muistanut enää vastata. Mistä näitä tietää.
Vieras0179:
Joo vahva suositus minultakin tämä neiti :)
Menkää ihmeessä tapaamaan.
Mese:
Ei taida anaalii tarjoo kumpa sais edes nuolla kuumottaa kyllä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta