Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Väärät syyt ostaa seksiä?  (Luettu 6900 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Väärät syyt ostaa seksiä?
« Vastaus #40 : Maaliskuu 24, 2021, 09:13:23 »
Tohtori höpöolon ohje miehille joita masentaa: Psykiatri/psykologi ja mt lääkitys = muna ei seiso JOTEN mene lääkärille ja hae potenssiin potkua JA sitten panemaan = happy face  :)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 24, 2021, 09:16:05 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Väärät syyt ostaa seksiä?
« Vastaus #41 : Maaliskuu 24, 2021, 11:19:56 »
Huono itsetunto.


Miksi huono itse tunto on huono/väärä syy ostaa seksiä, jos se siihen auttaa?

Koska hyvä itsetunto lähtee itsestä. Jos on kroonisesti huono itsetunto, niin ei siinä auta muiden toiminta tai vakuuttelut.

Ota myös huomioon, että kirjoitettu yli puoli vuotta sitten.

Edelleen oon sitä mieltä, että maksullinen seksi voi saada aikaan hyvää oloa ja buustata itsetuntoa, mutta se ei ole ratkaisu täysin vääristyneeseen minäkuvaan ja huonommuuden tunteeseen.

Ajan kanssa oon yhä selkeämmin huomannut, että maksullinen seksi voi tuoda iloa elämään. Mulla on joidenkin tapaamisten jälkeen todella hyvä ja voimaantunut olo ja on ilo huomata, että voi tuottaa hyvää oloa.

Maksullinen seksi voi siis tukea mielenterveyttä, mutta se ei musta oo ratkaisu eikä hoitomuoto.

Jos teitä ovat tapaamiset seksityöntekijän kanssa auttaneet mielenterveyden ongelmiin ja huonoon itsetuntoon, niin hyvä juttu.

Jos taas kyse on siitä, että ”masentaa”, niin sitä en tarkoittanut tätä. Muakin piristää hyvä leffa ja jäätelö, kun kyseessä ei ole mielenterveysongelma, vaan ohimenevä tunne.

Kyllä minua ainakin maksullisissa käyminen auttaa itsetunto ongelmiin, ja toimii hoitona, niissä elämän tilanteissa kun sitä tarvitsee.

Sinkkunahan sitä ei tietenkään tarvitse kun seksiä ja kehuja saa ihan ilmaiseksi.
Eikä parisuhteen alku vuosina kun seksiä ja kehuja saa siltä omalta kumppanilta.

Mutta siinä vaiheessa kun suhde menee siihen pisteeseen että vaimo/tyttöystävä lähinnä haukkuu, eikä seksiä irtoa kuin satunnaisesti, niin siinä kohtaa piristykseksi tulee ne maksulliset naiset, ja siinä kohtaa hyvin on hyvin toimiva hoito, toki valitettan kallis.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Väärät syyt ostaa seksiä?
« Vastaus #42 : Maaliskuu 24, 2021, 13:37:27 »
Huono itsetunto.


Miksi huono itse tunto on huono/väärä syy ostaa seksiä, jos se siihen auttaa?

Koska hyvä itsetunto lähtee itsestä. Jos on kroonisesti huono itsetunto, niin ei siinä auta muiden toiminta tai vakuuttelut.

Ota myös huomioon, että kirjoitettu yli puoli vuotta sitten.

Edelleen oon sitä mieltä, että maksullinen seksi voi saada aikaan hyvää oloa ja buustata itsetuntoa, mutta se ei ole ratkaisu täysin vääristyneeseen minäkuvaan ja huonommuuden tunteeseen.

Ajan kanssa oon yhä selkeämmin huomannut, että maksullinen seksi voi tuoda iloa elämään. Mulla on joidenkin tapaamisten jälkeen todella hyvä ja voimaantunut olo ja on ilo huomata, että voi tuottaa hyvää oloa.

Maksullinen seksi voi siis tukea mielenterveyttä, mutta se ei musta oo ratkaisu eikä hoitomuoto.

Jos teitä ovat tapaamiset seksityöntekijän kanssa auttaneet mielenterveyden ongelmiin ja huonoon itsetuntoon, niin hyvä juttu.

Jos taas kyse on siitä, että ”masentaa”, niin sitä en tarkoittanut tätä. Muakin piristää hyvä leffa ja jäätelö, kun kyseessä ei ole mielenterveysongelma, vaan ohimenevä tunne.

Kyllä minua ainakin maksullisissa käyminen auttaa itsetunto ongelmiin, ja toimii hoitona, niissä elämän tilanteissa kun sitä tarvitsee.

Sinkkunahan sitä ei tietenkään tarvitse kun seksiä ja kehuja saa ihan ilmaiseksi.
Eikä parisuhteen alku vuosina kun seksiä ja kehuja saa siltä omalta kumppanilta.

Mutta siinä vaiheessa kun suhde menee siihen pisteeseen että vaimo/tyttöystävä lähinnä haukkuu, eikä seksiä irtoa kuin satunnaisesti, niin siinä kohtaa piristykseksi tulee ne maksulliset naiset, ja siinä kohtaa hyvin on hyvin toimiva hoito, toki valitettan kallis.


Se on hyvä, jos se tuo sulle iloa ja itsevarmuutta💕

Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Peku1

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Väärät syyt ostaa seksiä?
« Vastaus #43 : Maaliskuu 24, 2021, 22:47:05 »
Huono itsetunto.


Miksi huono itse tunto on huono/väärä syy ostaa seksiä, jos se siihen auttaa?

Koska hyvä itsetunto lähtee itsestä. Jos on kroonisesti huono itsetunto, niin ei siinä auta muiden toiminta tai vakuuttelut.

Ota myös huomioon, että kirjoitettu yli puoli vuotta sitten.

Edelleen oon sitä mieltä, että maksullinen seksi voi saada aikaan hyvää oloa ja buustata itsetuntoa, mutta se ei ole ratkaisu täysin vääristyneeseen minäkuvaan ja huonommuuden tunteeseen.

Ajan kanssa oon yhä selkeämmin huomannut, että maksullinen seksi voi tuoda iloa elämään. Mulla on joidenkin tapaamisten jälkeen todella hyvä ja voimaantunut olo ja on ilo huomata, että voi tuottaa hyvää oloa.

Maksullinen seksi voi siis tukea mielenterveyttä, mutta se ei musta oo ratkaisu eikä hoitomuoto.

Jos teitä ovat tapaamiset seksityöntekijän kanssa auttaneet mielenterveyden ongelmiin ja huonoon itsetuntoon, niin hyvä juttu.

Jos taas kyse on siitä, että ”masentaa”, niin sitä en tarkoittanut tätä. Muakin piristää hyvä leffa ja jäätelö, kun kyseessä ei ole mielenterveysongelma, vaan ohimenevä tunne.

On eri asioita mistä itsetunto on ottanut kolauksen. Toiset asiat tarvitsevat hoitoa (psykologit yms), mutta toisille asioille riittää, että saa vaikka kauniin hymyn vastapuolelta.

Jos on hoitoa vaativa itsetunnon kohottaminen, niin sellaisen ei kannata mennä pilaamaan muiden työtä.
Ehkä paras homma tällä saralla ois sillon "oikeaa" terapiatyötä tekevä ammattiterapeutti, jolla on jo ennestään kokemusta myös seksityöstä? Tietää tämänkin asian vähän laajemmin, ku minkään kirjojen kautta, ja osaa antaa näkemyksiä siihenkin. Vois tulla nopeammin tulosta aikaan.