Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Helsinginbeibe25

<< < (3/3)

jakota46:
Oli kyllä hyvä kun tulit kertomaan sinun versiosi tapahtuneesta . Mutta miksi minä olisin tännetullut kertomaan satuja .ei kuulu tapoihini . Nyt se vaan tuli selväksi että epäilit minuakin häiriköksi.vaikka olin vasta soittanut sinulle ensin yhden puhelun joka ei hälyttänyt kun muutaman ihmeellisen piippauksen ja tietenkin soitan uuden puhelun kun huomaa että puhelu ei mene perille ja toiseen puheluun kun vastasit .niin kysyit vielä että ( olenko soittanut aikaisemmin) joten tietenkin vastaan että olen kun et vastannut ensimmäiseen.mutta siinä et sitten halunnut kuulla minun selitystäni .vaan sanoit että (älä häiritse mua ) siinä vaiheessa kyllä tajusin heti että nyt on tullut joku väärin käsitys ja ajattelinkin että nyt varmaan soitin samaan aikaan kun joku häirikkö. Halusin vielä kerran soittaa sinulle ja olisin halunnut selittää mutta sanoit vaan että lopeta se häiriköinti... en  missään nimessä ollut se häirikkö anteeksi vain .vaan olisin halunnut tavata kuten sinulle sen e-mailin sinulle ruokatunnilla lähetin ...sori jos se oli minun puoleltani häiriköintiä.ei tarkoitettua

Azazello:
Ihan tämän perusteella ei mun mielestä voi vetää muita johtopäätöksiä kuin, että tässä on ziljoona väärinkäsityksen mahdollisuutta kummallekin osapuolelle. Näitä sattuu, ei muuta kuin eteenpäin sano huora/turska lumessa 👍

Pukumies40:
Jos vastaanotto on nuivaa niin itse ainakin siirryn suosiolla seuraavaan. On se syy tylyyteen sitten minussa tai vastapuolessa, ei se tapaaminenkaan varmasti mikään huippukiva sitten olisi. Ei kannata takertua tällaisiin ja jäädä niitä vatvomaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta