Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Raiskaaminen ja seksin ostaminen  (Luettu 12903 kertaa)

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #40 : Heinäkuu 11, 2020, 12:40:33 »
Viranomaiset voisivat tulkita jo nykylain nojalla kaikki vuokrakämpissä itsenäisesti töitään tekevät paritetuiksi.

Laissa ei ole myöskään mitään eurorajaa, eli hupakon toiselle tarjoama limppari voidaan tulkita jo hyötymisenä.

Se mikä on nykykäytäntö on eri asia kuin mikä voi olla käytäntö vaikka vuoden päästä.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #41 : Heinäkuu 11, 2020, 12:53:31 »
Viranomaiset voisivat tulkita jo nykylain nojalla kaikki vuokrakämpissä itsenäisesti töitään tekevät paritetuiksi.

Laissa ei ole myöskään mitään eurorajaa, eli hupakon toiselle tarjoama limppari voidaan tulkita jo hyötymisenä.

Se mikä on nykykäytäntö on eri asia kuin mikä voi olla käytäntö vaikka vuoden päästä.
Liittyykö tämä tähän tämän ketjun aiheeseen eli raiskaamiseen?

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 211
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #42 : Heinäkuu 11, 2020, 13:23:43 »
Minusta olette ylireagoimassa tähän.

Raiskauksen määritelmän muuttaminen ei ole lähtökohtaisesti tarkoitettu maksullista seksiä varten. Se on ollut vireillä jo kauan ja poliittisessa keskustelussa on puhuttu raiskauksista ja hyväksikäytöstä yleensä.

Toistaiseksi ei ole syytä olettaa että poliisi tämän lain muutoksen takia alkaisi erityisesti vainoamaan turskia. Toki niin voi käydä, mutta se liittyisi poliisin käytäntöihin ja voimavarojen käyttöön, ei varsinaisesti uuteen lakiin.

Mulle ei ole koskaan ollut epäselvää oliko hupakko vapaaehtoisesti mukana seksissä. Jos tapaa jokaisen feikkikuvilla ilmoittavan ulkkarin joka ei puhu suomea tai englantia niin ehkä silloin kannattaa huolestua, tai sitten vain muuttaa omaa käytäntöä sen suhteen ketä tapaa.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #43 : Heinäkuu 11, 2020, 13:28:34 »
^^ tämä keskustelu on ollut off topicina jo ensimmäisestä viestistä lähtien jolloin viitattiin, että Suomi-hupakolta on turvallista ostaa palveluja.

Omat ja jokusen muunkin keskusteluun osallistuvan kommentit liittyvät siihen, että tuo "turvallisuus" on täysin lainsäätäjän ja tuomioistuinten käsissä.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #44 : Heinäkuu 11, 2020, 13:29:10 »
Minusta olette ylireagoimassa tähän.

Raiskauksen määritelmän muuttaminen ei ole lähtökohtaisesti tarkoitettu maksullista seksiä varten. Se on ollut vireillä jo kauan ja poliittisessa keskustelussa on puhuttu raiskauksista ja hyväksikäytöstä yleensä.

Toistaiseksi ei ole syytä olettaa että poliisi tämän lain muutoksen takia alkaisi erityisesti vainoamaan turskia. Toki niin voi käydä, mutta se liittyisi poliisin käytäntöihin ja voimavarojen käyttöön, ei varsinaisesti uuteen lakiin.

Mulle ei ole koskaan ollut epäselvää oliko hupakko vapaaehtoisesti mukana seksissä. Jos tapaa jokaisen feikkikuvilla ilmoittavan ulkkarin joka ei puhu suomea tai englantia niin ehkä silloin kannattaa huolestua, tai sitten vain muuttaa omaa käytäntöä sen suhteen ketä tapaa.
Sama juttu. En ymmärrä mikä tässä on ongelmana. Jos ostat seksiä ihmiskaupan uhrilta, joka on siis pakotettu seksityöhön, voit saada tuomion raiskauksesta. Paritettu henkilö ei lähtökohtaisesti ole pakotettu seksiin. Tämä on syytä muistaa.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #45 : Heinäkuu 11, 2020, 20:46:06 »
Mielenkiintoista. Samalla tavalla ongelmallista mun mielestä kuin ostajan tuomitseminen seksin ostamisesta ihmiskaupan uhrilta. Eli se kysymys jää, että onko ollut havaittavia merkkejä joiden perusteella voisi olettaa ettei toinen ole ollut mukana omasta halustaan/edes kykeneväinen olemaan mukana omalla harkinnallaan. On olemassa merkkejä jotka jokainen voi helposti huomata, ja sitten varmasti tapauksia joissa merkit ei ole niin selviä.

Yleisesti kuitenkin, jos harrastaa seksiä sellaisen henkilön kanssa joka ei ole siinä mukana omalla suostumuksellaan, niin miksi muuksikaan sitä sitten voisi kutsua kuin raiskaukseksi?
Eli jos henkilö ei myy seksiä omasta halustaan, niin tuskinpa silloin yksikään maksettu seksiakti on muuta kuin raiskaus.

Mutta kuten tässä ketjussa jo sanottua, raiskauksen määritelmää mietittäessä, ei ehkä kannattaisi keskittyä juuri maksulliseen seksiin. Raiskaukset on paljon yleisempi ongelma ihan muissa yhteyksissä.

Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1379
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #46 : Heinäkuu 11, 2020, 21:24:18 »
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006568209.html?utm_campaign=hs_tf&utm_term=2&utm_source=tf-other&share=f245517594bc90ef7db5568ce7aab210

Kun ite tekee tätä duunia suomalaisena yrittäjänä, niin meiltä suomitytöiltä tuppaa olemaan turvallista ostaa seksiä.
Suosi kotimaista :)

Joo, laitoin ton oman kommenttini tuohon harkiten sen takia, koska aattelin sen herättävän tunteita ja päästään pian keskusteluihin aiheesta ja aiheen vierestä.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #47 : Heinäkuu 11, 2020, 21:45:15 »
Eli jos henkilö ei myy seksiä omasta halustaan, niin tuskinpa silloin yksikään maksettu seksiakti on muuta kuin raiskaus.


Myönnän, että olisi tässä tietysti sellainen melko suuri ero aiemmin raiskauksina pitämiimme rikoksiin, että tässä uudessa tulkinnassa tosiaan saattaisi päätyä raiskaajaksi ilman että on tiennyt raiskaavansa. Ihmiskaupan uhri, joka on pakotettu seksiin, ei välttämättä millään tavalla ilmaisisi, että on pakotettu tai että ei halua seksiä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #48 : Heinäkuu 11, 2020, 22:03:48 »
Eli jos henkilö ei myy seksiä omasta halustaan, niin tuskinpa silloin yksikään maksettu seksiakti on muuta kuin raiskaus.

Myönnän, että olisi tässä tietysti sellainen melko suuri ero aiemmin raiskauksina pitämiimme rikoksiin, että tässä uudessa tulkinnassa tosiaan saattaisi päätyä raiskaajaksi ilman että on tiennyt raiskaavansa. Ihmiskaupan uhri, joka on pakotettu seksiin, ei välttämättä millään tavalla ilmaisisi, että on pakotettu tai että ei halua seksiä.

Totta.
Mutta miksi muuksi pitäisi kutsua seksiä jossa toinen osapuoli ei ole mukana omasta halustaan tai tahdostaan?

Ja kyllä, tottakai tämän suhteen pitää olla varovainen. Mutta ihan ilman lakiakin pitää olla varovainen.
Maksullisuus voi hämärtää tilannetta, mutta tuo suostumuksellisuus on ihan kaikessa seksissä se a ja o.

Ajattelen nyt asiaa niinkinpäin, että kun asiakas joka on maksanut seksistä, ei sitten haluakaan sitä. Myyjällä on paljon syitä olettaa että asiakas kyllä varmasti haluaa ja tahtoo (valkannut tytön, ottanut yhteyttä, kertonut mitä haluaa, tullut paikalle, maksanut että saa sen mitä haluaa), mutta ei ole ihan yksi kerta kun asiakas on halunnut keskeyttää aktin.
Viime kerralla olin siinä parhaillaan jo ratsailla, eikä halun ilmaus lopettamisesta ollut mikään "lopeta heti mä en halua", vaan enemmänkin toinen vain meni oudon oloiseksi ja jotenkin jähmettyi. Silloinkin pitää tajuta lopettaa ja heti.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #49 : Heinäkuu 11, 2020, 22:29:47 »
Yleisesti kuitenkin, jos harrastaa seksiä sellaisen henkilön kanssa joka ei ole siinä mukana omalla suostumuksellaan, niin miksi muuksikaan sitä sitten voisi kutsua kuin raiskaukseksi?
Eli jos henkilö ei myy seksiä omasta halustaan, niin tuskinpa silloin yksikään maksettu seksiakti on muuta kuin raiskaus.
No jos se muija ei sano mitään ettei halua ja rahakin vaihtaa omistajaa, niin miten ihmeessä se voisi olla raiskaus???
Perfektionisti.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #50 : Heinäkuu 11, 2020, 22:44:46 »
Eli jos henkilö ei myy seksiä omasta halustaan, niin tuskinpa silloin yksikään maksettu seksiakti on muuta kuin raiskaus.

Myönnän, että olisi tässä tietysti sellainen melko suuri ero aiemmin raiskauksina pitämiimme rikoksiin, että tässä uudessa tulkinnassa tosiaan saattaisi päätyä raiskaajaksi ilman että on tiennyt raiskaavansa. Ihmiskaupan uhri, joka on pakotettu seksiin, ei välttämättä millään tavalla ilmaisisi, että on pakotettu tai että ei halua seksiä.

Totta.
Mutta miksi muuksi pitäisi kutsua seksiä jossa toinen osapuoli ei ole mukana omasta halustaan tai tahdostaan?


En kertakaikkiaan tiedä. Tähän astihan tuosta ei ole tullut tuomiota raiskauksesta. Ns. ihmiskauppiaat ovat varmaan saaneet isoimmat tuomiot.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #51 : Heinäkuu 11, 2020, 23:07:29 »
Yleisesti kuitenkin, jos harrastaa seksiä sellaisen henkilön kanssa joka ei ole siinä mukana omalla suostumuksellaan, niin miksi muuksikaan sitä sitten voisi kutsua kuin raiskaukseksi?
Eli jos henkilö ei myy seksiä omasta halustaan, niin tuskinpa silloin yksikään maksettu seksiakti on muuta kuin raiskaus.
No jos se muija ei sano mitään ettei halua ja rahakin vaihtaa omistajaa, niin miten ihmeessä se voisi olla raiskaus???

Se voidaan oikeudessa katsoa raiskaukseksi sillä perusteella, että parittaja on uhkaamalla väkivallalla, kiristämällä tai muulla tavoin pakottanut tytön seksiin asiakkaan kanssa.

"Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväkseen sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden, pelkotilan tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan."

Nähtäväksi jää miten tätä käytännössä tulkitaan. Voiko asiakas vakuutta olleensa täysin tietämätön naisen tilasta ja asemasta.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #52 : Heinäkuu 12, 2020, 00:10:43 »
Yleisesti kuitenkin, jos harrastaa seksiä sellaisen henkilön kanssa joka ei ole siinä mukana omalla suostumuksellaan, niin miksi muuksikaan sitä sitten voisi kutsua kuin raiskaukseksi?
Eli jos henkilö ei myy seksiä omasta halustaan, niin tuskinpa silloin yksikään maksettu seksiakti on muuta kuin raiskaus.
No jos se muija ei sano mitään ettei halua ja rahakin vaihtaa omistajaa, niin miten ihmeessä se voisi olla raiskaus???

Se voidaan oikeudessa katsoa raiskaukseksi sillä perusteella, että parittaja on uhkaamalla väkivallalla, kiristämällä tai muulla tavoin pakottanut tytön seksiin asiakkaan kanssa.

"Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväkseen sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden, pelkotilan tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan."

Nähtäväksi jää miten tätä käytännössä tulkitaan. Voiko asiakas vakuutta olleensa täysin tietämätön naisen tilasta ja asemasta.
Tuo lainaamasi on nykyisestä laista ja tuon pohjalta ei ole voinut tuomita raiskauksesta seksin ostajaa, vaikka kyseessä olisi ollut ihmiskaupan uhri.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #53 : Heinäkuu 12, 2020, 00:24:26 »
"Viime kerralla olin siinä parhaillaan jo ratsailla, eikä halun ilmaus lopettamisesta ollut mikään "lopeta heti mä en halua", vaan enemmänkin toinen vain meni oudon oloiseksi ja jotenkin jähmettyi. Silloinkin pitää tajuta lopettaa ja heti.
[/quote]"

Tämä jähmettyminen liittyy varmaan ensikertalaisiin? Tajuavat pettävänsä ja pasmat menee sekaisin?

Toki pitää lopettaa silloinkin..Hiton puhelin kun lainaminen sekoo..
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 12, 2020, 00:26:58 kirjoittanut Pioneeri »
Aina etsimässä

Poissa Vieras0187

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #54 : Heinäkuu 12, 2020, 00:26:09 »
Joo ei paljoa raiskaustuomiot houkuttele. Jääpähän nekin rahat vaikka olueen.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #55 : Heinäkuu 12, 2020, 00:35:34 »
Lainaus
"Viime kerralla olin siinä parhaillaan jo ratsailla, eikä halun ilmaus lopettamisesta ollut mikään "lopeta heti mä en halua", vaan enemmänkin toinen vain meni oudon oloiseksi ja jotenkin jähmettyi. Silloinkin pitää tajuta lopettaa ja heti.
"

Tämä jähmettyminen liittyy varmaan ensikertalaisiin? Tajuavat pettävänsä ja pasmat menee sekaisin?

Toki pitää lopettaa silloinkin..Hiton puhelin kun lainaminen sekoo..

Ei ollu ekakertalainen...näin voisi toki ehkä helposti käydä just ekalla kerralla. Kun päästiin vierekkäin jutteleen, niin asia hieman aukesi, ei sellaista lopullista syytä kuitenkaan koskaan tullut.
Tai sitten se syy oli vain se ettei halunnutkaan. Oli tuntunut hyvältä ajatukselta, mutta kun yhdyntä alkoi niin ei enää tuntunut hyvältä ajatukselta. Ja se tietysti riittää. Ei se miksi halusi lopettaa kesken nyt oikeastaan mulle kuulukaan. Pääasia että itse tajusin lopettaa, ja toivottavasti toiselle ei jäänyt huono fiilis.

Mutta tuossa tilanteessa oli hetken aikaa mielessä et pitäisikö mun vaan jatkaa - juuri kaikki noi edellä mainitut syyt, että kyllähän sen nyt on haluttava kun kerran on tähän asti jo tullut. Mutta mä sit myös nopsaan tajusin et jos mä en lopeta asap, niin se olisi hyvinkin raiskaus. Toisen suostumuksesta ei voinut enää olla varma, vaikka se olikin aika pienistä merkeistä aistittava. Mutta voin kuvitella et jos tuossa oisin ihan hurmoksessa kiikkunu päällä silmät kiinni, niin olisinko tajunnut heti/tarpeeksi ajoissa?
Seksissä pitää olla valppaana.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 12, 2020, 00:42:46 kirjoittanut Venla »
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #56 : Heinäkuu 12, 2020, 00:49:18 »
Yleisesti kuitenkin, jos harrastaa seksiä sellaisen henkilön kanssa joka ei ole siinä mukana omalla suostumuksellaan, niin miksi muuksikaan sitä sitten voisi kutsua kuin raiskaukseksi?
Eli jos henkilö ei myy seksiä omasta halustaan, niin tuskinpa silloin yksikään maksettu seksiakti on muuta kuin raiskaus.
No jos se muija ei sano mitään ettei halua ja rahakin vaihtaa omistajaa, niin miten ihmeessä se voisi olla raiskaus???

Se voidaan oikeudessa katsoa raiskaukseksi sillä perusteella, että parittaja on uhkaamalla väkivallalla, kiristämällä tai muulla tavoin pakottanut tytön seksiin asiakkaan kanssa.

"Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväkseen sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden, pelkotilan tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan."

Nähtäväksi jää miten tätä käytännössä tulkitaan. Voiko asiakas vakuutta olleensa täysin tietämätön naisen tilasta ja asemasta.
Tuo lainaamasi on nykyisestä laista ja tuon pohjalta ei ole voinut tuomita raiskauksesta seksin ostajaa, vaikka kyseessä olisi ollut ihmiskaupan uhri.

Niin on, mutta jos pykälä jää voimaan tulevan uudistuksen lisäksi niin vittumaiseksi menee.

Parempi vaan jatkossa olla yhä varmempi siitä kenet tapaa.

𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #57 : Heinäkuu 12, 2020, 08:33:42 »
^ Ei tuo nykyinen muotoilu liity tähän, vaan tästä tulee aivan oma kohtansa:
"Jos teon kohde on ihmiskaupan uhri, seksikaupan kohteena olevan henkilön hyväksikäyttöön tahallisesti syyllistyvä syyllistyisi yleensä myös raiskaukseen. Tällöin tekijä voitaisiin tuomita molemmista rikoksista.”

Ja nyt kun tarkemmin katson, niin tuossa lukee "tahallisesti syyllistyvä." Tällä saattaa olla iso merkitys, kun arvioidaan, onko seksinostaja syyllistynyt raiskaukseen.

Tässä ketjussa sotketaan koko ajan asioita. Se on jossain määrin harmillista.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #58 : Heinäkuu 12, 2020, 10:57:31 »
Mutta tuossa tilanteessa oli hetken aikaa mielessä et pitäisikö mun vaan jatkaa - juuri kaikki noi edellä mainitut syyt, että kyllähän sen nyt on haluttava kun kerran on tähän asti jo tullut. Mutta mä sit myös nopsaan tajusin et jos mä en lopeta asap, niin se olisi hyvinkin raiskaus. Toisen suostumuksesta ei voinut enää olla varma, vaikka se olikin aika pienistä merkeistä aistittava. Mutta voin kuvitella et jos tuossa oisin ihan hurmoksessa kiikkunu päällä silmät kiinni, niin olisinko tajunnut heti/tarpeeksi ajoissa?
Seksissä pitää olla valppaana.

Tässä asiassa maksullinen seksi eroaa vahvasti siviiliseksistä. Siviiliseksin suhteen olen tosi jyrkkä suostumusasioissa, koska se suostumus on ensimmäinen juttu mikä pitää olla selvänä ennen kuin edes suunnitellaan ryhtymistä mihinkään. Mutta maksullisessa seksissä tapaamisen bisnesluonne ja se, että tapaaminen sovitaan ajanvarauksella, on jo itsessään aika vahva viite suostumuksesta.

Minusta laki on ollut tässä liian ankara asiakkaita kohtaan, koska maksullisen seksin konteksti asettaa niin paljon hämääviä tekijöitä osapuolten ymmärrykseen toistensa suostumuksesta. Tuntuu aina vähän hassulta, kun joku kysyy tapaamisella, että saako koskea rintojani, saako sormettaa, saako suudella. Tietenkin saa! :) Palveluni on ilmoituksen mukaan GFE-henkistä, ja kun tapaaminen on sovittu ja raha on vaihtanut omistajaa, niin tietenkin minun kanssani saa ottaa ihan rennosti ja tehdä mitä haluaa (järjen rajoissa). Mutta kyllähän se on hyvä asia, että nämä ihmiset vielä varmistavat kysymällä.

Jos taas minulle tulee tapaamisella sellainen fiilis, että asiakas ei olekaan täysillä mukana, niin menen ihan sekaisin enkä tiedä, mitä tehdä. Minun duunini on tehdä asiakkaan olo hyväksi, eikä raiskata häntä. Mutta asiakas on itse hakeutunut tänne ja maksanut tästä, ja hän saattaa olla täällä jopa toisella, neljännellä tai kymmenennellä vierailullaan! Jos lopetan nyt, niin asiakas ei saa rahoilleen niin hyvää vastinetta, kuin voin tarjota. Mitä jos asiakas on vain väsynyt, ja pilaan hänen rentoutumishetkensä pysähtelemällä ja kyselemällä tyhmiä? Se on hirveän hankala tilanne. Jos asiakas suoraan sanoo, ettei tykkää jostain, niin silloin tietenkin lopetan sen tekemisen heti. Ja jos olen epävarma asiakkaan fiiliksistä, niin sanon hänelle, että lopetan heti jos hän vain kertoo minulle, että joku ei ole ok. Mutta eihän se ole hyvä, että ihmistä "painostaa" kieltäytymään asiasta, josta hän ei tykkää. Minun täytyy todella kehitellä joku suunnitelmallinen lähestymistapa niihin tilanteisiin, kun asiakas ei haluakaan seksiä kanssani, jottei kukaan koskaan joutuisi venymään täällä yli rajojensa.
Eläkkeellä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Raiskaaminen ja seksin ostaminen
« Vastaus #59 : Heinäkuu 12, 2020, 11:43:27 »
Tuntuu aina vähän hassulta, kun joku kysyy tapaamisella, että saako koskea rintojani, saako sormettaa, saako suudella. Tietenkin saa! :) Palveluni on ilmoituksen mukaan GFE-henkistä, ja kun tapaaminen on sovittu ja raha on vaihtanut omistajaa, niin tietenkin minun kanssani saa ottaa ihan rennosti ja tehdä mitä haluaa (järjen rajoissa). Mutta kyllähän se on hyvä asia, että nämä ihmiset vielä varmistavat kysymällä.

Pakko hieman kommentoida tätä pätkää ;D Hienoa, että palveluihisi kuuluu kokonaivaltainen GFE, mutta moni meistä turskista on kokenut tilanteen jossa GFE on loppujenlopuksi ollut käsiavusteinen doggystyle ja omat kädet on pidettävä tiukasti irti tytöstä ::) Sen takia moni kysyy saako tehdä sitä ja tätä, myös ihan kohteliaisuudestakin :)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.